Monitoring Online Mediów Internetowych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Witamy! Polish Yellow Pages Consultants. Porządek teleadresowy/omówienie Dane teleadresowe i branże: według kryterium wyszukiwania Wydawcy: lokalni i.
Advertisements

Polish Yellow Pages Operator Telekomunikacyjny Yellow Phone ,
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Polityka i politycy w Googleu. Amatorzy czy profesjonaliści? Agencja marketingu w wyszukiwarkach.
Skuteczność regionów w wykorzystaniu funduszy
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Jarosław Sokolnicki Zbigniew Szcześniewski Microsoft
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
badania rynku turystycznego
Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce
Konsumpcja informacji
Media intelligence Sebastian Bykowski | Dyrektor Generalny, Wiceprezes Zarządu Wizerunek lekarzy i służby zdrowia w środkach masowego przekazu w 2010 roku.
Polski system medialny
Polska Telefonia Komórkowa Centertel wyniki 1H sierpnia 2004 r.
Pakiety usług (1/2) Wyszukiwarki użytkownicy końcowi -dostarczanie i prezentacja wyników wyszukiwań -usługi dodatkowe (katalog stron, najpopularniejsze.
Informacja w nauce, społeczeństwie, gospodarce Serwisy informacyjne w Internecie – rynek mediów, technologii, wyszukiwania.
Biuro Rady Gospodarczej 1 Podsumowanie zmian deregulacyjnych w polskiej gospodarce oraz wyzwania na przyszłość Adam Jasser Podsekretarz Stanu w Kancelarii.
Internauci w grupach wiekowych
IPscore - narzędzie do wyceny wartości patentów
Search Engine Optimization
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH Social media to ocean danych! – jak wykorzystać je w marketingu? Dr Jan Zając, Sotrender 17 maja 2012.
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych Przygotowanie do pracy w środowisku informacyjnym.
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
Konferencja „W trosce o rodzinę” r.
Internet w Polsce to medium masowe
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Kampanie reklamowe typu DRA – nowe podejście do badań efektywności kampanii reklamowych.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Jaka reklama, taka sprzedaż. Samochody osobowe, a reklama
Twoje miejsce w internecie
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
Kampania wizerunkowa Polski przed
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
Google Analytics                                                                                              Mariusz Gąsiewski
Metodologia badań wydatków reklamowych
Technik Organizacji Reklamy
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
UTWORZENIE SPÓJNEJ ANTYTERRORYSTYCZNEJ STRATEGII INFORMACYJNEJ
Paweł Majak Asc. Director Country Management Frogster Online Gaming GmbH Rynek MMO w Polsce z perspektywy Europy Zachodniej.
Zaufany partner na rynku e-commerce
ZOW czytelnictwo ostatniego wydania – centrale cała Polska RMT- Retail Media Track – SMG/KRC MillwardBrown.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Wprowadzenie do roku czwartego Konkurencja, reklama krajowa, segmentacja.
Powrót Hibernatusa Reklamy Świat mediów W izolacji od 2000 roku...
IOB w Polsce – wyzwania przyszłości
1.MISSION 2. MARKET 3. MONEY 5.MEDIA 4.MESSAGE
Gdzie klienci szukają informacji o pożyczkach pozabankowych?
TECHNIK HANDLOWIEC.
Adequate | Interactive boutique Interactive boutique 1 PROFIT-DRIVEN MARKETING OPTIMISATION volume vs. efficiency trade-off ILE POWINNIŚMY WYDAWAĆ NA KAMPANIE.
Więcej z emisji reklam internetowych
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Przedsięwzięcie i idea EnzoMind.com to inteligentny portal analityczny będący odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku na precyzyjne analizy wykonywane.
Monitoring Wydatków Reklamowych Kantar Media
Google AdWords.
Innowacją w cyberprzemoc Prezentacja rezultatów projektu.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Więcej z emisji reklam internetowych
Okno na Hooptymistyczny świat
dr Marcin Wołek Katedra Rynku Transportowego Uniwersytet Gdański
Polski sektor ICT vs reszta świata
REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
MARKETING INTERNETOWY
Zapis prezentacji:

Monitoring Online Mediów Internetowych MediaMon.pl Monitoring Online Mediów Internetowych

Monitorowanie Internetu Internet stał się medium które ma swoje specyficzne własności wyróżniające je z pośród innych (broadcast: prasa, Radio, TV) : Monitoring Internetu to tzw. Biały wywiad – podstawowe narzędzie PR Internet Jest dwukierunkowy, oparty na globalnej, ogólnodostępnej sieci Każdy z nas może w Internecie: stworzyć medium, być sławny („W przyszłości każdy będzie sławny przez 15 minut.” – A.Warchol) może wylewać jad – pozostając anonimowym (Fora dyskusyjne) mieć własną ważną opinie i wpływ – firmując to swoim nazwiskiem (Blogi, SocialMedia) Monitoring internetu, zwany również białym wywiadem to podstawowe narzędzie wykorzystywane obecnie w public relations, polega na wyszukiwaniu określonych zagadnień w artykułach i wzmiankach prasowych dostępnych w Internecie jak również w sieciach społecznościowych. W wyniku procesu monitoringu otrzymuje się zestaw niezbędnych informacji, które następnie wykorzystywane są przez PRowców do: analizy wizerunku firmy i jej konkurencji analizy wpływu mediów na reputację marki swojej i konkurencji śledzenia tendencji rynkowych śledzenia szans i zagrożeń dla firmy płynących z zewnętrznego otoczenia badania tzw. "product placementu" obliczania ekwiwalentu reklamowego oceny rezonansu medialnego wyemitowanych artykułów oceny skuteczności działań PR planowania mediów bieżącej weryfikacji działań marketingowych i PR kontroli sytuacji kryzysowych tworzenia gospodarczej bazy danych

