D-Link Technology Trend sprzęt komputerowy i internet w gospodarstwach domowych Wyniki badania.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
D-Link Technology Trend Wyniki badania
Advertisements

Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
Urządzenia elektroniczne i Internet w domach Polaków
Dermokosmetyki Wyniki badania TNS OBOP dla DOZ.pl.
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu
Dyscypliny, którymi zainteresowanie rośnie, w które warto inwestować?
Społeczności w Internecie
Badanie ankietowe na temat Powstania Warszawskiego WYNIKI
Źródło: Smoke Free Partnership (2006) Lifting the smokescreen
Postawy Polaków wobec obrotu bezgotówkowego
Wyniki badania TNS OBOP
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Raport z badania ilościowego CATI wśród liderów komunikacji Kwiecień 2006 Autor: Olga Wagner Koordynacja:
Badania opinii publicznej
Raport z badania Capibus
Konsumpcja informacji
Metody badawcze w socjologii – ciąg dalszy
Kompetencje wychowawcze polskich rodziców
Otocznie i strategia Raport przygotowany we współpracy z firmą 6 grudnia 2010 Organizatorzy Projektu:
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu Departament Edukacji Ekologicznej.
Festiwal Nauki 2009 Prezentacja wyników badań Autor: Olga Wagner Koordynacja: Kuba Antoszewski.
ZAWODY ZAUFANIA PUBLICZNEGO W ŚWIADOMOŚCI POLAKÓW
STUDENCI POLSCY PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ, INICJATYWA, FIRMY Główne wyniki badań Warszawa, Czerwiec 2002.
Prezentacja wyników badania
Matematyka znajomość i ocena reklam zachęcających do nauki matematyki
OMNIBUS PODKARPACKI. BD Center sp. z o.o. BD Center jest profesjonalną i dynamicznie rozwijającą się firmą szkoleniowo - badawczą, funkcjonującą na rynku.
ANALIZA KLUCZOWYCH SEKTORÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Postawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej Prezentacja wyników badania 12.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem -
Internet jako narzędzie badań
Naukowiec i nauka – obraz społeczny Wyniki badań CAPIBUS
Doświadczenia związane z karami fizycznymi Raport z badania Data badania: 11 – 18 września 2008 Przygotowane dla: Fundacji Dzieci Niczyje Autor: Agata.
RAPORT KRAJOWY POLSKA Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce
BARIERY WG. WAŁBRZYSKICH PRZEDSIĘBIORCÓW Wałbrzych, marzec 2011 roku SONDAŻ BIZNESU.
„Student jako konsument na rynku multimediów”
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
Problemy wychowawcze dzieci
Opieka rodzicielska Wyniki badania dla Fundacji Rodzin Adopcyjnych.
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Wybrane wyniki badań Listopad 2004.
Radcy prawni o projekcie ustawy o zawodzie adwokata Wyniki badania TNS OBOP na zlecenie Krajowej Rady Radców Prawnych.
KTO TU JEST KLASĄ ROBOTNICZĄ? PRACOWNICY I PRZEDSIĘBIORCY Średni miesięczny czas pracy Przebywanie na urlopach Przebywanie na zwolnieniach lekarskich Badanie.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
Polacy o Powstaniu Warszawskim
Prognoza nastrojów i działań przedsiębiorców w perspektywie najbliższego półrocza (IVQ2013/IIQ2014)
Wizerunki polityków. Zmiana postrzegania premier Kopacz po expose 1-5 października 2014 roku.
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem lekarzy 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM LEKARZY Czerwiec 2014.
Zarządzanie różnorodnością w opinii przedsiębiorców – wyniki badań zrealizowanych w ramach projektu Diversity Index Warszawa, 20 lutego 2013 r.
Zespół Badawczy Centrum Badań i Edukacji Statystycznej GUS
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem Polaków 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM POLAKÓW Czerwiec 2014.
Zwyczaje związane z myciem okien
Od 1984 roku demografowie obserwują w Polsce stały spadek liczby urodzeń, które od 1993 r. wynosiły rocznie około 500 tysięcy, a od roku 1998 – poniżej.
P1: Jaki jest obecnie odsetek zwolenników partii X w populacji uprawnionych do głosowania (w elektoracie) Pytania i odpowiedzi P2: Czy w porównaniu z ubiegłym.
Komentarz do raportu Henryk Banaszak Zakład Statystyki, Demografii i Socjologii Matematycznej przetargów na badania sondażowe z roku 2014.
P1: Jaki jest obecnie odsetek zwolenników partii X w populacji uprawnionych do głosowania (w elektoracie) Pytania i odpowiedzi P2: Czy w porównaniu z ubiegłym.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
ESS a badania rynku i opinii EUROPEJSKI SONDAŻ SPOŁECZNY, RUNDA 4 „Polska a Europa. Kontynuacje i zmiany” Warszawa, 13 stycznia 2010 Prezentujący: Stanisław.
Polacy w internecie 2011 dr Dominik Batorski Uniwersytet Warszawski R ADA M ONITORINGU S POŁECZNEGO D IAGNOZA S POŁECZNA 2011.
Badanie PBC  Od 1998 roku.  Wszystkie rodzaje prasy.  Realizuje Instytut Millward Brown.  Badaniem objętych jest ponad 160 pism.  Publikowane są.
1 UWODZENIE Wyniki badania ilościowego dla Warszawa, Listopad 2008 Niech Cię uwiedzie!
OCHRONA PRAW WIERZYCIELI W KONTEKŚCIE POŻYCZEK CHWILÓWKOWYCH Na podstawie wyników badań
Badania ruchu turystycznego w województwie śląskim.
Prognoza nastrojów i działań przedsiębiorców w perspektywie najbliższego półrocza Data badania: II półrocze 2015.
Stan czytelnictwa w Polsce w 2016 roku
Głos Polaków w sprawie wina
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu
Kopiowanie - w jakim celu, jakie materiały, jak często?
Zapis prezentacji:

