Autor prezentacji: Alina Jakubiec. Szkoła jest placówką dydaktyczno – wychowawczą,Szkoła jest placówką dydaktyczno – wychowawczą, Integruje relacje: uczeń

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Modelowa wioska – uczenie się od innych poprzez słuchanie i obserwację
Advertisements

Konferencja psychologów/pedagogów szkolnych w Rudzie Śląskiej
Prezentacja badań Johna Hattiego
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna na terenie Gimnazjum nr 18
Program wychowawczy szkoły
Absencja uczniów.
UCZNIOWIE, RODZICE, NAUCZYCIELE
ODN SŁUPSK Władysława Hanuszewicz
TYGODNIOWY ROZKŁAD ZAJĘĆ LEKCYJNYCH
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa Moduł Rodziców ZAPRASZAMY!
„A tu rzeczywistość skrzeczy” jak uczyć, by nie spadła efektywność przygotowania do egzaminu maturalnego 2015 Matura 2015 – jak dobrze już teraz przygotowywać.
Planowane zmiany w aktach prawnych Październik 2010.
Świetlica Szkolna Szkoła Podstawowa w Poczesnej
1 1.
1 PREZENTACJA FUNKCJONALNOŚCI DZIENNIKA UCZNIA Moduł Rodziców ZAPRASZAMY ZAPRASZAMY O&S Computer-Soft ul. Żwirki i Wigury 8-12, Wałbrzych, woj.
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Świeminie
PEDAGOGIZACJA RODZICÓW
Opracowanie: mgr Anna Grygny Nowe zasady udzielania pomocy psychologiczno - pedagogicznej.
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
Obserwacja wybranych uczniów
Zasady prowadzenia dziennika lekcyjnego
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
Organizacja pomocy psychologiczno - pedagogicznej
TYGODNIOWY ROZKŁAD ZAJĘĆ LEKCYJNYCH
Szkoła Współpracy – pierwsze wspólne działanie
Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej na terenie szkoły
Idea oceniania kształtującego
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
mgr Justyna Dziubak - Sobiechowska
REFORMA SYSTEMU POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ
E-dziennik UonetPlus Opracował Marek Wrona.
W roku szkolnym podjęliśmy działania, których celem było poprawienie funkcjonowania szkoły. Aby pozyskać potrzebne informacje : - Zwróciliśmy.
„To Ja, to My” Program zajęć wychowawczo - profilaktycznych Autor: mgr Jolanta Kuryś – Skrzypczak.
Dobre Praktyki OK.
Uczeń, który opuścił 25 godzin w semestrze bez usprawiedliwienia, otrzymuje naganę wychowawcy klasy (ustne upomnienie w obecności klasy bez wpisywania.
I. Prawa Rodziców wynikające z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7 września 2004r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania.
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
POMOC PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNA NOWE OBOWIĄZKI NAUCZYCIELA
Spotkanie z Rodzicami Zespół Placówek Oświatowych w Bieżuniu
SZKOLNY PROGRAM PROFILAKTYKI 2014 – 2017 SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 im
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
Co to jest spacer edukacyjny?
ROK SZKOLNY 2014/ a A. Wcisło A. Nowicka. Cele główne: Integracja dzieci, nauczycieli, rodziców Kształtowanie umiejętności bycia dobrym uczniem.
KONTROLE DORAŹNE Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2014/2015.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2014/2015.
Październik-grudzień 2015 r. Rządowy program „Bezpieczna i przyjazna szkoła ” Uczeń w sieci program podnoszenia poziomu bezpieczeństwa w Internecie szkołach.
Alternatywne formy realizacji czwartej godziny wychowania fizycznego na przykładzie Gimnazjum nr 3 im. Podróżników i Odkrywców Polskich w Oleśnicy Syców,
Co wpływa na uczenie się uczniów?
E - Dziennik. Czym jest e - Dziennik To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Ewaluacja w pracy nauczyciela
System pomocy psychologiczno- pedagogicznej po zmianach Dorota Jurczyk.
Na II semestr * zalecenia. * Podniesienie jakości edukacji poprzez efektywną i skuteczną działalność edukacyjną, zapewniającą każdemu uczniowi, sukcesów.
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
czwarte spotkanie Zespołu
Pilotażowe wdrażanie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach Pilotaż skierowany jest do każdej szkoły, która chce.
Ocenianie kształtujące , jest to ocenianie , które polega na pozyskiwaniu przez nauczyciela i ucznia w trakcie nauczania potrzebnych informacji. Pozwalają.
WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ NR 46 W WARSZAWIE
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UCIECHOWIE
Obserwacja wybranych uczniów
Rok szkolny [wpisz rok] Nazwa szkoły Nazwisko nauczyciela Skala ocen
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
Kształcenie specjalne
Realizacja podstawy programowej na II etapie edukacyjnym
Możliwość korzystania z dziennika elektronicznego przez rodziców.
Zapis prezentacji:

Autor prezentacji: Alina Jakubiec

Szkoła jest placówką dydaktyczno – wychowawczą,Szkoła jest placówką dydaktyczno – wychowawczą, Integruje relacje: uczeń – nauczyciel,Integruje relacje: uczeń – nauczyciel, Nauczyciel – autorytet dla ucznia.Nauczyciel – autorytet dla ucznia. SzkołaSzkoła jest placówką dydaktyczno – wychowawczą, IntegrujeIntegruje relacje: uczeń – nauczyciel, NauczycielNauczyciel – autorytet dla ucznia.

wykładwykład dyskusjadyskusja rozmowarozmowa pogadankapogadanka pokazpokaz praca w małych grupachpraca w małych grupach wykładwykład dyskusjadyskusja rozmowarozmowa pogadankapogadanka pokazpokaz pracapraca w małych grupach

Powitanie uczniów.Powitanie uczniów. Sprawdzenie listy obecności i zapisanie tematu lekcji do dziennika.Sprawdzenie listy obecności i zapisanie tematu lekcji do dziennika. Podanie tematyki zajęć.Podanie tematyki zajęć. PowitaniePowitanie uczniów. SprawdzenieSprawdzenie listy obecności i zapisanie tematu lekcji do dziennika. PodaniePodanie tematyki zajęć. Max - 5 minut

Realizacja tematu lekcji. Zastosowanie określonych metod, technik i form pracy.Realizacja tematu lekcji. Zastosowanie określonych metod, technik i form pracy. RealizacjaRealizacja tematu lekcji. Zastosowanie określonych określonych metod, technik i form pracy. Max – 25 minut

Omówienie spraw klasowych.Omówienie spraw klasowych. Pożegnanie z klasą.Pożegnanie z klasą. OmówienieOmówienie spraw spraw klasowych. PożegnaniePożegnanie z klasą. Max - 15 minut

chwalimy uczniów, nie porównujemy ich zachowań,chwalimy uczniów, nie porównujemy ich zachowań, uwagi wychowawcy są zawsze zwięzłe i zrozumiałe,uwagi wychowawcy są zawsze zwięzłe i zrozumiałe, praca wychowawcza + zespoły koleżeńskie,praca wychowawcza + zespoły koleżeńskie, wdrażanie uczniów do porządku i punktualności,wdrażanie uczniów do porządku i punktualności, spokój, porządek + autorytet nauczyciela.spokój, porządek + autorytet nauczyciela. chwalimychwalimy uczniów, nie porównujemy ich zachowań, uwagiuwagi wychowawcy są zawsze zwięzłe i zrozumiałe, pracapraca wychowawcza + zespoły koleżeńskie, wdrażaniewdrażanie uczniów do porządku i punktualności, spokój,spokój, porządek + autorytet nauczyciela.

Ten mi najlepszy nauczyciel bywa, który jako naucza, tak sam wykonywa! – Jan Kochanowski.