Monitoring vs. Wyszukiwarki Monitoring Internetu Wyszukiwarki Internetowe Szybkość Precyzja Informacje publikowane na bieżąco Wyselekcjonowane źródła Cały Internet W czasie i przestrzeni Ranking na podstawie odnośników do Pokazuje co jest Pokazuje co było przy wyszukiwaniiu wazniejszy jest wynik, do ktorego jest wiecej odnosnikow przy monitorowaniu to zrodlo, ktore ma wiecej czytelnikow Np.. pojawila sie informacja w portalu, ktory czyta duzo osob - zanim powstana linki i artykul przejdzie do drugiego etapu swojego zycia, do wyszkukiwarki - Google go jescze nie widzi na wierzchu, a MediaMon alarmujemy uzytkownika który ma czas sie przygotowac, zanim dany artykuł bedzie w 10tce na Googlu  Googile pokazuje informacje najcziescie czytan - a MediaMon, te, ktore moga być, przy braku odpowiedniej reakcji, czesto czytane  Jak już coś jest w googlu to dla PR owca jest to juz za póżno Monitoring zaalarmuje PR’owca zanim dany wpis trafi do pierwszej 10’tki Bing, czy Google

Business case Agencja PR Dział PR / MSP Osoba publiczna NGO Wyszukiwanie informacji o konkurencji Porównywanie aktywności medialnej Raportowanie efektywności kampanii dla klientów Dział PR / MSP Monitorowanie skuteczności kampanii PR Osoba publiczna Bieżące monitorowanie publikacji NGO Monitorowanie skuteczności działań wizerunkowych Wyszukiwanie cennych informacji Oczywiście każdy z tych podmiotow może wykorzystywać narzedzie w roznych celach

Segmentacja klientów Wszyscy, którzy istnieją w przestrzeni medialnej i chcą kontrolować swój wizerunek. Może zamienic z 5 ?

Wielkość rynku Rynek reklamy Q1 2011: 1,61 mld netto (↑6,9%)* Wydatki na Internet: 190 mln PLN netto (↑ 17,2%) Czytelnictwo: Prasa papierowa↓ - Internet ↑ W 2009r. agencje interaktywne uzyskały 91 mln PLN przychodów netto ** Liczby podmiotów związanych z reklamą i Internetem***: Reklama: ~3607 Internet: ~1810 * źródło: raport Press/MPG ** źródło: raport IAB *** źródło: mediarun.pl Liczby podmiotów w Polsce oferujących usługi w zakresie reklamy i Internetu (domy mediowe, agencje PR, agencje interaktywne)

Rozwój produktu Rynki Europy Pozostali klienci na tym rynku Polski rynek, segment mediów i PR Pozostali klienci na tym rynku Rynki Europy Produkt jest oferowany na rynku polskim. Zaczynamy od wyedukowanych klientów z segmentu mediów i Public Relations. Następnie rozszerzymy ofertę również do pozostałych, mniej świadomych klientów. 6-12mc Kolejnym etapem rozwoju produktu będzie lokalizacja i zaoferowanie go na inne rynki Europejskie. 18-36mc

Jak to działa? Dołączają nowi użytkownicy… Skalowanie, Load balance… MediaMon Azure Storage WebRole Użytkownik WorkerRole Media Dołączają nowi użytkownicy… Skalowanie, Load balance… Masa krytyczna… Stabilizacja. Gotów do następnych wyzwań… Pojawiają się nowe media…

Innowacyjność Algorytm przeszukiwania źródeł Algorytm przeszukiwania treści Wykorzystanie semantyki podczas konfiguracji i edycji profili użytkownika

Semantyka – sieć znaczeń minister gospodarki partia Jan Nowak firma Sp. z o.o. XYZ Cognitum Słowa kluczowe, nazwy własne, pojęcia – generują sieć znaczeń określając się nawzajem. MediaMon czerpie ze sprawdzonych żródel informacji (które nazywamy źródłami Alfa) by pozyskać tą sieć. Żródła Alfa to m.i.n KRS, GUS, dane dotyczące spółek, partii politycznych itp , jak również dane encyklopedyczne dotyczące nazw własnych. Użwyając takiej sieci MediaMon jest w stanie zwracać informacje na temat pojęć bezpośrednio nie Microsoft Paweł Kapłański Paweł Zarzycki

Monitoring Online Mediów Internetowych Dziękujemy za uwagę! MediaMon.pl Monitoring Online Mediów Internetowych