ZESPÓŁ SZKÓŁ W MĘTOWIE W LICZBACH.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
Advertisements

Generator przyszłości
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
SZKOŁA MARZEŃ Program zwiększania szans edukacyjnych i życiowych uczniów szkół wiejskich 1   16.
D EBATA SZKOLNA 2012/2013 KODEKS SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
METODA PROJEKTU Metoda ta polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania przygotowanego przez nauczyciela na podstawie wcześniej ustalonych.
Przykładowe formy oceny projektu oraz kontraktu z uczniami
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
JEM ZDROWO PROJEKT EDUKACYJNY W RAMACH PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0
Edukacja seksualna w opiniach licealistów
Gimnazjum. Czy lubisz czytać? Ile książek czytasz w ciągu roku?
FREKWENCJI UCZNIÓW W ZSZ NR 30
EWALUACJA WEWNĘTRZNA W SZKOLE
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
Informacje ogólne Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r w sprawie warunków i sposobie oceniania, klasyfikowania.
„Plant a Future” metoda projektu w bibliotece szkolnej
Liczba dziewcząt i chłopców w roku szkolnym 2012/2013 Liczba dziewcząt i chłopców w roku szkolnym 2012/2013 Liczba dziewcząt i chłopców w roku szkolnym.
Co to jest TIK?.
Zebranie z rodzicami gimnazjalistów Brody, r.
STATYSTYKA ZBIERANIE DANYCH Odczytywanie i sporządzanie diagramów słupkowych i kołowych.
Do naszej szkoły w klasach IV-VI uczęszcza : 50 chłopców 62 dziewczęta Niewielką przewagę stanowią dziewczęta.
MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl.
EWALUACJA 2012/2013 BEZPIECZEŃSTWO W SZKOLE
GOTOWOŚĆ SZKOLNA siedmiolatków
Statystyczny Uczeń Naszej Szkoły
Pt: „Czy jesteś asertywny” Opracowała mgr Agata Kwaśniewska
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w Gimnazjum - INTERBLOK Gimnazjum im. Królowej Jadwigi.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Przygotowała: mgr Jolanta Brzozowska-Kłys
Starożytni Matematycy
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Klaudia Czech KrDZTo1011b Ćwiczenie 1 2. Ćwiczenie 2 3. Ćwiczenie 3 4. Ćwiczenie 4 5. Ćwiczenie 5.
Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego
Patrz i zmieniaj Realizacja uczniowie ze Szkolnego Klubu Europejskiego pod kierunkiem p.Marzeny Pytel.
Nasza szkoła w liczbach i procentach
“Szkoła w procentach”.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 w Szkole Podstawowej nr 26 we Wrocławiu Rok szkolny 2012/2013.
WYNIKI ANKIETY ewaluacyjnej dla nauczyciela: W jaki sposób analiza wyników sprawdzianu wpływa na planowanie i podejmowanie działań przez nauczycieli? kwiecień.
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 26 czerwca 2014 r.
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie ZGODNOŚĆ REALIZACJI WYBRANYCH OBOWIĄZKOWYCH ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH Z RAMOWYMI PLANAMI NAUCZANIA.
Dostępność Internetu a wyniki egzaminów próbnych Dr Jacek Stańdo Politechnika Łódzka.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA W I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W OLEŚNICY.
„KTO ZASŁUGUJE NA MIANO PATRONA GIMNAZJUM?”. NASZA GRUPA PROJEKTOWA.
System edukacji w Polsce
Projekt: Zainteresowanie czytelnicze uczniów naszej szkoły 2013/2014
Armii Krajowej w ŻARNOWIE I półrocza roku szkolnego
Szkoła z klasą 2.0 Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 17 Specjalnych w Kielcach 2012/2013.
Czy wiesz co jesz? projekt edukacyjny zrealizowany przez:
Klasa 2 Szkoła z klasą 2.0.
ANKIETA SZKOLNA Ankieta dotyczy codziennego życia uczniów naszej szkoły, a także ich zainteresowań.
„BIBLOTEKA SZKOLNA JAKO SKARBNICA WIEDZY”. Ankieta została przeprowadzona w ramach projektu „Zostać przedsiębiorczym” w dniach od 13 do 17 kwietnia 2015.
Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin.
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
Czyteliada, czyli jak propagować czytelnictwo Szkoła z klasą 2.0.
EWALUACJA DOTYCZĄCA BADANIA LOSÓW ABSOLWENTÓW (rocznik ) w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie.
Uczniowie wyróżniający się pod względem nauki i zachowania w klasach I – III Szkoła Podstawowa:
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów Społecznego Gimnazjum w Czersku
SZKOŁA PODSTAWOWA – 37 uczniów GIMNAZJUM – 28 uczniów
Nasza szkoła w procentach
Szkoła Podstawowa im. Szymona Szymonowicza w Czernięcinie
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Ankieta na temat przedmiotów szkolnych
Zapis prezentacji:

