K orzystanie z ogólnodostępnej wersji internetowej.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Graficzny klient SVN graficzny klient SVN integrujący się z powłoką systemu dostępny tylko dla systemu Windows - do pobrania z
Advertisements

Użytkowanie Sieci Marcin KORZEB WSTI - Użytkowanie Sieci.
Interaktywna prezentacja użytkowa
SIECI KOMPUTEROWE (SieKom) PIOTR MAJCHER WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA I MARKETINGU W SOCHACZEWIE Zarządzanie.
20/09/ Języki programowania 1 Piotr Górczyński Kreator form.
Cześć! Chciałabym się nauczyć tworzyć matematyczne gry komputerowe. My umiemy robić takie gry, a więc z chęcią nauczymy Cię je tworzyć.
Pierwsze kroki Otwórz przeglądarkę internetową
WITAM NA SZKOLENIU Porady na dziś i jutro.
WINDOWS 95 WYCINEK AUTOSTART TWORZENIE POWIĄZAŃ PLIKÓW Z APLIKACJAMI
Technologie informacyjne MCE Pudełko. Zakładanie strony internetowej Technologie informacyjne Marek Pudełko.
Konfiguracja klienta FTP
Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW.
Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą WPROWADZENIE DRUŻYN DO SYMULACJI.
MOODLE Platforma do zdalnej komunikacji dla Kierunku Ekonomia informacje dla Studentów Studentów I Roku Ciechanów, 2013 rok.
Konfiguracja kont w programie Adobe Dreamweaver
W tej prezentacji pokażemy Wam jak założyć konto na edukreator.pl.
Rozliczanie etapów studentów
Tworzenie nowych kont lokalnych i domenowych, oraz zarządzanie nimi
Kurs komputerowy - podstawy
Instrukcja USOS Rejestracja na zajęcia obieralne wersja by Marek Opacki.
Instrukcja USOSweb Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko Moduł sprawdzianów.
Moduł Lojalnościowy. Czyli zatrzymanie klienta przy naszym zakładzie optycznym.
ANNA BANIEWSKA SYLWIA FILUŚ
System zamawiania on-line
Instrukcja obsługi systemu CMS Przygotowanie
System raportowania, ewaluacji oraz badania satysfakcji Klienta.
System rejestracji zawodników Polski Związek Judo 2006.
Instrukcja USOSweb Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko Plany zajęć dodatkowych pracownika.
Instrukcja USOS Ankiety wersja by Marek Opacki.
Prace dyplomowe studentów Wprowadzanie danych w języku angielskim
Serwery Aplikacji Tworzenie bezpiecznych aplikacji.
OTWARTA FIRMA „Otwarta firma” Jak zgłosić się do programu?
Dziennik.
Informatyka Poczta elektroniczna.
Rekrutacja elektroniczna do szkół ponadgimnazjalnych województwa Śląskiego
Program edukacyjny „Dzień przedsiębiorczości” Działania szkoły na platformie programu.
Generatory pomocy multimedialnych
1. Tak wygląda strona forum. Wchodząc pierwszy raz zaczynamy od kliknięcia na słowo "rejestracja".
Konfiguracja VPN Serwera – Windows 7
Wskazówki Przygotowanie do gry Elementy gry Historia Twórcy Copy Right Notice Informacje dodatkowe Zagraj!!! W świecie sieci.
Instrukcja obsługi portalu Informacyjno-Edukacyjnego Miasta Oleśnicy
1. Logowanie z usługą Active Directory. a) logowanie do domeny Windows 2003 Server odbywa się znacznie szybciej niż w poprzednich wersjach. b) nie ma odwołania.
Małgorzata Sałacińska
PRZYKŁAD OBLICZENIOWY PRĘT
Korzystanie z poczty Uruchamiamy przeglądarkę i wpisujemy adres naszej strony sosw2plock.com.
Dziennik elektroniczny w Zespole Szkół nr 1 w Choczni
TEMAT: ACCESS - KWERENDY.
GENERATOR WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE. Generator wniosków o dofinansowanie umożliwia przygotowywanie i edycję wniosków o dofinansowanie. Jest to pierwszy.
EBSCOhost Collection Manager Konto osoby proponującej książki do zakupu Przewodnik support.ebsco.com.
Instrukcja Rejestracja do I edycji Gimnazjalnej Olimpiady Wiedzy o Społeczeństwie Instrukcja
Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą Procedura rejestracji zespołu.
Krok po kroku – Jak zrobić zamówienie w sklepie Crimson Circle Wybierz stronę:
Przewodnik Tworzenie powiadomień dotyczących wyszukiwania w EBSCOhost
Program naszych zajęć Zakres, który obejmują nasze kursy: – Podstawowa obsługa komputera – Obsługa przeglądarek i wyszukiwarek – Obsługa kont mailowych.
ZAKŁADANIE POCZTY ELEKTRONICZNEJ
Music Online: Classical Scores Library
Tworzenie konta pocztowego na portalu Google
ZAKŁADANIE POCZTY ELEKTRONICZNEJ
Tworzenie konta pocztowego na portalu Google
T. 18. E Proces DGA - Działania (operatorka).
Jak założyć konto na allegro?
Otwarta firma Jak zgłosić szkołę do programu?.
Logowanie się do systemu
ZAKŁADANIE I OBSŁUGA INTERNETOWEGO KONTA POCZTOWEGO
PODSTAWOWE ZARZĄDZANIE KOMPUTERAMI Z SYSTEMEM WINDOWS
AudaPad / AudaShare AudaShare PRO (2.8)
PLATFORMA EDUKACYJNA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BABICACH.
Przycisk uruchamiający napisany przez nas program
Platforma LearningApps
Zapis prezentacji:

K orzystanie z ogólnodostępnej wersji internetowej

Przygotowanie do zajęć Klasa zostaje podzielona na zespoły. Każdy zespół zakłada konto w grze i przekazuje nauczycielowi nazwę swojego zespołu. Tworzenie konta odbywa się po wybraniu na stronie programu Banki w akcji przycisku Gra standardowa. Instrukcja tworzenia konta i gry podana jest w tej prezentacji.

Tworzenie konta 1. Wybieramy Set up a new account

2. Wpis ujemy nazwisko i imię, a także kraj – Poland 3. Naci skamy Continue Tworzenie konta

4. Uzupełnij pola: Bank Name – wpisujemy nazwę banku, którym będziemy zarządzać Tworzenie konta Nazwę banku podajemy nauczycielowi

Uzupełnij pola: Username : 4 – 15 znaków Password : 4 – 20 znaków Tworzenie konta Te dane zapisujemy

Uzupełnij pola: State or Province : województwo Zip or Postal Code : kod pocztowy adres e- mailowy Tworzenie konta

5. Z aznacz amy pole: Other users may invite me to games – tylko zaznaczenie tego pola pozwala na udział w grze. 6. Potwierd zamy dane przyciskiem Finish Tworzenie konta

Opis panelu użytkownika Change password – zmiana hasła

Z miana hasła New Password : wprowadź nowe hasło New Password (Confirm) : powtórz hasło Save : zatwierdź zmiany Cancel : powrót do menu bez zmiany hasła

Opis panelu użytkownika Edit – edycja swoich danych

E dycja danych Można wprowadzić dodatkowe swoje dane

Opis panelu użytkownika New Practice Game – tworzenie gry z komputerem

Samodzielna gra z komputerem Game Name : ustalamy nazwę gry Minimum Players : wybieramy ilość graczy – uczeń plus zesp oły komputerowy Game Length : ilość etapów rozgrywek Finish : zakończenie tworzenia gry

Play Game - rozpoczęcie gry Samodzielna gra z komputerem

Po zakończeniu gry można ją usunąć - Delete Samodzielna gra z komputerem

Opis panelu użytkownika New Private Game – korzystając ze swojego konta tworzymy grę i zapraszamy do niej zalogowanych użytkowników

Prywatna gra Należy wpisać: Game Name: nazwa dla tej gry Minimum Players: liczba graczy – nie więcej niż 8 Game Lenght: liczba rozgrywanych etapów gry

Prywatna gra End Quarter: warto zaznaczyć opcję – Automatically when all plans have been submitted, czyli automatyczne zamknięcie etapu z chwilą podjęcia decyzji przez wszystkich graczy Game start: rozpoczęcie gry – ręcznie lub po 5 minutach po wprowadzeniu danych

Prywatna gra Po zatwierdzeniu danych gry przyciskiem Finish otrzymujemy dostęp do wszystkich zapisanych użytkowników programu.

Prywatna gra Zaznaczamy okienka Add – oznacza to dopisanie tych użytkowników do gry

Prywatna gra Zatwierdzenie Done Adding Users oznacza dołączenie do gry zaznaczonych graczy

Prywatna gra Usunięcie gracza z gry następuje po wybraniu remove

Prywatna gra Play Game – rozpoczyna grę

Opis panelu użytkownika My Account – powrót do głównego menu Sign Out – wylogowanie