UCZESTNICY: Stowarzyszenie AIESEC Polska Komitet Lokalny Poznań

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Program eTwinning to łączenie i współpraca bliźniaczych szkół w Europie za pomocą mediów elektronicznych i promowanie szkolenia nauczycieli.
Advertisements

Ayca Temizkan- Comenius Ayca Temizkan – jest studentką anglistyki z Ankary (Turcja). W ramach programu Uczenie się przez całe życie, Asystentura Comeniusa.
GIMNAZJUM NR ul. Szarych Szeregów 6
- Mobilność szkolnej kadry edukacyjnej Program
Partnerska Współpraca Szkół Językowy Projekt Comeniusa pt. Wpływ kultury narodowej na kształtowanie się relacji rodzinnych w krajach zjednoczonej Europy.
III ROK Wychowanie młodego pokolenia w poszanowaniu dla odrębności i różnic innych krajów Cele: NAUCZYCIEL Przygotowanie projektu przedsięwzięcia. Przygotowanie.
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ.
Jarek Sochacki Absolwent biologii w roku akad. 2005/2006 Erasmus (Essen, Niemcy) 2005/2006.
PROGRAM COMENIUS Dobre Szkoły dla Młodych Europejczyków/Edukacja Społeczna i Uczenie się Metodą Projektów Good Schools for European Juniors/Social.
Zespół Szkół im. Św. Jadwigi Królowej w Klimontowie, Polska Yunus Emre Primary School, Bursa, Turkey.
XI Liceum Ogólnokształcące im. K.I.Gałczyńskiego w Kielcach
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W GRABOWCU
Gimnazjum Nr 13 im. Mikołaja Kopernika z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gdyni ul. Wejherowska Gdynia telefon:
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. F. D. Kniaźnina w Puławach
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
KONCEPCJA PRACY PRZEDSZKOLA
MIĘDZYNARODOWY PROCES DYDAKTYCZNY CZYNNIKIEM WZROSTU KOMPETENCJI ZAWODOWYCH NAUCZYCIELA.
Szkoła partnerska jest szkołą katolicką, w której uczy się 420 uczniów w klasach 1-4 Wymiana odbędzie się 23 września i trwać będzie do 2 pażdziernika.
Cała Polska czyta dzieciom
Stowarzyszenie Pomocna Dłoń otrzymało dotację na realizację własnego projektu pn. To moja miłość, to moja mała ojczyzna, w ramach Ogólnopolskiego Konkursu.
W szkole Chór szkolny witał gości wykonaniem pieśni charakterystycznej dla kraju partnera projektu.
Program własny z zakresu edukacji artystycznej
PRZEDSZKOLE Mały Geniusz TO PRZEDSZKOLE ZRODZIŁO SIĘ Z MARZEŃ, BY STWORZYĆ MIEJSCE BAŚNIOWE, NIEZWYKŁE, TĘTNIĄCE ŻYCIEM, W KTÓRYM DZIECI CZUJĄ SIĘ SZCZĘŚLIWE.
Optymistyczne Przedszkole
                 "Jesteśmy zdolni do wielkich rzeczy jeżeli nie pozwolimy by pokonał nas lęk przed własną słabością" Jan Paweł II.
PROJEKT WIELOSTRONNY CZAS REALIZACJI: 01 SIERPNIA 2009 DO 31 LIPCA 2011 KWOTA DOFINANSOWANIA: EURO.
GIMNAZJUM NR 4 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Zjednoczonej Europy w Lesznie Nous sommes autant d'hommes que de langues que nous connaissons Ile języków.
FRSE Prezentacja na temat współpracy europejskiej ZS nr 1 w Tychach.
PRZEBIEG PRAKTYKI REALIZOWANEJ W RAMACH PROJEKTU: KDU
WIELOSTRONNE PROJEKTY SZKÓŁ w Zespole Szkół w Siedliskach Bogusz
wspomnienia. Takie były początki Rok 2009.
11.05 – Udział 6-osobowej grupy uczniów SOSW im. J. Korczaka w międzynarodowym projekcie w Estonii TIHEMETSA Młodzież w działaniu: integracyjny.
Działania koła ekologicznego w I semestrze roku szkolnego 2011/2012.
Program przeznaczony jest dla dziewcząt z klas I – VI. Zajęcia odbywają się raz w tygodniu przez cały rok szkolny Wtorek godzina
Ogólnopolska Akcja Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może Szkoła Podstawowa Nr 88 Im. Poznańskich Koziołków w Poznaniu Aktywności dzieci z: Oddziału.
Witamy w Gimnazjum Nr 3 im. Fryderyka Chopina w Sochaczewie.
Przedszkole Miejskie nr 4 im. Jana Brzechwy w Będzinie.
Zajęcia prowadzone w ramach EFS Szkoła Podstawowa Nr 15 w Tarnowie
Dlaczego warto uczyć małe dzieci języków obcych? Opracowała
Projekt „ŚCIEŻKAMI NASZEJ MAŁEJ OJCZYZNY”
Wizyta studyjna w Lizbonie - projekt PL1-ESF Jakość nadzoru pedagogicznego i pracy szkoły w programie Zagraniczna Mobilność szkolnej kadry.
PRZEWODNIK DLA HOST FAMILIES. Co można zyskać goszcząc u siebie praktykanta? Poznanie innej kultury; Mnóstwo ciekawostek na temat danego kraju; Przełamanie.
Dbanie o higienę jest ważnym działaniem profilaktycznym, uczymy tego nasze dzieci.
Językowe Przedszkole Niepubliczne „KIDS”
ZAPRASZA NA SPECJALOŚĆ:
Promowanie zdrowego trybu życia. Publiczne Przedszkole im bł. Jana Pawła II w Szczepanowie.
MĄDRY PRZEDSZKOLAK Projekt realizowany przez Stowarzyszenie „ Człowiek Człowiekowi…” Piotrowice 18 w Przedszkolu Samorządowym w Zawichoście na podstawie.
Patrycja Widełka KrDZTo1011
„ Nasze dzieci 6 letnie w I klasie” Rada Rodziców przy Zespole Szkół w Grzechyni.
S TAŻ W W IELKIEJ B RYTANII. Główne cele stażu : - zdobycie doświadczenia zawodowego w kierunku technik ekonomista, - doskonalenie języka, - poznanie.
Program edukacji teatralnej Dla dzieci i rodziców Realizowany przez Przedszkole Niepubliczne Promyczek w Olsztynie Autorstwa AGNIESZKI KOŁODYŃSKIEJ.
Wolontariat Europejski Doświadczenia Związku Młodzieży Wiejskiej w Częstochowie.
INTEGRACJA – „WSPÓLNIE POZNAJEMY ŚWIAT”
„Dzielimy się doświadczeniami”
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
XVI Liceum Profilowane CXIII Liceum Ogólnokształcące Technikum nr 11
INTEGRACJA DZIECI PEŁNOSPRAWNYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH
NASZE BARWY OJCZYSTE Przedszkole nr 1 w Łapach Urszula Płońska.
Czy warto uczyć się języków obcych?. Wprowadzenie. Bardzo wielu uczniom nauka kojarzy się z przymusem oraz koniecznością. W ten sposób traktują oni również.
SZKOŁA PODSTAWOWA W CHARŁUPI MAŁEJ BENEFICJENT PROGRAMU ERASMUS+
Konkursowi patronuje pani Wanda Chotomska. - Rozbudzenie zainteresowania literaturą i językiem ojczystym. - Rozwój literackich talentów. - Promowanie.
Rok w Przedszkolu Borzęcin Duży 2016/2017.
Współpraca z Dziennym Domem Pomocy „Caritas” „Młodzi duchem, młodzi wiekiem, każdy ważnym jest człowiekiem”. Przedszkole Miejskie nr 10 „Kolorowy Świat”
Tydzień Edukacji Globalnej
CELE WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
Szkoła Podstawowa nr 214 Ul. Fontany 1.
Sprawozdanie z udziału w projekcie ERASMUS+. Nauczyciele byłego Gimnazjum nr 3, a obecnie Szkoły Podstawowej nr 5 w Malborku w ramach projektu Erasmus.
Święto Flagi w Przedszkolu Samorządowym nr 1 w Białymstoku
Języki obce jako punkt wyjścia do poznania świata.
PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 13 W RADOMIU
Zapis prezentacji:

