Pozwól pomóc swojej firmie! Informacje o systemie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
nowoczesny system zarządzania przedsiębiorstwem
Advertisements

PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Ewidencja Wyposażenia PL+
Dostęp do Internetu Frame Relay tp
Łatwa obsługa Prosta instalacja Wieczysta licencja Praca w sieci
EBPP - nowy trend na rynku
Charakterystyka systemów zarządzania w przedsiębiorstwie
Rola i zadania systemów CRM w e-biznesie
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
EControl – prostsze zarządzanie tożsamością pracowników Twórz Zarządzaj Audytuj Wolfgang Berger Omni Technology Solutions
Po co wdrażać system zarządzania oprogramowaniem?.
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
Systemy dla przedsiębiorstw
Najbardziej pożądane cechy rozwiązań CRM na przykładzie bs4 CRM
Nowa Jakość kontroli w biznesie Projekt: Stworzenie e- usługi w postaci systemu księgowo-kadrowego on-line przez MGA Sp. z o.o. w Toruniu jest współfinansowany.
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
Koncepcje i rozwiązania praktyczne stosowania e-faktur
Outsourcing Dlaczego niektórym się opłaca? 23 maja 2013 r. Zamość
Artur Szmigiel Paweł Zarębski Kl. III i
Systemy zarządzania treścią CMS
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Bazy danych II - projekt 1/4 Cel, istota projektu Celem projektu jest zbudowanie systemu bazodanowego dla Providera Internetowego, który będzie miał za.
Nowoczesny system zarządzania firmą
eFaktura w DHL Express Poland
UŁATWIA ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
W nowej odsłonie.
Softeris Portal System CMS. System CMS System Zarządzania Treścią umożliwiający łatwe tworzenie elastycznych stron internetowych oraz portali intranetowych.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI STOSOWANEJ i ZARZĄDZANIA
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
CRM GigaCon Warszawa Jarosław Żeliński
CDN Online program do zarządzania i księgowości dla małych firm i biur rachunkowych w modelu ASP
OPRACOWANY PRZEZ FIRMĘ INFORMATYCZNĄ PIM
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
Zidentyfikowane problemy brak usług publicznych online, brak zintegrowanego programu do elektronicznego obiegu dokumentów i archiwizacji danych, bazy.
Przygotowała: Marta Grzyb. wspólna praca nad dokumentami, wymiana wiadomości elektronicznych, udział w wymianie informacji i dyskusjach wypełnianie elektronicznych.
Czy wdrożenie systemu ERP spełnia pokładane w nim nadzieje.
Faktoring w ING Commercial Finance
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Comarch OPT!MA użytkowników, mikro, małe i średnie firmy
Rozdział 1: Wprowadzenie do systemu Windows 2000 i podstaw sieci
Ogólnokrajowa karta miejska
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
GRUPA PROFPROJEKT jest firmą informatyczną o profilu przyjaznym biznesowi. Specjalizujemy się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań IT dla firm, aplikacji.
Internetowego Biura Rachunkowego
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
CRM – wady i zalety UŁ, WMiI, Katedra Analizy Matematycznej i Teorii Sterowania 2008.
Obsługa klienta — narzędzie uaktualniające Dla użytkowników produktów firmy Novell.
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
EKOCONSULTANT ● Zarządzanie ● Księgowość ● Fundusze UE.
Projekt „Elektroniczna Platforma Pracy Śląskiej Administracji Zespolonej”
Nasze rozwiązanie „ENOVA DLA ENERGETYKI” powstało na bazie nowoczesnego systemu zarządzania klasy ERP oraz dwuletniej współpracy z jednym.
Szkolenia E-Learning SIMP Consulting Stanisław Płaskowicki Dorota Płaskowicka.
ENOVA dla WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI System Zarządzania klasy ERP NOWOCZESNE, SPECJALSTYCZNE OPROGRAMOWANIE, WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE I OBSŁUGĘ.
Systemy zarządzania przepływem pracy i systemy zarządzania procesami biznesowymi Karolina Muszyńska.
Nowości w systemie Microsoft Dynamics NAV 2015 Prelegenci.
Wprowadzenie do golo Carcare go offline, live online.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Zintegrowane systemy informatyczne
Departament Polityki Regionalnej / Wydział Zarządzania RPO/ Biuro Monitoringu i Sprawozdawczości RPO Propozycja poszerzenia katalogu dofinansowywanych.
STOCK – nowoczesne technologie w zarządzaniu majątkiem.
NOWOCZESNE TRENDY WZARZĄDZANIU ADMINISTRACJĄ KADROWO-PŁACOWĄ Elanor Polska Sp. z o.o. Millennium Plaza ul. Sowińskiego Katowice tel.:+48 [32]
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Łukasz Żur Business Development Manager
Nowoczesne zarządzanie
CIS Polska - mgr inż. Mirosław Pułyk
Ewidencja Wyposażenia PL+
Zapis prezentacji:

Pozwól pomóc swojej firmie! Informacje o systemie

System relacji z klientami klasy CRM (ang. Customer Relationship Management) - to zestaw takich narzędzi oraz procedur, które są istotne w zarządzaniu kontaktami z klientami.

CRM jako pojęcie w informatyczne, obejmujące swym działaniem oprogramowanie umożliwiające firmie wykształcić relacje z klientem.

Zalety systemu maksym.CRM Wszystkie informacje o klientach w jednym miejscu Dostęp 24h na dobę, z miejsc objętych Internetem. Szybki i łatwy w obsłudze. Jest wersja na smartfony. Jest bardzo tani!

Zakres funkcjonalności.

Konto

Konto – kontakt z administratorem

Klienci – lista klientów

Klienci - dokumenty

Produkty - grupy

Produkty - lista

Produkty - sprzedaż

Analizy – ilościowa sprzedaż klientom

Analizy – kwotowa sprzedaż klientom

Analizy – ilościowa sprzedaż produktów

Analizy – kwotowa sprzedaż produktów

Analizy – ilościowa sprzedaż grup produktów

Analizy – kwotowa sprzedaż grup produktów

Dlaczego warto korzystać z naszego systemu? Oto niektóre korzyści z wdrożenia systemu maksym.CRM w Państwa firmie.

Wszystkie kluczowe dane zebrane są w jednym miejscu. Szczegółowe dane o kontrahentach zebrane w jednym miejscu. Nadzorowanie ewidencja dokumentów min. faktur. Bezpieczniejszy dostęp do dokumentów, powiązanie plików z kontrahentami.

Ponadto w krótkim czasie po wdrożeniu będzie można zaobserwować: Obniżenie kosztów związanych ze sprawniejszym zarządzaniem i lepszym obiegiem informacji Łatwy dostęp do informacji umożliwia szybsze wykonywanie zadań - wzrost efektywności Zmniejszenie ryzyka celowego uszkodzenia danych. Zwiększenie bezpieczeństwa danych.