Zapraszamy do blogowania !

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Custom Curriculum Zarządzanie kontem – tworzenie własnego programu nauczania.
Advertisements

Jak weryfikować informacje
Interaktywna prezentacja użytkowa
Support.ebsco.com Tworzenie alertów dotyczących czasopism Przewodnik.
Support.ebsco.com Przewodnik Mój folder EBSCOhost (My EBSCOhost) Przewodnik.
Support.ebsco.com Tworzenie alertów dotyczących wyszukiwania Przewodnik.
Pierwsze kroki Otwórz przeglądarkę internetową
Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej Uczniowie z klasą 2006/2007.
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o blogowaniu
1. Wprowadzenie 2. Wybrane funkcjonalności serwisu 3. Strategie na przyszłość 4. Oferta inwestycyjna.
JAK ZROBIĆ STRONE INTERNETOWĄ
Budowa strony www. Zakładanie konta Aby założyć własną stronę www należy najpierw założyć konto . Do prezentacji wykorzystałem portal
Przedstawić się. Pytania na koniec.
Kliknij w celu rejestracji
Mateusz Antonow. Tekst Obraz Galeria Media Kształty & linie Przyciski & menu Sklep Internetowy Ustawienia Społecznościowe Aplikacje 3. Dodaj.
Dokumentacja do obsługi PWI (nowa wersja aplikacji)
Jak korzystać z zapisów on-line ? Kliknięcie w link Zapisy On-line przenosi nas na stronę zapisów.
Instrukcja USOSweb Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko Moduł sprawdzianów.
Witamy w galerii forum 750mm.pl. Wstęp Galeria forum została stworzona dla użytkowników w celu ułatwienia dzielenia się swoimi zasobami. Pozwala ona na.
Instrukcja MILO moduł klienta.
TWOJA STRONA WWW NA VGH.PL MINIPORADNIK.
Na pasku komunikatów kliknij przycisk Włącz edytowanie,
Instrukcja obsługi systemu CMS Przygotowanie
Witaj. Zapraszamy Ciebie do zapoznania się z przewodnikiem, który pokaże jak założyć konto oraz w jaki sposób można korzystać z usług w serwisie iplay.pl.
Portal Systemu Jakości Kształcenia
Instrukcja USOSweb Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko Plany zajęć dodatkowych pracownika.
Korespondencja seryjna
Temat 2: Edytory HTML.
Obsługa modułu importu danych z zewnętrznych plików xls
Jak dodać funkcjonalność płatności internetowej PayU do strony WWW
Elektroniczna rekrutacja: opolskie.edu.com.pl
JAK SIĘ ZAPISAĆ NA KONTO FLP360
Przewodnik Przewodnik Mój folder EBSCOhost (My EBSCOhost)
Tworzenie ankiet online
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Program edukacyjny Dzień przedsiębiorczości Działania firmy na platformie programu.
Jak założyć Qmama?.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Małgorzata Sałacińska
JAK ZAREJESTROWAĆ INSTYTUCJĘ W SERWISIE?. REJESTRACJA INSTYTUCJI KROK PO KROKU Po wejściu na stronę w lewym dolnym rogu znajdą.
Tworzenie wizytówki : Ustawienia/omnie 1. Załączamy zdjęcia (klikamy „przeglądaj” i po wybraniu pliku klikamy „wyslij”lub avatar 3.Klikamy „zapisz zmiany”
Informatyka – szkoła gimnazjalna – Scholaris - © DC Edukacja Tworzenie stron WWW w programie Microsoft FrontPage Informatyka.
Dziennik elektroniczny w Zespole Szkół nr 1 w Choczni
Instrukcja Rejestracja do I edycji Gimnazjalnej Olimpiady Wiedzy o Społeczeństwie Instrukcja
REJESTRACJA oraz LOGOWANIE do e-dziennika oprac. Donata Ćmielewska.
Przewodnik Tworzenie powiadomień dotyczących czasopism w EBSCOhost
Przewodnik Tworzenie powiadomień dotyczących wyszukiwania w EBSCOhost
Style i szablony w MS Word 2010
Microsoft® Office Word
1.Zaznaczyć w dokumencie równanie, które chcesz dodać. 2.W obszarze Narzędzia równań na karcie Projektowanie w grupie Narzędzia kliknąć przycisk.
Aplikacja mobilna EBSCO eBooks Uwierzytelnianie aplikacji Przewodnik
Szablony w programie microsoft word 2010
Aplikacja mobilna EBSCO eBooks Przegląd Przewodnik
Stwórz swój kalendarz Google i odbieraj powiadomienia o planowanych wydarzeniach w Aeroklubie Poznańskim.
Jak założyć konto czytelnika w MOL NET+ Oprac. Henryka Kuchta.
Northwind Traders Kim jesteśmy Podtytuł broszury lub dewiza firmy
Jak poruszać się po TwinSpace?
Rejestracja do bazy NASBI – krok po kroku!
Rekrutacja 2017/2018 INSTRUKCJA*
ZAKŁADANIE POCZTY ELEKTRONICZNEJ
Tworzenie konta pocztowego na portalu Google
ZAKŁADANIE POCZTY ELEKTRONICZNEJ
Tworzenie konta pocztowego na portalu Google
Rejestracja do bazy NASBI – krok po kroku!
Autor: Łukasz Budrewicz
Logowanie się do systemu
Instrukcja zgłaszania szkoły do udziału w Konkursie wiedzy o zdrowym stylu życia "Trzymaj Formę!" rok szkolny 2016/2017.
ZAKŁADANIE I OBSŁUGA INTERNETOWEGO KONTA POCZTOWEGO
Dziennik elektroniczny VULCAN
Platforma LearningApps
Zapis prezentacji:

