Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
DLACZEGO WYNAJEM DŁUGOTERMINOWY
Advertisements

PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
SOT System Obsługi Transportu
Ewidencja Wyposażenia PL+
Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone. + Integra 7 Funkcje CRM/SMS Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone. Cenniki dostawcy z systemem zamówieniowym - online Wyszukiwanie części według: nr katalogowych,
Przyprawia o zawrót głowy ? Poznaj nasze rozwiązanie ...
Najważniejsze cechy naszych programów
Przykłady raportów dynamicznych
Rejestr Spraw Sądowych
Warszawa system IMS 7.0 oprogramowanie dla warsztatów i sklepów branży motoryzacyjnej Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Amadeo Rapid Market System Szybkiej Sprzedaży Amadeo Rapid Market System szybkiej sprzedaży.
Nowa Jakość kontroli w biznesie Projekt: Stworzenie e- usługi w postaci systemu księgowo-kadrowego on-line przez MGA Sp. z o.o. w Toruniu jest współfinansowany.
Uwierzytelnianie i autoryzacja dostępu do portali
E ASY R EMOTE T ERMINAL C ONTROLER ERTC. C EL PRODUKTU ERTC jest to aplikacja, która umożliwia bezpośrednią pracę na zdalnym komputerze. Dzięki niej można.
Artur Szmigiel Paweł Zarębski Kl. III i
Rozproszone bazy danych
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Centra Informacji Gospodarczej to informacyjne wsparcie obrotu gospodarczego na terenie całej Polski Główne zadania Centrów to: Edukacja w dziedzinie.
Bazy danych II - projekt 1/4 Cel, istota projektu Celem projektu jest zbudowanie systemu bazodanowego dla Providera Internetowego, który będzie miał za.
SZTUKA PRZEWIDYWANIA RYZYK
Projekt z Baz Danych II Łukasz Wiatrak Marta Kowalczyk Krzysztof Cywicki.
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
To nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system wspomagający sprzedaż i prowadzenie gospodarki magazynowej. Przeznaczony jest dla firm handlowych.
Nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system sprzedaży przeznaczony dla firm handlowych i usługowych nie prowadzących gospodarki magazynowej o różnym.
Cena: 128 zł brutto Program komputerowy przeznaczony do prowadzenia księgowości opartej na księdze przychodów i rozchodów z ewidencją sprzedaży i zakupów.
Atlantis INSPECTOR System wspomagania zarządzaniem i ewidencją obiektów sieciowych.
InfinitERP prezentacja systemu.
SYSTEM ZARZĄDZANIA ŚRODKAMI OCHRONY INDYWIDUALNEJ
Nowoczesny system zarządzania firmą
Zalety Katalogu: Największa na rynku baza samochodowych części zamiennych Schematy graficzne do szybkiego wyboru części zamiennych ukł. zawieszenia,
IPartner Twojego Sukcesu Prezentacja usługi iPartner24.
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Podstawowa obsługa magazynu.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Projekt z Baz Danych II Łukasz Wiatrak Marta Kowalczyk Krzysztof Cywicki.
Instrukcja MILO moduł klienta.
Prezentacja Firmy AGD, Airconditioning RTV Computers Optics, Office Appliances NETwork.
Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
OPRACOWANY PRZEZ FIRMĘ INFORMATYCZNĄ PIM
System e-zamówienia.
Kontakt: Adam Jarus tel
Multifleet Partners Sp. z o. o. , ul
Comarch OPT!MA użytkowników, mikro, małe i średnie firmy
Ogólnokrajowa karta miejska
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Zapraszamy do korzystania z aplikacji Auto Special
Naciśnij SPACJĘ aby przejść dalej
Prezentacja Rozwiązań Serwisowych Internetowy Serwis Aptek ISAKS.
Internetowego Biura Rachunkowego
KS-EWD Elektroniczna Wymiana Danych
Raporty sprzedażowe jako dodatkowe źródło finansowania apteki
Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów. O PZWLP PZWLP powstał w 2005 roku Celem Związku jest kształtowanie i wpływanie na rozwój branży wynajmu i.
ENOVA dla WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI System Zarządzania klasy ERP NOWOCZESNE, SPECJALSTYCZNE OPROGRAMOWANIE, WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE I OBSŁUGĘ.
Aleja Jana Pawła II Kraków. EUROMARKET Spółka z o.o. Firma rodzinna z tradycjami od 1919 roku. Założona przez Danutę i Jerzego Dobrzańskiego.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Aleja Jana Pawła II Kraków. EUROMARKET Spółka z o.o. Firma rodzinna z tradycjami od 1919 roku. Założona przez Danutę i Jerzego Dobrzańskiego.
Zintegrowane systemy informatyczne
CELE I ZADANIA SYSTEMU Rejestracja użytkownika. Wejście do systemu. Redagowanie strony. Praca ze stroną. GPS UTWORZENIE I PRACA ZE STRONĄ INTERNETOWĄ DODATKOWE.
SERWIS POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH Lorenc Logistic Polska
OMF - Obsługa małej floty
Nowoczesne zarządzanie
SERWIS POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH Lorenc Logistic Polska
[Nazwa projektu] Analiza zamknięcia
Ewidencja Wyposażenia PL+
Przyprawia o zawrót głowy ? Poznaj nasze rozwiązanie ...
ZESPÓŁ SZKÓŁ im. WALERGO GOETLA W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
Zapis prezentacji:

Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone. Centralna Baza Danych Obsługa Flot Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Współpraca z centralną bazą danych Rola koordynatora sieci serwisowej dot. obsługi flot pojazdów Koordynator sieci serwisowej Organizacja systemu zarządzania flotą pojazdów weryfikacja zakresu usług rozliczanie z klientami flotowymi, sporządzanie raportów i rozliczeń finansowych Firma 1 Firma 2 W przypadku gdy firma posiada własną flotę (10 – 500) pojazdów (Siemens, J&J, Kraft). Sieć serwisowa podejmuje się opieki i nadzoru nad parkiem samochodowym Firmy posiadające dużą flotę pojazdów np. 3000, udostępnianych innym firmą na zasadzie leasingu może również zgłosić się do sieci serwisowej w celu podjęcia współpracy

Współpraca z centralną bazą danych Sieć serwisowa Wytypowanie i weryfikacja serwisów do obsługi flot działalność marketingowa pozyskiwanie klientów zatwierdzanie zakresu napraw Dystrybutor części / Koordynator sieci Serwis Gdańsk Serwis Szczecin Serwis Białystok Serwis Zielona Góra Serwis Warszawa Serwis Lublin Serwisy Serwis i obsługa pojazdów Naprawy gwarancyjne Przeglądy okresowe Assistance Serwis Wrocław Serwis Rzeszów Serwis Kraków

Współpraca z centralną bazą danych Potrzeby klienta flotowego Klient flotowy posiada swoje filie w wielu miastach Firma - Klient flotowy Wiele różnych serwisów Sieć Serwisowa Klient chciałby serwisować pojazdy w konkretnej sieci serwisowej, nie chce naprawiać pojazdów w przypadkowych serwisach. Klient posiada flotę pojazdów rozmieszczoną w wielu miastach całej Polski

Współpraca z centralną bazą danych Dotychczasowe rozwiązanie obsługi klienta flotowego. Kierowca pojazdu Przesłanie dokumentów sprzedaży (Faktura, Faktura zbiorcza) Akceptacja wyceny i zezwolenie na dokonanie naprawy Przesłanie do zaakceptowania dodatkowego zakresu prac Sporządzenie kosztorysu naprawy pojazdu i przesłanie do zatwierdzenia Wymiana informacji pomiędzy koordynatorem sieci a firmą flotową Poinformowanie kierowcy pojazdu o zakończeniu prac związanych z naprawą pojazdu Zezwolenie na wykonanie dodatkowych usług Poinformowanie kierowcy o serwisie który będzie dokonywał naprawy Sprawdzenie czy dany warsztat może przyjąć pojazd do naprawy Zgłoszenie przez kierowcę awarii pojazdu Sieć serwisów Panel CBD do obsługi floty Koordynator sieci serwisowej Wybór serwisu, zatwierdzanie zleceń Serwis 1 Poznań Serwis 1 Serwis 2 Poznań Serwis 2 Koordynator firmy flotowej Panel CBD do obsługi floty Wybór serwisu, autoryzacja zleceń Serwis 3 Poznań Serwis 3

Współpraca z centralną bazą danych Obsługa klienta flotowego z wykorzystaniem CBD. Kierowca pojazdu Koordynator firmy flotowej Panel CBD do obsługi floty Wybór serwisu, autoryzacja zleceń Perfect Service Kowalski Poznań Serwis 1 Perfect Service Nowak Poznań Serwis 2 Sieć serwisów Perfect Service Panel CBD do obsługi floty Koordynator sieci serwisowej Wybór serwisu, zatwierdzanie zleceń Centralna Baza Danych Otwarcie zlecenia w serwisie, automatyczne zapisanie zlecenia w CBD Wymiana danych pomiędzy serwisem a koordynatorem sieci serwisowej i floty Sprawdzenie możliwości naprawy pojazdu w wybranym serwisie Dostęp do informacji na temat napraw w całej sieci

Współpraca z centralną bazą danych Obsługa klienta flotowego bez pośrednictwa koordynatora sieci serwisowej Kierowca pojazdu Dostęp do informacji na temat napraw w całej sieci Otwarcie zlecenia w serwisie, automatyczne przesłanie zlecenia w CBD Sprawdzenie możliwości naprawy pojazdu w wybranym serwisie Wymiana danych pomiędzy serwisem a koordynatorem Serwis 1 Poznań Serwis 1 Serwis 2 Poznań Serwis 2 Sieć serwisów Centralna Baza Danych Panel CBD do obsługi floty Koordynator floty Wybór serwisu, zatwierdzanie zleceń

Współpraca z centralną bazą danych Integra Serwis Wrocław Id 007 Serwis samochodowy Panel administracyjny CBD Zatwierdzanie zleceń oraz raportowanie Koordynator sieci serwisowej Serwis Warszawa Id 032 Sieć serwisowa Serwer CBD 1) Główna baza zleceń 2) Bazy pomocnicze - flota pojazdów - katalog usług - zamienniki Provider • szyfrowane połączenie z serwerem • ograniczenia dostępu (firewall) • automat. kopie bezpieczeństwa • serwer zapasowy • poufność i bezpieczeństwo danych Centralna Baza Danych Stały dostęp do potrzebnych informacji oraz błyskawiczna wymiana danych Przekazanie bazy pojazdów floty Firma - Klient flotowy Autoryzacja zleceń oraz wybrane raporty Panel administracyjny CBD Koordynator firmy posiadającej flotę pojazdów Baza pojazdów floty

Zakres bazy centralnej Wykorzystanie Centralnej Bazy Danych (CBD) Obsługa flot pojazdów Możliwość przesyłania informacji (komunikaty, ogłoszenia, promocje, itp.) przeznaczonych dla wszystkich klientów lub tylko dla wybranej grupy Terminarz napraw, informacja o wolnych stanowiskach w poszczególnych warsztatach sieci serwisowej Obsługa systemu napraw gwarancyjnych Centralna Baza Danych Serwis Szczecin Serwis Gdańsk Serwis Białystok Serwis Zielona Góra Serwer z Ccentralną bazą danych Serwis Lublin Serwis Wrocław Serwis Kraków Serwis Rzeszów

Zakres bazy centralnej Wykorzystanie CBD do raportowania Wykorzystanie Centralnej Bazy Danych (CBD) Wykorzystywanie zgromadzonych danych w CBD do rzeczywistego i dokładnego raportowania na temat: raportowania obsługi pojazdów flotowych części używanych do napraw w sieci np. wg dostawców, producentów, marek itp. raportowania zakupów części dokonywanych przez pojedyncze warsztaty, grupy serwisów lub całość sieci np. wg producentów, asortymentu, itp. obrotów (towarów, usług) generowanych poprzez poszczególne serwisy lub ich grupy (np. wg województw) informacji o pojazdach (markach, modelach, typach, wieku) najczęściej lub najrzadziej obsługiwanych w sieci serwisowej częstości napraw pojazdów np. wg marek, modeli na podstawie ich przebiegów (stanów licznika)

Zlecenie Flotowe (Serwis)

Zlecenie Flotowe (Koordynator)

Zlecenie Flotowe (Koordynator)

Zlecenie Flotowe (Warsztat)

Zlecenie Flotowe (Koordynator)

Zlecenie Flotowe (Koordynator)

Zlecenie Flotowe (Koordynator)

Zlecenie Flotowe (Warsztat)

Zlecenie Flotowe (Koordynator)

Zlecenie Flotowe (Warsztat)

Zlecenie Flotowe (Warsztat)

Panel CBD – Koordynator sieci serwisowej

Faktury zbiorcze W zaleznosci od oczekiwan klienta jest możliwość tworzenia zbiorczych faktur sprzedaży dla klientów flotowych. Faktura taka zawiera zestawienie naprawianych pojazdów z łączną kwotą do zapłacenia.

Kontrola zużycia części (koordynator floty) Istnieje możliwość kontroli stosowania części zamiennych pod kątem ich okresu eksploatacji przez koordynatora sieci serwisowej/floty jak i serwis w formie przypomnień wyświetlanych podczas pracy z programem.

Centralna bazą danych – raporty Szczegółowe raporty serwisowe oraz kontrola obrotów częściami zamiennymi Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Współpraca z centralną bazą danych – raporty Panel koordynatora umożliwia generowanie raportów na podstawie informacji o zrealizowanych zleceniach naprawy: Historia napraw pojazdów flotowych Zlecenia wg marki lub roku produkcji Przypisanie serwisów do flot Lokalizacja serwisów Statystyka części zamiennych Czasy i koszty napraw Sprzedaż części i usług własny asortyment obcy asortyment

Współpraca z centralną bazą danych – raporty Prosty i intuicyjny interface umożliwia szybkie generowanie zestawień Filtr danych umożliwiają szeroki zakres konfiguracji raportów.

Współpraca z centralną bazą danych - raporty Raport sprzedaży części w zadanym okresie z podziałem na marki pojazdów. W raporcie można uwzględniać dane serwisów, model, wersję, rok produkcji pojazdu oraz ceny serwisów i flot. Dzięki rozbudowanemu mechanizmowi filtrowania można zawężać prezentowane dane

Współpraca z centralną bazą danych - raporty Raport zrealizowanych usług w podziale na markę i model pojazdu w zadanym okresie. W raporcie można uwzględniać dane serwisów, wersję i rok produkcji pojazdu. Filtry umożliwiają zawężanie prezentowanych wyników.

Współpraca z centralną bazą danych - raporty Raport usług zrealizowanych w poszczególnych regionach. Raport może być uzupełniony o dane serwisów, markę, model, wersje i rok produkcji pojazdu, ceny serwisu i floty.