ZESPÓŁ SZKÓŁ W MĘTOWIE W LICZBACH

OPIS PROJEKTU Niniejsza prezentacja jest efektem realizacji projektu edukacyjnego matematyczno – informatycznego realizowanego przez uczniów klasy IIA Gimnazjum im. Jana Pawła II w Mętowie. Projekt realizowany był w trzech etapach. I etap: skonstruowanie ankiety dotyczącej wieku, płci, klasy do jakiej uczęszcza, miejsca zamieszkania, zainteresowań, preferowanych przedmiotów szkolnych, drogi do szkoły, korzystania z telefonu komórkowego, posiadania zwierząt, korzystania ze sklepiku szkolnego oraz czytelnictwa, przeprowadzenie jej wśród uczniów starszych klas szkoły podstawowej i gimnazjum oraz zestawienie wszystkich wyników w tabeli. II etap: tabelaryczne zestawienie efektów nauczania uczniów klas IV – VI szkoły podstawowej i I – III gimnazjum w I semestrze roku szkolnego 2012/2013. III etap: przedstawienie zebranych informacji w postaci diagramów oraz wykonanie niniejszej prezentacji celem przedstawienia jej społeczności szkolnej

CELE PROJEKTU: a) cele poznawcze poznanie sposobów gromadzenia danych statystycznych, poznanie sposobów porządkowania zebranych danych, poznanie sposobów przedstawiania danych statystycznych, poznanie cech charakterystycznych dla danych statystycznych,   b) cele kształcące samodzielne zbieranie informacji z różnych źródeł, ich analiza i selekcja, umiejętność sporządzania ankiet, umiejętność graficznej prezentacji wyników badań, umiejętność stosowania programów WORD, POWER POINT, EXCEL do opracowywania wyników badań, c) cele wychowawcze odpowiedzialność za podjętą i wykonaną pracę, samodzielność w poszukiwaniu informacji i planowaniu swojej pracy, aktywność w zdobywaniu i porządkowaniu wiedzy, wytrwałość w realizacji własnych pomysłów i pokonywaniu trudności, umiejętność współpracy w grupie, rozwiązywania konfliktów, wyrażania własnych opinii i słuchania opinii innych.

UCZESTNICY PROJEKTU: Bartoszek Aleksandra Górna Michalina Jeleniewska Emilia Kałużniak Dawid Koss Karolina Kurek Sylwia Mróz Aleksandra Podpora Paulina Żelazko Kamil

OPIEKUNOWIE PROJEKTU: Romana Michałkiewicz – Romaniuk - nauczyciel matematyki Waldemar Kurlej - nauczyciel informatyki Liliana Kopłodziejczyk - nauczyciel geografii

WYNIKI ANKIETY SZKOŁA PODSTAWOWA

PYTANIE 1 ILE MASZ LAT ?

PYTANIE 2 DO KTÓREJ KLASY CHODZISZ ?

PYTANIE 3 JAKIEJ JESTEŚ PŁCI?

W JAKIEJ MIEJSCOWOŚCI MIESZKASZ? PYTANIE 4 W JAKIEJ MIEJSCOWOŚCI MIESZKASZ?

