Więcej informacji na: www.ezd.gov.plwww.ezd.gov.pl 1 Ewa Marcinkiewicz, Magdalena Sawicka.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Advertisements

Skrócona instrukcja składania wniosków o wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą z użyciem profilu zaufanego (e-PUAP) lub bezpiecznego.
Instrukcja składania wniosku w systemie Rejestr Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą
Narodowe Biuro Kontaktowe eTwinning Portal europejski i narzędzia.
Nowy model komunikacji z emitentami
Generator Wniosków o Płatność
Skrócona instrukcja składania wniosków o zmianę wpisu do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą z użyciem profilu zaufanego (e-PUAP) lub.
Rejestr Spraw Sądowych
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
Narodowe Biuro Kontaktowe eTwinning Portal europejski i rejestracja.
Evident – Środki Trwałe
Zadanie: Integracja oprogramowania w gminach i starostwie
Nowoczesny system zarządzania firmą
INTRASTAT++.
Zawieranie umów z podmiotami prowadzącymi apteki
Uzupełnianie Sylabusów w module Wirtualna Uczelnia Instrukcja dla wykładowców Akademii Obrony Narodowej Serwis WU jest kompatybilny z przeglądarkami: INTERNET.
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
OPIS DZIAŁANIA PROGRAMU K A L K U L A T O R O D S E T K O W Y.
HerKules wms.NET SoftwareStudio Poznań, ul.Ostrorga 5
Instrukcja USOS Rejestracja na zajęcia obieralne wersja by Marek Opacki.
Instrukcja USOSweb Sylabusy Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko.
Moduł Lojalnościowy. Czyli zatrzymanie klienta przy naszym zakładzie optycznym.
Uproszczenie procedur związanych z podejmowaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej poprzez ich elektronizację i wdrożenie idei jednego okienka Projekt.
Mariusz Kasperkiewicz
Nowa, elektroniczna instrukcja kancelaryjna.
Witaj. Zapraszamy Ciebie do zapoznania się z przewodnikiem, który pokaże jak założyć konto oraz w jaki sposób można korzystać z usług w serwisie iplay.pl.
System raportowania, ewaluacji oraz badania satysfakcji Klienta.
BAZA DANYCH AMATORSKIEJ DRUŻYNY PIŁKI HALOWEJ
System rejestracji zawodników Polski Związek Judo 2006.
Instrukcja USOS Ankiety wersja by Marek Opacki.
eDeklaracje – dla podatnika
Podręcznik użytkownika Extranet (wersja dla Klubów)
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
Sieć oparta o serwer Ubuntu 12.10
Naciśnij SPACJĘ aby przejść dalej
System do zarządzania i ewidencji dokumentów.
Logowanie do platformy PEUP
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Konferencja: e-Usługi. Fikcja czy rzeczywistość? Rafał Sowiński,
XML Publisher Przedmiot i zakres szkolenia Przedmiot i zakres szkolenia Przeznaczenie XML Publisher Przeznaczenie XML Publisher Definiowanie Definiowanie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna
Instrukcja składania wniosku w systemie Rejestr Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą LOGIN:……………………………………….. HASŁO:………………………………………..(UWAGA!
ETAPY WDROŻENIE SYSTEMU ELEKTRONICZNEGO ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ
EZD Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją
Witam Państwa!.
Zadania Architekta Zespół Architekta.
Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją EZD PUW
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Zidentyfikowane problemy
Rozpowszechnianie aplikacji KRYSTIAN KOWALCZUK TORUŃ,
Monitoring efektów realizacji Projektu PL0100 „Wzrost efektywności działalności Inspekcji Ochrony Środowiska, na podstawie doświadczeń norweskich” Praktyczne.
Usługa e-Załączniki Automatyzacja usługi - nowy kanał komunikacyjny Izba Celna w Białej Podlaskiej Prezentuje Leszek Krasa Biała Podlaska, dn r.
ASP.NET Kontrolki źródła danych i prezentacji danych w ASP.Net
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakładanie konta w CEIDG -Wybór sposobu dostępu.
Kształcenie podyplomowe pielęgniarek i położnych w obszarach związanych z potrzebami epidemiologiczno- demograficznymi – System SOWA Dorota Ludorowska.
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakres uprawnień administratora lokalnego Wnioski.
Przewodnik po systemie eDokumenty część I Nowoczesny sekretariat.
RAKSSQL Systemy do zarządzania INTERSYSTEM Autoryzowany Dystrybutor RAKS Warszawa | Kraków
Portal Ogłoszeń ARiMR 10 maja 2017 r. Warszawa.
Jak poruszać się po TwinSpace?
Zakładanie konta użytkownika w systemie PUESC do potrzeb SENT
ZASADY POSTĘPOWANIA Z DOKUMENTAMI W POLITECHNICE GDAŃSKIEJ
Jak zaplanować raporty użycia w EBSCOadmin
AudaPad / AudaShare AudaShare PRO (2.8)
Samorządowa Elektroniczna Platforma Informacyjna (SEPI) Kompleksowe rozwiązanie służące do udostępniania informacji i usług publicznych.
Uzupełnianie Sylabusów w module Wirtualna Uczelnia
ZMIANA ZASAD OZNACZANIA PROJEKTÓW
Portal Ogłoszeń ARiMR 10 maja 2017 r. Warszawa.
Podpis elektroniczny – załóż profil zaufany
ZMIANA ZASAD OZNACZANIA PROJEKTÓW
Zapis prezentacji:

Więcej informacji na: 1 Ewa Marcinkiewicz, Magdalena Sawicka

2 Procesy, Rejestry, Raporty, Usługi W ramach projektu powstaje: ● 20 Usług na ePUAP ● 15 Rejestrów ● 20 Raportów ● 30 Procesów

3 Usługi na ePUAP – założenia ogólne ● Przygotowanie oprogramowania umożliwiającego instalację usługi na platformie ePUAP, w tym: – przygotowanie wszystkich elektronicznych dokumentów występujących w poszczególnych usługach, – opracowanie aplikacji, tj. elektronicznych formularzy oraz akcji w nich zawartych, – przygotowania instalatorów usług ePUAP, tak aby usługi były dostępne dla podmiotów publicznych z poziomu Instalatora Usług ePUAP. ● Możliwość samodzielnego modyfikowania dostarczonej usługi do własnych potrzeb Partnera. ● Przygotowanie instrukcji korzystania z usługi na platformie ePUAP. ● Udostępnione usługi na ePUAP będą zintegrowane z EZD PUW

4 Zestawienie usług na ePUAP

5 Rejestry – założenia ogólne ● Rejestry będą miały funkcjonalność prowadzenia per rok z zachowaniem dostępu do wpisów z lat poprzednich. ● Rejestry będą umożliwiały dodawanie, usuwanie i edytowanie wpisów w nich zawartych. ● Rejestry będą umożliwiały eksportowanie rekordów do plików xls, pdf, csv, doc. ● Rejestry będą posiadały możliwość filtrowania i sortowania po wszystkich polach. ● W przypadku dodania/ edycji/ usunięcia wpisu z rejestru z poziomu dokumentu, informacja o tej operacji odkłada się w historii koszulki, w której znajduje się dokument. ● Administrator systemu, na potrzeby własnej instytucji, będzie miał możliwość dodawania kolejnych pól do rejestru oraz zmiany nazwy pól.

6 Zestawienie rejestrów

7 Opis rejestru - przykład ● Rejestr będzie miał funkcjonalność przypominania o kończącej się ważności podpisu elektronicznego. ● Możliwość rejestracji wpisów z poziomu sprawy (link do koszulki, znak sprawy, właściciel). ● Wraz z upływem ważności certyfikatu wpis automatycznie będzie oznaczany jako nieaktywny. ● W Rejestrze będą oznaczane innym kolorem wpisy nieaktywne. ● Rejestr będzie miał możliwość zachowywania historii poszczególnych wpisów pogrupowanych wg właściciela podpisu. ● Rejestr będzie miał możliwość dodawania wpisów z poziomu rejestru. 1.Lp. 2.Imię/imiona i nazwisko właściciela 3.Wydział 4.Flaga Aktywny (checkbox) 5.Koszulka (z linkiem) 6.Historia: a)Ważny od b)Ważny do c)Podstawa do wydania (upoważnienie) d)Typ podpisu (kwalifikowany, niekwalifikowany, niekwalifikowany + kwalifikowany) e)Umowa f)Faktura g)Uwagi Wykaz pól: REJESTR PODPISÓW ELEKTRONICZNYCH

8 Raporty – założenia ogólne ● Dostęp do raportów będzie opierał się na zasadzie uprawnień, czyli użytkownicy widzą to do czego mają uprawnienie. ● Raporty będą umożliwiały eksportowanie rekordów do plików xls, pdf, csv, doc.

9 Zestawienie raportów

10 Szczegółowa specyfikacja usług, rejestrów, raportów

11 Procesy – założenia ogólne ● Procesy będą możliwe do wykorzystania przez wiele podmiotów w systemie EZD PUW. ● Procesy przygotowane na podstawie opisu biznesowego, który zawiera: – schematyczne przedstawienie przebiegu poszczególnych etapów procesu, – opis poszczególnych etapów przebiegu procesu wraz z opisem pól dla formularzy wymaganych dla wybranych etapów

12 Zestawienie procesów

13 Zestawienie procesów

14 Omówienie procesu uzgadniania aktów prawnych na przykładzie Ministerstwa Finansów Omówienie przykładowego procesu