Marki w Polsce operują dziś w obszarze dwóch benefitów, z czego ogólnie pojęte nawadnianie jest najbardziej zatłoczonym terytorium. Temat oczyszczania.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Założenia teoretyczne budowy sieciowych produktów turystyki wiejskiej oraz proces ich komercjalizacji Tworzenie wspólnej oferty turystycznej pod hasłem:
Advertisements

Weronika Majewska Karolina Mokrzan
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
PSYCHOLOGIA REKLAMY wykład 7
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Automatyczny sprzedawca, jak zwiększyć efektywność internetowych stron turystycznych.
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Opakowania kapsułek Best
Prezentacja dla uczniów gimnazjum
Przemek Pohrybieniuk 22 maja 2009
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
W poszukiwaniu granic BEx Michał Kociankowski
Lokalny ekorozwój - założenia, a rzeczywistość
Historia sukcesu Inteligo - case study
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2010 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2010.
EDI NET - badania.
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DYSTRYBUTOR ROKU 2009.
HOTEL LAMBERTON *** Ołtarzew.
Wspieranie świadomych i prozdrowotnych wyborów przez konsumentów w Polsce na przykładzie programu „Wiem, co wybieram” Wojciech Tomczak kierownik ds. PR.
DLACZEGO SUPLEMENTY DIETY są nam potrzebne ?
Tam wszystko się zaczęło...
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
Jednym z głównych zadań przedszkola, szkoły jest łagodne wprowadzenie uczniów w świat wiedzy oraz dbałość o ich harmonijny rozwój intelektualny, etyczny,
Rok szkoły w ruchu - „Ćwiczyć każdy może”
Prezentacja wykonana przez Jędrzeja Huzarskiego kl. Va Luty 2014
ZDROWY STYL ŻYCIA.
Customer Experience ubezpieczonych Czy jest sens się troszczyć
TFO TFO to był pierwszy mój zakup na rachunku IKE. Jak wynika z następnych slajdów okazał się pięknym początkiem zbierania na emeryturę... Witam serdecznie,
Display Apap Ibuprom AKTYWNOŚĆ PROMOCYJNA MAJ-CZERWIEC 2014.
Sekret skutecznego odchudzania bez wyrzeczeń
Trzymaj formę!!! Projekt wykonali: Aleksandra Auguścik Marcin Grzegrzak Bartosz Koryś Weronika Kiraga.
Jednym z głównych zadań przedszkola, szkoły jest łagodne wprowadzenie uczniów w świat wiedzy oraz dbałość o ich harmonijny rozwój intelektualny, etyczny,
Alpen Gold Edycja limitowana 2012.
BMI – WSKAŹNIK MASY CIAŁA
Pijmy dużo wody! Kamil Adamczyk.
* Zostań niezależnym przedsiębiorcą Zaproszenie do współpracy * Zdobądź niezależność finansową * Zabezpiecz przyszłość swojej rodziny.
Jak żyć zdrowo ? Jak żyć zdrowo?.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Polski konsument a nowości
Propozycja cross-promocji – batonik Milky Way z kawą Tchibo
[ ] Sezon na fali cydru sprzedaż cydru w Polsce 70 milionów litrów
Szkolny Klub Śniadaniowy w klasie II b Szkoła Podstawowa nr 3 im. Alfreda Freyera w Tarnobrzegu.
Akcja ma na celu kreowanie marki wśród młodych ludzi oraz zwiększenie jej konkurencyjności na rynku.
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
OBECNIE CAŁA POLSKA ŻYJE REKORDOWO WYSOKĄ KUMULACJĄ W NAJPOPULARNIEJSZEJ LOTERII W KRAJU. KAŻDY Z NAS LICZY NA TO, ŻE DZIŚ WIECZOREM TO ON BĘDZIE SKAKAŁ.
Supermarkety i dyskonty
PRODUKT.
Wpływ zanieczyszczeń powietrza na stan zdrowia
Woda dla życia i Urody.
Zdrowa żywność i wpływ na nasze zdrowie
VISION shakes Wybierasz zbilansowane i sycące jedzenie, które dostarczy Ci niezbędnej ilości cennych substancji i białka roślinnego.
Żyj zdrowo, będzie kolorowo!
1 Szkoła Promuj ą ca Zdrowie. 2 Czynniki wpływające na zdrowie.
Lepszy wynik na egzaminie = wymarzona szkoła (satysfakcja i zadowolenie)
Źródłem siły – WODA! Tytuł.
Pantene Aqua Light INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TRESCI VIDEO
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
Zmień złe nawyki na lepsze zamienniki.
Discreet Beyonce Przełamywanie schematów komunikacyjnych w danej kategorii produktowej.
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
NESCAFE Budzik w iPhone
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
Potencjał pstrągów na polskim rynku
Plan Zwiększenie zadowolenia klientów ZWIĘKSZENIE ZADOWOLENIA KLIENTÓW
Zapis prezentacji:

