Poczuj przyjemność z podróży koleją w Kujawsko-Pomorskiem Dla rozwoju infrastruktury i środowiska POIiŚ 7.1-68 Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
Advertisements

Janusz Cobala – IZAT Tarnowskie Góry
Obwodnica Ełku jako ważny element
Skrócenie czasu jazdy na odcinku Warszawa – Katowice
Zasady określania zdolności przepustowej linii kolejowych zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. mgr inż. Ricardo Grabowski Biuro Eksploatacji.
Modernizacja linii kolejowej E 20 na odcinku Mińsk Mazowiecki – Siedlce ISPA 2000/PL/16/P/PT/002 Warszawa, 12 września 2007r.
Z Modernizacja linii E 65 - Południe na odcinku Grodzisk Mazowiecki – Kraków/Katowice – Zwardoń/Zebrzydowice – granica państwa Andrzej Biały – Kierownik.
Możliwości lokalizacji stacji KDP w zachodniej części woj. łódzkiego
Z Modernizacja linii E 65 - Południe na odcinku Grodzisk Mazowiecki – Kraków/Katowice – Zwardoń/Zebrzydowice – granica państwa Andrzej Góźdź – Kierownik.
Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II,
SITK Radom - XX Radomskie Dni Techniki
Zastosowanie systemów geokomórkowych w budowie i modernizacji infrastruktury drogowej, kolejowej oraz lotniskowej w aspekcie poprawy bezpieczeństwa ruchu.
Konferencja Promocyjna Sektorowego Programu Operacyjnego Transport
Restrukturyzacja Łódzkiego Węzła Kolejowego
Warunki rozwoju przewozów kolejowych
TRANSPORT KOLEJOWY INFRASTRUKTURA.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu S8 Wrocław-Syców na Euro 2012.
Autostrada A1 Toruń, 18 stycznia 2010.
STAN PRZYGOTOWAŃ POLSKIEJ INFRASTRUKTURY KOLEJOWEJ DO EURO 2012
Studium wykonalności - dokumentacja przedprojektowa
ROZWÓJ SYSTEMU PUBLICZNEGO TRANSPORTU PASAŻERSKIEGO W AGLOMERACJI WARSZAWSKIEJ POPRZEZ ZWIĘKSZENIE WYDAJNOŚCI, NIEZAWODNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA.
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Nowe Marzy, 25 sierpnia 2008 roku
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Małopolska
Centrum Kolei Dużych Prędkości Zakres i harmonogram Studium Wykonalności linii Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław Warszawa, 30 listopada 2010.
Potrzeby Przewozów Regionalnych w obliczu rozwoju kolei dużych prędkości Warszawa,
Remont – odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 1405G Szemud-Karczemki, odcinek Kamień-Kielno Projekt Z/2.22/III/3.1/476/05 Projekt współfinansowany przez.
Skrajnia budowli.
Przebudowa torowisk TRAMWAJOWych wraz z siecią trakcyjną w Szczecinie w ciągu komunikacyjnym na odcinku od ul. Energetyków poprzez ul. Gdańską, do.
Chojnice, 24 października 2014 Projekt częściowo finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Modernizacja.
Nadrzędnym celem jest kształtowanie zachowań i utrwalanie postaw społecznie pożądanych, podnoszenie świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania.
Odcinek zdalnego prowadzenia ruchu
ZASILANIE (ELEKTROENERGETYKA TRAKCYJNA) Struktura układu zasilania
6. ZASILANIE Struktura układu zasilania
i regulacji torów kolejowych
Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata Ocena wniosków pod kątem merytorycznym Kraków, 14 października 2015 r.
1005 km Łączna długość sieci dróg krajowych w WOJEWÓDZTWIE
„Modernizacja linii kolejowej E30,
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu siedleckiego Siedlce, 3 listopada 2009 r.
Krajowy Program Kolejowy do 2023 roku Warszawa, 4 listopada 2015 r.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
KONFERENCJA Instytut Techniki Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jana Grodka w Sanoku Sanok, „Rozwój infrastruktury drogowej pomiędzy powiatami.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu ciechanowskiego Ciechanów, 20 października 2009.
Projekt inwestycyjny modernizacji połączenia kolejowego objęty Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko Wrocław – Poznań - Szczecin współfinansowany.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ul. Mińska 25, Warszawa Tel.: , Faks:
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Krótsze podróże z Opola do Kędzierzyna Koźla i Katowic
Wrócą pociągi na trasę Jarocin – Września – Gniezno
Kolejowa odnowa Modernizacja estakady w Gorzowie Wielkopolskim
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
INWESTUJEMY W KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO NA LATA
Wygodniej w podróż ze Szczecina
Forum Inwestycyjne Warszawa, 11 stycznia 2018 r..
V Plenarne Forum Inwestycyjne
Koncepcja modernizacji linii Wrocław – Jelenia Góra
KDP W POLSCE Autor: Adam Maćkowiak.
Zarządca narodowej sieci linii kolejowych
Koleje Dużych Prędkości we Włoszech
Zarządca narodowej sieci linii kolejowych
Kłodzko Miasto – kolej dostępniejsza dla podróżnych
Wyrok WSA z Kielcach z dnia 16 listopada 2017 r., I SA/Ke 531/17
Działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu pociągów
przejazdów kolejowo-drogowych
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Podsumowanie 2018 roku
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Nowym Sączu
Zapis prezentacji:

Poczuj przyjemność z podróży koleją w Kujawsko-Pomorskiem Dla rozwoju infrastruktury i środowiska POIiŚ Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego linii kolejowej nr 353 na odcinku Inowrocław – Jabłonowo Pomorskie (z wyłączeniem odcinka Toruń Główny – Toruń Wschodni) Toruń, 30 czerwca 2015 r.

Przebieg zrewitalizowanego odcinka Inowrocław – Jabłonowo Pomorskie Lokalizacja projektu Rewitalizowany odcinek Inowrocław – Jabłonowo Pomorskie jest fragmentem ok. 400 km linii kolejowej nr 353 – Poznań Wschód – Skandawa, która jest linią znaczenia państwowego, pierwszorzędną, dwutorową, zelektryfikowaną, wyposażoną w półsamoczynną blokadę liniową o prędkości konstrukcyjnej 120 km/h. Rewitalizacja obejmuje odcinek o długości prawie 90 km. Mapa woj. kujawsko-pomorskiego

Stan sprzed rewitalizacji Ograniczenia prędkości pociągów od 40 km/h do 100 km/h, Zły stan techniczny linii kolejowej, w tym: szyn, podkładów kolejowych, podrozjazdnic oraz zużycie części rozjazdowych. Kowalewo PomorskieWąbrzeźno Jabłonowo Pomorskie

 zabudowa urządzeń zdalnej kontroli pracy ssp,  zabudowa urządzeń TVU na przejazdach kat. A i B,  zabudowa niezbędnej liczby półrogatek wraz z napędami na przejazdach kat. A i B,  podniesienie kategorii przejazdów kolejowo-drogowych,  wymiana nawierzchni na przejazdach kolejowo- drogowych,  regulacja elementów sieci trakcyjnej,  remont przepustów,  wymiana rozjazdów. TVU - inaczej telewizja użytkowa, dozorowana, przemysłowa. Celem telewizji użytkowej jest umożliwienie zdalnej, lokalnej obserwacji oraz rejestracji zdarzeń mających miejsce na danym przejeździe kolejowym. System ten będzie miał możliwość np. identyfikacji pojazdu, który uszkodził rogatki. Nasz cel Podniesienie poziomu bezpieczeństwa Nieszawka Papowo Toruńskie

 wymiana nawierzchni i podtorza,  remont przejazdów,  wymiana rozjazdów,  wyregulowanie sieci trakcyjnej. Dzięki rewitalizacji przejazdów i montażu nowych urządzeń ssp pociągi będą mogły jeździć z wyższą prędkością. Jesienią po odnowionych torach składy pasażerskie przyspieszą do 120 km/h, zaś towarowe do 100 km/h. Dzięki inwestycji czas podróży koleją z Inowrocławia do Jabłonowa Pomorskiego skróci się o ponad 20 minut. Tym samym szybciej pojedziemy w kierunku Torunia czy Olsztyna. Skrócenie czasu przejazdu Papowo Toruńskie Wąbrzeźno Nasz cel

 nowe, bezstykowe szyny i rozjazdy,  trwałe, strunobetonowe podkłady,  wzmocnione, stabilne podtorze. Tor bezstykowy złożony jest z szyn połączonych techniką spawalniczą. Jego wielką zaletą jest spokojna jazda (brak stukotu na połączeniach szyn), większa trwałość szyn i nawierzchni kolejowej. Strunobetonowe podkłady charakteryzują się wysoką jakością i wyjątkową trwałością. Do ich wytwarzania stosuje się beton sprężony. Zbrojenie podkładu na czas zalewania betonem jest rozciągane (struna), a po zastygnięciu betonu zwalnia się naciąg po czym następuje sprężenie betonu, co zabezpiecza przed pęknięciami podkładu torowego. Nasz cel Poprawa komfortu jazdy Papowo Toruńskie Turzno

Po zakończeniu wszystkich odbiorów końcowych PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przekażą do użytku: 55 przejazdów kolejowo-drogowych 75 rozjazdów 8 przepustów 1 most 6 wiaduktów kolejowych 1 przejście pod torami 167,82 km torów Linia kolejowa nr 353 na trasie z Inowrocławia do Jabłonowa Pomorskiego odzyskała swoje pierwotne parametry techniczne. Dzięki temu zlikwidowane zostaną ograniczenia prędkości, co z kolei poprawi komfort jazdy i skróci czas podróży.

Efekty rewitalizacji Wymiana nawierzchni kolejowej, Wzmocnienie podtorza, Odtworzenie i naprawa odwodnienia. Książki Turzno Więcławice

Efekty rewitalizacji Remont szlaków kolejowych Gniewkowo - Nieszawka Toruń Wschodni - Turzno Kowalewo Pomorskie - Wąbrzeźno

Efekty rewitalizacji Wymiana rozjazdów Turzno Nieszawka Papowo Toruńskie

Efekty rewitalizacji Regulacja sieci trakcyjnej. Nieszawka Inowrocław – Jabłonowo Pomorskie

Efekty rewitalizacji Remont przejazdów kolejowo-drogowych. Inowrocław Papowo Toruńskie Wąbrzeźno

Efekty rewitalizacji Remont obiektów inżynieryjnych: most, wiadukty, przejście pod torami, przepusty. Jabłono Pomorskie - Fot. NDI S.A.Kowalewo Pomorskie Jabłonowo Pomorskie

Wykonawcą projektu i budowy jest NDI S.A. Inżynierem jest Egis Poland Okres realizacji robót (z projektowaniem): 2013 – 2015 Dla rozwoju infrastruktury i środowiska Realizacja przedsięwzięcia

Wartość projektu Umowę o dofinansowanie została podpisana r. (Aneks nr 1 z dnia , Aneks nr 2 z dnia ). Całkowita wartość projektu zgodnie z Umową o Dofinansowanie wynosi: zł Wartość dofinansowania: zł Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Dla rozwoju infrastruktury i środowiska

Dziękuję za uwagę Mariusz Rokicki Dyrektor Projektu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., ul. Targowa 74, Warszawa | | | | Dla rozwoju infrastruktury i środowiska