Dlaczego banki podążają za rewolucją technologiczną? Janusz Mieloszyk, mBank Rewolucja w finansach, 29 maja 2012 r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dostęp do Internetu Frame Relay tp
Advertisements

niemiecki z ekonomią w tle
EBPP - nowy trend na rynku
Kapitał ludzki i kapitał społeczny a dobrobyt Polski paradoks
Nowa Jakość kontroli w biznesie Projekt: Stworzenie e- usługi w postaci systemu księgowo-kadrowego on-line przez MGA Sp. z o.o. w Toruniu jest współfinansowany.
© SkyCash | VI KONFERENCJA SEPA | Warszawa, 8 maja 2009 r. © SkyCash | VI KONFERENCJA SEPA | Warszawa, 8 maja 2009 r. ©
Tomasz Kierzkowski Szanse rozwoju przedsiębiorczości związane z funduszami pomocowymi po akcesji Warszawa, 8 grudnia 2003.
Konsumpcja informacji
Podsumowanie działań związanych z budową społeczeństwa informacyjnego
(c) Andrzej P.Urbański, Politechnika Poznańska
Droga innowacji mBank. Prawo Moorea Liczba tranzystorów w układzie scalonym podwaja się w ciągu 18 miesięcy Sformułowana w 1965 roku prognoza Gordona.
ul. Dąbrowskiego 40 Poznań Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
1 Werbespot. AWD CEE Controller Tagung 29./30. Juni 2006 POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE KIERUNKI ROZWOJU, AKTUALNE PROBLEMY POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE.
Dynamiczny rozwój bankowości mobilnej w Banku Pekao
Seminarium Bank w komórce Warszawa 16 lipca 2002.
Koncepcja mBanku Naszym marzeniem było stworzenie oferty zmieniającej całkowicie standardy w ofercie dla klientów indywidualnych. Ludzi, którzy nie chcą.
1 Investing in the New Europe Rozwój eCommerce w sektorze finansowym z perspektywy inwestora kapitałowego Krzysztof Kulig Partner Innova Capital Warszawa.
Gwarancje i poręczenia BGK w ramach programów rządowych
1. 2 Warszawa, czerwiec 2010 Płatności bezstykowe w opinii bankowców i klientów banków Eugeniusz Śmiłowski Marcin Idzik.
Usługi dodane dla produktów bankowości detalicznej - standard idealizacyjnej teorii Piotr Szawiec Marcin Idzik luty ‘2006.
FM Banku SA i Polskiego Banku Przedsiębiorczości S.A.
PRACUJĄCY WEDŁUG SEKTORÓW EKONOMICZNYCH I WŁASNOŚCI
Sieci oparte na architekturze Internetu
© Audytel S.A Profil firmy – usługi, referencje, studia przypadków 1 Po co nam szerokie pasmo… … a po co operatorom LTE? Tomasz Kulisiewicz Analityk.
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
Sektor Aplikacji Medycznych
Paweł Piecuch Ekspert w zakresie implementacji rozwiązań technologicznych w ochronie zdrowia. Warszawa Więcej informacji.
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Niemieckie doświadczenia w upowszechnianiu dostępu do szerokopasmowego.
CZYM SIĘ ZAJMUJEMY: wdrażamy rozwiązania do szyfrowania danych, oraz kontroli i audytu systemów doradzamy jak zabezpieczyć dane przed ich utratą lub wyciekiem.
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
Przeznaczenie produktu Opis funkcjonalności
Warszawa, 28 lutego 2012 Bank Pekao SA Bank Pekao SA – wspiera wzrost ubankowienia Współpraca Banku Pekao SA i ZUS w zakresie obsługi emerytów i rencistów.
Grupa BRE Banku Szlifujemy diamenty. 2 KRYZYS ? KRY.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
______________________________ Kilka sygnałów z rynku pracy
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Celem utworzenia Klubu Integracji Społecznej jest konieczność zapobiegania i minimalizowania zagrożeń związanych ze skutkami wykluczenia społecznego oraz.
Zrozum sposób myślenia Klientów >> zwiększ swoją sprzedaż!
Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets.
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych Nowe technologie jako narzędzie i jako środowisko.
Na czym polega projekt Młodzi Przedsiębiorczy? Jego celem jest wyposażenie młodych osób w wiedzę i umiejętności niezbędne do założenia i prowadzenia.
Ludność województwa pomorskiego w 2004 r. na podstawie bilansu.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Customer Experience ubezpieczonych Czy jest sens się troszczyć
Internetowego Biura Rachunkowego
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
W bibliotece SP 2.0 (SP 20).  TIK-Technologia Informacyjno Komunikacyjna  Kiedy korzystamy z TIK?  Z TIK korzystamy na lekcjach i prywatnie w domu-korzystając.
Czytelnik w piżamie, czyli nowa czasoprzestrzeń biblioteki
2/13 Portal Podatkowy e-Deklaracje 2.
Copyright© 2012 Microsoft Corporation W prezentacji przedstawiono po raz pierwszy produkty Lync Server 2013 i Lync Online. Daty udostępnienia i funkcje.
Social banking – nieuchronna przyszłość? Lech Kurkliński Tomasz Brzostowski ALTERUM Ośrodek Badań i Analiz Systemu Finansowego Warszawa,
Korzystając z materiałów kopiowanych z Internetu, zawsze podajemy ich źródło oraz autora.
Współczesny bank – partner dla MSP
E-Obywatel. Czy w Polsce to w ogóle możliwe? Zapóźnienia w rozbudowie infrastruktury telekomunikacyjnej Różne doświadczenia kolejnych pokoleń, z wykluczeniem.
Gdzie klienci szukają informacji o pożyczkach pozabankowych?
Polacy w internecie 2011 dr Dominik Batorski Uniwersytet Warszawski R ADA M ONITORINGU S POŁECZNEGO D IAGNOZA S POŁECZNA 2011.
© Copyright 2012 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. Bankowość w telefonie.
WPROWADZENIE DO ZAJĘĆ SCHEMAT ĆWICZEŃ I METODYKA Marketing Usług Finansowych.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Białystok, 24 września 2010 r. Sieci teleinformatyczne.
0 OFERTA DLA PRACOWNIKÓW Dorota Wałuszko tel Kierownik ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta Białystok 15kwietnia 2016 r. Komendy Wojewódzkiej Policji.
Marketing Najkrótsza definicja marketingu brzmi „zaspokajać potrzeby, osiągając zysk”. Dobrze rozumiany marketing to nie zestaw trików i działań doraźnych,
WYNIKI BRANŻOWE.
Internet LTE dla Firm 2 plany taryfowe do wyboru
Ogólnopolska Konferencja Młodych Naukowców:
Region promocji turystycznej
Struktura Organizacyjna mBanku
Zapis prezentacji:

