Autorzy: Aleksandra Walasek Kinga Urban Klasa 1a

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kiedy, jak i dlaczego komputer uzależnia?
Advertisements

Adam Miratyński Towaroznawsto 1021b.
Ocenianie kształtujące na lekcjach języka polskiego
TRENER PRACY NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Demokracja w szkole.
„SPONSOROWANIE TO PODSTAWA, BY ODNIEŚĆ SUKCES W MARKETINGU SIECIOWYM”
przyjaźń ponad podziałami
PODSUMOWANIE ZBIORCZE ANKIETY– PROCENTOWY UDZIAŁ ODPOWIEDZI Ankieta została przeprowadzona w 2009 r. wśród uczniów gimnazjum.
Oszczędzanie -szkolny happening kliknij.
NASZ PROJEKT EDUKACYJNY
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Wykonał : Jakub Świątkowski
TOLERANCJA WOBEC OSÓB ZAKAŻONYCH HIV
PRZYJAŹŃ godzina wychowawcza w kl. VI
„Zero” tolerancji dla przemocy
Szczęście.
- Kandydatka na przewodniczącą szkoły.
„ Klucz do uczenia się” Prezentacja praktycznego wdrażania
Angelika Libura KrDZTo1013 Nr. Indeksu
ZAPROSZENIE DO PRZYGODY 2. edycja tutoringu dla Liderek i Liderów Pracowni Orange Warszawa, 6 marca 2013.
Jak moje miasto je ź dzi z głow ą ?. PLAN 1.Wstęp 2.O programie a)Ankiety b)Deklaracje 3.Podsumowanie 4.Koniec.
praktyczne, prowadzone z zachowaniem obiektywizmu i etycznego podejścia, okresowe badanie oceniające postęp na drodze do osiągania ustalonych rezultatów.
Recepta na sukces nauczyciela
Zajęcia integracyjno-edukacyjne dla uczniów klas I odbyły się w okresie od września do listopada 2006r. i objęły 138 uczestników czyli 5 klas I. Ponadto.
Sprawozdanie z projektu Mali Badacze realizowanego w klasach I-III Publicznej Szkoły Podstawowej nr 52 w roku szkolnym 2012/2013.
„Chcąc ucznia pobudzić do jakiegoś czynu, postawcie go w takich warunkach, ażeby doznawał potrzeby wypełniania tej czynności, jakiej od niego oczekujecie”.
,,Godne życie to moje prawo”
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
Twoja przyjaźń jest: cennym skarbem....
Twoja przyjaźń jest: cennym skarbem....
PROJEKT MŁODY OBYWATEL - BADANIE ZASOBÓW MIASTA Autorzy: Kamila Pazura Beata Boczkowska Michał Tomaszewski.
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Młodzi dla Cekowa Projekt na Sejm Dzieci i Młodzieży
„Co najbardziej dziwi Cię w ludziach?..."
Wnioski na temat: Jak jest?. 1.Samorząd nic nie robi. 2.Służy tylko do organizowania kiepskich technicznie apeli. 3.Losowanie szczęśliwego numerka. 4.Nie.
Jedna z historii zmieniających życie….
Debata klasy Vc 3 grudnia 2012 r.. ankieta.
Szybkość reakcji człowieka
 Osoby w mojej grupie są dla mnie bardzo ważne, poprzez rozmowę z nimi staram się ich poznać i stwierdzić ich samopoczucie aby potem móc określić.
Wyniki ankiet uczniów, rodziców i nauczycieli podsumowujące 2-letni Projekt Comenius Projekt: „Przedsiębiorczy może być każdy”
