F3P-AP 2009/2011 Program F3P - AP
AP 01: Start Linia bezpieczeństwa Start następuje równolegle do linii bezpieczeństwa. Model należy wznieść na rozsądną wysokość i wykonać zwrot o 180° równolegle do linii bezpieczeństwa. Start nie jest oceniany
AP 02: Pętla z wpisaną beczką Pętla musi być okrągła. Beczka musi być wykonana płynnie, na całym obwodzie pętli
AP 03: Lot nożowy poziomy w poprzek strefy 1/4-beczki ¼ beczki Promienie muszą być równe połowie strefy. Wysokość musi być stała w trakcie całej figury Po wykonaniu ¼ beczki należy wykonać od razu lot po łuku. Nie należy lecieć po linii prostej pomiędzy beczką a lotem po łuku
Beczka akcentowana na 4/4 AP 04: Wznoszenie 45° z beczką akcentowaną 4/4 45°
AP 05: Lot odwrócony,poziomy po połowie okręgu Zachować stałą wysokość w trakcie całej figury. Wyjście w linii środkowej strefy (równoległej do linii bezpieczeństwa) - do odwróconej ósemki kubańskiej Połowa koła o stałym promieniu równym połowie poprzecznej strefy wykonana na dużej wysokości.
AP 06: Odwrócona ósemka kubańska 1/2 Beczki Wszystkie promienie są równe. Na przecięciach pętli wykonać 2 x ½ beczki
AP 07: Pół pętli kwadratowej w dół z ½ beczki Wszystkie promienie są równe. ½ beczki w połowie wysokości
AP 08: 1 ½ okręgu z trzema wpisanymi półbeczkami wykonywanymi w przeciwnych kierunkach Oba okręgi muszą być o stałym promieniu Wysokość i prędkość musi być stała w trakcie wykonywania figury. 1. Połowa beczki na zewnątrz Półbeczki muszą być wpisane w półokręgi i muszą rozpoczynać się i kończyć w środku strefy. 2. Połowa beczki do wewnątrz 3. Połowa beczki na zewnątrz
AP 09: Ranwers z ½ beczki na wznoszeniu... ½ beczki w połowie wysokości
Obrót wokół środka ciężkości Jeśli promień jest większy niż 1 ½ rozpiętości skrzydeł to: 0 Punktów! AP 09: Ranwers z ½ beczki na wznoszeniu c.d.
AP 10: Dwa półobroty w zawisie Wysokość i pozycja modelu nie może się zmieniać Dwa razy po pół obrotu w zawisie wykonana w przeciwnych kierunkach
AP 11: Pół pętli kwadratowej w górę Wszystkie promienie są równe.
AP 12: 1 Korkociąg – 1 zwitka Ogranicz prędkość do minimum Wykonaj jedną zwitkę korkociągu Przejdź do lotu pionowego a następnie do lotu poziomego
AP 13: Lądowanie Peter Uhlig, im Februar 2009 Zmniejsz prędkość i wykonaj zwrot 180° wzdłuż linii bezpieczeństwa Sekwencja lądowania nie jest oceniana Tłumaczenie i modyfikacja Leszek Szwed 2011