Okiem praktyka: wdrożenie w firmie Smay

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Witamy na spotkaniu z Betterware!
Advertisements

Analiza progu rentowności
ZARZĄDZANIE PRODUKCJĄ I USŁUGAMI
Próg rentowności.
Perspektywy rozwoju instrumentów finansujących zakup nowych samochodów w Polsce Przemysław Kowalczyk - Członek Zarządu Volkswagen Bank Polska,
Dołącz do nas!!! Plan marketingowy.
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
STRATEGIA LOKALIZACJI zarządzanie produkcją
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
KOSZTY PRODUKCJI BUDOWLANEJ
PODSTAWY PRAWNE KOSZTORYSOWANIA
Kosztorysowanie robót budowlanych
IKEA w Polsce.
Zarządzanie kapitałem obrotowym c.d.
gdzie: P-cena jednostkowa sprzedaży K-koszt całkowity produkcji
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
ENERGETYKA POLSKA WYNIKI I WSKAŹNIKI FINANSOWE ELEKTROCIEPŁOWNI ZA 2005 ROK W PORÓWNANIACH Z WYNIKAMI I WSKAŹNIKAMI UŚREDNIONYMI SEKTORA I PODSEKTORA.
InfinitERP prezentacja systemu.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Analiza postoptymalizacyjna
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
PROPERTY FORUM 2012 FINANSOWANIE NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNYCH 18 WRZEŚNIA 2012.
Przygotowanie: Patrycja Matczak
Etykiety Energetyczne jako narzędzie marketingowe: Etykiety energetyczne jako elementy marketingu-mix: - Cena – choć ceny urządzeń z najwyższej klasy są
B2O Sp. z o.o. to firma która, posiada nowoczesne rozwiązania umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie. Unikatową jego cechą jest.
Obsługa Klienta – sprzedaż soczewek kontaktowych i artykułów z grupy – pozostałe. Czyli sprzedaż przypisana do Klienta i sprzedaż bezimienna (detaliczna).
Kupuj taniej Korzyści dla Ciebie. Współpraca z Betterware Członkostwo w Klubie Betterware Sprzedaż produktów Betterware Budowanie sieci sprzedaży.
Co to są ceny brutto i netto, detaliczne i hurtowe?
NAJLEPSZA OFERTA NA RYNKU
TEXT
Oprogramowanie do zarządzania produkcją Systemy Zarządzania Produkcją - symulacje procesów wytwórczych By produkowało się lepiej. Wszystkim!
EHoliday.
Faktoring Bezpieczeństwo i wygoda
Czy IT ma znaczenie? Dariusz Lis. Czy IT ma znaczenie? Dariusz Lis.
Epicor|Scala IT ma znaczenie Maciej Kowalik.
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
ZINTEGROWANY SYSTEM INFORMATYCZNY KS-PRODIS ZARZĄDZANIA PRODUKCJĄ
PROBLEMY DECYZYJNE KRÓTKOOKRESOWE WYBÓR OPTYMALNEJ STRUKTURY PRODUKCJI
Ekoinnowacje w firmach - rodzaje, możliwości, wdrożenia
Planowanie przepływów materiałów
LUBUSKI FUNDUSZ PORĘCZEŃ KREDYTOWYCH Lipiec - Sierpień 2014 r. Cykl spotkań „Pozadotacyjne instrumenty wsparcia lubuskich przedsiębiorców”
Minimalizacja kosztów produkcji urządzenia w fabryce
Jak wykorzystać produkty Wellness w swoim biznesie?
Prawo malejącej krańcowej stopy zwrotu Prawo DMP
Założenia Oferty Handlowej TVP POZNAŃ na Płynne wejście w nowy rok Oferta na 2015 obowiązuje od 1 LUTEGO 2015 Styczeń w całości jest sprzedawany.
I - 1 „Zmieniamy Polski Przemysł” RYNEK DYSTRYBUCJI STALI Katowice, 21listopada 2005 r.
Meble wielkiej wartości Numer identyfikacji kandydata #
Innowacyjność przedsiębiorstw regionu lubuskiego – wstępne wyniki dr inż. Janusz Adamczyk.
1 WADY KALKULACJI DOLICZENIOWEJ Sztuczność związku przyczynowego i przypadkowość wyboru klucza podziałowego wpływają na wzrost skali błędu i stopień zdeformowania.
KALKULACJA KOSZTÓW JAKO ELEMENT RACHUNKU KOSZTÓW
Analiza działalności przedsiębiorstwa aspekty finansowo-ekonomiczne oprac. mgr Karol Tarkowski.
MARKETING MIX mgr Agata Wiznerowicz.
1 USTALANIE CENY SPECJALNEJ DLA DODATKOWEGO ZAMÓWIENIA.
1 PROBLEMY DECYZYJNE KROTKOOKRESOWE WYBÓR OPTYMALNEJ STRUKTURY PRODUKCJI.
ANALIZA CVP KOSZT-WOLUMEN-ZYSK.
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Ewidencja sprzedaży towarów/wyrobów gotowych
ZAPASY W ZARZĄDZANIU PRODUKCJĄ - UJĘCIE LOGISTYCZNE
platforma b2b.net i jej wpływ na poprawę rentowności
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO „W KONTAKCIE”
Ewidencja sprzedaży aktywów obrotowych
CIS Polska - mgr inż. Mirosław Pułyk
Plan Zwiększenie zadowolenia klientów ZWIĘKSZENIE ZADOWOLENIA KLIENTÓW
Firma działa w Zespole Szkół Ekonomicznych w Wodzisławiu Śląskim.
Zapis prezentacji:

Okiem praktyka: wdrożenie w firmie Smay Michał Maj

Historia na rynku od 1989 roku asortyment: akcesoria i urządzenia dla potrzeb wentylacji i klimatyzacji

Bezpośrednie przyczyny zakupu zautomatyzowanie procesu kosztorysowania sprzedaży usprawnienie obsługi procesu produkcji scentralizowanie informacji o klientach, ofertach, podpisywaniu umów, itp.

Problem produkty pod zamówienie – 70% sprzedaży 60% produktów na zamówienie stanowią produkty niestandardowe np. kratka wentylacyjna z poza typoszeregu tworzenie artykułów na bieżąco nieznajomość kosztu przy ofertowaniu/potwierdzaniu zamówienia ok. 30 nowych artykułów na dzień

Przykładowe zamówienie Kratka wentylacyjna 200x200 – 360szt. Kratka wentylacyjna 300x200 – 52szt. Kratka wentylacyjna 400x200 – 18szt. Kratka wentylacyjna 400x400 – 4szt. Kratka wentylacyjna 500x400 – 1szt. Kratka wentylacyjna 300x600 – 1szt. .... Kratka wentylacyjna 400x600 – 1szt.

Potwierdzanie zamówienia Wybór artykułu: Kratka wentylacyjna Podaj wysokość: 200 Podaj szerokość: 200 Cena = f(wys,szer) = 30 zł/szt. Koszt = f(wys,szer) = 18 zł/szt. Waga = f(wys,szer) = 0,2kg Podaj ilość: 360 szt. Koszt = f(wys,szer,ilość) = 15 zł/szt. Rabat: 20% Zysk na zamówieniu = 3240 zł

Zlecenie produkcyjne sparametryzowana struktura materiałowa produktu ramka kratki: 2 x szer + 2 x wys piórko kratki: ilość_piór x szer sparametryzowany czas wykonania stanowisko cięcia: ilość_cięć x stała stanowisko składania: f(ilość_piór)

Warunki handlowe warunki płatności limit kredytowy ceny specjalne rabaty Grupa produktowa 1 Grupa produktowa 2 Gr. klientów A 10% 20% Gr. klientów B 15% 25%

Korzyści Oferty handlowe oraz warunki handlowe sporządzane w scentralizowanym systemie Czas odpowiedzi na zamówienie/ofertę – do 48 godz. Zamówienie z oferty – do 1 godz. Powtarzalność cen i ofert Zlecenie produkcyjne do 1 godz. od potwierdzenia zamówienia Znajomość kosztu wytworzenia Wzrost konkurencyjności ofert 3 krotny wzrost ilość zamówień i ofert przy zwiększeniu tylko o 50% użytkowników systemu

Dziękuję za uwagę