Wydawnictwo reklamowo-prasowe Janusz Murynowicz Wydawca kwartalników:  Marsz Weselny Marsz Weselny  Marsz Żałobny Marsz Żałobny Wydawnictwo realizuje.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Witamy! Polish Yellow Pages Consultants. Porządek teleadresowy/omówienie Dane teleadresowe i branże: według kryterium wyszukiwania Wydawcy: lokalni i.
Advertisements

Polish Yellow Pages Operator Telekomunikacyjny Yellow Phone ,
Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
PREZENTACJA MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY NA PŁASZCZYŹNIE ORGANIZACJI PRAKTYK
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
Fakty Internet stanowi obecnie główne źródło informacji dla wszystkich grup uczestników rynku budowlanego Wzrasta również jego rola w procesie wyboru.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
SŁOWA, które doprowadzą nas do KLIENTA
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Katedra Marketingu Usług
Pierwszy wybór profesjonalisty Unikalni użytkownicy – Odsłony – *Badanie: Sitestat, Styczeń 2012 LEX Polski Serwer Prawa jest wiarygodnym.
Miejska Biblioteka Publiczna w Olsztynie
Województwo pomorskie –
Cel usługi: Wsparcie działalności nowych i istniejących już firm. Zaplanowano usługi dla przedsiębiorców Usługa dostępna do końca listopada 2011.
Z reklamą w Naszej Roli jest jak z trawą. Nie widać jak rośnie, ale co tydzień trzeba ją kosić.
Geo gemiusGeo UNIKALNE NARZĘDZIE DO IDENTYFIKACJI PAŃSTWA, REGIONU I MIASTA, Z KTÓREGO ŁĄCZY SIĘ UŻYTKOWNIK TWOJEGO SERWISU.
Konkurs Młodzi w Łodzi – Językowzięci to kolejna inicjatywa programu Młodzi w Łodzi adresowana – oprócz studentów - także do absolwentów.
Search Engine Optimization
Promowanie Strony, Marketing Szeptany & Wirusowy
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
PREZENTACJA PLATFORMY
Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
Softeris Portal System CMS. System CMS System Zarządzania Treścią umożliwiający łatwe tworzenie elastycznych stron internetowych oraz portali intranetowych.
„Teraz nie pora myśleć czego Ci brak.
Małgorzata Bródka Kinga Adamiak
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
Chcesz skutecznie i szybko dotrzeć z ofertą konferencyjną, hotelową i obsługi eventów biznesowych do tysięcy decydentów w korporacjach i organizacjach.
Jacek Ciesielski CEO, Versita,
ANALIZA ZAŁOŻEŃ ORP III spotkanie interesariuszy w Grudziądzu, 25 sierpnia 2011 roku.
Interactive Marketing Partner marketing
Koncern Bauera.
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Narzędzia w Marketingu Partnerskim. I Narzędzie w Marketingu Partnerskim.
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
Formuły cenowe.
INFORMACJA MARKETINGOWA
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Czytelnik w piżamie, czyli nowa czasoprzestrzeń biblioteki
Rynek e-prasy w Polsce Marcin Skrabka
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Marketing usług agroturystycznych
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
Unikalny pakiet reklamowy
Wydawnictwo reklamowo-prasowe Janusz Murynowicz Wydawca kwartalników:  Marsz Weselny  Marsz Żałobny Wydawnictwo realizuje projekt uzupełnienia łódzkiego.
Gdzie klienci szukają informacji o pożyczkach pozabankowych?
Dr Małgorzata Ganczar. Przedsiębiorstwo elektroniczne Przedsiębiorstwo, które specjalizuje się w dokonywaniu transakcji kupna/sprzedaży produktów poprzez.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej.
Informacja, opieka i asysta – wsparcie Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. w ramach projektu Punkt Konsultacyjny KSU Leszno
Czego można nauczyć się za pośrednictwem OWES? Ewelina Polak, Barbara Parzonka-Przybyło, Marcin Sanetra Szczyrk, r.
Jednym z największych problemów związanych z promocją organizacji pozarządowej jest wyasygnowanie środków na zaprojektowanie, hosting, domenę i aktualizowanie.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Agencjasukurs Oferta reklamowa 2012/13 agencjasukurs Oferta reklamowa Kwartalnik skomputeryzowanych nauczycieli bibliotekarzy OFERTA REKLAMOWA Biblioteka.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Internet, jako narzędzie zarządzania firmą. Beata Klonowska Karolina Florkowska.
Facebook dla biznesu Agnieszka Dudek.
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
MARKETING INTERNETOWY
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
Zapis prezentacji:

wydawnictwo reklamowo-prasowe Janusz Murynowicz Wydawca kwartalników:  Marsz Weselny Marsz Weselny  Marsz Żałobny Marsz Żałobny Wydawnictwo realizuje projekt uzupełnienia łódzkiego regionalnego rynku medialnego o dwie platformy prasowo-internetowe, dostarczające pełne informacje o dwóch tematykach i branżach:  Ślubnej i weselnej  Funeralnej Platformy – oprócz funkcji informacyjnej - będą również stwarzały możliwość skutecznej promocji i reklamy firm współpracujących z wydawnictwem.

wydawnictwo reklamowo-prasowe Janusz Murynowicz Łódź, wraz z Pabianicami i Zgierzem tworzy jedną z największych metropolii w Polsce. Jako jedyny region nie ma lokalnego periodyku, który dostarczałby informacje o firmach działających w branży ślubno-weselnej, zaś kwartalnik funeralny wraz z portalem będzie pierwszym tego typu wydawnictwem w Polsce. Pomimo wielkiej i stale rosnącej roli Internetu w sferze informacyjnej i reklamowej, to nadal jedynie klasyczne, papierowe wydawnictwa zapewniają odpowiedni prestiż i zaufanie dla wiarygodności usług świadczonych przez firmy – zwłaszcza, gdy jest to obecność w dobrze wydanym, regularnym periodyku a nie w „śmieciowej” w swej istocie ulotce. Ponadto (zgodnie z zasadami marketingu), o wiele skuteczniejsze jest dotarcie do odbiorcy z komunikatem przekazanym w co najmniej dwóch formach. Taka treść mocniej oddziałuje na odbiorcę i jest przyjmowana jako bardziej wiarygodna. Internet nadal jest traktowany jako medium bardzo ulotne i nie dające pełnej rękojmi trwałości i rzetelności firmy obecnej tylko w Internecie.

wydawnictwo reklamowo-prasowe Janusz Murynowicz Dlatego, głównym założeniem projektu jest stworzenie dla każdej z branż multimedialnej platformy przekazującej tę samą treść, przy wykorzystaniu dwóch kanałów przekazu do odbiorcy:  Kwartalnika – klasycznego, papierowego (o wysokim standardzie edycyjnym) czasopisma docierającego do czytelników poprzez: parafie najważniejszych wyznań oraz wybrane Urzędy Stanu Cywilnego. Zawierającego zarówno treść reklamową, jak też treść informacyjną i merytoryczną – związaną z branżą, trendami, obyczajami i ciekawostkami.  Portalu internetowego (zawierającego pełną, aktualną treść merytoryczną i reklamową kwartalnika) wraz z funkcjonalnością forum dyskusyjnego, oraz obecnością w social mediach (Facebook, Google+). Dobre spozycjonowanie portalu daje gwarancję, że Państwa oferta będzie w ten sposób dostępna na pierwszych stronach wyszukiwarek, w wielu kluczowych słowach i frazach wyszukiwania.

