Rozwój MasterCard® PayPass™ w Polsce

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Technologie informatyczne w doskonaleniu kwalifikacji zawodowych
Advertisements

Spotkanie prasowe, Warszawa, 24 kwietnia 2012r.
II Międzynarodowe Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych
Od pomysłu do biznesu warsztaty dla startupów
EURYDICE Sieć Informacji o Edukacji w Europie, istnieje od 1980 r.
Mobilny portfel od wizji do projektów prof. Remigiusz Kaszubski
Systemy bankowości elektronicznej
Kielce na rynku od 2001 r.. Kolporter Info SA Kielce 2006 Zakres działalności: OPROGRAMOWANIE - produkcja, sprzedaż, instalacja i serwis INSIGNUM.
- na rynku od 1997 r. Kielce 2006.
Od płatności bezstykowych do mobilnych – jak zmieni się nasz portfel?
EMV w świecie SEPA - problemy i wyzwania migracji
Rola ZBP w standardzie płatności mobilnych
Agenda Polski rynek rozliczeniowy kart płatniczych. Zmiany na rynku:
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Miejska Komunikacja Samochodowa Sp. z o.o. w Mielcu
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
STATYSTYKA PUBLICZNA DLA SAMORZĄDU MIEJSKIEGO (doświadczenia i perspektywy) Kazimierz Kruszka Urząd Statystyczny w Poznaniu Toruń, kwietnia 2008.
Marketing – zagadnienie podstawowe wykład nr 1
Integracja programu PAYBACK z usługami Banku Zachodniego WBK
I NNOWACYJNE USŁUGI BANKOWE MOŻLIWE DO WPROWADZENIA W P OLSCE Przygotował: Sebastian Zając KNRK Hossa ProCapital.
Dynamiczny rozwój bankowości mobilnej w Banku Pekao
1 Investing in the New Europe Rozwój eCommerce w sektorze finansowym z perspektywy inwestora kapitałowego Krzysztof Kulig Partner Innova Capital Warszawa.
1. 2 Warszawa, czerwiec 2010 Płatności bezstykowe w opinii bankowców i klientów banków Eugeniusz Śmiłowski Marcin Idzik.
dr inż. Grzegorz Wojtenko
Czy i kiedy innowacyjne instrumenty płatnicze mogą zastąpić gotówkę?
SYSTEMY INFORMATYCZNE - Altamira, CRM i Remedy
Województwo pomorskie –
Technika płatności w Internecie.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
ANALIZA KLUCZOWYCH SEKTORÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
BIK Debt Index (BDI) Identyfikacja i klasyfikacja klientów nadmiernie zadłużonych • Na slajdzie tytułowym umieszcza się tylko i wyłącznie tytuł prezentacji.
15 kwietnia 2011 r. Alicja Kuźniar, Biuro Projektów Transferu Wiedzy
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
EasyMOD kontrola modyfikacji i rozszerzeń systemu SAP
Płać komórką za bilet! mPay S.A. Płać komórką za bilet w Kraśniku.
ePolska Zakopane 2001 Społeczeństwo informacyjne: -Szybka, powszechna i relatywnie tania telekomunikacja. -Komunikacja z wykorzystaniem sieci teleinformatycznych.
Bezpieczne, wygodne i funkcjonalne rozwiązania
Contact Center jutra – nowoczesne metody interakcji z klientem Antoni Biedrzycki ITD Polska Warszawa 2006.
Karty platnicze w obszarze platnosci miejskich
Kompleksowa obsługa finansowa dla MSP. Europejskie standardy obsługi MSP Usługi świadczone przez banki w Europie: - bankowość elektroniczna - wnioski.
Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center
Intencje zakupowe w sieci AdProfile.
Krzysztof Apostolidis
Innowacyjne podejście do ryzyka rynkowego w Spółce Jakub Stolarczyk, DM IDMSA Wrocław 14 XI 2007.
Kompleksowa obsługa bankowa dla MSP Nowy Pakiet dla MSP Pakiet dla MSP w dwóch wersjach: - EFEKT - EFEKT Plus Zalety w stosunku do standardowej oferty:
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych Gospodarka oparta na danych. Przyszłość zaawansowanej.
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Nowa strategia MultiBanku: klienci zamożni i małe firmy
Rodzaje kart płatniczych w Polsce
SIEĆ MOBILNYCH BILETOMATÓW W AUTOBUSACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W WARSZAWIE Nowoczesne, zautomatyzowane systemy sprzedaży biletów komunikacji miejskiej i.
Rodzaje kart płatniczych w Polsce
EKOCONSULTANT ● Zarządzanie ● Księgowość ● Fundusze UE.
Polski konsument a nowości
Projekt Innowacyjny ↙ ↙ zadanie drugie 1 Projekt Innowacyjny: zadanie 2Politechnika Warszawska »Jak można wykorzystać postęp technologiczny w zakresie.
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
BEZPIECZNIE Z KARTĄ BANKOMATOWĄ Mysłowice 2014 r..
Lider znów przejmuje inicjatywę Easy Wring & Clean Kampania 2015.
Kompleksowa obsługa bankowa dla MSP Katowice
COMARCH SA Klientów Klientów Klientów Klientów Klientów Zwieńczenie 18 letniego doświadczenia Comarch.
4/27/2017 Płatności internetowe i ich wykorzystanie w efektywnym zarządzaniu funduszami miejskimi Bartłomiej Danek Dyrektor Sprzedaży Segmentu Administracja.
© PAYU 2015/1 © PayU 2015 /1 Płatności online w eBOK.
Proprietary and Confidential: This presentation may not be used or disclosed to any person other than employees or customer, unless expressly authorized.
Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
Nowoczesne kanały dystrybucji usług miejskich kodowanych na Szczecińskiej Karcie Metropolitalnej Warsztaty dot. Szczecińskiej Karty Metropolitalnej
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
Zmieniajmy się razem Nowoczesne rozwiązania technologiczne we współpracy INTER z Okręgową Izbą Pielęgniarek i Położnych w Częstochowie.
Firma: MINE Strona internetowa:
Nowoczesne usługi dla firm z sektora MSP sposobem na oszczędność
Zapis prezentacji:

Rozwój MasterCard® PayPass™ w Polsce Sebastian Krzyk Business Leader Acceptance Rozwój MasterCard® PayPass™ w Polsce

Wdrożenia MasterCard PayPass w Europie 2 2

TECHNOLOGIA to podstawa PayPass z PINem On-line 50 zł bez PINu Off-line lub on-line

PayPass w Polsce PayPass 22 Banki 8 Agentów Alternatywne Nośniki 3/28/2017 PayPass w Polsce 22 Banki 8 Agentów Zegarki Stickery Breloczki Telefony Alternatywne Nośniki PayPass Materiały Edukacyjne PayPass branding, PayPass naklejki Instrukcje dla pracowników Edukacja Buy &Get PayPass, Pan PayPass na Facebook-u Szalony Weekend w Esprit Kampania telewizyjna PayPass Eventy Karty festiwalowe Karty kibica Karty miejskie

Sieć akceptacji PayPass 5

Kluczowe czynniki wzrostu technologii MasterCard PayPass PayPass umożliwia dokonanie transakcji do każdej kwoty TAP&GO, TAP&PIN Elastyczność: on-line i off-line umożliwiająca odpowiednie dopasowanie do profilu produktu Tylko PayPass umożliwia zaoferowanie klientowi dodatkowych nośnikow: breloczki, stickery, zegarki Liczba terminali zbliżeniowych w Polsce Q2 2011* Liczba terminali (contact w tym contact less) Q2 2011* Źródło: Polasik Research

Win- Win- Win- Win Działania edukacyjne i marketingowe PayPass Happy Weekend w Esprit Buy & Get Facebook