LOREA’L SZKOLENIE.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Krok 1 Przygotowujemy miseczki z rozpuszczonymi w wodzie barwnikami (naturalnymi lub sztucznymi) . Jeśli jest to barwnik naturalny musimy poczekać, aż.
Advertisements

COM_CAR_406_Car Colour Register _0203_PL NAZWA MODUŁU COM_CAR_406 NUMER MODUŁU Rejestr Kolorów.
Global Care.
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnej
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
10 sposobów oszczędzania energii w życiu codziennym…
Leonardo da Vinci Partnerstwo: “Kuchnia i restauracja, przewodnik dla początkujących” TŁUSZCZE.
Indeks glikemiczny.
Przygotowanie materiału ilustracyjnego
Intensywny połysk i ekstremalna objętość VOLUME do czego służy? jak? VOLUME Dedykowana do włosów cienkich i płaskich, które potrzebują objętości i gęstości.
TAJEMNICE BARW Głównym celem mojej pracy jest stworzenie pokazu komputerowego przeznaczonego dla uczniów drugiego etapu edukacyjnego, przy wykorzystaniu.
Zanieczyszczenia chemiczne, biologiczne i mechaniczne wód powierzchniowych w okolicach Błonia Piotr Bujak.
Fotografia i komputer.
Tradycyjne Greckie Produkty
PODAJ DALEJ DECOUPAGE – PIERWSZE KROKI
Kolorowanie czarno-białych zdjęć w przestrzeni barw CMYK
NIE TAKA MATMA STRASZNA ;-)
Program „Mój własny chleb!”
Wp care odświeżenie koloru
Jak oszczędzać wodę.
AKWARELA.
Plan Metoda tradycyjna – krótkie przypomnienie – różnice
Makieta Dżungli Czyli jak w prosty i relatywnie szybki sposób wykonać makietę przedstawiającą dżunglę.
Gimp 4. Rozmycie.
DOSKONAŁE DZIAŁANIE – POCHODZĄCE Z NATURY Misja DOSKONAŁE DZIAŁANIE – POCHODZĄCE Z NATURY Najważniejsze w recepturach produktów ESSENSITY jest ich.
Podkreślane urody kolorem czyli w jaki sposób dobierać kolory do
Ten program potrafi wykonać portret twojej twarzy na podstawie informacji, które podasz ... Proszę nacisnać.
KOLORY CorelDRAW Photoshop.
Tworzenie prezentacji
CZERNIAK.
System Nanopor Program zapobiegający starzeniu się elewacji Baumit
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnych
URODA I ELEGANCJA HURTOWNIA FRYZJERSKO – KOSMETYCZNA UL
Lekcje makijażu od TianDe
Urlop macierzyński i rodzicielski
Fish and chips czyli klasyczna ryba z frytkami. Składniki ilość porcji: 4 4 duże ziemniaki, obrane i pokrojone w paski 125 g (1 szkl.) mąki pszennej 1.
Przygotowanie dobrej prezentacji
Kolory w kodzie RGB i HEX
W YBIERAMY KOLORYSTYKĘ DLA NOWEJ STRONY INTERNETOWEJ  Odpowiedni dobór kolorów to jeden z podstawowych elementów przygotowania dobrego projektu graficznego.
 Składniki:  45 dag ciemnej czekolady  28 dag masła  6 jajek  6 łyżek miodu  42 dag cukru pudru  6-7 dag wiórków kokosowych  28 dag mąki Glazura:
SPORZĄDZANIE ZUP SCENARIUSZ LEKCJI.
Przygotowanie dobrej prezentacji

