„Template” Prezentacji Inwestorskiej

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt start! Wrocław, data Prezentuje: Venture Incubator Kontakt:
Advertisements

Analiza ryzyka projektu
4. Analiza otoczenia konkurencyjnego przedsiębiorstwa
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Warsztat z pomysłem, cz. III
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Zespół finansowania PK/IK ustalenia ze spotkania zespołu w UMWP z dnia11lipca 2012 r.
1 Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego Sektorowy Program.
Konferencja 15 czerwca 2010 r. "Ochrona własności przemysłowej skutecznym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Konferencja zorganizowana.
MARKETING STRATEGICZNY
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
Prof. dr hab.. Małgorzata – Piasecka Szkoła Główna Handlowa Warszawa
Wsparcie firm innowacyjnych w ramach projektów Centrum Innowacji FIRE; komercjalizacja innowacji Andrzej Kaczmarek – Prezes Zarządu CI FIRE Warszawa,
IPscore - narzędzie do wyceny wartości patentów
Cel usługi: Wsparcie działalności nowych i istniejących już firm. Zaplanowano usługi dla przedsiębiorców Usługa dostępna do końca listopada 2011.
Zarządzanie projektami
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
INTERNET A KONKURENCYJNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
Kolegium Prorektorów ds. Nauki Uczelni Technicznych
opis projektu jednym zdaniem
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Szkolenia, Coaching, PR.
Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek Konferencja BUDOWA GOSPODARKI OPARTEJ NA WIEDZY Konsultacje społeczne w ramach prac nad NPR.
Biznesplan.
Plan biznesowy. Cele planu biznesowego: zmusza biznesmena do przemyślenia kwestii związanych z przedsiębiorstwem, rozważyć wszystkie kwestie związane.
Propozycja prac grup tematycznych Kujawsko-Pomorskiej Rady Innowacji KUJAWSKO-POMORSKA RADA INNOWACJI I ZESPÓŁ EKSPERTÓW DS. POLITYKI INNOWACYJNEJ WOJEWÓDZTWA.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Model łańcucha wartości
Prezentacja pomysłu WPISAĆ NAZWĘ POMYSŁU Przedmiot biznesu TU UZUPEŁNIA POMYSŁODAWCA.
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
Finansowanie innowacji w ramach oferty funduszy seed-capital
MARKETING MIX mgr Agata Wiznerowicz.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
PROJEKT X OPISAĆ PROJEKT J EDNYM Z DANIEM Fundusz StartMoney.
Bitmoney.pl Wykonali: Babiej Dominika, Racki Adrian, Karalus Jarosław, Sulich Dariusz, Selwesiuk Łukasz, Makaruk Maciej, Krzysztof Sadowski Politechnika.
Dr Anna M. Zarzycka Zakład Strategii Konkurencji, Instytut Rynków i Konkurencji A.M. Zarzycka
Strategie wejścia na rynki zagraniczne
Informacja, opieka i asysta – wsparcie Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. w ramach projektu Punkt Konsultacyjny KSU Leszno
Firmy globalne. Cechy firmy globalnej Globalne myślenie (konkurowanie) (koncepcja marketingu globalnego) Globalne wykorzystanie zasobów Globalna organizacja.
Otoczenie organizacji, strategia organizacji
IP4INNO Moduł 5B: Planowanie biznesowe z własnością intelektualną Narzędzie oceny 7P Zalecenie w sprawie szkolenia: 1,5 h Imię i nazwisko.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
 Nasze miniprzedsiębiorstwo nosi nazwę BOOKMARK. Działamy na terenie szkoły ponadgimnazjalnej: Zespół Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego.
Przedsiębiorczość Technologiczna DRONEX Natalia Bęczkowska, Kamil Cichal, Marta Pilcher, Ewelina Trocka, Damian Siwek, Paweł Rzodkiewicz, Mateusz Kleszko,
Obligacje przychodowe a strategia. 2 teza bez zdefiniowanej strategii jednostka organizacyjna jest niewiarygodna.
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie ] [Imię i nazwisko os. prezentującej] [Nazwa start-upu/przedsiębiorstwa] Warsztat.
Klaster Logistyczno-Transportowy „Północ-Południe”
NAZWA WYNIKU (tytuł zgodnie z informacją podaną do ewidencji PK, nr ewid. PK) NAZWA PROJEKTU/WYNIKU (nienaukowy tytuł informujący o zastosowaniu.
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Firmy globalne.
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
Nazwa, logo i motto firmy
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Jak założyć spółdzielnię socjalną?
Prezentacja biznesplanu
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Otoczenie organizacji, strategia organizacji
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Prezentacja biznesplanu
Prezentacja biznesplanu
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Zapis prezentacji:

„Template” Prezentacji Inwestorskiej

Agenda Zespół pomysłodawców Potrzeby rynku Opis pomysłu Potencjalny rynek Konkurencja Strategia sprzedaży i marketingu Model biznesowy Potrzeby kapitałowe i harmonogram prac Dane kontaktowe

Zespół pomysłodawców Życiorysy Doświadczenie w projektach biznesowych Możliwe zaangażowanie czasowe w rozwój produktu Zakres kompetencji (podział obowiązków w zespole) Ewentualne potrzeby zasobów ludzkich/kompetencji

Potrzeby rynku Jakie potrzeby potencjalnych klientów zaspokoi produkt Podstawowa wartość dodana prezentowanego rozwiązania/produktu (innowacyjność, cena, kanał sprzedaży etc.)

Opis pomysłu Opis produktu/usługi – zdjęcia/screenshoty/prototyp? Podstawowe funkcje Wykorzystane technologie Na jakim etapie rozwoju znajduje się produkt Sposób produkcji Wykonane testy lub zebrane opinie Własność intelektualna – kto posiada prawa? Możliwy dalszy rozwój technologii Z jakimi instytucjami nawiązana została współpraca przy projekcie?

Potencjalny rynek Określenie grupy potencjalnych klientów Cechy grupy docelowej (wiek, wykształcenie, przyzwyczajenia etc.) Określenie potencjalnego rynku i jego wielkości

Konkurencja Istniejące konkurencyjne rozwiązania Przewaga prezentowanego pomysłu nad ofertą konkurencji Ochrona patentowa Możliwe wejścia innowacyjnych nowych rozwiązań (bariery wejścia)

Sprzedaż i marketing Strategia dotarcia do potencjalnej grupy klientów Kanały sprzedaży Dystrybucja produktu

Model biznesowy Jak zamierzamy zarabiać? (cena za sztukę, opłata miesięczna, licencja etc.) Ile ma kosztować produkt/usługa dla klient końcowego Jaki jest koszt wytworzenia produktu/usługi Ceny konkurencyjnych produktów/usług Skalowalność biznesu

Potrzeby kapitałowe Jakie są potrzeby kapitałowe projektu Na co potrzebny jest kapitał

Harmonogram prac Czas potrzebny do wprowadzenia produktu na rynek Harmonogram prac na poszczególnych etapach rozwoju produktu

Dane kontaktowe Jak można się skontaktować z pomysłodawcami Email, telefon