Prezentacja magazynu
Najstarszy polski magazyn filmowy wydawany nieprzerwanie od 1946 roku. MAGAZYN FILMOWY -1-
MAGAZYN FILMOWY Magazyn czytany jest obecnie przez niemal 560 tysięcy osób. PBC General, CCS, średnie Czytelnictwo, styczeń-marzec
MAGAZYN FILMOWY Praktyczny przewodnik po świecie kinematografii. Film to aktualne informacje z branży kinowej i telewizyjnej, informacje na temat premier, sylwetki twórców i aktorów oraz analiza i opisy zjawisk wprost ze świata srebrnego ekranu. -3-
Od grudnia 2010 roku magazyn FILM w nowych szatach. Zmiany na okładce i wewnątrz magazynu mają służyć nie tylko unowocześnieniu pisma, ale przede wszystkim podkreśleniu jego gorącego, wręcz depeszowego temperamentu. Najważniejsze zmiany po relaunchu: przejrzysty layout, nasycona kolorystyka, czytelna czcionka. Redaktor naczelny Jacek Rakowiecki MAGAZYN FILMOWY -4-
MAGAZYN FILMOWY Znany i ceniony w środowisku filmowym Patron medialny wszystkich najważniejszych imprez filmowych. Obecny na eventach kulturalnych, festiwalach i przeglądach filmowych. -5-
KONTENT MAGAZYNU Temat z okładki Artykuły, których przedmiotem jest wnikliwa analiza dorobku filmowego artysty i ocena jego dokonań lub aktualne tematy ze świata filmu. -6-
KONTENT MAGAZYNU Najnowsze informacje ze świata filmowego, felietony, wywiady oraz zapowiedzi lub relacje | z najważniejszych wydarzeń kulturalnych minionego miesiąca. Akcja -7-
KONTENT MAGAZYNU Artykuły prezentujące określony problem poruszony w filmie premierowym. Zjawisko | Analiza -8-
KONTENT MAGAZYNU Skategoryzowane rankingi aktorów, filmów i seriali. Polskie, amerykańskie i ogólnoeuropejskie notowania kinowe. Rankingi -9-
KONTENT MAGAZYNU Oceny, deskrypcje i zapowiedzi filmów kinowych, publikacji DVD, seriali, płyt muzycznych i gier. Recenzje -10-
KONTENT MAGAZYNU Do każdego wydania dołączona jest płyta DVD z filmem – hitem światowego kina. -11-
NASZ CZYTELNIK Magazyn jest czytany przez wyselekcjonowaną grupę Czytelników Najbardziej prestiżowy i wiarygodny magazyn o filmie w Polsce. Czytelnicy o magazynie FILM -12- Źródło: TGI – opinie, Czytelnicy o FILMIE
NASZ CZYTELNIK Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa; wskaźnik CCS w okresie styczeń – marzec 2011 Czytelnicy FILMU: kobiety i mężczyźni Największa grupa Czytelników to osoby w wieku (64%) Są to mieszkańcy dużych miast (58%), przy czym 34 % z nich stanowią mieszkańcy największych miast w Polsce powyżej mieszkańców. Czytelnicy FILMU to osoby zamożne i wykształcone. Niemal 25% z nich osiąga dochód PLN netto. 48% posiada wykształcenie wyższe. -13-
NASZ CZYTELNIK Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa; wskaźnik CCS w okresie styczeń – marzec Czytelnicy to osoby należące do grup opiniotwórczej w środowisku zawodowym i prywatnym 89 % zna przynajmniej jeden język obcy 33% kieruje pracą innych osób, z których 17% to dyrektorzy, urzędnicy wysokiego szczebla i właściciele firm. To 3 razy więcej od danych populacji. Prawie 40% to osoby wykonujące wolne zawody, specjaliści, technicy, wyspecjalizowani pracownicy administracyjni, pracownicy umysłowi niższego szczebla oraz pracownicy handlu i usług. 54% posiada dzieci, przy czym 40% z nich w wieku do 17 roku życia.
Złote Kaczki to najstarsze polskie nagrody filmowe, przyznawane od 1956 roku Uznana i ceniona nagroda w polskim środowisku filmowym - jedyna nagroda filmowa w Polsce przyznawana przez widzów Wydarzenie objęte patronatem Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej Uroczysta Gala transmitowana jest w Telewizji Polskiej Złote Kaczki to także ekskluzywny bankiet dla zaproszonych gości: aktorów, reżyserów, ludzi mediów i biznesu. ZŁOTE KACZKI 55 lat Złotych Kaczek -15-
ZŁOTE KACZKI -16-
Cennik Specyfikacja techniczna Harmonogram Warunki zawierania umów Dane kontaktowe -17-
Ceny netto, do podanych kwot należy dodać 23% VAT CENNIK REKLAMY STANDARDOWEJ -18-
Ceny netto, do podanych kwot należy dodać 23% VAT CENNIK REKLAMY NIESTANDARDOWEJ -19-
FORMATY REKLAMY NIESTANDARDOWEJ Specyfikacja zindywidualizowana -20-
SPECYFIKACJA TECHNICZNA -21-
SPECYFIKACJA TECHNICZNA W przypadku zamówienia wielokrotnego wydawnictwo opublikuje ostatnio dostarczony materiał reklamowy. Zamawiający zobowiązany jest pisemnie powiadomić wydawnictwo o planowanych zmianach. Materiały reklamowe (oryginał, nośnik, materiał porównawczy) po opublikowaniu pozostają własnością wydawnictwa. Wydawnictwo zastrzega sobie prawo do oznaczenia reklam, wykupionych stron lub ich części napisem, np. REKLAMA. Adres FTP ftp.point-group.pl Użytkownik ftpfilm Hasło hcj26wftp.point-group.pl Traffic Marzena Nienałtowska tel. -22-
Miesiąc wydaniaTermin ukazania się wydania na rynkuTermin dostarczenia materiałów 02/ / / / / / / / / / / / HARMONOGRAM WYDAŃ NA ROK
DANE KONTAKTOWE Zapraszam do współpracy Alina Makulec Account Manager FILM Tel |