Spójrzmy ile odcieni kryje w sobie tęcza. To są odcienie zdrowia. Tęczowe barwy produktów żywnościowych, a zwłaszcza warzyw i owoców to nie tylko radość.
Jak projektujemy prezentację multimedialną?
Strzecha Wiktor Mijalski.
Kuchnia Wietnamska.
MARGARITE Z SOSEM POMODOROWYM I SEREM?
TKANINY.
Podróże po świecie Smaki Europy.
W czasie nauki w ramach projektu już w pierwszej klasie odbyłem staż zawodowy w profesjonalnym salonie fryzjerskim. Miałem bezpośredni kontakt z klientami,
Ile dwutlenku węgla jest w C-C?. Dnia 19 marca 2015 r. wykonaliśmy doświadczenie, które pozwoliło nam określić, ile dwutlenku węgla znajduje się w c–
Opracowanie: Laura Skupień VI A
Kolorystyczne Typy Urody
Struktura oraz przekrój włosa
Szkoła Podstawowa nr 7 im. Erazma z Rotterdamu w Poznaniu Jak tworzymy prezentacje czyli kilka zasad, których należy przestrzegać Andrzej Gągało.
Kosmetyki, Czy na pewno takie dobre?. Ankieta Wśród uczniów naszej szkoły, przeprowadziłyśmy ankietę, dotyczącą znajomości składników farb do włosów,
Zespół badawczy : Judyta Izabela Stepaniuk i Elżbieta Dzienis Zdjęcia : p. Ewa Karpacz, J. I. Stepaniuk i E. Dzienis P REZENTACJĘ OPRACOWAŁA J. I. S TEPANIUK.
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnych Autor: Switek Marian.
MATEMATYKA W KUCHNI Wykonały Urban Anita Wójcik Ewa.
CZYM SĄ ZANIECZYSZCZENIA WÓD? Jeśli w wodach pojawią się jakiekolwiek chemiczne substancje, które nie są ich naturalnymi składnikami, mikroorganizmy w.
Dlaczego trzeba myć włosy?
KOMUNIKACJA CZYLI POROZUMIEWANIE SIĘ Z LUDŹMI
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świdwinie.
Zapis szesnastkowy koloru.
Ikonos Profiflex Deco Art
KOLORY W GRAFICE.
TAJEMNICE BARW Głównym celem mojej pracy jest stworzenie pokazu komputerowego przeznaczonego dla uczniów drugiego etapu edukacyjnego, przy wykorzystaniu.
Barwy w malarstwie.
Zapis prezentacji:

LOREA’L SZKOLENIE

Zasada numeracji: 7,43 Wysokość tonu Refleks uzupełniający Refleks podstawowy 9.b. Jasny blond 8.Jasny blond 7. Blond 6.Ciemny blond 5. Jasny blond 4.Brąz 3. Ciemny brąz ,1Popiel ,2 Opalizujący ,3 Złocisty ,4 Miedziany ,5 Mahoniowy ,6 czerwony ,7 Metaliczny ,04 Miedź naturalna (b.jasna) ,4 Miedź(naturalna) ,44 Miedź głęboka (głęboka) ,40 Miedź intensywna (b.intens.)

Mahoń najlepiej zdjąć dekoloryzacją (zawsze będzie przebijał) Mahoń najlepiej zdjąć dekoloryzacją (zawsze będzie przebijał). Ten odcień najtrudniej zdjąć.

Pierwsza farba na rynku, w której skład zamiast amoniaku weszła monoetanoloamina oraz woski. Seria Richesse również posiadała ją w składzie. INOA SUPREME pogrubia optycznie włókno włosa, zmiękcza oporne, siwe włosy, dodaje objętości – odbijając włos od nasady.

DIA RICHESSE – koloryzacja ton w ton Obie farby mają te same aktywatory: 1,8%, 2,7% oraz 4,5% Nie zawierają amoniaku. Koloryzacja przyciemniająca nawet o kilka tonów, rozjaśniająca natomiast jedynie do półtora tonu. DIA RICHESSE – koloryzacja ton w ton Z aktywatorem 1,8% przyciemni włosy o jeden ton. Z aktywatorem 2,7% przyciemni blondy również jeden ton Z aktywatorem 4,5% rozzjaśni o półtora tonu ( z poziomu 6. do poziomu 7,5 – efekt rozjaśnienia słońcem).

Proporcja DIA RICHESSE : 1 : 1,5 Czas trzymania na włosach : 20 min Proporcja DIA RICHESSE : 1 : 1,5 Czas trzymania na włosach : 20 min. Na odroście lub włosach naturalnych dla odświeżenia koloru jedynie 10 min. Na włosach farbowanych lub po trwałej ondulacji, czas trzymania farby skracamy o połowę – do 10 min. Nie rozjaśniamy włosów za pomocą farby! Farba farby nie rozjaśni! Np. 7,13 nie rozjaśnimy za pomocą 9,13 – trzeba wykonać dekoloryzację. Położona 9,13 spłynie i zmieni odcień włosów.

Proporcja DIA LIGHT : 1 : 1,5 Czas trzymania na włosach : 20 min. Nie stosujemy oksydantu o stężeniu 4,5%. W farbie zastosowano technologię kwasową, tzn., że farba działa jak mieszanka zakwaszająca włosy – zachowuje się jak odżywka, szampon po koloryzacji POST. Kolor wychodzi dokładnie jak na palecie ( nie trzeba, jak w przypadku INOA tworzyć wachlarza, by ocenić faktyczny kolor danego numeru). Przeznaczona została do każdego typu włosów – wcześniej farbowanych, również uwrażliwionych, jednakże nie nadaje się do włosów naturalnych, wcześniej nie farbowanych! Na naturę działa jedynie pod wzgl. Miękkości i połysku. Kolor w tym przypadku nie chwyci ( nie nadaje się na odrost). Możemy na odrost położyć farbę, a na reszcie długości DIA, ponieważ farba ta zawsze dopasuje się do koloru.

Jeśli do farby domieszamy CLEAR w proporcji ¼ na ¾ farby, rozwodnimy kolor. Odcień stanie się jaśniejszy o pół tonu (np. 8 z ½ CLEAR rozjaśni włosy do poziomu 9). Sam CLEAR nie ma koloru, nadaje miękkość i połysk. CLEAR zastosowany z wodą 2,7% oraz DIA LIGHT wpłynie jedynie na połysk, natomiast z wodą 1,8% doda miękkości i połysku. CLEAR domieszany do DIA RICHESSE z wodą 4,5% rozjaśni włosy w sposób bardzo naturalny.

2,7% 1,8% 4,5% DIA RICHESSE ton w ton rozświetli do 2,5 tonu + CLEAR – naturalny efekt rozjaśnienia po słońcu

DIA LIGHT 1,8% 2,7% + CLEAR = miękkość i połysk

Jeżeli klientka ma sześć różnych odcieni we włosach i chciałaby je wyrównać, nakładamy farbę DIA RICHESSE ( z poziomu, jaki ma najciemniejszy) z oksydantem 2,7%. To jedyna farba, która przykryje jednolicie i dokładnie efekt wszystkich wcześniejszych nieudanych koloryzacji.

MAJIREL to koloryzacja ciężka, jednolita i bardzo trwała, z widocznym odrostem, Czego brakuje DIA RICHESSE, LIGHT oraz INOA. INOA charakteryzuje trwałość, jednak kolory ma bardzo miękkie. MAJIREL to zdecydowany i kontrastujący kolor. Składniki Majirel – Ionene G oraz Incell, są skłądnikami zawartmi również w pielęgnacji LOREA’L – odbudowują wiązania keratynowe i wygładzają na powierzchni włosa. Incell ma zdolność odbudowania cementu komórkowego. Do farb Majirel oraz Majirouge nie używamy wodu 12%. Stosujemy jedynie 6% oraz 9%. Trzymamy mieszankę maksymalnie 35 min. Dla wzmocnienia koloru nie dodajemy oksydantu, stosujemy w tym przypadku MAJIREL MIX – maksymalnie ¼ tubki ( zastosowanie większej ilości spowoduje wytrącenie się w odcieniu jedynie koloru MIX). Wmieszany do kolorów na poziomie 11, pozwoli uzyskać efekt jak na palecie.

MIX zastosowany na poziomie 10 – na ½ tuby farby Majirel w proporcji 0,5 – 2 cm wyciśniętego MIXa z 37,5 ml. (połową) oksydantu 6% ( stosujemy wyłącznie oksydant 6%) - uzyskamy efekt pudrowy. Sam MIX z 37,5 ml. Oksydantu zastosowany na pasemkach pozwoli uzyskać trwały, żywy efekt kolorystyczny. Nakładamy na 5 min.. Spłucze się po około 3 myciach. Jeżeli odcień bazowy włosów jest ciemy i chcemy wpuścić kolorowe pasma, stosujemy MAJICONTRAST. Nie stosujemy go jednak na blondy i na kolor czarny, ponieważ kolor się z nich nie zdejmie ani dekoloryzacją, ani rozjaśnianiem. Stosujemy jedynie na brązy lub włosy naturalne, niefarbowane. W przypadku włosów farbowanych, jedynie na poziomach 3 do 6.

MAJIBLOND S - super rozjaśnienie do 4,5 tonu z 12% oksydantem. Majiblond położony na poziom 6 , da zawsze ciepły odcień blondu. Zastosowany na poziom 7, pozwoli uzyskać naturalny, ładny blond. Natomiast blondy MAJIREL mają w sobie bardzo dużo odcienia naturalnego, stąd najłatwiej z nich uzyskać czysty, równy odcień blondu. Majiblond nie należy stosować na włosy siwe, ponieważ nie rozjaśnią włosów siwych, lepiej zastosować Majirel, ponieważ w tym wypadku potrzeny jest pigment, który siwiznę przykryje. Poziom 10 nie kryje siwizny – posiada zbyt mało odcienia naturalnego. Zdecydowanie lepiej w tym wypadku zastosować INOA SUPREME. Majirel oraz rouge trzymamy 35 min, w przypadku siwych włosów do 5 min dłużej.

Majiblond trzymamy 50 minut. Nie należy przetrzymywać farby dłużej Majiblond trzymamy 50 minut. Nie należy przetrzymywać farby dłużej. Po czasie wskazanym przez producenta, następuje utlenienie – niszczenie pigmentów – kolor będzie mniej trwały, z widocznym wytrąconym pigmentem zółtym bądź pomarańczowym. Natomiast przetrzymane o 5 minut miedzie, czerwienie i mahonie , pozwolą uzyskać bardzo żywy, soczysty odcień.

POKRYCIE SIWYCH WŁOSÓW INOA – Każdy odcień z zastosowaniem oksydantu 6% pokryje siwe włosy w przypadku , gdy ilość nie przekracza 50%. Woda 3% za mało zmiękcza keratynę, natomiast 9% zbyt mocno utlenia. Jeżeli siwizna przekracza 70%, łączymy wybrany odcień z poziomem natury na tej samej wysokości tonu w proporcji 1:1 lub z naturą o ton ciemniejszą ( kiedy siwizna sięga 100%). MAJIREL & MAJIROUGE – kryją samodzielnie do 50% siwizny z wodą 6% w czasie 35 minut. W przypadku siwizny przekraczającej 50%, łączymy wybrany odcień z kolorem natury, bądź natury złocistej.

Zasada łączenia odcieni Majirel & rouge: naturalny odcień Ciepły Po przecinku cyfra: 3(złoto); 4(miedź); 5(mahoń); 6(czerwień) np.6,32 + 6,3 4,45 + 4,3 8,4 + 8,3 Chłodny Po przecinku cyfra: 1(popiel); 2(fiolet); 7(metaliczny) np.5,13 + 5

Jeżeli w numeracji pierwszą cyfrą po przecinku jest 0, nie stosujemy go włączeniach jako podstawy, ponieważ kolory te zawierają bardzo dużo natury - przykryją odcień farby drugiej, np. jeżeli klienta dobiera odcień złoty i połączy go z ,0 – uzyska naturę. ( według numeracji Majirel: 4; 5; 6 – kolory podstawowe 4,3; 5,3; 6,3 – kolory podstawowe złociste 4,0; 5,0; 6,0 – głębokie podstawowe).

DIA RICHESSE – kryje jedynie do 30% siwizny – samodzielnie z wodą 2,7% DIA RICHESSE – kryje jedynie do 30% siwizny – samodzielnie z wodą 2,7%. Pokrycie od 30 do 70% siwych włosów uzyskamy mieszając wybrany odcień z odcieniem naturalnym na tej samej wysokości tonu z wodą 4,5%. Np.: 5,15 + 5 w proporcji 1:1 oraz 1,5 części oksydantu 4,5%. Na palecie zastosowano numerację w kwadratach, np. Rubialine – jest to symbol wskazujący na bardzo dużą ilość stężonego pigmentu (czerwieni, fioletu, miedzi). Kolory te bardzo dobrze kryją siwiznę.