JAKIE SĄ TWOJE ZAINTERESOWANIA? PYTANIE 5 JAKIE SĄ TWOJE ZAINTERESOWANIA?

PYTANIE 6 JAKIE LUBISZ PRZEDMIOTY?

PYTANIE 7 JAK POKONUJESZ DROGĘ DO SZKOŁY?

PYTANIE 8 JAKĄ MIAŁEŚ/AŚ ŚREDNIĄ OCEN W I SEMESTRZE?

PYTANIE 9 W JAKIEJ SIECI MASZ TELEFON KOMÓRKOWY?

PYTANIE 10 DO CZEGO NAJCZĘŚCIEJ UŻYWASZ TELEFONU KOMÓRKOWEGO?

PYTANIE 11 CZY LUBISZ SIĘ UCZYĆ?

PYTANIE 12 CZY MASZ RODZEŃSTWO?

PYTANIE 13 CZY POSIADASZ ZWIERZĘTA?

JAK CZĘSTO KUPUJESZ PRODUKTY SPOŻYWCZE PYTANIE 14 JAK CZĘSTO KUPUJESZ PRODUKTY SPOŻYWCZE W SKLEPIKU SZKOLNYM?

PYTANIE 15 ILE KSIĄŻEK ŚREDNIO CZYTASZ W MIESIĄCU?

WYNIKI ANKIETY GIMNAZJUM

PYTANIE 1 ILE MASZ LAT ?

PYTANIE 2 DO KTÓREJ KLASY CHODZISZ ?

PYTANIE 3 JAKIEJ JESTEŚ PŁCI?

PYTANIE 4 W JAKIEJ MIEJSCOWOŚCI MIESZKASZ?

JAKIE SĄ TWOJE ZAINTERESOWANIA? PYTANIE 5 JAKIE SĄ TWOJE ZAINTERESOWANIA?

PYTANIE 6 JAKIE LUBISZ PRZEDMIOTY?

PYTANIE 7 JAK POKONUJESZ DROGĘ DO SZKOŁY?

PYTANIE 8 JAKĄ MIAŁEŚ/AŚ ŚREDNIĄ OCEN NA SEMESTR?

PYTANIE 9 W JAKIEJ SIECI MASZ TELEFON KOMÓRKOWY?

DO CZEGO NAJCZĘŚCIEJ UŻYWASZ TELEFONU PYTANIE 10 DO CZEGO NAJCZĘŚCIEJ UŻYWASZ TELEFONU KOMÓRKOWEGO?

PYTANIE 11 CZY LUBISZ SIĘ UCZYĆ?

PYTANIE 12 CZY MASZ RODZEŃSTWO?

PYTANIE 13 CZY POSIADASZ ZWIERZĘTA?

JAK CZĘSTO KUPUJESZ PRODUKTY SPOŻYWCZE PYTANIE 14 JAK CZĘSTO KUPUJESZ PRODUKTY SPOŻYWCZE W SKLEPIKU SZKOLNYM?

PYTANIE 15 ILE KSIĄŻEK ŚREDNIO CZYTASZ W MIESIĄCU?

LICZBA UCZNIÓW SZKOŁA PODSTAWOWA Klasa Liczba uczniów Liczba dziewcząt Liczba chłopców GIMNAZJUM IVA 15 9 6 IA 22 11 IVB 8 7 IB 12 10 VA 26 13 IIA 19 VB 27 IIB 21 14 VIA IIIA VIB 20 IIIB 25

LICZBA UCZNIÓW W POSZCZEGÓLNYCH KLASACH SZKOŁY PODSTAWOWEJ

LICZBA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ ZE WZGLĘDU NA PŁEĆ

LICZBA UCZNIÓW W POSZCZEGÓLNYCH KLASACH GIMNAZJUM

LICZBA UCZNIÓW GIMNAZJUM ZE WZGLĘDU NA PŁEĆ

EFEKTY NAUCZANIA SZKOŁA PODSTAWOWA

ŚREDNIE OCEN W POSZCZEGÓLNYCH KLASACH SZKOŁY PODSTAWOWEJ ŚREDNIA OCEN IV a 4,52 IV b 4,35 V a 3,92 V b 3,9 VI a 4,0 VI b 4,32

