„Eksperymentowanie i wzajemne nauczanie”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja na wywiadówkę
Advertisements

Akademia Młodych Biologów
Akademia Młodych Biologów
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
PRZEZ NAUK Ę I PRAKTYK Ę NA POLITECHNIK Ę Człowiek – najlepsza inwestycja Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Warszawa, stycznia 2012r. Trzy główne zasady efektywnego doskonalenia nauczycieli Jacek Strzemieczny Centrum Edukacji Obywatelskiej.
Aksjomaty Euklidesa a geometrie nieeuklidesowe
PROJEKTY W SP 15 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt jest realizowany przez.
Uczniowie online w Zespole Szkół w Ropicy Polskiej.
Oferta szkoleniowa Ośrodka rok szkolny 2009/10 semestr letni Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Dnia Edukacji Narodowej
MAŁA SZKOŁA WIELKA SZANSA PRIORYTET IX, PODDZIAŁANIE PO KL, WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH UCZNIÓW Z GRUP O UTRUDNIONYM DOSTĘPIE DO EDUKACJI ORAZ.
Szkoła Podstawowa im. R. Wyrzykowskiego w Bełdowie rok szkolny 2009/2010.
Podniesienie kompetencji nauczycieli z obszarów wiejskich Dolnego Śląska w zakresie innowacyjnych metod nauczania w obszarze ICT i nauk matematyczno-przyrodniczych.
CENTRUM EDUKACJI OBYWATELSKIEJ POLSKO-AMERYKAŃSKA FUNDACJA WOLNOŚCI KAPITAŁ LUDZKI MINISTERSTWO EDUKACJI NARODOWEJ UNIA EUROPEJSKA- EUROPEJSKI FUNDUSZ.
Program Rozwojowy dla Technikum nr 3 w Zespole Szkół Łączności w Gliwicach KANA Gliwice Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w gimnazjum Biologia, Chemia, Fizyka, Geografia, Informatyka.
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Akademia Młodych Biologów Lykeion Opieka merytoryczna PRACOWNIA BIOLOGII I CENTRUM EDUKACJI EKOLOGICZNEJ PAŁACU MŁODZIEŻY W KATOWICACH.
w Publicznym Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Burzeninie Projekt
Oświata na terenie Gminy Czernice Borowe
„Gleba a zdrowie” – pozalekcyjne zajęcia edukacyjne
DOKUMENTACJA SKŁADANA W SZKOLE PONADGIMNZJALNEJ podanie 2 zdjęcia zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do kształcenia w zawodzie Termin składania.
Gimnazjum im. Rycerstwa Polskiego w Bolkowie
Akademia Młodych Biologów Lykeion Opieka merytoryczna PRACOWNIA BIOLOGII I CENTRUM EDUKACJI EKOLOGICZNEJ PAŁACU MŁODZIEŻY W KATOWICACH.
ZAJĘCIA DODATKOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W GRABOWIE NAD PILICĄ ROK SZKOLNY 2012/2013.
Gimnazjum Nr 1 w projekcie „Mały Archimedes”
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Informacja o programie Zostać przedsiębiorczym.
Szkoła z 68 letnią tradycją Potencjalnie najlepsza szkoła w powiecie
„Szkolne Centrum Nauki”
Projekt „Fizyka jest ciekawa” jest realizowany w ramach programu POKL
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Szkołą Odkrywców Talentów
Projekt edukacyjny w gimnazjum
O programie Szkoła z klasą 2.0 Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą.
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Klasyfikacja śródroczna 2013/2014
Zespół Szkół w Mycielewie w projekcie,,Ćwiczę, uczę się, wygrywam.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Rozdanie Z ł otych Tarczy. Za wzorowe realizowanie obowi ą zku szkolnego.
Opracowanie: Miejski Zarząd Oświaty, październik 2014r. Wyniki egzaminów zewnętrznych za rok szkolny 2010/2011.
Rekrutacja 2014/2015. Propozycje klas na rok szk. 2014/2015.
Edukacja po CEOwsku mgr Bożena Sozańska.
GRATULUJEMY NAJLEPSZYM UCZNIOM ICH WYNIKÓW
Sprawozdanie z pracy zespołu matematyczno – przyrodniczego w I semestrze roku szkolnego 2015/2016.
Dyrektor Gimnazjum 141 mgr Grzegorz Kaliski Jakość nauczania w Gimnazjum 141 G141 inne gimnazja Targówka.
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
Dorobek zawodowy nauczyciela kontraktowego mgr Nataliya Hrynchyshyn Gościno, lipiec 2005.
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Paulo Coelho Zajęcia taneczne Koło teatralne Koło plastyczne Koło młodych twórców Koło przyrodnicze Koło matematyczne Koło języka angielskiego.
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 UL. Letnia 1/ Białystok.
Rozszerzona matura – świadoma inwestycja w przyszłość
Wybór trzeciego przedmiotu rozszerzonego
Uczniowie wyróżniający się pod względem nauki i zachowania w klasach I – III Szkoła Podstawowa:
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
UCZNIOWIE KLAS III WYRÓŻNIENI W ROKU SZKOLNYM 2009/2010
Najlepsi uczniowie rybnickich szkół
Uprawnienia laureatów i finalistów olimpiad przedmiotowych oraz laureatów konkursów przedmiotowych Warszawa, 22 kwietnia 2014 r.
Klasyfikacja śródroczna 2017/2018
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Szkoła Podstawowa w Krzynowłodze Małej rok szkolny 2017/2018
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w ŚLĄSKICH SAMORZĄDACH.
Zapis prezentacji:

„Eksperymentowanie i wzajemne nauczanie” Akademia Uczniowska „Eksperymentowanie i wzajemne nauczanie” w Gimnazjum nr 10 im. I.J.Paderewskiego w Gliwicach

Szkolnych Kół Naukowych to 3-letni projekt, w którym, w ramach Szkolnych Kół Naukowych realizujemy zajęcia dodatkowe z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych.   Uczniowie poznają techniki eksperymentalne, planują i przeprowadzają, zgodnie z procedurą naukową: obserwacje, eksperymenty i projekty zespołowe (w tym szczególnie projekty wzajemnego nauczania), dotyczące wybranych partii materiału związanych z realizacją podstawy programowej.

Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej jest realizowana przez Centrum Edukacji Obywatelskiej we współpracy z partnerami: Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III: Wysoka jakość systemu oświaty i wdrażany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej

Sekcja MATEMATYCZNA składa się z uczniów klasy 1a 1. Andruszkiewicz Kamila 2. Fyrnys Marcin 3. Grabiński Szymon 4. Gryglik Edyta 5. Kubica Katarzyna 6. Kwinta Robert 7. Mirecka Aleksandra 8. Nowacka Alicja 9. Sajkowska Patrycja 10. Szczepanowski Kamil 11. Szymacha Karolina 12. Wróblewski Andrzej opiekun: Janina Czempiel

Sekcja BIOLOGICZNA składa się z uczniów klasy 1a 1. Faszczewska Natalia 2. Chyliński Dawid 3. KlarenbachKrzysztof 4. Kowalski Kamil 5. Kwaśnicki Robert 6. Marcinkowski Mariusz 7. Niebrzydowski Patryk 8. Nisor Iwona 9. Skwarek Radosław 10. Sohajko Małgorzata 11. Twardowska Karolina opiekun: Marta Jędryka-Plesińska

Pierwsze próby doświadczalne Szkolne Koło Naukowe Pierwsze próby doświadczalne temat: algorytmy

Ile ziaren ryżu jest w 1kg? Szkolne Koło Naukowe Eksperyment: Ile ziaren ryżu jest w 1kg?

Układamy matematyczną Szkolne Koło Naukowe Układamy matematyczną grę planszową

Pierwsze próby doświadczalne temat: „narządy zmysłów Szkolne Koło Naukowe Pierwsze próby doświadczalne temat: „narządy zmysłów -receptorów bez liku"

Szkolne Koło Naukowe Eksperyment: Badamy zmysł smaku

Szkolne Koło Naukowe Opiekun pomaga Pojawił się efekt EUREKI