„RÓWNE SZANSE W MOJEJ SZKOLE”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Droga kształcenia naszych kolegów w wybranych krajach UE
Advertisements

Plan lekcji.
W GIMNAZJUM MTE W MILANÓWKU
Matematyka w życiu codziennym
Publiczne Gimnazjum nr 3 w Nowej Soli
MOJA SZKOŁA W LICZBACH.
Ruch fali autorzy: Magda i Marta Pysznik
Zespół Szkół Nr 6 w Żorach
Zmiany w egzaminie maturalnym Egzamin maturalny od 2010 r. 1 CZĘŚĆ USTNA przedmioty obowiązkowe: język polski – nie określa się poziomu egzaminu język.
Zaj ę cia pozalekcyjne. Ogólnie Gdy nie mamy co robic...
ZAJĘCIA DODATKOWE.
Szkoła od kuchni… Czyli wędrówka po szkolnych salach i korytarzach
Oferta szkoleniowa Ośrodka rok szkolny 2009/10 semestr letni Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
WYNIKI MATUR 2009 Wydział Edukacji UM w Koszalinie.
Wyniki egzaminu maturalnego 2012 Koszalin. Zdawalność
Projekt utworzenia w Poznaniu
Egzamin maturalny CZĘŚĆ USTNA przedmioty obowiązkowe: język polski – nie określa się poziomu egzaminu język obcy nowożytny zdawany na jednym poziomie wybrany.
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w gimnazjum Biologia, Chemia, Fizyka, Geografia, Informatyka.
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. F. D. Kniaźnina w Puławach
Moja klasa IIa.
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Via ad Artes Program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola KSI nr POKL /09 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze.
OFERTA EDUKACYJNA ZS W OSTASZEWIE NA ROK SZKOLNY 2011/2012
Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Zespół Szkół al
1) D ąż y ć do tego, aby we wszystkich pracowniach by ł sprz ę t multimedialny. Na 27 sal dydaktycznych tylko w 14 salach znajdują się sprzęty multimedialne.
Projekt „Zawodowe horyzonty” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Witamy w Gimnazjum i Liceum Ogólnokształcącym Towarzystwa Salezjańskiego w Pile.
„Szkolne Centrum Nauki”
Woda pokrywa 71 % powierzchni Ziemi – te 1,3 miliardów m 3 mas wody decyduje o ziemskim ż yciu
1. Klasa I A - sportowa (gr.: siatkówka dziewcz ą t i gr.: siatkówka chłopców) 2. Klasa I B - humanistyczna (poszerzony program j ę zyka polskiego + zaj.
Dane Informacyjne Nazwa szkoły:
Zespół Szkół Publicznych w Bałtowie 2011/2012
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Gimnazjum Nr 1 w Konstantynowie.
Nasza szkoła w liczbach i procentach
SZKOŁA PODSTAWOWA IM.: BATALIONU „BARBARA” AK W PAWĘZOWIE
“Szkoła w procentach”.