KONIEC FARB LUO – technologia trówymiarowa. Stosujemy jedynie oksydant 7,5%. Rozjaśnia do 2,5-3 tonów. Należy trzymać się zaleconego czasu farbowania 20 minut, w innym wypadku wytrąci się kolor żółty. KONIEC FARB

Dekoloryzacja i rozjaśnianie. PLTINIUM – bezpieczny o wysokim stopniu pielęgnacji. Uzupełnia związki budulcowe, zawiera lipidy oraz woski pszczele. Niebieski zawiera amoniak – przezaczony do włosów grubych, opornych, czarnych koloryzowanych lub naturalnych. Różowy – bez amoniaku, do włosów cienkich, delikatnych, jasnych koloryzowanych lub naturalnych. Oba rozjaśniają do 7 tonów. Czas trzymania do 50 minut. Pasty PLATINIUM PLUS trzyma się do 30 minut. Rozjaśniać można odrost, całość lub pasemka. W przypadku odrostu stosujemy proporcje 1:3 – 20g. Rozjaśniacza na 60ml oksydantu 6, 9 lub 12%.

W przypadku ściągania koloru stosujemy mieszankę 1 : 1 W przypadku ściągania koloru stosujemy mieszankę 1 : 1. Dla pasemek i balejaży – proporcja 1 : 2 (przy zastosowaniu folii). MAJIMECHES – naśladuje działanie słońca. Można stosować zarówno w przypadku włosów naturalnych, jak i farbowanych. Przy rozjaśnianiu włosów ciemnych, jego działanie jest stopniowe: do czerwono – miedzianego, domiedziano – złocistego, do złotego. W przypadku rozjaśniania blondu do koloru platyny, wystarczy zastosować MAJIMECHES, nie trzeba stosować dekoloryzacji. Polecany do wykonywania balejaży i pasemek. Nie wolno stosować na całej długości, gdyż nie może mieć styczności ze skórą – może dojść do poparzenia poprzez zaklejenie porów.

Pudry: Platin Precision – do wszystkiego, co nie ma styczności ze skórą (pasemka, balejaże). Platifiz – może być stosowany w kontakcie ze skórą głowy. Proporcja stosowania: Na odrost - 1 łyżeczka + 100ml. oksydantu. Na pasemka – 1 łyżeczka + 45 ml. oksydantu. Efekt rozjaśnienia: do 7 tonów. Czas trzymania maksymalnie do 30 minut.

COVER 5 Pokrycie do 50% siwizny COVER 5 Pokrycie do 50% siwizny. Czas trzymania do 10 minut na włosach ciemnych. Włosy jasne koloryzujemy 5 minut. Nie wolno przekraczać czasu koloryzacji. Po koloryzacji koniecznie zastosować szampon zakwaszający. Cover to kolorant tuszujący, nie koloryzujący, w związku z czym nie przykrywa 100% siwych włosów. Daje naturalny efekt przyciemnienia, cofnięcia siwizny o kilka lat.

Efassor – demakijaż, kąpiel rozjaśniająca Efassor – demakijaż, kąpiel rozjaśniająca. Zdejmuje efekt ostatniej koloryzacji, oczyszcza włosy przepigmentowane. Proporcja : saszetka + 60ml wrzątku. Pianę nakładać na włosy na maksymalnie 20 minut. Należy pilnować, by włosy pokrywała piana, jeżeli jej ilość maleje – włosy piją – rozrabiamy większą ilość proszku ( nawet do trzech saszetek).

Delicate color – szampon Delicate color – szampon . Polecany do czerwieni, mahoni – mniej wypłukuje kolor. Siver – nie stosujemy regularnie, ponieważ fioletowy odcień zabarwia blondy. Liss ultime – oliwa z oliwek i olej arganowy – może obciążać, stąd polecamy go do włosów puszących się, a także cienkich kręconych.