Tworzenie call center krok-po-kroku

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
Advertisements

dr Joanna Kurowska-Pysz
Prezentacja firmy. Prezentacja firmy [ grupa ]
WEB SERVICE Stefan Rutkowski.
Hotel Courtyard – Warszawa
Platformy na żądanie (ASP) element wdrożenia rozwiązania e-learning
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
CRM Paweł Wąsala.
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
Wdrażanie ERP Firmy w województwie podlaskim: Małe i średnie - Symfonia Małe i średnie - Symfonia Duże - SAP Duże - SAP.
Wzorce projektowe w J2EE
SYSTEMY INFORMATYCZNE - Altamira, CRM i Remedy
4 lata temu wdrożyliśmy zarządzanie procesowe…
II etap wdrożenia Zielonej Linii w urzędach pracy Blok 1 Dębe, 2010r.
„Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” Warszawa 24 września 2009.
Bazy danych II - projekt 1/4 Cel, istota projektu Celem projektu jest zbudowanie systemu bazodanowego dla Providera Internetowego, który będzie miał za.
Oxford Business Unit consulting i szkolenia OXFORD Business Unit Sp. z o.o., tel/fax: , , site:
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
tel.: Marynino 28, Serock.
Nowoczesne Contact Center w firmie ubezpieczeniowej
Internet i telekomunikacja NETInstal Pszów ul. Łanowa 34 tel (Poland) tel (U.K.) opracowanie: inż. Błażej.
NEO24.PL „Wąskie gardła” komunikacyjne w kolejnych etapach rozwoju przedsięwzięcia e-commerce.
Składniki i struktura systemu SimTel CTI / CallCenter
System zarządzania jakością PN-EN ISO 9001:2001 w Starostwie Powiatowym w Hajnówce.
Strategia rozwoju SBP na lata Sprawozdanie Maria Burchard ZG SBP.
Microsoft Solution Framework
Informacje o firmie HEXA Telecom
Tajemnice sukcesu sprzedaży przez telefon
Jak zwiększyć potencjał każdego Contact Center?
Automatyzacja procesu obsługi klienta podczas sytuacji kryzysowych Igor Bokun, prezes zarządu Warszawa,
Wsparcie pracy grupowej systemem Workflow
Contact Center jutra – nowoczesne metody interakcji z klientem Antoni Biedrzycki ITD Polska Warszawa 2006.
Szkolenia, Coaching, PR.
1. Konferencja Małe i średnie w Unii Europejskiej – finansowanie rozwoju przedsiębiorstw Wrocław,
Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center
Biznesplan.
Ogólnokrajowa karta miejska
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Sp. z o.o. w Toruniu Jesteśmy firmą od 20 lat działająca na rynku IT Posiadamy System Zarządzania Jakością zgodny z wymogami normy PN-EN ISO 9001:2009.
Systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Skrypter rozmów Gadżet czy niezbędne narzędzie?
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
GRUPA PROFPROJEKT jest firmą informatyczną o profilu przyjaznym biznesowi. Specjalizujemy się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań IT dla firm, aplikacji.
Wzorowy i zmotywowany personel - wizytówką hotelu
CRM – wady i zalety UŁ, WMiI, Katedra Analizy Matematycznej i Teorii Sterowania 2008.
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
EKOCONSULTANT ● Zarządzanie ● Księgowość ● Fundusze UE.
Contactis Power Dialer Obszary zastosowania Dla CC w których nie ma możliwości realizacji automatycznych akcji wychodzących lub realizuje się je ”ręcznie”
call center to nie tylko infolinia
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Funkcje pracy biurowej
ZARZĄDZANIE DZIAŁEM SPRZEDAŻY
Zintegrowane systemy informatyczne
Katedra Logistyki dr Cezary Gradowicz. Katedra Logistyki kierując się potrzebą uzupełnienia i poszerzenia wiedzy podstawowej oferowanej w ramach przedmiotów.
Specjalność Przedsiębiorczość i Zarządzanie MŚP Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem.
ARCHITEKTURA SOA JAKO KLUCZ DO CYFROWEJ TRANSFORMACJI Agata Kubacka, Poczta Polska Tomasz Gajewski, Poczta Polska Jerzy Niemojewski, Savangard © 2016 Software.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Organizowanie. Organizowanie sprawnych działań systemu dystrybucji Koordynacja działań wszystkich jego elementów – ich integracja tak, aby wszystkie przyczyniały.
Warszawa 27 Luty 2014 Analiza implementacyjna usługi VoIP dla zastosowań korporacyjnych Wykonał: Michał Boczek Promotor: dr inż. Dariusz Chaładyniak.
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Służby informatyczne wspomagające bezpośrednio użytkowników w TPSA
OUTSOURCING CONTACT CENTER
eConnect Inteligentne centrum obsługi
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Struktura Organizacyjna mBanku
Narzędzia CRM słownik pojęć
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Zapis prezentacji:

Tworzenie call center krok-po-kroku dr Marian J. Kostecki, MasterPlan wystąpienie ma konferencji Jak założyć contact center i uniknąć większości błędów 5 marca 2009 organizator: Altar

Witam 2 Business Consulting Group 4EverNET ABC Serwis Allianz Anabeap apk-soft Arinso People Services Arka Media Artgeist BRESSNER Technology CBB Call Center Centermed Collect Consulting HR Investment Intrata Magdal Krajowe Stowarzyszenie Ochrony Informacji Niejawnych Liberty Poland Netia NIWA Opal PGE Dystrybucja Łódź Polcall Pragma Inkaso PTH Technika Sigel5 Spółdzielnia Niewidomych Promet Stream Communications Studio Talentów Telefonia Dialog testDNA Polska TP SA Web Inn WYG International zbudujsam.pl

Działy telefonicznych kontaktów z klientami call center/contact center infolinia help desk, service desk dział reklamacji (telefonicznych) dział windykacji (telefonicznych) agent transferowy Biuro Obsługi Klienta, Centrum Obsługi Klienta, Zespół Obsługi Inwestorów dział telesales działami telemarketingu serwis konsumencki usługowe (outsourcingowe call center/contact center) centrum alarmowe studio CATI Ich wspólną cechą jest to, że jest to grupa osób, które intensywnie kontaktują się z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi za pośrednictwem telefonu, niezależnie od tego, co jest tematem rozmów.

Call center krok-po-kroku skąd mam to wiedzieć? Call center krok-po-kroku warstwa teleinformatyczna komunikacyjna uporządkowane łączenie ze światem ACD? IVR? predictive dialer? rejestrator rozmów? sieć po kablu lub radiowa? skrypty na ekranie? po miedzi czy VoIP? u siebie czy w trybie ASP…? ile stanowisk dziś? ile stanowisk jutro? ile stanowisk pojutrze?

Call center krok-po-kroku warstwa teleinformatyczna komunikacyjna 7. warstwa teleinformatyczna (uporządkowane łączenie ze światem)

Call center krok-po-kroku skąd mam to wiedzieć? Call center krok-po-kroku wiedza i umiejętności operatorów jakie umiejętności mają mieć? kto i jak sprawdzi umiejętności? skąd ich wziąć? w jakim tempie nastąpi przyrost potrzeb kadrowych? kto będzie szkolił? jak często będę uzupełniał?

Call center krok-po-kroku wiedza i umiejętności operatorów 6. wiedza i umiejętności operatorów 7. warstwa teleinformatyczna (uporządkowane łączenie ze światem)

Call center krok-po-kroku skąd mam to wiedzieć? Call center krok-po-kroku zarządzanie contact center i kierowanie jego personelem jakie rodzaju know-how mają? Czy mam osoby, które poprowadzą tworzenie i będą zarządzać operacyjne cc? czego im brakuje? szkolić? jak uzupełnić braki? pozyskać nowych?

Call center krok-po-kroku zarządzanie contact center i kierowanie jego personelem 5. zarządzanie contact center i kierowanie jego personelem 6. wiedza i umiejętności operatorów 7. warstwa teleinformatyczna (uporządkowane łączenie ze światem)

Call center krok-po-kroku skąd mam to wiedzieć? Call center krok-po-kroku warstwa CRMowa (informacje o rozmówcy) w jakiej postaci informacja o nich jest (będzie) zapisana? jaki jest stan wiedzy o nich? kim będą rozmówcy? kto dokona scalenia informacji? kto spisze procedury bazodanowe i jak będą egzekwowane? kto i w jakim trybie będzie aktualizował i de-duplikował informacje? jaki program bazodanowy wybrać? jak rozmówcy będą identyfikowani? na ile ważne jest ustalanie tożsamości rozmówcy?

