Pozwól pomóc swojej firmie! Informacje o systemie
System relacji z klientami klasy CRM (ang. Customer Relationship Management) - to zestaw takich narzędzi oraz procedur, które są istotne w zarządzaniu kontaktami z klientami.
CRM jako pojęcie w informatyczne, obejmujące swym działaniem oprogramowanie umożliwiające firmie wykształcić relacje z klientem.
Zalety systemu maksym.CRM Wszystkie informacje o klientach w jednym miejscu Dostęp 24h na dobę, z miejsc objętych Internetem. Szybki i łatwy w obsłudze. Jest wersja na smartfony. Jest bardzo tani!
Zakres funkcjonalności.
Konto
Konto – kontakt z administratorem
Klienci – lista klientów
Klienci - dokumenty
Produkty - grupy
Produkty - lista
Produkty - sprzedaż
Analizy – ilościowa sprzedaż klientom
Analizy – kwotowa sprzedaż klientom
Analizy – ilościowa sprzedaż produktów
Analizy – kwotowa sprzedaż produktów
Analizy – ilościowa sprzedaż grup produktów
Analizy – kwotowa sprzedaż grup produktów
Dlaczego warto korzystać z naszego systemu? Oto niektóre korzyści z wdrożenia systemu maksym.CRM w Państwa firmie.
Wszystkie kluczowe dane zebrane są w jednym miejscu. Szczegółowe dane o kontrahentach zebrane w jednym miejscu. Nadzorowanie ewidencja dokumentów min. faktur. Bezpieczniejszy dostęp do dokumentów, powiązanie plików z kontrahentami.
Ponadto w krótkim czasie po wdrożeniu będzie można zaobserwować: Obniżenie kosztów związanych ze sprawniejszym zarządzaniem i lepszym obiegiem informacji Łatwy dostęp do informacji umożliwia szybsze wykonywanie zadań - wzrost efektywności Zmniejszenie ryzyka celowego uszkodzenia danych. Zwiększenie bezpieczeństwa danych.