Firma

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
4.2. Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa
Advertisements

Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Damian Korczowski Jakub Patykowski
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Mali i średni przedsiębiorcy – jak chcą się rozwijać. Nowoczesny, ale odtwórczy model biznesowy. Warszawa, 20 czerwca 2011 r. Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek.
OFFSET DEFINICJE I DOŚWIADCZENIA Witold Wiśniowski Warszawa.
Gościejewo 74 Gościejewo Zespół konsultantów: Jarosław Piszczek
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Kłos Michał Jędrzejczak
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PA-CO Paweł Minkwitz Głażewo Łowyń Zespół konsultantów:
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PW NAGLAK
Konferencja 15 czerwca 2010 r. "Ochrona własności przemysłowej skutecznym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Konferencja zorganizowana.
Prof. dr hab.. Małgorzata – Piasecka Szkoła Główna Handlowa Warszawa
Analiza portfela produktów przedsiębiorstwa (na przykładach)
Zarządzanie projektami
ANALIZA EKONOMICZNA PIWOSZ Sp. z o.o..
Firma Parker współpracuje ze swoimi klientami, aby zwiększyć ich produktywność i rentowność.
Czym się zajmujemy? Produkcja szerokiej gamy przetworów owocowo-warzywnych Dystrybucja Export -import.
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
Real PRO in logistics. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą transportowo- spedycyjną. Doświadczony zespół tworzy grupa profesjonalistów, związana.
CHZMO S.A..
Produkcja podzespołów spawanych
Fabryka Szlifierek „JOTES” S.A.
Asseco wczoraj….
Podstawowe elementy linii technologicznej
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
Star City Tomaszów Mazowiecki
Listopad 2008 Co właściciel małej firmy wiedzieć powinien, a o co nie ma czasu zapytać. Nowoczesne oprogramowanie w Twojej firmie Mała firma, szerokie.
MOSTOSTAL - ENERGOMONTAŻ
JURAJSKI DOM BROKERSKI S.A.
Jarocin ul. Poznańska www. izolacja-jarocin.pl
1. Konferencja Małe i średnie w Unii Europejskiej – finansowanie rozwoju przedsiębiorstw Wrocław,
Prezentacja dla mediów i inwestorów - Warszawa, 22 grudnia 2009
Baltic Wood 10 lat na rynku!
Motto.
Asseco Poland – bezpieczny partner w biznesie
COREX SP. Z O.O Piaseczno ul. Jana Pawła II nr 66 POLAND Tel.: Fax:
Krzysztof Apostolidis
Copyright © 2008 Accenture. Zawartość prezentacji stanowi własność intelektualną Accenture. Wszelkie prawa zastrzeżone. Konferencja Hutnictwo 2008 Integracja.
Zamek królewski w Warszawie – DZIŚ
Plan biznesowy. Cele planu biznesowego: zmusza biznesmena do przemyślenia kwestii związanych z przedsiębiorstwem, rozważyć wszystkie kwestie związane.
Fabryka Osprzętu Samochodowego POLMO-Łódź
COMPAIR REAVELL Perfect with Pressure CompAir Polska Sp. z o.o. ul. Pachońskiego Kraków.
GEN_CAR_004_MaxMeyer Presentation_0203_PL NAZWA MODUŁU GEN_CAR_004 NUMER MODUŁU Prezentacja marki MaxMeyer.
Warmia i Mazury.
Makarony Polskie S.A. Opracowała:.
Raz, dwa, trzy Antoninek patrzy!
Przedsiębiorstwo Przemysłu Spożywczego „PEPEES” S. A Łomża, ul
Uniwersytet Gdański, Wydział Zarządzania
Międzynarodowa integracja gospodarcza
Analiza Sprawozdań Finansowych spółki Mondi Świecie S.A.
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
Modele zarządzania jakością
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I PÓŁROCZU 2015 R.
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
PRODUCENT WIĄZEK KABLOWYCH
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO CZTERECH KWARTAŁACH 2015 R.
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
Kształtowanie produktu na rynku UE A.M. Zarzycka.
Kierunki odbudowy i rozwoju przemysłu w Polsce proponowane przez Polskie Lobby Przemysłowe Polskie Lobby Przemysłowe imienia Eugeniusza Kwiatkowskiego.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Strategie wejścia na rynki zagraniczne
Firmy globalne. Cechy firmy globalnej Globalne myślenie (konkurowanie) (koncepcja marketingu globalnego) Globalne wykorzystanie zasobów Globalna organizacja.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Branża czekoladowo – cukiernicza w Polsce
Wprowadzenie do dyskusji panelowej: Konkurencja i współpraca w łańcuchach dostaw żywności na rynku wewnętrznym UE i na rynkach krajów trzecich Forum.
F&S Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo Technikum nr 2
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
MAKE LOVE „Gdzie skarb wasz tam i serce wasze”
wyzwania i perspektywy rozwoju
Zapis prezentacji:

Firma www.porcelana-krzysztof.pl office@porcelana-krzysztof.pl Porcelana Krzysztof Sp. z o.o. ul. B.Limanowskiego 10 58-300 Wałbrzych Poland tel. (+48) 074 48430733 fax. 074 8430751 www.porcelana-krzysztof.pl office@porcelana-krzysztof.pl

W oparciu o naszą 180 letnią tradycję, naszym głównym celem jest żeby Mission Statement W oparciu o naszą 180 letnią tradycję, naszym głównym celem jest żeby porcelana „Krzysztof” stała się najbardziej rozpoznawalną marką w Europie, aby kwintesencja dobrego gustu i stylu zaspokoiła najznamienitsze gusta świata, A porcelana na nowo została odkryta jako świadectwo wysokiej jakości i szlachetności Twojego stołu . Porcelana Krzysztof Sp. z o.o. ul. B.Limanowskiego 10 58-300 Wałbrzych Poland tel. (+48) 074 48430733 fax. 074 8430751 www.porcelana-krzysztof.pl office@porcelana-krzysztof.pl

• Lokalizacja: południowo - zachodnia Polska • Rok założenia: 1831 O Nas • Lokalizacja: południowo - zachodnia Polska • Rok założenia: 1831 • Do 1945 – “Krister PorzellanAG”– w tamtych czasach członek “Rosenthal Consortium” • Od 1953, “W -Wawel” logo było znakiem firmowym • Nowoczesne wyposażenie/maszyny + wykwalifi kowana kadra = wysoka jakość finalnego produktu • Wszystkie nasze wyroby reprezentują jakość, piękno i styl Porcelana Krzysztof Sp. z o.o. ul. B.Limanowskiego 10 58-300 Wałbrzych Poland tel. (+48) 074 48430733 fax. 074 8430751 www.porcelana-krzysztof.pl office@porcelana-krzysztof.pl

• Wieloletnia tradycja O Nas • Wieloletnia tradycja • Nowoczesna technologia zaawansowana w procesie produkcji • Wysoka jakość • Elastyczność produkcji • Inwestycja w rozwój nowego asortymentu • Nowoczesny design • Wysoce wykwalifikowany personel Porcelana Krzysztof Sp. z o.o. ul. B.Limanowskiego 10 58-300 Wałbrzych Poland tel. (+48) 074 48430733 fax. 074 8430751 www.porcelana-krzysztof.pl office@porcelana-krzysztof.pl

• Produkcja – w zależności od asortymentu, w znacznej mierze Rękodzieło • Produkcja – w zależności od asortymentu, w znacznej mierze wykonywana ręcznie • Ten rodzaj zatrudnienia wymaga wykwalifi kowanych pracowników • Na każdym etapie produkcji duży nacisk na osiąganie wysokiej jakości finalnego produktu • Kunszt pracy ręcznej znacznie poprawia jakość wyrobów • Dodaje określonego charakteru i wyjątkowości • Podwyższa wartość Porcelana Krzysztof Sp. z o.o. ul. B.Limanowskiego 10 58-300 Wałbrzych Poland tel. (+48) 074 48430733 fax. 074 8430751 www.porcelana-krzysztof.pl office@porcelana-krzysztof.pl

• 20% i więcej przeświecalności Produkt • 70% bieli • 20% i więcej przeświecalności • wysoka odporność na wysokie temperatury • kwasoodporność • wysoka odporność na uszkodzenia mechaniczne • zmywarki i kuchenki mikrofalowe • Certyfikat Polskiego Związku Higieny • wysoka jakość używanych surowców znacznie wpływa na późniejszą jakość produktu • cienkościenna i wytrzymała porcelana • wysoka temperatura wypalania [1380C] • delikatny charakter spójny z aktualnymi trendami rynkowymi Porcelana Krzysztof Sp. z o.o. ul. B.Limanowskiego 10 58-300 Wałbrzych Poland tel. (+48) 074 48430733 fax. 074 8430751 www.porcelana-krzysztof.pl office@porcelana-krzysztof.pl

Cały proces produkcji podzielony jest na kilka etapów, które mocno od siebie zależą. • Nowoczesne piece do wypału na/w/szkliwnego – GRUN • Izostatyczne prasy – Netzsch & Sama • Automatyczna linia do szkliwienia – Duo, Triplex & Sama • Automatyczna linia do formowania - Netsch & Thuring • Półautomatyczna linia do formowania • Wysokociśnieniowa linia do odlewania – Lippert, Netzsch & Sama • Wewnętrzny system kontroli jakości - szczegółowa każdym etapie produkcji • Recykling odpadów Porcelana Krzysztof Sp. z o.o. ul. B.Limanowskiego 10 58-300 Wałbrzych Poland tel. (+48) 074 48430733 fax. 074 8430751 www.porcelana-krzysztof.pl office@porcelana-krzysztof.pl

Historia 1831 • Założenie fabryki • Karl Krister rozpoczyna produkcję 1920 1850 • Lider na Europejskim rynku • Sprzedaż wyrobów na Europejskim i Północno Amerykańskim rynku 1921 1852 • Pierwsze nagrody w czasie wystaw we Wrocławiu 1945 1867 • Kolejne nagrody w czasie wystaw w Paryżu 1953 • Wprowadzenie “W - polskie władze WAWEL” jako znaku •Państwowa Fabryka firmowego Porcelany “KRISTER” •Zakłady Porcelany Stołowej “KRZYSZTOF” • Przejęcie fabryki przez • Przedsiębiosrtwo zostało przekształcone w spółkę akcyjną • Stało się częścią kartelu – “PHILIPROSENTHAL” • “KRISTERPORZELLAN MANUFAKTURAG” Porcelana Krzysztof Sp. z o.o. ul. B.Limanowskiego 10 58-300 Wałbrzych Poland tel. (+48) 074 48430733 fax. 074 8430751 www.porcelana-krzysztof.pl office@porcelana-krzysztof.pl

Historia 1993 • Przekształcenia własnościowe • Spółka Akcyjna • Fabryka Porcelany “KRZYSZTOF” S.A. 1995 • Kolejne przekształcenia własnościowe 1999 • Sprywatyzowanie przedsiębiorstwa 2010 • Porcelana Krzysztof Sp. z o.o. Porcelana Krzysztof Sp. z o.o. ul. B.Limanowskiego 10 58-300 Wałbrzych Poland tel. (+48) 074 48430733 fax. 074 8430751 www.porcelana-krzysztof.pl office@porcelana-krzysztof.pl

Rynki Całość sprzedaży 80% export : 20% rynek lokalny • Anglia (kolekcja na dwór królewski) Niemcy Francja Hiszpania Skandynawia (kolekcja Księzniczki Victorii) Czechy Grecja Turcja Kanada USA (Prezydent Obama – Biały Dom ) Japonia Kraje Beneluxu Egipt Porcelana Krzysztof Sp. z o.o. ul. B.Limanowskiego 10 58-300 Wałbrzych Poland tel. (+48) 074 48430733 fax. 074 8430751 www.porcelana-krzysztof.pl office@porcelana-krzysztof.pl

Rynki Naszymi klientami są: • Almi Decor Gerlach Sieć marketów Alma Carrefour Polska Florentyna Altom Porcelana Krzysztof Sp. z o.o. ul. B.Limanowskiego 10 58-300 Wałbrzych Poland tel. (+48) 074 48430733 fax. 074 8430751 www.porcelana-krzysztof.pl office@porcelana-krzysztof.pl

• Strategiczny inwestor pojawił się na horyzoncie Nowy Właściciel • Strategiczny inwestor pojawił się na horyzoncie • “Nordis Chłodnie Polskie” dnia 31.08.2010 kupił fabrykę porcelany • Natychmiast włączył fabrykę do swojej grupy biznesowej nazywając ją „Porcelana Krzysztof Sp. z o.o.” • Fuzja przemysłu spożywczego i ceramicznego • “Nordis” jeden z liderów mrożonej żywności na rynku polskim • Zabezpieczenie/umocnienie pozycji fabryki na lokalnym rynku Porcelana Krzysztof Sp. z o.o. ul. B.Limanowskiego 10 58-300 Wałbrzych Poland tel. (+48) 074 48430733 fax. 074 8430751 www.porcelana-krzysztof.pl office@porcelana-krzysztof.pl

• Większe nasycenie rynku lokalnego • Ekspansja na rynki zagraniczne Plany na przyszłość • Większe nasycenie rynku lokalnego • Ekspansja na rynki zagraniczne • Zmiana wizerunku marki • Wprowadzenie nowego fasonu na rynek • Jakość, jakość i jeszcze raz jakość • Utrzymanie dobrej relacji z naszymi klientami • Troska o środowisko (odpady) - CSR Porcelana Krzysztof Sp. z o.o. ul. B.Limanowskiego 10 58-300 Wałbrzych Poland tel. (+48) 074 48430733 fax. 074 8430751 www.porcelana-krzysztof.pl office@porcelana-krzysztof.pl

Porcelana Krzysztof Sp. z o.o. Kontakt Porcelana Krzysztof Sp. z o.o. ul. Limanowskiego 10 58-300 Wałbrzych Polska tel. (74) 8430 733 fax. (74) 8430 751 www.porcelana-krzysztof.pl office@poreclana-krzysztof.pl Porcelana Krzysztof Sp. z o.o. ul. B.Limanowskiego 10 58-300 Wałbrzych Poland tel. (+48) 074 48430733 fax. 074 8430751 www.porcelana-krzysztof.pl office@porcelana-krzysztof.pl