Łączy ludzi, procesy, informacje 1 1 1
VDoc – część grupy VISIATIV Spółki grupy Visiativ 35 M€, 250 Pracowników Stabilna pozycja finansowa VDoc we Francji 50 pracowników 10 M$ inwestycji w R&D 15 lat doświadczenia + 1000 Klientów w całej Europie
VDoc 10 Tworzenie aplikacji i możliwość łączenia funkcjonalności Easy Site- tworzenie stron WWW Process – modelowanie procesów biznesowych File Center – repozytorium dokumentów VDoc Easy Site – serwisy WWW VDoc Process – modelowanie procesów biznesowych SDK – Software Development Kit Data Universe – zarządzanie danymi biznesowymi Raporty VDoc Portal – Intranet/Extranet VDoc File Center – repozytorium dokumentów SDK – Software Development Kit Portal - Intranet / Extranet Raporty
Serwisy WWW: VDoc Easy Site Łatwe i szybkie tworzenie serwisów WWW bez wiedzy programistycznej Ekspresowe i bezszwowe wdrożenie Skalowalność 4
VDoc Portal Centralizacja informacji i dokumentów Dostęp przez przeglądarkę Zapewnienie wspólnego miejsca pracy Dostęp do wspólnych aplikacji Aplikacje dostępne w portalu VDoc File Center VDoc Process Fora dyskusyjne Ankiety News-y Łatwe tworzenie Intranetu i Extranetu
VDoc Process Możliwość tworzenia procesów przez użytkowników biznesowych Graficzne narzędzie pozwalające na rysowanie procedur System nadzoruje działania użytkownika zapobiegając popełnieniu błędów Gotową aplikację tworzymy w 5 prostych krokach.
Informacje dodatkowe dostępne w procesie Logowanie (zapisywanie) wszystkich informacji wprowadzanych w procesie Kto, co, kiedy, na jakim dokumencie Śledzenie przebiegu procesu na graficznym diagramie Wysyłanie przypomnień o czekającej pracy Wysyłanie powiadomień z „linkiem” do osób zainteresowanych Możliwość definiowania wyglądu formatek wydruku Możliwość eksportu do Excela
Przykład: Proces – rejestracja dokumentów przychodzących Źródła dokumentów Skaner Email Lokalny dysk
VDoc File Center – repozytorium dokumentów Wspólne miejsce do przechowywania dokumentów Dokumenty przechowywane w drzewie folderów Kategorie Indeksowanie pełnotekstowe Atrybuty plików Wersjonowanie plików Subskrypcje interesujących nas plików Bardzo szczegółowe ustawienia praw dostępu do plików i katalogów Zapis wszystkich czynności dokonywanych na plikach Kto, co, kiedy Łatwe wyszukiwanie Łatwa dystrybucja
SDK (Software Development Kit) - Pełne rozwiązanie dostosowane do potrzeb Moduły VDoc oraz VDoc Suite: Komplet funkcjonalności dla SMB Dodatki: Specyficzne funkcjonalności dostarczane przez Partnerów VDoc`a – najlepsza odpowiedzią na specyficzne potrzeby rynków SDK: Narzędzia programistyczne (API and WebServices) przygotowane do tworzenia unikalnych funkcjonalności oraz połączeń z zewnętrznymi systemami informatycznymi (ERP, systemy transakcyjne).
Raportowanie Dwa silniki raportujące: Cristal Reports BIRT Zbieranie informacji i danych dotyczących procesów Możliwość tworzenia raportów w czasie rzeczywistym Możliwość tworzenia dashboard’ów wyświetlających wskaźniki KPI
Przykładowe możliwości integracyjne i wiele innych…
Efektywne zarządzanie Procesami Biznesowymi usprawni pracę w całej strukturze firmy. Zarządzanie jakością Zarządzanie zasobami (nieruchomości, maszyny i urządzenia, flota) Produkcja Kadry Działy IT Obsługa posprzedażowa Zamówienia Działy Badań i Rozwoju Marketing i sprzedaż 13 13
Przykładowe procesy Dział Kontroli Jakości usprawnił swoją pracę modelując i wdrażając następujące procesy: Zarządzanie obsługą procesu reklamacji. Zarządzanie procedurami i procesem akcji korekcyjnych. Zarządzanie procedurami planowania akcji korekcyjnych. Zarządzanie procedurami w przypadku wystąpienia niezgodności. Zarządzanie dokumentacją systemów jakościowych (instrukcje, procedury).. Zarządzanie procedurą ulepszania i aktualizacji i zmian w procesach. Zarządzanie procedurą ulepszania procesów związanych z reklamacjami klientów. Zarządzanie procedurą ITIL (normalizacja usług IT). Zarządzanie fakturami (sortowanie i scalanie).
Przykładowe procesy Dział Kontroli Jakości usprawnił swoją pracę modelując i wdrażając następujące procesy: Aktualizacja listy potencjalnych problemów oraz zarządzanie akcjami profilaktycznymi. Aktualizacja i zarządzanie metrologią. Kontrola przepływu informacji w CRM. Administrowanie ryzykiem związanym z zarządzaniem i aktualizacja elementów niepożądanych. Zarządzanie procedurami związanymi z wypadkami przy pracy i procedurami ochrony i BHP. Zarządzanie kalendarzem spotkań związanych z kontrolą jakości. Aktualizacja specyfikacji. Zarządzanie zamówieniami.