Dlaczego banki podążają za rewolucją technologiczną? Janusz Mieloszyk, mBank Rewolucja w finansach, 29 maja 2012 r.

Od momentu powstania w Polsce bankowości elektronicznej styl życia i technologie zmieniły się W większym stopniu korzystamy z technologii Coraz więcej spraw załatwiamy on-line Łatwiej się komunikujemy ! ! !

OCZEKIWANIA WYGODA 24/7 Dostęp Szybkość CENA PROSTOTA PROAKTYWNOŚĆ ZAUFANIE $ 3 Zmiany wpłynęły również na oczekiwania klientów banków Dostęp tam, gdzie jest komputer w wybranych porach Dostęp do banku zawsze, z dowolnego miejsca Najniższa cena Więcej za tę samą cenę Prostota to mniej możliwości Przystępniejszy dostęp Klient wybiera produkt z półki Klient oczekuje indywidualnej oferty Miliony złotych w bilansie, doświadczenie Na podstawie doświadczeń i rekomendacji innych klientów

Obecnie (przykłady) Dlatego zmieniają się strategie – pojawiają się nowe nietypowe banki i przedsięwzięcia (PL) (USA) (DE) (AU) (USA) (AU) (PL)

Czy klienci banków w Polsce też potrzebują rewolucji?

POLSKIE SPOŁECZEŃSTWO WEDŁUG TYPU UŻYTKOWNIKÓW NOWYCH TECHNOLOGII [Polacy w wieku 16+] 2,2 2,5 1,0 0,6 0,8 5,4 1,0 Internet - 19,5 KORZYSTAJĄCY ZE WSZYSTKICH USŁUG: 2 Mbit/sek KORZYSTAJĄCY Z JEDNEJ Z USŁUG: lub 13 MLN1M Źródło: Diagnoza Społeczna (Social Diagnosis) 2011, Rocznik Statystyczny (Yearbook) 2011, Bank Danych Lokalnych GUS (Local Data Bank of Central Statistical Office), DCL analysis 1 MLN 9,9 2 Mbit/sek 6,4 6 3,4 2 Mbit/sek ii Użytkownicy mobilnego internetu Użytkownicy social mediów Użytkownicy szybkiego internetu (min 2 Mbps) Według analiz mBanku, w Polsce jest milion osób szczególnie otwartych na nowe technologie Osoby szczególnie otwarte na nowe technologie

2,2 2,5 1,0 0,6 0,8 5,4 1,0 Internet - 19,5 KORZYSTAJĄCY ZE WSZYSTKICH USŁUG: 1M Źródło: Diagnoza Społeczna (Social Diagnosis) 2011, Rocznik Statystyczny (Yearbook) 2011, Bank Danych Lokalnych GUS (Local Data Bank of Central Statistical Office), DCL analysis 1 MLN 9,9 2 Mbit/sek 6,4 7 3,4 2 Mbit/sek ii Grupa osób aktywnie korzystających z nowych technologii będzie rosnąć i w 2015 r. osiągnie 5 mln Target grupa nowego mBanku 1M 5 MLN 2015F 2 Mbit/sek Użytkownicy mobilnego internetu Użytkownicy social mediów Użytkownicy szybkiego internetu (min 2 Mbps) obecnie

40% osób aktywnie korzystających z nowych technologii w Polsce to klienci mBanku KORZYSTAJĄCY ZE WSZYSTKICH USŁUG: 1 MLN 2 Mbit/sek ii 400 TYS. MBANK 400 tys. RYNEK 1 mln

Dlatego zmienia się mBank Będzie to jedna z największych inwestycji technologicznych w dziejach polskiej bankowości detalicznej Będzie miał nowy intuicyjny interfejs W większym stopniu wykorzysta technologię Umożliwi proste zarządzanie domowym budżetem Umożliwi załatwianie jeszcze większej liczby spraw on-line Zapewni użytkownikom pełną mobliność Zaproponuje klientom dostosowane do ich profilu rabaty i oferty

Nowy mBank od kuchni… Co dzieje się w projekcie?

Zapraszamy: /nowymbank i :) /nowymbank