Maciej D ą browski kl. 6a Nidzica Jestem uczniem szóstej klasy, mieszkam w Nidzicy – miejscowości położonej na Mazurach, otoczonej pięknymi lasami. Nie.
Prawdziwy przyjaciel lasu
GMINAZJUM NR I IM. SZARYCH SZEREGÓW W NAMYSŁOWIE GR.II- 12 UCZNIÓW PROWADZĄCY IZABELA HELIŃSKA – PEDAGOG SZKOLNY/ DORADCA ZAWODOWY.
Kto jest przyjacielem lasu?
PANI BARBARA PRZYJACIEL LASU. Nasza szkoła mieści się na parterze budynku Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju. W ”Leśniku” od 1989r. pracuje Pani Barbara.
Publiczna Szkoła Podstawowa w Ochli. Obecnie dzieci często siadają samotnie w domu przed komputerami i nie nawiązują osobistych kontaktów pozalekcyjnych.
P REZENTACJA Basta Kinga 1011a. Ż YCIORYS Urodziłam się w 1993 roku w Brzesku, niezwykle pięknej i malowniczej miejscowości. W 2000 roku poszłam do pierwszej.
Bezpieczeństwo w Internecie.
Szkoła z klasą 2.0 Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 17 Specjalnych w Kielcach 2012/2013.
XX SESJA SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY „Młodzi aktywni?... … czyli co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?”
1. Znam tą szkołę jak mało kto, wiem co, gdzie, jak i z kim załatwiać 2. Znam Statut, więc wiem co i jak ugryźć, znam prawa uczniów i nauczycieli 3. Cały.
Osoba eksperymentatora jest nieodłączną częścią każdego doświadczenia, zanim jednak zaczniemy badać innych, przebadajmy swoje własne postawy i przekonania.
1) Ćw. 1 Biografia Ćw. 1 Biografia 2) Cd. Biografia Cd. Biografia 3) Ćw. 2 Reakcja chemiczna Ćw. 2 Reakcja chemiczna 4) Ćw. 3 Lista grupy KrDzTo1012.
Szkoła bez przemocy.
W ramach projektu „ Jak wpływać na gminę” Przylesie, r. Autorzy: Uczniowie PZSP w Przylesiu.
Uczeń zdolny jak go zrozumieć i wspierać?
ŚWIETLICA SZKOLNA „PSZCZÓŁKI” PRZY PSP W POŁAŃCU ROK SZKOLNY 2015/2016.
Doradztwo zawodowe w szkołach – jak wdrożyć i prowadzić?
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
Natural Sciences, Natural English. Przemiany energii mechanicznej w rzucie pionowym.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I segregacja śmieci 1 godz. lekcyjna.
Co myślisz o ludziach, którzy przypatrują Ci się na ulicy? Staram się jak najszybciej do tych osób uśmiechnąć. Uśmiech powoduję, że myślę o tych osobach.
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
,,Moja szkoła’’- oczami uczniów SP w Szczęsnem. Wypowiedzi naszych uczniów na temat naszej fantastycznej szkoły!!
Szkoła Podstawowa w Borku Strzelińskim
Oto mój pies Fafik. Bardzo lubię mojego psa. Rzucam mojemu psu patyki. Wychodzę z psem na spacer. Często opowiadam o swoim psie. Psie, podaj łapę!
JAK DZIEŃ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI WPŁYNĄŁ NA MOJE DECYZJE ZAWODOWE?
BĄDŹ KUMPLEM, NIE DOKUCZAJ!
Zapis prezentacji:

Autorzy: Aleksandra Walasek Kinga Urban Klasa 1a www.mrat.pl/klasa1a Gimnazjum im. Macieja Rataja w Żmigrodzie Ja i Świat Autorzy: Aleksandra Walasek Kinga Urban Klasa 1a www.mrat.pl/klasa1a

Menu Czego się nauczyłem/-łam pracując nad kolejnymi projektami? Kim jestem? (na czym mi zależy, co jest dla mnie ważne, co chcę osiągnąć, co mnie interesuje?) Czego się nauczyłem/-łam pracując nad kolejnymi projektami? W jaki sposób mogę się podzielić z innymi tym czego się nauczyłem/-łam? Menu Czego dowiedziałem/-łam się o innych ludziach, czego nauczyłem/-łam się o sobie? Kiedy uczę się najszybciej, najłatwiej Czy mogę podać jakiś konkretny przykład? Czy zmieniłem/-łam się pod wpływem udziału w projekcie? Jakie wnioski wypływają z moich wypowiedzi?

Kim jestem? (na czym mi zależy, co jest dla mnie ważne, co chcę osiągnąć, co mnie interesuje?) - Zależy mi na tym, aby nasza planeta była czysta - Zależy mi na przyjaciołach (uznaniu rówieśników), prawdziwej PRZYJAŹNI, chcę być lubiana - Ważne są dla mnie prawa dziecka, ponieważ one mnie dotyczą - Ważny jest pokój na świecie oraz mniej przemocy - Ważne jest aby wszyscy byli szczęśliwi

Czego się nauczyłem/-łam pracując nad kolejnymi projektami? - Podczas projektów dużo się nauczyłam, rozwinęłam swoją wiedzę, zdobyliśmy doswiadczenia - Dowiedziałam się, że potrafię pracować z innymi w grupie oraz, że mogę liczyć na każdego z nich - Dbać o środowisko - Zdobywać nowe doświadczenia - Przeprowadzać wywiady

W jaki sposób mogę podzielić z innymi tym czego się nauczyłem/ -łam? - Rozmawiając przez komputer (komunikator, forum) i pokazując to co zrobiliśmy - Mogę to pokazać dzięki stronom www, prezentacją oraz zdjęciom wykonanym podczas projektów - Zorganizować warsztaty - Najlepszym sposobem przekazania naszych wiadomości to przeprowadzenie prezentacji o naszych projektach

Czego dowiedziałem/-łam się o innych ludziach, czego dowiedziałem/-łam się o sobie? - O sobie dowiedziałam się, że nie jestem obojętna na środowisko - Dowiedziałam się , że moja klasa jest wspaniała i szczera - Poznałam lepiej moją klasę - Potrafię odnaleźć się w grupie, pracować w grupie - Dowiedziałam się jak razem można dojść do porozumienia - Dowiedziałam się, że nie każdy może być szefem grupy :) - Ludzie zanieczyszczają środowisko (bezmyślnie), bezdusznie wyrzucają śmieci do lasu

Kiedy uczę się najszybciej, najłatwiej Kiedy uczę się najszybciej, najłatwiej? Czy mogę podać jakiś konkretny przykład? - Gdy coś mnie interesuje - Uczę się najszybciej wtedy gdy jest to zabawa i gdy uczę się z przyjaciółmi - Najłatwiej uczę się robiąc prezentacje i projekty - Poprzez zabawę, gdy można się pośmiać i uczyć, a nie tylko siedzieć w ławkach i sępić na tablicę lub nauczyciela - Kiedy są ilustracje i dźwięk - Najszybciej uczę się podczas tzw. luźnych zajęć

Czy zmieniłem/-łam się pod wpływem udziału w projekcie? - Teraz wiem, że nie można śmiecić gdzie popadnie - Łatwiej pracuje mi się w grupie Zmieniłam się stałam się milsza dla innych, lepiej dogaduję się w grupie Nie jestem już obojętna na środowisko - Zmieniłam nastawienie do środowiska i innych ludzi

Jakie wnioski wypływają z moich odpowiedzi? - Uważam, że przez takie projekty wzbogacamy swoją wiedzę - Zaprzyjaźniamy się z ludźmi, o których nie myśleliśmy, że mogą być naszymi przyjaciółmi! - Przekonałam się do pracy w grupie - Przez projekty stałam się bardziej otwarta - Praca metodą projektu jest WSPANIAŁA

Dziękujemy serdecznie za oglądnięcie naszej prezentacji!!! Wszystkie wypowiedzi uczniów znajdują się w pliku podumowanie.htm