Dermokosmetyki Wyniki badania TNS OBOP dla DOZ.pl.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
D-Link Technology Trend Wyniki badania
Advertisements

Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
Urządzenia elektroniczne i Internet w domach Polaków
D-Link Technology Trend sprzęt komputerowy i internet w gospodarstwach domowych Wyniki badania.
Społeczności w Internecie
Jak zachęcać do oszczędzania energii odbiorcę końcowego?
Jakość wody oraz działalność spółki Saur Neptun Gdańsk w opinii mieszkańców 2007 Uniwersytet Gdański Pracownia Realizacji Badań Socjologicznych Gdańsk.
Jaki personel zatrudniamy a jaki byśmy chcieli?
Źródło: Smoke Free Partnership (2006) Lifting the smokescreen
Wyniki badania TNS OBOP
Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce
Standardowy Eurobarometr 70 / jesień 2008 – TNS Opinion & Social Eurobarometr 70 / JESIEŃ 2008 / GŁÓWNE WYNIKI: POLSKA EUROBAROMETR 70 OPINIA PUBLICZNA.
Badania opinii publicznej
Raport z badania Capibus
Kompetencje wychowawcze polskich rodziców
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu Departament Edukacji Ekologicznej.
Festiwal Nauki 2009 Prezentacja wyników badań Autor: Olga Wagner Koordynacja: Kuba Antoszewski.
1. Jak Polacy świętują? Grudzień 2008 Badanie zostało zrealizowane w dniach 2-7 grudnia 2008 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków powyżej.
Ministerstwo Finansów Biuro Komunikacji Społecznej Podsumowanie I etapu akcji,,Weź paragon.
Przedstawienie Raportu z badań satysfakcji klientów i Jakości wody w opinii mieszkańców Gdańska i Sopotu.
Badanie świadomości ekologicznej i postaw mieszkańców Łodzi wobec segregacji odpadów i planowanej inwestycji infrastrukturalnej – instalacji termicznego.
Jesteśmy przekonani, że wprowadzanie zmian musi odbyć się kompleksowo. Jest to warunek konieczny dla powodzenia proponowanych reform. Wymienione propozycje.
Najważniejsze sportowe wydarzenie roku nadchodzi.
wyniki badań TNS OBOP dla Stowarzyszenia ProMarka
Czy to już uzależnienie?
GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Postawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej Prezentacja wyników badania 12.
Ocena systemu sprzedaży bezpośredniej
turystów zagranicznych
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem -
Naukowiec i nauka – obraz społeczny Wyniki badań CAPIBUS
Doświadczenia związane z karami fizycznymi Raport z badania Data badania: 11 – 18 września 2008 Przygotowane dla: Fundacji Dzieci Niczyje Autor: Agata.
3 DROGI W ORIFLAME 1. KLIENT 2. SPRZEDAWCA 3. MANAGER
RAPORT KRAJOWY POLSKA Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce
Raport z badania przygotowany
Zwyczaje żywieniowe Polaków
Zbigniew Gruszka. prezentacja Tablica 1 Wykształcenie słuchaczy Podstawowe 9 osób (1,1%) Średnie 201 osób (40,7%) Wyższe 300 osób (53,6%) Nieznane 32.
Rozproszenie uwagi kierowcy
Szacunek do kobiet. Dlaczego trzeba go zachować?
Raport z badania przygotowany
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
Problemy wychowawcze dzieci
Opieka rodzicielska Wyniki badania dla Fundacji Rodzin Adopcyjnych.
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Wybrane wyniki badań Listopad 2004.
Radcy prawni o projekcie ustawy o zawodzie adwokata Wyniki badania TNS OBOP na zlecenie Krajowej Rady Radców Prawnych.
Case study gemiusAdHoc luty 2006 Prezentacja wyników wyszukiwania – preferencje internautów i opinie klientów.
Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Millward Brown, styczeń 2013 r.; podstawa procentowania - populacja Polski w wieku lat. 19% Polaków nie.
Jakość życia na obszarach wiejskich Wybrane zagadnienia Wzorcowy System Regionalny Monitoringu Jakości Usług Publicznych i Jakości Życia.
Polacy o Powstaniu Warszawskim
1 Spotkanie dotowane w ramach Programu Rozwoju Sprzedaży Ilustracje pochodzą z ogólnodostępnych stron internetowych, w tym
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem lekarzy 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM LEKARZY Czerwiec 2014.
Zarządzanie różnorodnością w opinii przedsiębiorców – wyniki badań zrealizowanych w ramach projektu Diversity Index Warszawa, 20 lutego 2013 r.
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem Polaków 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM POLAKÓW Czerwiec 2014.
Zwyczaje związane z myciem okien
Standardowy Eurobarometr 82 OPINIA PUBLICZNA W UNII EUROPEJSKIEJ JESIEŃ 2014 RAPORT KRAJOWY POLSKA Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce Standardowy.
PODSUMOWANIE ANKIET „MŁODZIEŻ AKTYWNA W ŻYCIU SPOŁECZNYM I POLITYCZNYM.” Ilość respondentów: 31 Mężczyzna:11 Kobieta:20 Średnia wieku:17 lat.
P1: Jaki jest obecnie odsetek zwolenników partii X w populacji uprawnionych do głosowania (w elektoracie) Pytania i odpowiedzi P2: Czy w porównaniu z ubiegłym.
Jak konkurować na rynkach zagranicznych Konkurs Emerging Market Champions Cytowanie bez ograniczeń pod warunkiem podania źródła: „Jak konkurować na rynkach.
Sopot, grudzień 2008 roku dla Urzędu Miasta Gdańska Ocena jakości pracy oraz obsługi klientów UM w Gdańsku Raport przygotowany przez PBS DGA Spółka z o.o.
Instytut Eurotest BADANIE OPINII OSÓB PROWADZACYCH GOSPODARSTWA DOMOWE NA TERENIE GDAŃSKA DOTYCZACYCH ZMIANY SPOSOBU ZBIERANIA SELEKTYWNEGO ODPADÓW KOMUNALNYCH.
1 UWODZENIE Wyniki badania ilościowego dla Warszawa, Listopad 2008 Niech Cię uwiedzie!
OCHRONA PRAW WIERZYCIELI W KONTEKŚCIE POŻYCZEK CHWILÓWKOWYCH Na podstawie wyników badań
Głos Polaków w sprawie wina
Raport z badania efektywności marketingu sensorycznego (aroma- oraz audiomarketingu łącznie) w ogólnopolskiej sieci usługowej z kategorii ”rozrywka”
Wiosenny festiwal sprzątania
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
Spożywanie posiłków w punktach gastronomicznych
Zakupy Polaków w zagranicznych sklepach internetowych
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
Zapis prezentacji:

Dermokosmetyki Wyniki badania TNS OBOP dla DOZ.pl

Indeks Metodologia Wyniki badania Dermokosmetyki Wyniki badania TNS OBOP dla DOZ.pl TNS OBOP Autor Agata Zadrożna | © TNS

Metodologia Dermokosmetyki

Metodologia Badanie zrealizowane zostało: w ramach cyklicznego projektu Omnimas; w dniach 2-6 lutego 2012 r.; na losowej, reprezentatywnej próbie 1004 Polaków w wieku 15 lat i więcej; techniką wywiadów bezpośrednich w domu respondenta. Dermokosmetyki > Metodologia 4

Wyniki badania Dermokosmetyki

Podsumowanie Dermokosmetyki dla siebie kupuje co piąty Polak (20%) – 12% mężczyzn i 27% kobiet. Podstawowe przyczyny kupowanie dermokosmetyków to ich lepsza jakość niż innych kosmetyków (37%) oraz wrażliwa/ alergiczna cera (30%). Przyczyny te są wymieniane najczęściej zarówno przez kobiety, jak i przez mężczyzn. 18% osób, które kupują dermokosmetyki, polecił je specjalista (lekarz, kosmetyczka). 15% kupuje je, bo są produkowane z naturalnych składników. 14% uważa, że są skuteczniejsze od innych kosmetyków, a 13% polecił je ktoś spośród znajomych lub rodziny. Podstawowym powodem niekupowania dermokosmetyków, szczególnie w przypadku kobiet (50%), jest ich wysoka cena (34%). Co trzecia (31%) osoba, która nie kupuje kosmetyków aptecznych, nie robi tego, bo nie ma wrażliwej/ alergicznej cery. 11% badanych nie kupujących dermokosmetyków uważa, że nie różnią się one jakością od innych kosmetyków, tyle samo osób jest zdania, że inne kosmetyki są tak samo, a nawet bardziej skuteczne. Tylko 5% osób, które nie kupują dermokosmetyków, nie wie, że istnieją kosmetyki sprzedawane tylko w aptekach. Dermokosmetyki > Wyniki badania 6

Kupowanie dermokosmetyków (1) Czy zdarza się Panu(i) kupować dla siebie kosmetyki (kremy, szampony, dezodoranty itp.) sprzedawane tylko w aptekach tzw. dermokosmetyki? N=1004 Dermokosmetyki > Wyniki badania 7

Powody kupowania dermokosmetyków Dlaczego kupuje Pan(i) dermokosmetyki? N=198 * Odsetki nie sumują się do 100%, gdyż respondent mógł wskazać do 3 odpowiedzi. Dermokosmetyki > Wyniki badania 8

Powody niekupowania dermokosmetyków Dlaczego nie kupuje Pan(i) dermokosmetyków? N=806 * Odsetki nie sumują się do 100%, gdyż respondent mógł wskazać do 3 odpowiedzi. Dermokosmetyki > Wyniki badania 9 9