Call center krok-po-kroku warstwa CRMowa (informacje o rozmówcy) 4. warstwa CRMowa (informacje o rozmówcy) 5. zarządzanie contact center i kierowanie jego personelem 6. wiedza i umiejętności operatorów 7. warstwa teleinformatyczna (uporządkowane łączenie ze światem)

Call center krok-po-kroku skąd mam to wiedzieć? Call center krok-po-kroku procesy biznesowe (opisane w procedurach) w jakie procesy organizacyjne zostanie włączone cc? sprzedaży, obsługi klienta, przyjmowania reklamacji, załatwiania reklamacji, windykacji, inne? kto komu i jakich informacji ma dostarczać? według jakiego harmonogramu? jakie będą konsekwencje ich niedostarczenia (braku ich udostępnienia)? kto będzie miał prawo żądać wykonania zadań przez cc? w jakim trybie? pod jakimi warunkami? na jakich warunkach? kto będzie miał prawo ich żądania, a komu będą dostarczane „z rozdzielnika”? integracja aplikacji cc z aplikacjami rozliczającymi sprzedaż, płace, płatności itd. co mają zawierać raporty?

Call center krok-po-kroku procesy biznesowe (opisane w procedurach) 3. procesy biznesowe (opisane w procedurach) 4. warstwa CRMowa (informacje o rozmówcy) 5. zarządzanie contact center i kierowanie jego personelem 6. wiedza i umiejętności operatorów 7. warstwa teleinformatyczna (uporządkowane łączenie ze światem)

Call center krok-po-kroku skąd mam to wiedzieć? Call center krok-po-kroku miejsce contact center w organizacji misja, role, zadania, powiązania komu ma podlegać cc? co call center ma osiągnąć? jakie mam mieć relacje z innymi komórkami? …? …? …? …? …?

Call center krok-po-kroku miejsce contact center w organizacji 2. miejsce contact center w organizacji (misja, role, zadania, powiązania) 3. procesy biznesowe (opisane w procedurach) 4. warstwa CRMowa (informacje o rozmówcy) 5. zarządzanie contact center i kierowanie jego personelem 6. wiedza i umiejętności operatorów 7. warstwa teleinformatyczna (uporządkowane łączenie ze światem)

Call center krok-po-kroku skąd mam to wiedzieć? Call center krok-po-kroku strategiczne i taktyczne powody powołania zwiększyć sprzedaż? sprzedając większej liczbie klientów? a może usprawnić obsługę klienta i zwiększyć sprzedaż do „starych klientów? zmniejszyć koszty serwisu? zwiększyć kontrolę nad partnerami? wspierać transakcje? obsługiwać klientów marginalnych? …? monitorować zadowolenie klientów?

Call center krok-po-kroku 1. strategiczne i taktyczne powody powołania 2. miejsce contact center w organizacji (misja, role, zadania, powiązania) 3. procesy biznesowe (opisane w procedurach) 4. warstwa CRMowa (informacje o rozmówcy) 5. zarządzanie contact center i kierowanie jego personelem 6. wiedza i umiejętności operatorów 7. warstwa telekomunikacyjna (uporządkowane łączenie ze światem)

Call center krok-po-kroku Ten proces dotyczy zarówno call center bardzo małego (2-3 osoby), jak i dużego (kilkaset stanowisk) Ten proces dotyczy zarówno tworzenia call center, jak i wynajmowania call center usługowego (outsourcingowego) Ten proces nie wyczerpuje wiedzy, której posiadanie zredukuje prawdopodobieństwo pomyłek przy tworzeniu

Klienci MasterPlanu

Klienci MasterPlanu

Klienci MasterPlanu

Klienci MasterPlanu

Klienci MasterPlanu

miejsce zarezerwowane dla Twojej firmy… Klienci MasterPlanu miejsce zarezerwowane dla Twojej firmy…