Podczas stażu: Doskonaliliśmy nasze zdolności językowe i zawodowe Zawieraliśmy nowe znajomości Zwiedzaliśmy Portugalię Poznawaliśmy tamtejsze zwyczaje.
IV Prywatne Liceum Ogólnokszta ł c ą ce ul. Basztowa 17, Kraków tel ;
Rozporz ą dzenie MEN z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i s ł uchaczy oraz przeprowadzania.
Wyniki diagnoz w klasach pierwszych i drugich Wrzesień 2014.
Kółko chemiczne Szkolne wsparcie kapitału kulturowego.
Zmagania konkursowe uczniów SGJ w I semestrze roku szkolnego 2014/15.
PROFILE KLAS PIERWSZYCH LO W ROKU SZKOLNYM
„Nie boję się jutra”. Regularność prowadzonych zajęć i wykwalifikowana kadra zapewniają uczniom możliwość zdobycia rozlicznych umiejętności intelektualnych.
Które służą jako pomoc w nauce uczniom.   Chyba w każdym domu znajduję się urządzenie elektroniczne zwane komputerem. Prawie każdy z nas ma również.
PRÓBNY EGZAMIN GIMNAZJALNY 2015
Oferta edukacyjna 2016/2017 II Liceum Ogólnokształcącego im
m.in.: dlatego, że szkoła posiada:  monitoring wewnętrzny w szatni i na korytarzach,  monitoring zewnętrzny na dziedzińcu szkolnym,  imienne identyfikatory.
5 godz. 1 klasa gimnazjum Liczba godzin do przeprowadzenia przez nauczyciela Matematyka – 40 godz. (I semestr – 20 godz.; II semestr 20 godz.) Liczba godzin.
Dzień Edukacji Narodowej
E- mail: I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. M. KONOPNICKIEJ W SUWAŁKACH.
Badania statystyczne Ankieta na temat przedmiotów szkolnych.
Im. prof. Jana Karskiego. Publiczne Gimnazjum nr 18 w Ł odzi im. prof. Jana Karskiego ul. Emilii Plater Ł ód ź tel/fax
Sale lekcyjne J. angielski Geografia Historia Informatyka Muzyka J. polski.
Z Zapraszamy. Drzwi Otwarte 19 marca 2016 roku (sobota), godz – kwietnia 2016 roku (piątek), godz – Pomorska 105,
im. W. S. Reymonta ul. Dubois 7/9 (przy ul. Pabianickiej) Łódź tel strona www: gim42.szkoly.lodz.pl Dojazd: tramwaj 11, 46 autobus.
Koordynatorzy: Magdalena Gaweł, Ewa Martu ż alska, Renata Janicka- Szcze ś niak ZS w Iwanowicach Kwiecie ń, 2016r. Sprawozdanie z całorocznego projektu.
Kontakt: ul. Żubardzka Łódź tel./fax (o42) tel. (042) www: gim8.szkoly.lodz.pl mail:
wrzesień 2007 Uroczyste obchody 53-lecia powstania budynku szkoły.
TRZY KULTURY W TRÓJCE projekt edukacyjny ZSP Nr 3 w Łodzi
„Wsparcie rozwoju szkół poprzez doskonalenie nauczycieli”
Szkoła Nauczycielem stoi
Science in English Innowacyjne nauczanie języka angielskiego
Zagraniczne praktyki zawodowe – technik informatyk
Europejski wymiar w nowatorskich działaniach kadry edukacyjnej koszalińskiego Ekonoma Małgorzata Kwiatkowska Uczestnik Erasmus+ MALTA 2017 ETI Zespół Szkół.
Ankieta na temat przedmiotów szkolnych
Klasyfikacja ŚRódroczna w Gimnazjum nr 11 w Toruniu
klasa A (34 miejsca) HUMANISTYCZNA
Zapis prezentacji:

„RÓWNE SZANSE W MOJEJ SZKOLE” Publiczne Gimnazjum im. Ks. Grzegorza Piramowicza w Maciejowicach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

„Równe Szanse – dodatkowe zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych w gminie Maciejowice” Projekt ma unijny charakter. Źródłem finansowania jest Europejski Fundusz Społeczny (85%) oraz budżet państwa (15 %) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Zajęcia w ramach projektu Prowadzony przedmiot Nauczyciel prowadzący Zapisanych W tym Chł. Dz. Język polski Ewa Gazda 33 19 14 Dziennikarstwo Barbara Makowska 13 3 10 Przedsiębiorczość Ewelina Pal 7 Matematyka Dąbrowicz Matematyka- koło nauk ścisłych dla dziewczynek 12 - Joanna Bożek 5

Nauczyciel prowadzący Prowadzony przedmiot Nauczyciel prowadzący Zapisanych W tym Chł. Dz. Informatyka Iwona Seremak 12 7 5 Język Angielski Jarosław Ołeśkiw 2 10 Język Niemiecki Bartłomiej Michta 27 9 18 Biologia Małgorzata Lukowska - Chemia Katarzyna Szostak 13 11 Fizyka Agnieszka Kondeja 1 Geografia Katarzyna Buksińska 14 6 8 Razem 225 73 152

