NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI Od Kodów QR po Email Retargeting: 4 Trendy, Które Zdominowały Dzisiejszy Email Marketing Maciej Ossowski, Implix.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Advertisements

Internetowa Akademia Biznesu
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Nowy projekt KYB - QR KOD.
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
MOJA KOMÓRKA JEST SPOŁECZNA Czyli o Facebooku i nie tylko...
Nowe modele biznesowe dla wydawców treści
1 magia kuponów jak wykorzystać kupony w reklamie efektywnościowej.
Uwaga nadchodzi !!! Administracja 2.0 VIII Samorządowe Forum Kapitału i Finansów 13 października 2010 Prof. dr hab. Krzysztof Rybiński, Rektor Wyższa Szkoła.
Trendy w E-Commerce na świecie
Czy Digital Signage to interesujący kanał dla marketerów?
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata Departament Programów.
Integracja aplikacji z Facebookiem
Dlaczego banki podążają za rewolucją technologiczną? Janusz Mieloszyk, mBank Rewolucja w finansach, 29 maja 2012 r.
Wszystko o aplikacjach mobilnych
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
Projekt pn. Uproszczenie procedur związanych z podejmowaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej poprzez ich elektronizację i wdrożenie idei jednego.
Social Media Smutna konieczność czy szansa na sukces dla nowego biznesu?
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH
PREZENTACJA PLATFORMY
ŚWIATOWE GÓRNICTWO WĘGLA KAMIENNEGO. PERSPEKTYWY WĘGLA W EUROPIE
Quo Vadis Internet (Daniel Biesiada |
Nowa firma, doświadczeni ludzie
O pożytkach z Internetu
Kalendarz 2011 Real Madryt Autor: Bartosz Trzciński.
Kalendarz 2011 Oto ciekawy kalendarz, który zaprojektował
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
Nasza ścieżka rozwoju Kamil Rudnicki.
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
Urządzenia wykorzystywane do łączenia się z Internetem.
1/34 HISTORIA BUDOWY /34 3/34 6 MAJA 2011.
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
„Internet i nowe media – przegląd przedpola”
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
Rozwiń swój biznes dzięki mobilnej aplikacji
STANDARD I ZALECENIA DLA REKLAMY DISPLAY IAB POLSKA Dokument przygotowany przez grupę roboczą brand advertising online IAB Polska.
…od pomysłu do realizacji…
W AKTUALNYCH TRENDACH GDZIE DZISIAJ SZUKAĆ DUYŻYCH PIENIĘDZY ?
Liczba bezrobotnych na przełomie roku Miesiąc dolnośląskie 2010kraj 2010Powiat 2010 styczeń 13,70%12,90%13,90% luty 14,10%13,20%14,40% marzec 14,10%13,00%14,40%
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
Inteligentny ładunek w praktyce na przykładzie platformy T-Traco
Wykorzystanie potencjału sieci społecznościowych w biznesie
S YTUACJA DEMOGRAFICZNA W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W Ł OMIANKACH NA PRZESTRZENI LAT Opracowały: Iwona Jarząbkowska i Katarzyna Łazicka.
Social banking – nieuchronna przyszłość? Lech Kurkliński Tomasz Brzostowski ALTERUM Ośrodek Badań i Analiz Systemu Finansowego Warszawa,
Prognoza nastrojów i działań przedsiębiorców w perspektywie najbliższego półrocza (IVQ2013/IIQ2014)
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem lekarzy 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM LEKARZY Czerwiec 2014.
Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Technologie w marketingu czyli jak skutecznie.
NBB National Business Brokers jest międzynarodową siecią brokerów biznesowych i konsultantów działającą na całym świecie. Doradzamy w przedsięwzięciach.
Kalendarz 2020.
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
Zarabiaj z ContentStream, czyli produkty content marketingowe dla Wydawców Jak Wydawcy mogą zarabiać na serwisie dzięki budżetom content marketingowym?
Metody komunikacji dawniej i dziś
Metody komunikacji dawniej i dziś
Zagadnienia  1. Rzeczywistość rozszerzona  2. Kody QR  3.  3. Komunikacja bliskiego zasięgu (NFC)  4. Aplikacje biznesowe CR i CM  5. Web 2.0 i.
Zakochaj się w MPK Autor: Maciej Serweta. Cel: Poprawa wizerunku MPK wśród mieszkańców Wrocławia. Grupa docelowa: kobiety i mężczyźni. Wiek: 17 – 40 lat.
Debata szkolna Zestawienie Odpowiedzi na pytania udzielone przez uczniów klas I-VI (SP7 Głogów)
MODUŁ II – Aktywność gospodarcza
Facebook dla biznesu Agnieszka Dudek.
10 Najnowszych Trendów Public Relations
9 TRENDÓW W PR.
Styczeń 2010 PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA
Zapis prezentacji:

NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI Od Kodów QR po Retargeting: 4 Trendy, Które Zdominowały Dzisiejszy Marketing Maciej Ossowski, Implix / GetResponse 31 maja 2012

Maciej Ossowski Director of Education Implix / GetResponse GetResponse.pl twitter.com/maciej_ossowski facebook.com/maciej.ossowski linkedin.com/in/maciejossowski

klientów na całym świecie 14 lat doświadczenia na międzynarodowym rynku 5 tysięcy klientów w Polsce 12 miliardów i wysłanych w 2011 roku

Dzisiaj porozmawiamy o: 1.Kodach QR 2. Retargetingu 3.Social Inbox 4.Mobile Marketingu -4-

-5-

-6-

-7-

Trend 1: Kody QR

Dlaczego kody QR są pożyteczne dla biznesu? Pozwalają klientom zdobywać informacje o Twojej marce w czasie rzeczywistym Wykorzystują kanał mobilny i interakcję one-to-one Są darmowe w implementacji Kładą nacisk na multichanneling: łączą druk z marketing, mobile z social media, etc.

QR.. CO?!

27% Gartner, listopad 2011

79% CMB, pażdziernik 2011

1

Trend II: Retargeting 76%

Tak, planuję zwiększyć wydatki na remarketing w 2012 roku 76% eMarketer.com, wrzesień 2011

2h 24h 48h

Jest odpowiedzią na potrzebę Jest praktyczny Jest na czasie Jest w stanie hamować utratętemperatury Twojego marketingu Retargeting

Trend III: Social Inbox

Social Inbox brak integracji może oznaczać stracony biznes staje się nieodłącznym elementem kreacji jest jednorazową inwestycją i może działać skutecznie przez lata

Trend IV: Mobile Marketing Jak sprawdzacie dziś pocztę elektroniczną?

Q: Do czego najczęściej wykorzystujesz swój telefon? A: Do sprawdzania poczty* USA: 30.5% respondentów Japonia: 57.1% respondentów EU: 22.5% respondentów *Badanie: comScore, listopad 2010 Fakt 1

Q: Jaki procent otwarć i rejestrowany jest na smartfonach? A: 13.36% otwarć i generowanych jest za pomocą smartfonów* iPhone: 8.74% wszystkich otwarć iPad: 2% wszystkich otwarć Android: 1.92% wszystkich otwarć *Badanie: Knotice, grudzień 2010 Fakt II

Maksymalna szerokość kreacji: 640 px Średnia szerokość ekranu: px

Mobile Marketing odchudzone rozwiązanie robi duże wrażenie pozostanie na topie na długo

Dzisiaj powiedzieliśmy o: 1.Kodach QR (skuteczne, ale to zależy) 2. Retargetingu (najwyższe ROI) 3.Social Inbox (większy zasięg) 4.Mobile Marketingu (go light!) -34-

Dziękuję! twitter.com/maciej_ossowski facebook.com/maciej.ossowski linkedin.com/in/maciejossowski