PROJEKT EDUKACYJNY MIĘDZYNARODOWA PRZYGODA Z AIESEC w Przedszkolu nr 30 UCZESTNICY: Stowarzyszenie AIESEC Polska Komitet Lokalny Poznań Przedszkole nr 30 „Mały Olimpijczyk” w Poznaniu

GŁÓWNE CELE PROJEKTU Wspólne budowanie wrażliwości kulturowej; Propagowanie tolerancji dla innych narodowości; Nauka języków obcych w naturalny sposób: poprzez wspólną zabawę , zajęcia i kontakt z osobą anglojęzyczną; Zmotywowanie do wykorzystywania już zdobytych umiejętności językowych oraz do nauki języka angielskiego

Prezydenta Miasta Poznania, List Rekomendacyjny Prezydenta Miasta Poznania, Ryszarda Grobelnego zachęcający do współpracy z AIESEC

Rok szkolny 2012/2013

W lutym br. gościliśmy Yannie Yang z CHIN.

Yannie- dziewczyna wielu talentów wykonała specjalny pokaz żonglerki na przedszkolnym balu.

Pisanie chińskich liter pod kierunkiem Yannie – to proste ;-)

Przemiła ,pracowita i zawsze uśmiechnięta Yannie podbiła serca naszych wychowanków.

Naszą przewodniczką po TURCJI była Merwe

Na długo zapamiętamy jak wygląda flaga TURCJI

Wszyscy z zapałem ćwiczyli taniec brzucha, który jest w TURCJI bardzo popularny

Rok szkolny 2011/2012

„Podróżowaliśmy” z Kariną do BRAZYLII

Tańczyliśmy w rytmie samby i poznaliśmy piękne zakątki BRAZYLII

Poznaliśmy zwierzęta z ojczystego kraju Mayanka - INDII

Wiemy już gdzie znaleźć INDIE na mapie.

Wspólne zabawy integrowały nas , były źródłem uśmiechu i radości , bo przecież „Zabawa jest nauką, nauka zabawą. Im więcej zabawy, tym więcej nauki”

Dzięki Syan i Joe’ poznaliśmy kulturę i tradycję Chin i Malezji

Bardzo chętnie przymierzaliśmy chińskie stroje ludowe .

Wykonaliśmy chińskie lampiony.

Otwartość i wzajemna życzliwość pozwoliła nam się zaprzyjaźnić.

Podczas wspólnych zabaw przekonaliśmy się , iż choć każdy z nas jest inny , to tak naprawdę wszyscy jesteśmy tacy sami - równi sobie i powinna nas łączyć przyjaźń, zrozumienie i akceptacja .

Udział w projekcie daje nam wszystkim nowe doświadczenia, staje się motywacją do nauki języków oraz pozwala dzieciom lepiej poznać świat i jego kulturowe bogactwo