Marki w Polsce operują dziś w obszarze dwóch benefitów, z czego ogólnie pojęte nawadnianie jest najbardziej zatłoczonym terytorium. Temat oczyszczania w kategorii wodnej nie był jeszcze komunikowany przez żadną markę OczyszczanieNawadnianieNawilżanieWodyzdrowotne ??? Brak odpowiedniej oferty na polskim rynku Marki Własne

Danone ma duże światowe doświadczenie w sprzedaży marek oczyszczających, odnosząc znaczące sukcesy w sprzedaży MEKSYK I BRAZYLIAHISZPANIA ARGENTYNA 25,9% 12,9% 28,1% Udziały wartościowe, Nielsen, YTD ,8%

Co konsumenci wiedzą o wodzie i o jej wartościach oczyszczających organizm? Niska świadomość ważności wody w oczyszczaniu organizmu (39% respondentów wskazało wodę jak istotny element w trosce o zdrowie)* Konieczność promowania wody w celu podniesienia wiedzy nt jej benefitów Duży potencjał wzrostu dla produktów, których koncepty bazują na nowych benefitach Oczyszczanie jest uznawane za jeden z podstawowych benefitów wody (dla 60% respondentów)* Woda jest produktem, który jest uznawany za naturalny produkt zapewniający benefity zdrowotne Brak w Polsce marki wykorzystującej komunikację benefitów Kto pierwszy ten lepszy * IPSOS, Health Barometer Project 2005, N=100

Funkcja oczyszczania jest dla nich szczególnie ważna zwłaszcza, gdy widzą realne benefity dla siebie i własnego zdrowia ZŁE OCZYSZCZANIEDOBRE OCZYSZCZANIE - zmęczenie - ból głowy - przejedzenie - bad look (skin, hair, nails) - zmarszczki - Piękne włosy, cera, paznokcie - zadowolenie, - witalność - dobry metabolizm - spokojny sen

Dobrowianka Nowa wartość w kategorii wody

Nowa marka przyciągnie konsumentów z innych kategorii i pomoże w dynamicznym rozwoju kategorii wody Oczyszczanie dziś Nowa naturalna i modna idea

Bazując na potrzebach konsumentów wypracowaliśmy najlepszą ofertę na rynku, odpowiadającą na ich potrzeby Lubię być aktywny gdy czuję się dobrze. Toksyny zalegające w organiźmie często sprawiają że czuję się zmęczony i nic mi się nie chce. Nowa woda pomaga oczyszczać organizm. Lekka i delikatna w smaku – ze względu na niską zawartość sodu i wapnia zachęca do konsumpcji większej ilości wody wspierając proces oczyszczania ciała Nowa woda jest rekomendowana przez Instytut Żywności i Żywienia Źródło: Conjoint, IFOP, Styczeń 2009

Już na starcie Dobrowianka charakteryzuje się bardzo wyraźnym i charakterystycznym wizerunkiem oferując dodatkową wartość Zdrowa i kobieca. Pozwalala kobietom czuć się lepiej. Modna Zdrowie Natura Aktywność Afirmacja siebie Insight: Toksyny zatruwają mój organizm. Dobrowianka pomaga je usunąć Insight: Toksyny zatruwają mój organizm. Dobrowianka pomaga je usunąć Efekt końcowy: Lekkość Efekt końcowy: Lekkość Dlaczego: Delikatny smak, rekomendacja IZZ Dlaczego: Delikatny smak, rekomendacja IZZ Źródło, EEI, 2010

Konsumenci uwielbiają nasz nowy produkt Chcę czuć się młodziej. Potrzebuję nagrody – zobaczcie to działa na moją skórę włosy i paznokcie. Ta woda jest inna niż inne Ta woda chroni mnie przed toksynami i jest dobra dla oczyszczania mojego organizmu. Działa delikatnie. Jest czysta, z dobrego źródła naturalna oraz lekka. Można wypić jej każdą ilość bez poczucia przepełnienia.

Silne wsparcie w mediach i w sklepach JanFebMarAprMayJunJulAugSepOctNov TV Prasa Internet BTL Materiały POS + akcje wspierające

Opakowanie – unikatowe kolorystycznie w kategorii wodnej – z sukcesem przeszło ilościowe badanie półki Podstawowe wyniki: Najwyższa w kategorii zauważalność na półce Wysoki udział w koszyku Główni konkurenci: Nałęczowianka Cisowianka Wyniki w odniesienie do 201 testów półki: bardzo dobra intencja zakupu cena produktu – TOP 20 ocena ogólna – TOP 40 częstotliwość zakupu – TOP 40 Cena: 1,49 PLN Źródło: Badania TNS, 2010