MOJA SZKOŁA W LICZBACH.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

„Zdrowie największą wartością człowieka” Opracowanie: Alicja Krawczyk
Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
Opracowały: Dorota Gajda i Małgorzata Adamczyk
Publiczne Gimnazjum nr 3 w Nowej Soli
Wyniki badania na temat czytania dzieciom
Analiza wyników konkursów przedmiotowych
opiekun grupy projektowej katarzyna krzymińska
Analiza wyników ankiety
FREKWENCJI UCZNIÓW W ZSZ NR 30
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
„NASZA SZKOŁA W LICZBACH”
Szkoła w Przybówce liczy 138 uczniów
ANKIETA ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH nr 3 WE WROCŁAWIU
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
Do naszej szkoły w klasach IV-VI uczęszcza : 50 chłopców 62 dziewczęta Niewielką przewagę stanowią dziewczęta.
„Oczekiwania rodziców wobec szkoły”
MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl.
Cel projektu Zbadanie ile osób w klasach I i III posiada cechy dominujące, a ile recesywne.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA II
Przygotowania szkół na przyjęcie dzieci 6 letnich do klas I.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Badanie opinii uczestników IX Bałtyckiego Festiwalu Nauki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego Koło Naukowe Metod Ilościowych.
Krótki fotograficzny przewodnik po Gimnazjum im
EWALUACJA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH - KOŁA ZAINTERESOWAŃ GIMNAZJUM im. C. K
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
Lokalizacja Położenie Oferta edukacyjna na rok szkolny 2012/2013 Nauka w liceum trwa 3 lata Nauka kończy się egzaminem maturalnym, uprawniającym do.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum nr 58 w Poznaniu
Moja szkoła w liczbach i procentach.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
MATURA 2007 raport ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
Odpowiedzi ustne. Kartkówki obejmujące niewielką partię materiału. Zadania klasowe, sprawdziany, testy, arkusze egzaminacyjne, badanie wyników nauczania.
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Analiza ankiety dla uczniów klas V.
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY
Zainteresowania sportowe uczniów klas III –V - jako podstawa do planowania zajęć wychowania fizycznego w klasach IV-VI w roku szkolnym 2012/13 Szkoła Podstawowa.
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
Publiczne Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Połczynie Zdroju
Ankieta pt.: „Życie gimnazjalisty w Zespole Szkół nr 1 w Lubiczu Górnym” – projekt szkolny autorstwa Kacpra Klabana, Sylwii Bąk, Pawła Szczęśniaka i Roksany.
“Szkoła w procentach”.
WYNIKI ANKIETY ewaluacyjnej dla nauczyciela: W jaki sposób analiza wyników sprawdzianu wpływa na planowanie i podejmowanie działań przez nauczycieli? kwiecień.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Badania statystyczne.
Opiekun projektu : Pani Barbara Szczucińska. Początki gimnazjum  W wyniku reformy oświatowej w 1999 roku został utworzony Zespół Szkół Ogólnokształcących.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie ZGODNOŚĆ REALIZACJI WYBRANYCH OBOWIĄZKOWYCH ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH Z RAMOWYMI PLANAMI NAUCZANIA.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
EDUKACJA W INTERNECIE JAK MŁODZIEŻ KORZYSTA Z INTERNETU?
Dostępność Internetu a wyniki egzaminów próbnych Dr Jacek Stańdo Politechnika Łódzka.
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Wyniki ankiety dla uczniów Gimnazjum w Starym Kurowie.
PRACA DŁUGOTERMINOWA MOJA KLASA W LICZBACH.
ANKIETA ZOSTAŁA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW GIMNAZJUM ZPO W BORONOWIE.
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
Jaki jest statystyczny wrześnianin?
ANKIETA SZKOLNA Ankieta dotyczy codziennego życia uczniów naszej szkoły, a także ich zainteresowań.
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Kowalewie
EWD gimnazjalne Czym jest metoda edukacyjnej wartości dodanej (EWD)? Efektywność pracy szkoły, przed kilku laty, oceniano jedynie na podstawie wyników.
ANALIZA WYNIKÓW MATUR 2014 Liceum Ogólnokształcące w Krościenku n. D.
Wyniki badań ankietowych w Szkole Podstawowej nr 6 w Inowrocławiu Inowrocław, maj 2011 r. Jak rozwijamy nasze zainteresowania?
Nasze gimnazjum w liczbach. Statystyka to nauka o pozyskiwaniu i analizowaniu danych dotyczących zjawisk masowych, których atrybutem jest losowość.
PODSUMOWAINE WEWNETRZNEJ EWALUACJI PRZEPROWADZONEJ W ROKU SZKOLNYM 2016/2017 W ZESPOLE SZKÓŁ MIEJSKICH NR 4 W KĘDZIERZYNIE – KOŹLU.
im. K. K. Baczyńskiego w Jasieńcu
Wyniki ankiet dla rodziców przeprowadzonej w dn
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Ankieta na temat przedmiotów szkolnych
Zapis prezentacji:

MOJA SZKOŁA W LICZBACH

MOJA SZKOŁA W LICZBACH Przeprowadziłam ankietę wśród 64 uczniów klas pierwszych Publicznego Gimnazjum im. Ks. Grzegorza Piramowicza w Maciejowicach. Na jej podstawie wykonałam wykresy i tabele. Pytania ankiety dotyczyły m.in.: zainteresowań i wyglądu uczniów klas pierwszych średnich ocen semestralnych w poszczególnych klasach średniej semestralnej frekwencji uczniów liczby dziewczyn i chłopców uczęszczających do naszej szkoły liczby kobiet i mężczyzn wśród nauczycieli uczących w naszej szkole

Który z podanych przedmiotów lubisz najbardziej? Najbardziej lubianym przez uczniów przedmiotem jest matematyka. Wskazało ją 20 % ankietowanych. Matematyka jest jedną z nauk ścisłych, to tzw. „królowa nauk”.

Który przedmiot sprawia Ci trudności? Historia jest przedmiotem sprawiającym uczniom najwięcej trudności. Wskazało ten przedmiot 39 % uczniów. Może problemem jest zapamiętywanie dużej ilości materiału.

Czy uczęszczasz na zajęcia pozalekcyjne? Większość uczniów klas pierwszych, tj. 66 % uczęszcza na zajęcia pozalekcyjne. Mogą to być zajęcia wyrównawcze, koła zainteresowań i Szkole Koło Sportowe..

W jaki sposób spędzasz wolny czas? Większość uczniów, tj. 31 % swój wolny czas spędza przy komputerze. Najmniej ankietowanych, 8 % czyta książki.

Czy lubisz się uczyć? 69% uczniów nie przepada za nauką. Poświęcają na nią naprawdę mało czasu.

Ile czasu poświęcasz na prace domowe? Połowa uczniów spędza czas odrabiając lekcje 1 – 2 godziny. 13% uczniów poświęca na to ponad 2 godziny, a 37 % mniej niż godzinę.

Ile książek czytasz w ciągu miesiąca? 54% uczniów raz w miesiącu sięga po książkę. 38% uczniów w ogóle nie czyta książek.

Jak dużo czasu spędzasz przy komputerze? Aż 9% uczniów spędza ponad 3 godziny przy komputerze. 32% pierwszaków korzysta z komputera nie dłużej niż 1 godzinę.

Czy uważasz, że masz mało wolnego czasu? Aż 75% uczniów twierdzi, że ma za mało wolnego czasu. Zapewne nie wszyscy odpowiadali zgodnie z prawdą…

Której formy odpowiedzi na lekcjach nie lubisz? Analizując odpowiedzi uczniów możemy stwierdzić, że są oni przyzwyczajeni do różnych form odpowiedzi na lekcjach. Najmniej lubianą formą kontroli opanowania wiedzy są sprawdziany(48%).

Jakie programy telewizyjne Cię interesują? Najwięcej uczniów – 42% ogląda programy sportowe. 26 % lubi programy muzyczne. Najmniej ankietowanych wskazała na programy kulinarne.

Czy masz jakieś zwierzątko domowe? 58% uczniów posiada swojego domowego pupila, 42 % nie posiada żadnego zwierzątka.

Jaki masz kolor oczu? 40% uczniów posiada oczy w kolorze niebieskim. Tylko 3% uczniów ma oczy szare.

Jaki masz kolor włosów? Uczniowie klas pierwszych mają włosy w różnych kolorach. Najwięcej jest brunetów/brunetek (40%).

Jaki masz wzrost? Z wykresu wynika, że 41% uczniów ma ponad 171 cm wzrostu. 8% ma poniżej 155 cm wzrostu. Wśród pierwszaków dominują osoby wysokie.

Jaki masz numer buta? Aż 54% ankietowanych ma numer buta pomiędzy 38-41. Wniosek może być następujący : numer buta jest zależny od wzrostu.

Ile masz rodzeństwa? Wielu uczniów (97%) pochodzi z rodzin wielodzietnych. Tylko 3% z nich nie ma rodzeństwa.

Porównanie liczby chłopców i dziewcząt Liczba uczennic w naszej szkole jest większa od liczby uczniów. Różnica wynosi 12%.

Porównanie uczniów uczących się języka rosyjskiego i niemieckiego 82% uczniów wybrało jako drugi język niemiecki, Był to ich obowiązkowy język w szkole podstawowej. 18 % uczy się języka rosyjskiego.

Wyniki klas w I semestrze r. sz. 2012/2013 Klasą, która odnosi najlepsze wyniki w nauce jest klasa III d, która osiągnęła średnią 3,82. Najwyższą frekwencję osiągnęła klasa III d (95,30%)

Porównanie płci nauczycieli naszej szkoły Zdecydowanie większość nauczycieli stanowią kobiety. Różnica wynosi 42%.

Prezentację wykonała Milena Kalbarczyk