METRO WARSZAWSKIE Sp. z o.o. Budowa II linii metra w Warszawie Spotkanie informacyjne 10-11 Października 2011 roku METRO WARSZAWSKIE Sp. z o.o.
II LINIA – ODCINEK CENTRALNY METRO WARSZAWSKIE Sp. z o.o. II LINIA – ODCINEK CENTRALNY Długość odcinka: 6,5 km Liczba: 7 Komora do zawracania pociągów Komora do zawracania pociągów Łącznik I i II linii Stacja przesiadkowa Tunel pod dnem Wisły długość – 600m Stacja STADION
STACJA DWORZEC WILEŃSKI CAŁKOWITA DŁUGOŚĆ - ok. 403 m METRO WARSZAWSKIE Sp. z o.o. STACJA DWORZEC WILEŃSKI S T A C J A ok. 127 m T O R Y O D S T A W C Z E ok. 276 m Pomnik CAŁKOWITA DŁUGOŚĆ - ok. 403 m
II LINIA – ODCINEK CENTRALNY METRO WARSZAWSKIE Sp. z o.o. II LINIA – ODCINEK CENTRALNY – System monitorowania otoczenia budowy – Rodzaje monitoringu: - monitoring przemieszczeń (automatyczne totalstation, niwelacja precyzyjna, GPS) - monitoring fizyczny (pochyłomierze, ekstensometry, szczelinomierze) Połączenie on-line 24h/dobę poprzez GSM lub światłowód Możliwość wysyłania automatycznych ostrzeżeń np. o przemieszczeniach budynków. Dokumentacja fotograficzna budynków. Rozmieszczenie sensorów (np. totalstation) wzdłuż centralnego odcinka II linii, z zagęszczeniem w rejonie skarpy warszawskiej i przejść pod budynkami Centrum monitoringu na stacji Świętokrzyska
II LINIA – ODCINEK CENTRALNY METRO WARSZAWSKIE Sp. z o.o. II LINIA – ODCINEK CENTRALNY – System monitorowania otoczenia budowy –
II LINIA – ODCINEK CENTRALNY METRO WARSZAWSKIE Sp. z o.o. II LINIA – ODCINEK CENTRALNY – Zabezpieczenie przed drganiami i hałasem – Czynniki wpływające na zwiększenie bezpieczeństwa i komfortu: Konstrukcja tunelu Konstrukcja podtorza i odpowiedni system mocowania szyn Nowoczesny tabor Stały nadzór stanu taboru i szyn Mata wibroizolacyjna
METRO WARSZAWSKIE Sp. z o.o. DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