„Weihnachten - die schönsten Tage im Jahr“

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SCHŰLERAUSTAUSCH 2012.
Advertisements

GIMNAZJUM NR ul. Szarych Szeregów 6
Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Brodach
SCENARIUSZ PROJEKTU MIĘDZYPRZEDMIOTOWEGO, REALIZOWANEGO NA LEKCJI J
PROJEKT EDUKACYJNY DLA DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM
Technologia Informacyjno-Komunikacyjna
Przesyłamy Życzenia Świąteczne kolegom z Francji, Litwy, Grecji i Szwecji We send Christmas greetings everyone from France, Lithuania, Greece and Sweden.
KORZYSTANIE Z TIK. KORZYSTAMY Z TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH NA PRZERWACH MIĘDZYLEKCYJNYCH.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Szkoła partnerska jest szkołą katolicką, w której uczy się 420 uczniów w klasach 1-4 Wymiana odbędzie się 23 września i trwać będzie do 2 pażdziernika.
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
Magdalena Surowiec Aus Glogow Malopolski nach Traben-Trarbach: Was habe ich an der deutschen Schule gelernt?
Podstawy programowania w języku C i C++
Viktualienmarkt.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa Moduł Nauczyciela ZAPRASZAMY!
Platforma Edukacyjna Szkoły Podstawowej nr 67 w Krakowie Z tej krótkiej prezentacji dowiemy się, do czego będzie służyć uczniom platforma edukacyjna, jak.
Sprawdzamy i tworzymy materiały Zajęcia zostały przeprowadzone w dniu 29 i 30 XI 2012roku Opracowanie: Bernadeta Konieczna.
Ocenianie Kształtujące
PROJEKT MIĘDZYNARODOWY Agnieszka Rolicz
Z KLASĄ ..
mgr Justyna Dziubak - Sobiechowska
Korzystając z materiałów kopiowanych z Internetu, zawsze podajemy ich źródło oraz autora.
Projekt COMENIUS eCommerce S2S Uczenie się przez całe życie Lebenslanges Lernen Dieses Projekt wird von der EU gefördert. / Projekt jest finansowany przez.
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
Gimnazjum im.ks.kan. Mariana Maciejewskiego PNIEWY PARTNERSCHULE POLEN.
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
Metoda ćwiczeń praktycznych Scenariusz zajęć
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Miejscowość Połomia Data: r. Datum: r. Autorzy: Jarek Mazur i Niklas Tilse. Autor: Jarek Mazur und Niklas Tilse.
IDĄ ŚWIĘTA, WYSYŁAMY KARTY ŚWIĄTECZNE. Projektem zostali objęci uczniowie klasy III Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Rzerzęczycach pod opieką.
DEBATA SZKOLNA.  Korzystamy z komputera pod opieką rodziców lub nauczycieli.  Zgłaszamy dorosłym wszystko, co wydaje nam się podejrzane lub złe.  Korzystamy.
Szkoła z Klasą 2.0 Gimnazjum Miejskie nr 1. Kodeks W naszej szkole w trakcie długich przerw udostępnione są komputery z dostępem do Internetu w.
KODEKS 2.0 TECHNIKI INFORMACYJNO KOMUNIKACYJNE. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI I UCZNIAMI ZA POMOCĄ TELEFONU KOMÓRKOWEGO I POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
O nowych zadaniach nauczyciela matematyki w kontek ś cie wyboru podr ę czników i programów nauczania.
WIGILIJNE SPOTKANIE 0c i Ia. 22 grudnia odbyła się nasza klasowa Wigilia. Święta Bożego Narodzenia kryją w sobie niepowtarzalną magię: radość i niecierpliwe.
Tajemnicze pismo Potrzebne: Działanie
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
Szkoła zapewnia uczniom i uczennicom możliwość wyznawania różnorodnych wartości i poglądów oraz obrony naruszanych praw. Szkoła jest również otwarta na.
Die Umwelt. der Regen, die Sonne, das Gewitter die Blume, die Insel, die Wolke, das Holz, der Berg, der See, der Fisch, der Fluss, der Brand, der Baum,
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I litery i sylaby 1 godz. lekcyjna.
Sportidole. I. Czy znasz tych sportowców? Przyporządkuj nazwiska do zdjęć a zdjęcia sportowców do charakterystyk (kolejny slajd). A B C D E F G Oliver.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Weihnachten.
Zadanie dyrektora szkoły w ramach programu Szkoła z klasą 2.0 Opracowanie: Jerzy Marek.
SPORT SPOTRARTEN.
PROJEKT EDUKACYJNY DLA Uczniów klasy III c Ulubione święta - Boże Narodzenie w naszej klasie Opracowanie projektu: Urszula Sobaszek.
WebQuest Barbara Skoczewska. Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela.
Auf der Reise. I.Spójrz na obrazki przeczytaj tekst i dopasuj wyrażenia z ramki do każdego z obrazka. Wenn wir Zeit und Lust haben, können wir mit wenig.
Workshop: Polen für Anfänger Referent: Daniel Fink.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Decoupage Teil 1. Das Bild Nr. 7. eine Überraschung.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: przyrodnicza klasa III wiosna 2 godz. lekcyjne.
Das Bild Nr. 4 „Matematisch” Wir haben noch nie gehőrt, dass man ein Mathe-Bild schaffen kann. Aber es ist wahr ! Unsere Lehrerinnen hatten eine super.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Umwelt Der Wetterbericht. I. Podpisy nie pasują do obrazków. Uporządkuj je. Es gibt Nebel. Es regnet. Die Sonne scheint. Es gibt Gewitter. Es ist leicht.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I segregacja śmieci 1 godz. lekcyjna.
das bild nr5 Weinachts magie Bald gibt es Weihnachten. Die Wiehnachtsmagie kann jeden bezaubern. Überall gibt es Schmuck: zu Hause, In den Schulen und.
Ocenianie Kształtujące
Das Bild Nr. 1 „Aus der Schnur”
Wiederholung zum Test Magnet 3 Kapitel 3.
„Das Leben ohne Autos – wie funktioniert die Insel Wangerooge?”
Kółko języka francuskiego 2016
Das Bild Nr. 2 Das Bild Nr. 2 „Das Abtőnen von Blumen”
Nowe kompetencje nauczycieli motorem rozwoju szkoły
Bezpieczny internet Bezpieczny internet Bezpieczni w sieci.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
WETTKAMPF.
Ein Ausflug nach Bonn Präsentation von Maciej Skrzeczkowski.
Zapis prezentacji:

„Weihnachten - die schönsten Tage im Jahr“

Thema: „Weihnachten- die schönsten Tage im Jahr“ Cel główny: Wprowadzenie i utrwalenie nazw symboli Bożego Narodzenia Zapoznanie z tradycjami krajów niemieckojęzycznych Cele operacyjne: Uczeń potrafi: odnaleźć przy pomocy multimedialnego słownika polski odpowiednik niemieckiego słowa za pomocą gestów i mimiki przekazać treści tematyczne wymienić symbole kojarzące się ze świętami Bożego Narodzenia wysłać elektroniczną kartkę świąteczną

Metody pracy: podająca poszukująca Formy pracy: praca z całą klasą praca indywidualna Materiały dydaktyczne: komputer z dostępem do Internetu multimedialny słownik polsko- niemiecki (Langenscheidt) kolędy zestaw obrazków kartki świąteczne tablica magnesy

Przebieg lekcji: 1. Nauczyciel podaje cel i temat lekcji. 2. Rozgrzewka językowa: nauczyciel zadaje pytania- uczniowie odpowiadają: „Wann feiert man Weihnachten?” „Mit welchem Datum verbinden wir Weihnachten?“ „Magst du Weihnachten?“ 3. Prezentacja multimedialna pt. „ Die Weihnachten“.

4. Nauczyciel rozdaje uczniom karteczki, na których zostały zapisane niemieckie nazwy symboli bożonarodzeniowych i objaśnia związane z nimi zadanie: „Hier gibt es die Namen der Symbole, die wir mit Weihnachten assoziieren. Mit Hilfe eines multimedialen Wörterbuches findet bitte die polnischen Entsprechungen für die deutschen Worte. Eine Person aus der Gruppe zeigt dann die Bedeutung der Worte mit Hilfe von Gestik und Mimik.”(Uczniowie przy pomocy multimedialnego słownika poznają polski odpowiednik podanego słowa, który mają za zadanie przy pomocy gestów i mimiki przekazać kolegom i koleżankom)

5. Uczniowie przymocowują karteczki z niemieckimi słówkami na tablicy, a następnie przyporządkowują im obrazki. 6. Uczniowie zapisują nowe słownictwo w zeszytach. 7. Nauczyciel uruchamia Internet i objaśnia kolejne zadanie: „Öffnet bitte die Seite mit dieser Adresse (z.B.http://de.greetings.yahoo.com/browse/Feiertage/Weihnachten/) . Dort gibt es verschiedene Weihnachtskarten, wählt eine und schickt an ihren Freund“ (Uczniowie otwierają odpowiednia stronę internetową, na której znajdują się niemieckie kartki świąteczne. Wybierają jedna z nich i wysyłają przyjaciołom.) 8. Ewaluacja zajęć - uczniowie rysują na przymocowanych do ławek karteczkach buźki wyrażające ich odczucia po lekcji. W trakcie zajęć w tle słychać kolędy niemieckie.