Czego dotyczyły zajęcia w programie „Równe szanse”? INFORMATYKA Strony w języku HTML Program Baltie Bazy danych (MS Access) Arkusze kalkulacyjne (MS Excel) Edycja dźwięku (Audacity) ZAJĘCIA Z FIZYKI Badanie sił w przyrodzie Aspekty: Pracy, Mocy, Energii Mechanicznej Obserwacja Przemian Energii w zjawiskach cieplnych Doświadczenia na temat drgań i fal sprężystych

ZAJĘCIA Z DZIENNIKARSTWA ZAJĘCIA Z CHEMII Umiejętność tworzenia tekstów publicystycznych Specyfika pracy redaktora Redagowanie gazetki szkolnej „Gimzetka” ZAJĘCIA Z CHEMII Zagadnienia dot. kwasów: -dysocjacja jonowa kwasów Zagadnienia dot. wodorotlenków -dysocjacja jonowa zasad -ph roztworów Zagadnienia dot. soli: -dysocjacja jonowa soli -sposoby otrzymywania soli

ZAJĘCIA Z MATEMATYKI Zajęcia z jęz. polskiego Gramatyka Obliczenia procentowe: -procenty w życiu codziennym Geometria : -mierzenie kątów -twierdzenie Pitagorasa Równania i nierówności Zajęcia z jęz. polskiego Jak pisać różne formy wypracowań? Najpiękniejsze polskie dzieła literackie Gramatyka i ortografia – jak być mistrzem

ZAJĘCIA Z GEOGRAFII ZAJĘCIA Z ANGIELSKIEGO Angielski w życiu codziennym Zwyczaje, historia, tradycje krajów anglojęzycznych Kultura, sport, zdrowy tryb życia po angielsku ZAJĘCIA Z GEOGRAFII Mapy geograficzne – jak je czytać Wnętrze i powierzchnia ziemi Obliczanie czasu słonecznego

Zajęcia językowe to też dokonania poetyckie. In our school we are not fool. As in the USA, we say: - We attend extra lessons , men. - With the help of teachers - With the help of you - We use all the knowledge - Barrowed from EU. Kapitał Ludzki ist sehr nützlich Und sehr Lustig Deutch ist sehr wichtig, Wenn wir ins Allsland reisen wollen. Am Samstag standen wir auf Und kamen pünktlich auf . Deutscg haben wir gern , Und lernen wir es gern.

Ankieta wśród uczestników (przeprowadzona na próbie 80 osób) Czy podobają Ci się zajęcia z programu ,,Równe szanse” ? Tak Nie Czy chciałbyś kontynuować podobne zajęcia w przyszłym roku ? Czy umiejętności , które posiadłeś przez uczestnictwo w tych zajęciach są interesujące i przydatne ? Czy uważasz, że dzięki tym zajęciom polepszyłeś swoje wyniki w nauce ? Tak Nie Gdybyś posiadał taką władzę, która mogłaby przedłużyć te zajęcia, to jak byś postąpił? Tak, przedłużyłbym je Nie, nie przedłużyłbym ich

Wyniki ankiety

Wyniki ankiety cd.

Wyniki ankiety cd.

Doświadczenia na kole fizycznym Mniam mniam – rozpoznaj po smaku Doświadczenia na kole fizycznym Szaszłyk z baloników

Koło fizyczne –”Chemiczne jo jo” (mieszanie kwasów z zasadami)

W plenerze na kole biologicznym

Z językiem polskim potrafię wszystko

Na kole informatycznym – komputer to mój żywioł ! Efekt programowania w Baltie. Muzyka, którą słyszysz została przygotowana przez nas.

Na kole dziennikarskim – jesteśmy prawdziwymi dziennikarzami ! Naszym dziełem jest szkolna gazetka pt. „Gimzetka”.

Na kole geograficznym – poznawaliśmy świat. Na zajęciach mówiliśmy o pięknych zakątkach świata.

KONIEC Autorzy: -Katarzyna Sygocka -Dominik Kołodziejek -Mateusz Paśnik Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego