Rok ukończenia szkoły 2014. W PREZENTACJI WYKORZYSTANO WYNIKI Z ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD ABSOLWENTÓW ZESPOŁU SZKÓŁ NR1 PO UKOŃCZENIU SZKOŁY W 2014.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zmiany w systemie kształcenia zawodowego od 1 września 2012
Advertisements

Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 ul. Zamkowa 16 a
Zasadnicza Szkoła Zawodowa
Wnioski z ankiety dla rodziców przeprowadzonej 20 listopada 2012.
Historia szkoły sięga już przeszło 50 lat.
Mechanik Samochodowy.
Dane informacyjne Nazwa szkoły: ZSO nr 1 I Liceum Ogólnokształcące im. ppor. Emilii Gierczak w Nowogardzie ID grupy: 97_6_G_P1 Opiekun: Barbara Papuszka.
1 1.
Kształcenie zawodowe a kadra pedagogiczna
KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W POWIECIE KLUCZBORSKIM Miejsce: Aula Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Adama Mickiewicza w Kluczborku Termin: 28 listopada 2007.
FREKWENCJI UCZNIÓW W ZSZ NR 30
Zmiany w szkolnictwie ponadgimnazjalnym od 1 września 2012
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych NR 2 w Brzezinach Zaprasza do zapoznania się z ofertą szkoły.
Sytuacja na lokalnym rynku pracy
Cel badania: -Celem prezentacji jest przedstawienie jak absolwenci radzą sobie na rynku pracy Metoda: -Wywiad wychowawcy klasy w momencie ukończenia szkoły.
Technikum Usług Fryzjerskich (na podbudowie szkoły podstawowej, gimnazjalnej) ZAWÓD: Technik usług fryzjerskich.
co po gimnazjum ? Wybierz swoją przyszłość Przygotowała:
Zespół Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu-Laskowicach
SYTUACJA SPOŁECZNO– ZAWODOWA NIEWIDOMYCH I SŁABO WIDZĄCYCH ABSOLWENTÓW SZKÓŁ ŚREDNICH W POLSCE.
Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej
Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Zespół Szkół al
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 2
RYNEK PRACY I JEGO OCZEKIWANIA A SZKOLNICTWO ZAWODOWE mgr Mariusz Wacławek Dyrektor PCE w Chrzanowie.
SZANSE I ZAGROŻENIA DLA ABSOLWENTÓW SZKÓŁ NASZEGO REGIONU
CENTRUM WSPÓŁPRACY SZKOŁY I RODZINY PUNKT KONSULTACYJNY.
Bezrobocie Suwałki 24 luty 2014 rok.
CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO W SANOKU Oferta edukacyjna.
Szkoła zawodowa Rzeszów 2013.
Szkoła zawodowa Rzeszów Szkoły Zawodowe w Rzeszowie ZS Agroprzedsiębiorczości ZS Kształcenia Ustawicznego ZS Ekonomicznych ZS Elektronicznych ZS.
Szkoła zawodowa Rzeszów 2013.
Czyli CO I JAK BY MIEĆ ZAWÓD.  W ramach programu Leonardo da Vinci PL1-LEO Tytuł projektu: „Interdyscyplinarny wymiar kształcenia zawodowego.
Historia szkoły sięga już przeszło 50 lat.
Rok ukończenia szkoły W PREZENTACJI WYKORZYSTANO WYNIKI Z ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD ABSOLWENTÓW ZESPOŁU SZKÓŁ NR1 PO UKOŃCZENIU SZKOŁY W 2014.
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Zespół Szkół im. Konstytucji 3 Maja w Iławie
Co po gimnazjum? Struktura szkolnictwa ponadgimnazjalnego.
MONITOROWANIE LOSÓW ABSOLWENTÓW SZKÓŁ ZAWODOWYCH
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GEOGRAFIA II st. Studia stacjonarne 2014.
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GOSPODARKA PRZESTZRENNA II st. Studia stacjonarne 2014.
Komentarz Ankietę przeprowadzono wśród studentów ostatniego roku studiów stacjonarnych II stopnia kierunku Oceanografia wszystkich uruchomionych.
Badanie losów zawodowych absolwentów PWSIiP w Łomży, którzy ukończyli studia w 2010 roku mgr Marlena Włodkowska mgr inż. Sebastian Chrzanowski Biuro Karier.
PATRONAT PREZYDENT MIASTA CZĘSTOCHOWY DYREKTOR DELEGATURY KURATORIUM OŚWIATY W CZĘSTOCHOWIE CentrumInformacjiZawodowej Centrum Kształcenia Praktycznego.
Badanie losów zawodowych absolwentów PWSIiP w Łomży, którzy ukończyli studia w 2011 roku mgr Marlena Włodkowska Biuro Karier Łom ż a, 2014.
KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W RZESZOWIE oferta edukacyjna szkół Rzeszów 2016.
KLASA WIELOZAWODOWA. Wybierz zawód i kształć się zgodnie ze swoimi zainteresowaniami!
Typy szkół ponadgimnazjalnych trzyletnie liceum ogólnokształcące trzyletnia szkoła specjalna przysposabiająca do pracy trzyletnia zasadnicza szkoła zawodowa.
KSZTAŁCENIE ZAWODOWE A RYNEK PRACY W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM Wydział Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Lublin, grudzień 2007 Kuratorium Oświaty w Lublinie.
Słodkie jest wspomnienie trudów poniesionych. Cyceron.
MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH Gdy samochód „zachoruje”, Mechanik go uratuje ;)
Spotkanie Dolnośląskiej Sieci Biur Karier - GRUDZIEŃ Badania losów absolwentów DSWE TWP we Wrocławiu - studium przypadku.
PRZYJDŹ ZOBACZ WYGRAJ TABLET ZS, CKU W GRONOWIE: WIELE SZKÓŁ, WIELE MOŻLIWOŚCI, JEDNO MIEJSCE: GRONOWO DRZWI OTWARTE 14 MARCA, GODZ
LOSY ABSOLWENTÓW SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO – WYCHOWAWCZEGO IM. WALDEMARA KIKOLSKIEGO W BIAŁYMSTOKU Białystok, 23 września 2015r.
KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W RZESZOWIE oferta edukacyjna szkół
im. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE w Kostrzynie nad Odrą
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Spotkanie dyrektorów szkół zawodowych
Podsumowanie rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych na rok 2016/2017
Losy absolwentów 2016 (dane udostępnione szkole przez Małopolskie Obserwatorium Rynku Pracy i Edukacji WUP w Krakowie)
Losy absolwentów Publicznego Gimnazjum Nr 24 w Białymstoku
Zmiany w kształceniu zawodowym – czyli jak zdobyć upragniony zawód?
Młodzież na rynku pracy - stan i struktura bezrobocia -
Powiatowy Zespół Szkół Nr Kościerzyna ul. Kartuska 48
Historia szkoły sięga już przeszło 50 lat.
ROLA LIDERA W AKTUALIZACJI CHARAKTERYSTYK ZASOBÓW LUDZKICH
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Badania losów absolwentów
Reforma szkolnictwa zawodowego (szkoły dla młodzieży)
Zapis prezentacji:

Rok ukończenia szkoły 2014

W PREZENTACJI WYKORZYSTANO WYNIKI Z ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD ABSOLWENTÓW ZESPOŁU SZKÓŁ NR1 PO UKOŃCZENIU SZKOŁY W 2014 R. W „SONDAŻU” WZIĘŁO UDZIAŁ 81 ABSOLWENTÓW. KlasaIlość osób%Zawód IVa /221316,0511 TAK2 TOŚ IVb/262125,9321 TPS- IVd/251417,2810 TG4 TL IVe/232024,707 mechanik13 mechanik IVf/221316,058 elektryk 5 elektronik

PRACA SZUKANA PRZEZ NASZYCH ABSOLWENTÓW

JAKĄ PRACĘ MASZ ZAMIAR WYKONYWAĆ?

ZAMIAR PODJĘCIA PRACY ZGODNIE Z WYKONYWANYM ZAWODEM

GDZIE BĘDZIESZ KONTYNUOWAŁ NAUKĘ?

CZY NA DZIEŃ DZISIEJSZY WYBRAŁ(A)BYŚ TEN SAM ZAWÓD, JAKIEGO SIĘ NAUCZYŁEŚ?

KIERUNKI STUDIÓW

WYBRANE UCZELNIE

Absolwenci Zasadniczej Szkoły Zawodowej Cel badania: ustalenie jak absolwenci ZSZ radzą sobie na rynku pracy Metoda badania: wywiad wychowawcy klasy Szkołę ukończyło 44 osoby. Zawód: Mechanik pojazdów samochodowych ukończyło 31, w badaniu wzięło udział 24 osoby Ślusarz ukończyło 16, w badaniu wzięło 13 osób

Wykonywana praca absolwentów ZSZ kierunek mechanik pojazdów samochodowych

Wykonywana praca absolwentów ZSZ kierunek ślusarz

Powiaty o największym odsetku NEET-sów  Powiaty których duża część absolwentów nie kontynuuje nauki, ani nie znajduje pracy : limanowski (32%), tarnowski (31%, gorlicki (27%), nowosądecki (27%), olkuski (27%)  Poza tym w powiatach olkuskim i limanowskim w niewielkim stopniu zmniejszyła się grupa osób, które podjęły prace lub łączyły prace z edukacją.

Wnioski Lp.WniosekOdpowiedzialniTermin realizacji 1. Nawiązać współpracę z zakładami w każdym zawodzie w celu dostosowania oferty ZS Nr 1 do potrzeb lokalnego rynku pracy Przewodniczący komisji przedmiotów zawodowych do końca stycznia 2015 r. 2.Z analizy potrzeb pracodawców wprowadzić zmiany w programach nauczania Przewodniczący komisji przedmiotów zawodowych czerwiec 2015 r.