Przykładowe procesy Dział HR usprawnił swoją pracę modelując i wdrażając następujące procesy: Zarządzanie wnioskami urlopowymi. Zarządzanie procedurami kontroli w dziale HR. Zarządzanie wnioskami o zatrudnienie i procedurą rekrutacji. Zarządzanie CV. Zarządzanie i kontrola procedury wdrażania nowych pracowników. Zarządzanie kompetencjami kadry (wnioski o szkolenia, kursy, bilans szkoleń). Zarządzanie szkoleniami wewnętrznymi. Zarządzanie czasem pracy. Zarządzanie procedurą migracji pracowników. Zarządzanie procedurą odejścia pracownika z firmy. Zarządzanie kosztami delegacji. Zarządzanie audytem wewnętrznym (kontrola przestrzegania kodeksu pracy, monitorowanie zmian w prawie pracy).
Przykładowe procesy Dział Finansowy i Administracyjny poprawiły efektywność własnoręcznie modelując i implementując m.in. następujące procesy: Zarządzanie zamówieniami wewnętrznymi. Zarządzanie kosztami firmy (koszty reprezentacyjne pracowników). Zarządzanie wyjazdami służbowymi (planowanie, rezerwacja biletów, pojazdów i noclegów, sal szkoleniowych, sprzętu audio). Monitoring zebrań (ustalanie i nadzór nad terminami, zgromadzenie osób zainteresowanych, tworzenie sprawozdań i protokołów). Zarządzanie wnioskami o delegacje. Zarządzanie korespondencją wewnętrzną i zewnętrzną. Zarządzanie recepcją i przepustkami. Zarządzanie wnioskami inwestycyjnymi.
Przykładowe procesy Dział Finansowy i Administracyjny poprawiły efektywność własnoręcznie modelując i implementując m.in. następujące procesy: Zarządzanie reklamacjami (kontrola terminowości i zasadności kwestii spornych). Zarządzanie instrukcją i procedurą audytu wewnętrznego. Dematerializacja faktur od dostawców, elektroniczne zarządzanie fakturami. Zarządzanie płatnościami klientów i dostawców (kontrola terminowości). Tworzenie i modyfikacja elektronicznych arkuszy klientów i dostawców (wprowadzanie do ERP, kontrola zgodności danych).
Co powiedzieli Klienci VDoc Software „Dzięki platformie VDoc usprawniliśmy procesy wewnętrzne i ograniczyliśmy czas przetwarzania faktur. Wdrożenie platformy pozwoliło na efektywną komunikację z Klientem oraz stworzenie sprawnego systemu kontroli wewnętrznej.” Maciej SOPRYCH, OneMonday „Wdrożenie platformy VDoc pozwoliło nam m.in. Przyspieszyć proces realizacji zapytań ofertowych od Klientów.” Rafał KOSIEWICZ, FPT PRIMA SA 19 19
Co powiedzieli Klienci VDoc Software „VDoc Process jest to prostym i intuicyjnym w obsłudze, narzędziem, dzięki któremu wymodelowaliśmy nasze najważniejsze procesy w firmie, bez znajomości wiedzy z programistycznej. Dzięki VDoc Process mamy większe możliwości zachowania porządku w dokumentacji i śledzenia przepływu informacji.” Michel MESSIE, Quality & Environnement Manager michel.messie@siemens.com 20 20
Co powiedzieli Klienci VDoc Software „VDoc jest mocnym przemysłowym narzędziem gwarantującym jakość naszej produkcji. VDoc jest niezaprzeczalnie wyznacznikiem produktywności i efektywności dla naszej firmy.” Kévin GUERRA, Responsable QSE - ThyssenKrupp Automotive „VDoc Portal zapewnia nam płynność pracy i stały dostęp do przepływu informacji dla wszystkich naszych filii na całym świecie.” Céline CHEVALIER, Web Marketing Manager cchevalier@emailvision.com* Email Marketing 21 21
Co powiedzieli Klienci VDoc Software „VDoc stał się głównym narzędziem w Leroy Somer do zarządzania wszystkimi procedurami.” Sandrine MARTIN, Informatique DEI Industrial Engines – 8500 osób w 50 krajach sandrine.martin@leroysomer.com „Z VDoc znaleźliśmy rozwiązanie dotyczące workflow i portalu korporacyjnego. VDoc pozwolił nam zbudować solidny portal intranetowy bez angażowania dużych środków. VDoc pozwolił osobom bez specjalistycznej wiedzy informatycznej tworzyć i uruchamiać aplikacje.” Arthur TURYAN, Responsable informatique Telecommunication solution arthur.turyan@wavecom.com Connection to SAP 22 22
Dziękujemy za uwagę, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej lub zobaczyć prezentację na żywo, zapraszamy do kontaktu z nami. VDoc Software Optima Polska Sp. z o.o. Ul. Żurawia 32/34 00-515 Warszawa Tel.: +48 22 243 15 13 Email: biuro@vdoc.pl http://www.vdoc.pl