ŚREDNIA OCENA W POSZCZEGÓLNYCH KLASACH GIMNAZJUM 3,7 I b 3,33 II a 4,08 II b 3,68 III a III b 3,3

ZACHOWANIE Szkoła podstawowa klasa Ocena zachowania wzorowe bardzo dobre dobre poprawne nieodpowiednie naganne IVA 9 6 - IVB 4 7 VA 10 3 VB 22 2 VIA 1 5 VIB 12 Gimnazjum IA 15 IB IIA IIB IIIA 13 IIIB

OCENA Z ZACHOWANIA W POSZCZEGÓLNYCH KLASACH SZKOŁY PODSTAWOWEJ

OCENA Z ZACHOWANIA SZKOŁA PODSTAWOWA

OCENA ZACHOWANIA W POSZCZEGÓLNYCH KLASACH GIMNAZJUM

OCENA ZACHOWANIA W GIMNAZJUM

ŚREDNIE OCEN Z POSZCZEÓLNYCH PRZEDMIOTÓW

SZKOŁA PODSTAWOWA klasa przedmioty religia j. polski historia j. angielski matematyka przyroda muzyka plastyka informatyka W - f IVA 4,7 4,6 4,5 4,1 4,4 4,0 4,8 5,2 IVB 4,9 3,4 3,9 5,1 VA 3,8 3,3 3,5 VB 3,6 3,7 4,3 VIA VIB 4,2

ŚREDNIE OCEN Z POSZCZEGÓLNYCH PRZEDMIOTÓW SZKOŁA PODSTAWOWA

GIMNAZJUM klasa przedmioty religia j. polski j. angielski j. niemiecki historia geografia biologia chemia fizyka matematyka informatyka W - f Zaj. Tech. Zaj. artystyczne plastyka WOS EDB IA 3,9 3,5 3,2 3,4 3,6 3,3 5,0 4,6 4,0 - IB 3,0 3,1 2,9 4,8 4,4 IIA 5,2 3,8 4,1 4,9 4,3 5,3 3,7 IIB 5,1 IIIA 4,7 IIIB 2,8 2,6 2,7

ŚREDNIA OCEN Z POSZCZEGÓLNYCH PRZEDMIOTÓW GIMNAZJUM

ILOŚĆ POSZCZEGÓLNYCH OCEN W SZKOLE I W KLASACH

SZKOŁA PODSTAWOWA klasa ocena IVA 10 73 53 11 2 IVB 18 51 20 7 1 VA 4 celujący bardzo dobry dobry dostateczny dopuszczający niedostateczny IVA 10 73 53 11 2 IVB 18 51 20 7 1 VA 4 92 77 49 36 VB 3 81 98 59 28 VIA 56 43 39 VIB 6 93 69 22 SZKOŁA 42 448 391 200

LICZBA OCEN W SZKOLE PODSTAWOWEJ

LICZBA POSZCZEGÓLNYCH OCEN W KLASACH SZKOŁA PODSTAWOWA

GIMNAZJUM klasa ocena IA 2 89 84 45 65 IB 74 76 IIA 20 94 83 62 25 IIB celujący bardzo dobry dobry dostateczny dopuszczający niedostateczny IA 2 89 84 45 65 IB 74 76 IIA 20 94 83 62 25 IIB 9 75 73 85 56 IIIA 13 115 105 101 82 IIIB 15 64 97 88 133 SZKOŁA 61 482 516 470 437

LICZBA OCEN GIMNAZJUM

LICZBA POSZCZEGÓLNYCH OCEN - GIMNAZJUM

Dziękujemy za obejrzenie, życzymy sukcesów w dalszej edukacji! Uczniowie klasy IIA gimnazjum realizujący projekt.