wydawnictwo reklamowo-prasowe Janusz Murynowicz Projekt realizowany przez wydawnictwo zapewnia sprzężenie w jedną całość wszystkich możliwości, które daje Internet, z prestiżem i korzyściami płynącymi z obecności firmy w klasycznym, drukowanym, w pełni profesjonalnym czasopiśmie. Ponadto umożliwia wykorzystanie zjawiska synergii i przepływu pomiędzy firmami różnych specjalności, których materiały będą publikowane. Klient, który trafi w poszukiwaniu np. biżuterii „przy okazji” zainteresuje się ofertą garniturów, szukając zakładu kamieniarskiego zapozna się z ofertą środków do pielęgnacji kamienia, lub innych usług i produktów.

wydawnictwo reklamowo-prasowe Janusz Murynowicz Podstawowe informacje o wydaniu poligraficznym:  Nakład – nie mniej niż egzemplarzy dla każdego z tytułów  Forma – format A4, druk offsetowy (1+4) w grzbiet, szyty (docelowo klejony), papier kredowy 170/300 (strony/okładka)  Dystrybucja (bezpłatna) – wybrane Urzędy Stanu Cywilnego, parafie najważniejszych wyznań, siedziby firm współpracujących, siedziba wydawnictwa, dla kwartalnika funeralnego: kancelarie i zarządy cmentarzy. Wydanie internetowe: Obecnie każdy z portali odwiedza dziennie około 30 unikalnych użytkowników, co daje liczbę około odsłon miesięcznie (3.000 odsłon w jednym cyklu wydawniczym dla każdego z tytułów). Tendencja wskazuje na systematyczny wzrost tego wskaźnika.

wydawnictwo reklamowo-prasowe Janusz Murynowicz Przewidywany kanał dystrybucji kwartalnika zapewnia możliwość bardzo precyzyjnego zważenia jego nakładu, tak aby bez potrzeby drukowania nadmiernej ilości egzemplarzy dotrzeć do wyselekcjonowanej grupy odbiorców/czytelników, rzeczywiście zainteresowanych treścią informacyjną i reklamową. Planowany nakład każdego kwartalnika – nie niższy niż egzemplarzy w każdym z czterech wydań – w pełni pokrywa statystyczne zapotrzebowanie. W roku, w regionie naszego zainteresowania tzn. Łodzi, Pabianicach, Zgierzu i powiatach: łódzkim- wschodnim, pabianickim i zgierskim, zawiera się około związków małżeńskich, na podobnym poziomie jest również liczba uroczystości żałobnych – tak więc, łączny nakład roczny wynoszący egzemplarzy dla każdego tytułu, w pełni zaspokaja oczekiwania i potrzeby. To powoduje, że jednostkowy koszt dotarcia z ofertą do wyselekcjonowanego odbiorcy wynosi maksymalnie 10 groszy za podstawowy moduł ogłoszeniowy.

wydawnictwo reklamowo-prasowe Janusz Murynowicz Współpraca w ramach kwartalnika, to:  Obecność w jedynej w Łódzkiem prestiżowej i budującej markę formie dotarcia do odbiorców zainteresowanych usługami i produktami (wydanie poligraficzne).  Obecność na dobrze spozycjonowanej i przyjaznej dla użytkownika platformie internetowej, której treść jest zawsze aktualna.  Obecność w otoczeniu firm zweryfikowanych i dających rękojmię swej działalności.  Możliwość poznania opinii i ocen (system ocen i forum internetowe kwartalnika – obydwa kanały są moderowane).  Możliwość publikowania materiałów związanych z lokowaniem produktu lub marki, bez ponoszenia dodatkowych kosztów (przy współpracy z redakcją).  Stała opieka i moderacja treści, konsultacje i doradztwo marketingowe oraz w zakresie komunikacji społecznej. Wszystko to jest zapewnione w cenie ogłoszenia/reklamy w kwartalniku, bez żadnych dodatkowych opłat.

wydawnictwo reklamowo-prasowe Janusz Murynowicz Zapraszam do współpracy: Janusz Murynowicz PS.Chętnie odpowiem na Państwa pytania. Tel – Łódź, ul. Piotrkowska 276, budynek B, lokal nr 2 Strona internetowa wydawnictwa: