Społeczności w Internecie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
D-Link Technology Trend Wyniki badania
Advertisements

CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
Raport z badania Źródła informacji i uczestnictwo w targach maszynowych dla Polskiej Izby Gospodarczej Maszyn i Urządzeń Rolniczych.
Urządzenia elektroniczne i Internet w domach Polaków
Dermokosmetyki Wyniki badania TNS OBOP dla DOZ.pl.
D-Link Technology Trend sprzęt komputerowy i internet w gospodarstwach domowych Wyniki badania.
Dyscypliny, którymi zainteresowanie rośnie, w które warto inwestować?
Szkoła z klasą 2.0 styczeń 2012r. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Olkuszu.
Badanie ankietowe na temat Powstania Warszawskiego WYNIKI
CO POLACY MY Ś L Ą O DEMOKRACJI NA BIA Ł ORUSI? Warszawa, marzec 2007 Przygotowanie: Paweł Ogrodziński, Mariusz Toniszewski,
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Raport z badania ilościowego CATI wśród liderów komunikacji Kwiecień 2006 Autor: Olga Wagner Koordynacja:
Badania opinii publicznej
Raport z badania Capibus
Konsumpcja informacji
JAK KORZYSTAĆ BEZPIECZNIE Z INTERNETU ?.
Metody badawcze w socjologii – ciąg dalszy
Kompetencje wychowawcze polskich rodziców
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu Departament Edukacji Ekologicznej.
Festiwal Nauki 2009 Prezentacja wyników badań Autor: Olga Wagner Koordynacja: Kuba Antoszewski.
ZAWODY ZAUFANIA PUBLICZNEGO W ŚWIADOMOŚCI POLAKÓW
1 Wakacje Polaków Warszawa, lipiec 2010 Projekt realizowany przez PENTOR RI © 2010 Research International. No part of these materials may be used, reproduced.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
Internauci w grupach wiekowych
Prezentacja wyników badania
Matematyka znajomość i ocena reklam zachęcających do nauki matematyki
Znaczenie Internetu w doradztwie zawodowym dla młodzieży
GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Postawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej Prezentacja wyników badania 12.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem -
Naukowiec i nauka – obraz społeczny Wyniki badań CAPIBUS
Doświadczenia związane z karami fizycznymi Raport z badania Data badania: 11 – 18 września 2008 Przygotowane dla: Fundacji Dzieci Niczyje Autor: Agata.
EDI NET - badania.
KODEKS 2,0 Przygotowała klasa III b
Raport z badania Omnibus dla Centrum Zdrowia Dziecka Warszawa, luty 2006.
„Student jako konsument na rynku multimediów”
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
UTWORZENIE SPÓJNEJ ANTYTERRORYSTYCZNEJ STRATEGII INFORMACYJNEJ
Problemy wychowawcze dzieci
Opieka rodzicielska Wyniki badania dla Fundacji Rodzin Adopcyjnych.
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Wybrane wyniki badań Listopad 2004.
Projekt edukacyjny pt. „Czy możemy czuć się bezpieczni w Internecie”
Radcy prawni o projekcie ustawy o zawodzie adwokata Wyniki badania TNS OBOP na zlecenie Krajowej Rady Radców Prawnych.
NETYKIETA, TIK I ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWA MIESZKAŃCÓW NOWEJ WSI
Rada Statystyki Warszawa 19 maj Agenda Cel badania: Poznanie opinii właścicieli przedsiębiorstw i kluczowych menedżerów na temat statystyki publicznej,
KTO TU JEST KLASĄ ROBOTNICZĄ? PRACOWNICY I PRZEDSIĘBIORCY Średni miesięczny czas pracy Przebywanie na urlopach Przebywanie na zwolnieniach lekarskich Badanie.
Pokochaj olej rzepakowy Podsumowanie wyników programu Warszawa, 10 czerwca 2014 r.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
Polacy o Powstaniu Warszawskim
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem lekarzy 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM LEKARZY Czerwiec 2014.
Zarządzanie różnorodnością w opinii przedsiębiorców – wyniki badań zrealizowanych w ramach projektu Diversity Index Warszawa, 20 lutego 2013 r.
Przemoc internetowa polega na: Obrażaniu kogoś przez internet na różnych stronach; np.: Facebook, GaduGadu itd… Publikowaniu treści obscenicznych i wulgarnych;
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem Polaków 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM POLAKÓW Czerwiec 2014.
Zwyczaje związane z myciem okien
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
P1: Jaki jest obecnie odsetek zwolenników partii X w populacji uprawnionych do głosowania (w elektoracie) Pytania i odpowiedzi P2: Czy w porównaniu z ubiegłym.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez: - Centrum Edukacji Obywatelskiej - i „Gazetę Wyborczą”. Od początku.
ESS a badania rynku i opinii EUROPEJSKI SONDAŻ SPOŁECZNY, RUNDA 4 „Polska a Europa. Kontynuacje i zmiany” Warszawa, 13 stycznia 2010 Prezentujący: Stanisław.
KOMUNIKACJA W interniecie
Radio Track ■ standard rynkowy ■ zarządzanie badaniem: KBR ■ realizacja Millward Brown.
Badanie PBC  Od 1998 roku.  Wszystkie rodzaje prasy.  Realizuje Instytut Millward Brown.  Badaniem objętych jest ponad 160 pism.  Publikowane są.
1 UWODZENIE Wyniki badania ilościowego dla Warszawa, Listopad 2008 Niech Cię uwiedzie!
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1 Czerwiec 2010 PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA odnośnie innowacji.
OCHRONA PRAW WIERZYCIELI W KONTEKŚCIE POŻYCZEK CHWILÓWKOWYCH Na podstawie wyników badań
Stan czytelnictwa w Polsce w 2016 roku
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
Raport z badania efektywności marketingu sensorycznego (aroma- oraz audiomarketingu łącznie) w ogólnopolskiej sieci usługowej z kategorii ”rozrywka”
Raport z badania ilościowego przygotowany na zlecenie:
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
Spożywanie posiłków w punktach gastronomicznych
RAPORT KRAJOWY POLSKA Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce
Zapis prezentacji:

Społeczności w Internecie Wyniki badania

Cel i metodologia badawcza Cele badania: Zbadanie zjawiska Internetu 2.0, a w szeczgólności popularności serwisów społecznościowych i motywów korzystania z tego typu portali. Zbadanie aktywności Internautów w zakresie samodzielnego tworzenia treści w Internecie. Zbadanie świadomości zagrożeń z korzystania z serwisów społecznościowych związanych z udostępnianiem informacji na swój temat i postaw odnośnie tych zagrożeń.

Cel i metodologia badawcza Rodzaj badania Niniejszy Raport przedstawia wyniki badania zrealizowanego za pomocą sondażu Capibus, przeprowadzonego przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC na zamówienie firmy D-Link. Sondaż Capibus przeprowadza się za pomocą bezpośrednich wywiadów ankieterskich prowadzonych w domach respondentów, w oparciu o standardowy komputerowy kwestionariusz, z zastosowaniem metody CAPI (Computer Assisted Personal Interview). Badanie przeprowadzono w dniach 15-20 maja 2008. Charakter próby ogólnopolska, losowo-kwotowa, imienna próba osób, reprezentatywna dla dorosłej (15-75 lat) populacji Polaków (~30 152 tys. osób) wielkość próby N = 1001

Korzystanie z Internetu Czy korzysta Pan(i) z Internetu? Podstawa – wszyscy respondenci N=1001

Korzystanie z serwisów społecznościowych Czy zna Pan(i) choćby ze słyszenia wymienione na tej liście internetowe serwisy społecznościowe? Z którego z nich chociaż raz Pan(i) skorzystał(a) w ciągu ostatnich 6 miesięcy? Świadomość istnienia serwisów społecznościowych (na podstawie znajomości serwisów) Korzystanie z serwisów społecznościowych 31% wszystkich badanych = Podstawa – wszyscy respondenci N=1001 Podstawa – respondenci, którzy znają przynajmniej jeden serwis społecznościowy (wśród Internautów) N=396

Świadomość istnienia, korzystanie z serwisów społecznościowych i korzystanie z Internetu w podgrupach Czy korzysta Pan(i) z Internetu? Czy zna Pan(i) choćby ze słyszenia wymienione na tej liście internetowe serwisy społecznościowe? Z którego z nich chociaż raz Pan(i) skorzystał(a) w ciągu ostatnich 6 miesięcy?

Znajomość spontaniczna serwisów społecznościowych Proszę wymienić znane Panu(i) choćby ze słyszenia internetowe serwisy społecznościowe.

Znajomość wspomagana serwisów społecznościowych Czy zna Pan(i) choćby ze słyszenia wymienione na tej liście internetowe serwisy społecznościowe?

Korzystanie z serwisów społecznościowych Z którego z serwisów skorzystał(a) Pan(i) chociaż raz w ciągu ostatnich 6 miesięcy?

Serwisy społecznościowe: znajomość i korzystanie; podsumowanie; wśród Polaków (wiek 15-75 lat) Proszę wymienić znane Panu(i) choćby ze słyszenia internetowe serwisy społecznościowe? Czy zna Pan(i) choćby ze słyszenia wymienione na liście internetowe serwisy społecznościowe? Z którego z portali skorzystał(a) Pan(i) chociaż raz w ciągu ostatnich 6 miesięcy?

Serwisy społecznościowe: znajomość i korzystanie; podsumowanie; wśród Internautów Proszę wymienić znane Panu(i) choćby ze słyszenia internetowe serwisy społecznościowe? Czy zna Pan(i) choćby ze słyszenia wymienione na liście internetowe serwisy społecznościowe? Z którego z portali skorzystał(a) Pan(i) chociaż raz w ciągu ostatnich 6 miesięcy?

Cel odwiedzania serwisów społecznościowych W jakim celu odwiedza Pan(i) serwisy społecznościowe? Podstawa – osoby, które skorzystały z jakiegoś portalu społecznościowego w okresie ostatnich 6 m-cy N=307

Zainteresowanie informacjami umieszczanymi w Internecie Które treści tworzone w Internecie są dla Pana(i) najciekawsze? Podstawa – respondenci, którzy korzystają z Internetu N=396

Samodzielne tworzenie treści w Internecie Czy tworzy Pan(i) jakieś z wymienionych na liście treści w Internecie? Jak często tworzy Pan(i) tego typu treści w Internecie? Samodzielne tworzenie treści w Internecie Częstotliwość tworzenia treści w Internecie Podstawa – respondenci, którzy korzystają z Internetu N=396 Podstawa – respondenci, którzy tworzą treści w Internecie N=124

Rodzaj tworzonych treści w Internecie Czy tworzy Pan(i) jakieś z wymienionych na liście treści w Internecie? Podstawa – respondenci, którzy korzystają z Internetu, N=396

Wykorzystanie przez osoby trzecie danych osobowych Co sądzi Pan(i) na temat ewentualnego wykorzystania przez osoby trzecie podawanych przez Pana(ią) w takich serwisach danych osobowych? Podstawa: osoby, które skorzystały z dowolnego portalu społecznościowego w okresie ostatnich 6 m-cy N=307

Materiał prasowy przygotowany przez D-Link (Polska) Sp. z o.o. Warunki publikacji: Rozpowszechniając wyniki badania należy podać nazwę projektu badawczego (D-Link Technology Trend) oraz wykonawcę (Millward Brown SMG/KRC) Osoby odpowiedzialne: D-Link: Mariusz Piaseczny, PR Menedżer Millward Brown: Kuba Antoszewski, PR Menedżer Fleishman-Hillard: Andrzej Jędrzejczak