D-Link Technology Trend sprzęt komputerowy i internet w gospodarstwach domowych Wyniki badania

Urządzenia znajdujące się w gospodarstwie domowym Q1. Jakie urządzenia z poniższej listy znajdują się w gospodarstwie domowym, w którym Pan(i) mieszka? Podstawa – wszystkie badane gospodarstwa domowe N=999

Urządzenia znajdujące się w gospodarstwie domowym na wsi Q1. Jakie urządzenia z poniższej listy znajdują się w gospodarstwie domowym, w którym Pan(i) mieszka? Podstawa – wszystkie badane gospodarstwa domowe na wsi N=371

Internet w gospodarstwie domowym Dostęp do internetu w gospodarstwie domowym Q2. Czy posiada Pan(i) dostęp do internetu w gospodarstwie domowym, w którym Pan(i) mieszka? Rodzaj łącza internetowego w gospodarstwie domowym Q3. Jakiego rodzaju łącze internetowe jest w gospodarstwie domowym, w którym Pan(i) mieszka? Podstawa – wszystkie badane gospodarstwa domowe N=999 Podstawa – gospodarstwa domowe, w których jest dostęp do Internetu N=323

Rodzaj łącza internetowego Dostęp do internetu wśród studentów Rodzaj łącza internetowego na wsi Podstawa – studenci N=62 Podstawa – gospodarstwa domowe na wsi N=90

Wewnętrzna sieć domowa w gospodarstwie domowym Q4. Czy ma Pan(i) wewnętrzna sieć domową w gospodarstwie domowym, w którym Pan(i) mieszka? 44% ma sieć domową Podstawa – gospodarstwa domowe, w których jest dostęp do internetu N=323

Cel i metodologia badawcza Cele badania: Zbadanie wyposażenia gospodarstwach domowych w Polsce w sprzęt komputerowy i elektroniczny oraz dostępności Internetu Rodzaj badania Niniejszy Raport przedstawia wyniki badania zrealizowanego za pomocą sondażu Capibus, przeprowadzonego przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC na zamówienie firmy D-Link Polska. Sondaż Capibus przeprowadza się za pomocą bezpośrednich wywiadów ankieterskich prowadzonych w domach respondentów, w oparciu o standardowy komputerowy kwestionariusz, z zastosowaniem metody CAPI (Computer Assisted Personal Interview). Badanie przeprowadzono w dniach 14 – 24 czerwca 2007. Charakter próby ogólnopolska, losowo-kwotowa, imienna próba osób, reprezentatywna dla dorosłej (15-75 lat) populacji Polaków (~30,046 tys. osób) wielkość próby N = 999