METRO WARSZAWSKIE Sp. z o.o.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
Advertisements

Dyplomant: Mariusz Zaniewski Promotor: Dr inż. Tadeusz Matuszek
Skrócenie czasu jazdy na odcinku Warszawa – Katowice
Budowa centralnego odcinka II linii metra
PREZENTACJA PROJEKTU.
ZMIANY W KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ PO ROZPOCZĘCIU BUDOWY DWORCA ŁÓDŹ FABRYCZNA FAZA I Łódź, 4 październik 2011 r. Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi.
SITK Radom - XX Radomskie Dni Techniki
Zmiany w organizacji komunikacji miejskiej w czasie: -ograniczenia ruchu na I linii metra -zamknięcia podmiejskiej linii średnicowej -wyłączenia ruchu.
PROJEKTY DOFINANSOWANE W RAMACH KOŁOBRZESKIEJ LOKALNEJ GRUPY RYBACKIEJ REALIZOWANE W MIEŚCIE KOŁOBRZEG Kołobrzeg
Program budowy linii dużych prędkości
Restrukturyzacja Łódzkiego Węzła Kolejowego
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu S8 Wrocław-Syców na Euro 2012.
Wieloletni Plan Inwestycyjny kluczowe projekty: układ drogowy
STAN PRZYGOTOWAŃ POLSKIEJ INFRASTRUKTURY KOLEJOWEJ DO EURO 2012
ZNAKI I SYGNAŁY DROGOWE
Przyszłość technik satelitarnych w Polsce
Tania i społecznie akceptowana linia kolejowa do Pyrzowic
Czyli mosty na Wiśle w Warszawie
Budowa drugiej linii metra Metro Warszawskie Sp. z o.o.
ROZWÓJ SYSTEMU PUBLICZNEGO TRANSPORTU PASAŻERSKIEGO W AGLOMERACJI WARSZAWSKIEJ POPRZEZ ZWIĘKSZENIE WYDAJNOŚCI, NIEZAWODNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ
Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012
Najważniejsze zadania inwestycyjne we Wrocławiu
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
ZAŁOŻENIA DO ROZKŁADU JAZDY POCIĄGÓW WKD WAŻNEGO OD DO ROZKŁAD JAZDY POCIĄGÓW WKD 2011/2012 GRODZISK MAZOWIECKI 2011.
ZAŁOŻENIA DO ROZKŁADU JAZDY POCIĄGÓW WKD WAŻNEGO OD DO ROZKŁAD JAZDY POCIĄGÓW WKD 2010/2011 GRODZISK MAZOWIECKI 2010.
Efekty realizacji Strategii rozwoju m.st. Warszawy Warszawa r.
Warszawska Przestrzeń Technologiczna Centrum Kreatywności Targowa 56
program promocji kultury w przestrzeni miejskiej
LXXVI Liceum Ogólnokształcące im. Marszałka Józefa Piłsudskiego
Budowa wiaduktu Ataturka w Turcji
MATY WIBROIZOLACYJNE WE WROCŁAWSKICH TORACH TRAMWAJOWYCH
Jednostki długości i ich zamiana
Propozycja rozszerzenia Listy projektów indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko o nowe projekty w zakresie sektora transportu.
GRUPA ROBOCZA 5 ZAPOBIEGANIE POWAŻNYM AWARIOM W PRZEMYŚLE
GRUPA ROBOCZA 1 Technologie Redukcji Ryzyka Zawodowego
Wstępne studium wykonalności dla projektu „Budowa nowej linii kolejowej w relacji Modlin – Płock” Prezentacja wyników prac.
Zmieniamy Warszawę Program Inwestycyjny Warszawy
Najważniejsze atrakcje turystyczne Warszawy
WAKACJE GRUPA PKP Warszawa, r.. Tabor ponad 1500 wagonów w gotowości wagony z klimatyzacją 2014 r.: r.: 638 przegląd i bieżące.
BUDOWA DROGI EKSPRESOWEJ S7
Budowa dwutorowej linii 400 kV Kozienice – Ołtarzew
Inteligentny budynek PRACA DYPLOMOWA Agnieszka Brylińska.
Działania rewitalizacyjne na Pradze. Działania rewitalizacyjne na Pradze do 2014 r. budowa infrastruktury sportowej remont obiektów zabytkowych modernizacja.
Zebranie Klubu Warszawskiego SiTK Klubu Warszawskiego SiTK Warszawa dnia r.
Tramwaje Warszawskie przyjazne ludziom i miastu
Systemy telekomunikacji optycznej
Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Warszawie
SKALA.
ORGANIZACJA KOMUNIKACJI W DNIU MECZU FINAŁOWEGO LIGII EUROPEJSKIEJ.
Poczuj przyjemność z podróży koleją w Kujawsko-Pomorskiem Dla rozwoju infrastruktury i środowiska POIiŚ Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez.
„Modernizacja linii kolejowej E30,
TRASA SŁOWACKIEGO Odcinek od ul. Potokowej do Al. Rzeczypospolitej GDAŃSK, 17 marzec 2010 r. Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o.
Wartość inwestycji: 50 mln. zł Data zakończenia inwestycji: listopad 2015 r. Inwestor: Gmina Miasta Toruń ul. Wały Gen. Sikorskiego 8, Toruń, tel.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ul. Mińska 25, Warszawa Tel.: , Faks:
Stolica Polski zaprasza. Warszawska Syrenka Syrenka.
Automatyczne wyświetlanie Slides will advance automatically.
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Krótsze podróże z Opola do Kędzierzyna Koźla i Katowic
Wrócą pociągi na trasę Jarocin – Września – Gniezno
Kolejowa odnowa Modernizacja estakady w Gorzowie Wielkopolskim
Andrzej Bąkowski Leszek Radziszewski Zbigniew Skrobacki
Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
Wygodniej w podróż ze Szczecina
Koncepcja modernizacji linii Wrocław – Jelenia Góra
Koleje Dużych Prędkości we Włoszech
Koleje dużych prędkości w Belgii i Holandii
Działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu pociągów
przejazdów kolejowo-drogowych
Zapis prezentacji:

METRO WARSZAWSKIE Sp. z o.o. Budowa II linii metra w Warszawie Spotkanie informacyjne 10-11 Października 2011 roku METRO WARSZAWSKIE Sp. z o.o.

II LINIA – ODCINEK CENTRALNY METRO WARSZAWSKIE Sp. z o.o. II LINIA – ODCINEK CENTRALNY Długość odcinka: 6,5 km Liczba: 7 Komora do zawracania pociągów Komora do zawracania pociągów Łącznik I i II linii Stacja przesiadkowa Tunel pod dnem Wisły długość – 600m Stacja STADION

STACJA DWORZEC WILEŃSKI CAŁKOWITA DŁUGOŚĆ - ok. 403 m METRO WARSZAWSKIE Sp. z o.o. STACJA DWORZEC WILEŃSKI S T A C J A ok. 127 m T O R Y O D S T A W C Z E ok. 276 m Pomnik CAŁKOWITA DŁUGOŚĆ - ok. 403 m

II LINIA – ODCINEK CENTRALNY METRO WARSZAWSKIE Sp. z o.o. II LINIA – ODCINEK CENTRALNY – System monitorowania otoczenia budowy – Rodzaje monitoringu: - monitoring przemieszczeń (automatyczne totalstation, niwelacja precyzyjna, GPS) - monitoring fizyczny (pochyłomierze, ekstensometry, szczelinomierze) Połączenie on-line 24h/dobę poprzez GSM lub światłowód Możliwość wysyłania automatycznych ostrzeżeń np. o przemieszczeniach budynków. Dokumentacja fotograficzna budynków. Rozmieszczenie sensorów (np. totalstation) wzdłuż centralnego odcinka II linii, z zagęszczeniem w rejonie skarpy warszawskiej i przejść pod budynkami Centrum monitoringu na stacji Świętokrzyska

II LINIA – ODCINEK CENTRALNY METRO WARSZAWSKIE Sp. z o.o. II LINIA – ODCINEK CENTRALNY – System monitorowania otoczenia budowy –

II LINIA – ODCINEK CENTRALNY METRO WARSZAWSKIE Sp. z o.o. II LINIA – ODCINEK CENTRALNY – Zabezpieczenie przed drganiami i hałasem – Czynniki wpływające na zwiększenie bezpieczeństwa i komfortu: Konstrukcja tunelu Konstrukcja podtorza i odpowiedni system mocowania szyn Nowoczesny tabor Stały nadzór stanu taboru i szyn Mata wibroizolacyjna

METRO WARSZAWSKIE Sp. z o.o. DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