Zapraszamy do blogowania !

Z poniższej prezentacji dowiesz się… Co to są blogi? Jak założyć bloga? Jak ustawić szablon? Jak dodać wpis? Jak dodać zdjęcie? Jak otagować wpis?

Blox – najciekawsze blogi w sieci Blox jest jednym z największych polskich serwisów blogowych. Blog to rodzaj stron internetowych, będących np. pamiętnikami, notatnikami, albumami fotograficznymi ich autorów. A co jest w nich najważniejsze? Łatwość i prostota prowadzenia. Ich tworzenie nie jest dużo bardziej skomplikowane od napisania listu – nie musisz znać się na tworzeniu stron, aby prowadzić bloga. Wystarczy tylko pomysł!

Jak założyć bloga? Aby założyć bloga wejdź na stronę: www.blox.pl Kliknij przycisk „załóż blog”.

Jak założyć bloga ? Na stronie zakładania bloga musisz podać swój login – jeśli go nie posiadasz – możesz od razu założyć konto. Utworzenie nowego bloga jest proste Musisz podać jego nazwę Tytuł i opis bloga A następnie wybrać szablon i zatwierdzić regulamin.

Jak ustawić szablon akcji na swoim blogu? Szablon wzorcowy dla blogów bibliotek znajduje się na blogu www.ewykluczeni.blox.pl 1. Zaloguj się na Blox.pl 2. Wejdź na stronę www.ewykluczeni.blox.pl 3. Kliknij w link „Skopiuj CSS”, który znajduje się na dole po lewej stronie bloga. 4. Otworzy się strona z listą blogów – wybierz blog biblioteki. 5. Gotowe! Odwiedź stronę swojego bloga i sprawdź jak wygląda.

Jak dodać wpis ? Wejdź na stronę www.blox.pl Wybierz zakładkę „twoje blogi” Przy blogu, na którym chcesz wpisać znajduje się napis „pisz i edytuj” – kliknij na „pisz” Znajdziesz się na stronie edycji wpisu. Na dole ekranu tworzenia wpisu – znajdują się 2 przyciski – zapisz jako szkic i publikuj. Poniżej edytora wpisu znajdziesz miejsce na tagi – nie zapomnij ich uzupełnić Zapisanie jako szkic pozwoli ci wrócić później do pisania wpisu – możesz zatem przygotować wpisy na przyszłość.

Jak otagować wpis? Czym są właściwie tagi? To wyrazy, którymi możesz opisać tematykę wpisu. Jeżeli właśnie piszesz przepis kuchenny – możesz oznaczyć go słowami „zupa”, „obiad”, „przepis kuchenny” – dzięki czemu czytelnicy, którzy akurat będą chcieli znaleźć tak oznaczone wpisy we wszystkich blogach bloxa będą mieli ułatwione zadanie. Jest to również sposób zgłaszania się do konkursów – wystarczy napisać notkę i oznaczyć ją konkursowym tagiem, a weźmie on udział w konkursie.

Jak edytować wpisy? Aby obejrzeć film instruktażowy kliknij tutaj.

Konkurs! Trwa konkurs na najlepszy blog biblioteki. Do wygrania atrakcyjne nagrody. Wejdź na ewykluczeni.blox.pl i dowiedz się więcej o konkursie Aby zgłosić swój blog biblioteczny do konkursu, otaguj dowolny wpis na blogu tagiem „biblioteki_konkurs" 10

Jeśli masz jakieś pytania... Zadaj je na forum bloxa http://forum.gazeta.pl/forum/f,8,O_Blox_pl.html lub napisz email na adres pomoc@agora.pl

Pomocne adresy Film o blox http://www.gazeta.tv/plej/0,0.html#film=110443_8629955 Strona z konkursem dla bibliotek http://ewykluczeni.blox.pl Strona z szablonem – stąd możesz skopiować szablon blox http://ewykluczeni.blox.pl Forum o blox – tu możesz zadać pytania http://forum.gazeta.pl/forum/f,8,O_Blox_pl.html

Dziękujemy!