Łatwy i darmowy sposób na zwiększenie zysków ze sprzedaży w Nexto.pl
Wstęp Co to jest? Jak to działa? Jakie są korzyści działania w Nextranet? Nextranet – czyli efektywna minimalizacja kosztów i działań Jakie wydawnictwa korzystają z Nextranetu?
W kilku zdaniach - czym jest Nextranet? Nextranet.pl, to jeden z największych w Polsce programów partnerskich, prowadzony przez firmę NetPress Digital Sp. z o.o., właściciela największego w Polsce sklepu z książkami audio, e-książkami oraz e-prasą - Nexto.pl. Działanie programu partnerskiego opiera się na nowoczesnej formie franchisingu internetowego - modelu współpracy, w którym każdy dostaje od organizatora programu: pełne wsparcie marketingowe, dostęp do gotowych materiałów marketingowych możliwość założenia swojego konta partnerskiego w mniej niż minutę! Każdy z partnerów otrzymuje do 30% prowizji za sprzedaż polecanego produktu. Aktualnie w programie partnerskim Nextranet.pl zarejestrowanych jest ponad 27 000 partnerów (także wydawnictwa), którzy dziennie kierują na strony Nexto.pl lub sklepy sieci Nextranet.pl ponad 10 000 – 15 000 unikalnych użytkowników. Od początku powstania programu trzy lata temu, partnerzy zarobili już ponad 290 000 złotych! Rekomendujemy przyłączenie się do programu właśnie wydawcom. Dlaczego?
Jakie korzyści może przynieść przyłączenie się do Nextranet.pl? Rynek e-publikacji przynosi coraz większe pieniądze. Najlepszym przykładem jest wartość polskiego rynku audio książek, która wzrosła w latach 2006-2009 z 2,7 mln zł do blisko 20 milionów złotych. Jakie profity oferuje Nextranet? Nowy, popularny i zaufany kanał dystrybucji – można zwiększyć sprzedaż swoich publikacji poprzez wykorzystanie swojej strony Internetowej. Wystarczy przekierować klienta do produktu na Nexto.pl. W praktyce wygląda to tak, że prowizje ze sprzedaży swoich e-publikacji płyną do wydawcy! Zwiększenie znaczenia marki – dzięki umożliwieniu klientowi wyboru kupna wersji tradycyjnej i cyfrowej publikacji, zmienia się postrzeganie firmy jako innowacyjnej, próbującej sprostać wymaganiom i zapotrzebowaniom dzisiejszego klienta. Zerowe koszty – rejestracja w programie zawsze była, jest i będzie całkowicie darmowa. Dzięki przynależności do Nextranetu zwiększy się zainteresowanie produktami wydawnictwa bez ponoszenia dodatkowych wysokich kosztów promocji.
Nextranet – czyli minimalizacja kosztów i działań Nextranet jest idealnym rozwiązaniem dla zwykłych osób fizycznych i dla firm. Dlaczego? Jako Partner programu partnerskiego, wystarczy zająć się przekierowaniem klienta na stronę produktu, całą resztą zajmuje się profesjonalna załoga NetPress Digital. Nextranet, to przede wszystkim: Wygoda – założenie konta zajmuje kilka chwil, a sprzedaż e-publikacji jest procesem całkowicie zautomatyzowanym, którym zajmuje się już NetPress Digital. Prostota – łatwy panel pozwala szybko i łatwo przeglądać statystyki oraz korzystać z dostępnych narzędzi marketingowych. Oszczędności – dzięki zminimalizowaniu działań ze strony Partnera, następuje wyraźna redukcja czasu pracy oraz kosztów związanych z obsługą klienta, co finalnie prowadzi do zysków wydawnictwa. Nie wspominając o naliczanych prowizjach za sprzedaż polecanych produktów ze swoich „linków partnerskich”. Które wydawnictwa oszczędzają poprzez wykorzystanie potencjału Nextranetu?
Nextranet – kto już się przyłączył? Z Nextranetu korzystają m.in. takie wydawnictwa jak:
Promowanie swoich e-publikacji Co zrobić, aby zwiększyć sprzedaż swoich publikacji w Nexto.pl?
Jak promować swoje produkty? – najprostsze przykłady Nextranet jest idealnym rozwiązaniem jeśli chodzi o prostotę promowania własnych e-publikacji. Poniżej przedstawione są dwie proste propozycje, jak szybko i łatwo można zacząć sprzedawać e-wydania swoich publikacji. Hiperłącze – na stronie firmowej można dodać prosty „link partnerski” do wersji cyfrowej publikacji.
Jak promować swoje produkty? – najprostsze przykłady Moduł reklamowy produktów – można go skonfigurować według własnych potrzeb, a następnie wstawić na np. firmowego bloga. Moduł może pokazywać nowości, bestsellery lub wybrane przez siebie pozycje.
Jak promować swoje produkty? – najprostsze przykłady Dzisiejsze nowoczesne wydawnictwa, oprócz strony internetowej połączonej z własnym sklepem, szukają także innych kanałów dystrybucji i komunikacji z potencjalnymi klientami. Internetowi klienci są bardziej skorzy wypróbować produkt w wersji cyfrowej niż osoby stale kupujące papierowe odpowiedniki. Oprócz standardowego kanału promocji papierowych publikacji można skorzystać z informowania ich o elektronicznych odpowiednikach na: Portalach społecznościowych: Facebook.com, NK.pl, MySpace.com, Grono.net Mikro-blogach: Blip.pl, Twitter.com, Flaker.pl, Pinger.pl w mailingach: przy wysyłaniu newslettera warto zaznaczać, że produkty wydawnictwa są dostępne także w wersji elektronicznej, i że można pobrać ich darmowy fragment w kilka chwil. Co tak naprawdę daje Nextranet i dlaczego rekomendujemy skorzystanie z programu?
Nextranet – stały przypływ gotówki dla wydawnictwa Podsumowując prezentację warto podać jakie są zalety przystąpienia do programu. Możliwość szybkiego dotarcia do nowej i bardzo dużej grupy klientów Zminimalizowanie kosztów na promocję Zwiększone zyski ze sprzedaży produktów w Nexto.pl Brak kosztów związanych z obsługą Klienta oraz magazynowaniem publikacji Możliwość założenia specjalnego sklepu cyfrowego na życzenie wydawcy Wsparcie techniczne i pomoc Proste, wygodne i szybkie rozliczenia transz Stałe źródło dodatkowego dochodu
Nextranet - dołącz teraz! Aby założyć konto w Nextranet.pl wystarczy kliknąć poniższe logo lub link tekstowy i zarejestrować się w systemie. Kliknij tutaj, aby zarejestrować się w Nextranet Jeśli mają państwo jakieś pytania proszę o kontakt. Informacje kontaktowa znajdują się na ostatnim slajdzie tej prezentacji.
Bartłomiej Roszkowski Dziękuję za uwagę! Zachęcam do kontaktu. Odpowiem na wszystkie pytania dotyczące programu. Bartłomiej Roszkowski Prezes Zarządu & CEO NetPress Digital Sp. z o.o. Zastawie 12/Kazimierów 05-074 Halinów kontakt@nexto.pl www.netpress-digital.com, www.nextranet.pl, www.nexto.pl tel.: 22 760 41 61 fax: 22 760 41 62