Drogowa Trasa Średnicowa w Gliwicach

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Paweł Klimowicz Przewodniczący Rady Miasta Krakowa Inwestycje Metropolitalne w Wieloletnim Planie Inwestycyjnym Krakowa Kraków, 2007.
Advertisements

POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Konkurs Samorządowy Lider Zarządzania
BUDOWA OBWODNICY MIASTA SZCZYTNO W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 53
SPOTKANIE INFORMACYJNE
Projekt planu robót na rok 2008 na terenie województwa lubelskiego
Obwodnica Olsztyna – opis konfliktu
Przygotowanie Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój
„OD PRZEDSZKOLA DO MATURY: ADAPTACJA BAZY EDUKACYJNO-SPORTOWEJ W MIELCU DO KSZTAŁCENIA INTEGRACYJNEGO”
ROZBUDOWA UKŁADU DROGOWEGO ŁĄCZĄCEGO MIELECKIE DZIELNICE PRZEMYSŁOWE Z REGIONEM.
Przyjazna Kłodnica.
Warszawa, wrzesień 2007 r. Szczegółowy opis osi priorytetowych Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej 2007 – 2013 Krzysztof Hetman Podsekretarz Stanu.
,,Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego"
Renowacja poprzemysłowej strefy NOWE GLIWICE Phare SSG 2003
Droga ekspresowa S-8 na odcinku Augustów-Suwałki
INWESTYCJE DROGOWE W MAŁOPOLSCE PÓŁNOCNEJ.
INWESTYCJE KOMUNIKACYJNE I Konferencja
Dróg Wojewódzkich na lata 2007 – 2013
AKTUALIZACJA STRATEGII ROZWOJU WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWODZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA Toruń,
Wyznaczanie oraz zmiana obszaru i granic aglomeracji
INFORMACJA dotycząca strategii działań
Koncepcja programowo - przestrzenna terenów położonych przy ulicach: Grudziądzka, Polna, Ugory.
Urząd Miasta w Piotrkowie Trybunalskim 3 stycznia 2006 r.
Warszawskie mosty Jakub Cheredis kl.4a.
Inwestor: Wykonawca dokumentacji projektowej:
Adam Fudali prezydent Rybnika
UDOSTĘPNIENIE KOMUNIKACYJNE POWIATOWYCH TERENÓW INWESTYCYJNYCH
I NFORMACJA o stanie finansów miasta Ruda Śląska za rok 2011.
Drogowa Trasa Średnicowa w Gliwicach
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach
Podjęte działania: Miasto w maju 2004 roku we współpracy z Wydziałem Architektury Politechniki Gdańskiej zorganizowało konkurs dla studentów, w którym.
Program Operacyjny „Infrastruktura i Środowisko”
Nowe Marzy, 25 sierpnia 2008 roku
WOJEWODA ŚLĄSKI Zygmunt Łukaszczyk WO J EWÓ D Z TWO Ś L Ą S K I E
Propozycja rozszerzenia Listy projektów indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko o nowe projekty w zakresie sektora transportu.
Miasto Gubin II LUBUSKIE FORUM GOSPODARCZE Gubin –miejsce Twojej inwestycji Bartłomiej Bartczak Burmistrz Miasta Gubina Gubin 18 września.
01 Kościół Św.Walentego w Bieruniu 02 Kościół Św.Walentego w Bieruniu.
STRATEGIA ROZWOJU SYSTEMU TRANSPORTU WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
PRZYGOTOWANIE INWESTYCJI DROGOWYCH NA PODKARPACIU
„STREFA 30” POZNAŃ CENTRUM CELE PROJEKTU „STREFA 30”  USPOKOJENIE RUCHU W CENTRUM MIASTA  POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU  STWORZENIE LEPSZYCH.
Toruń, 31 lipca 2014 r. Zmiany w organizacji RUCHU DROGOWEGO I KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ od 1 sierpnia 2014 „Przebudowa torowiska tramwajowego na linii średnicowej.
W latach 2007 – 2010 wyremontowano: Chodniki o powierzchni około 58 tys. m 2 Nawierzchnie jezdni o powierzchni około 254 tys. m 2 To jest na długości.
BUDOWA DROGI EKSPRESOWEJ S7
Chojnice, 24 października 2014 Projekt częściowo finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Modernizacja.
INFORMACJA W ZAKRESIE UTRUDNIEŃ W ORGANIZACJI RUCHU DROGOWEGO
Program „Moje Boisko-Orlik 2012” w województwie śląskim Katowice, 13 maja 2008 r.
Inicjatywa JESSICA – pierwsze doświadczenia z perspektywy regionalnej
TRZEBNICA Centrum Pobytowe dla Drużyn – Finalistów UEFA EURO 2012.
Gliwice Miasto sukcesu inwestycyjnego
1005 km Łączna długość sieci dróg krajowych w WOJEWÓDZTWIE
Uwarunkowania Na terenie miasta Zielona istniejący układ komunikacyjny, opiera się głównie na następujących ciągach dróg: droga ekspresowa S3, droga krajowa.
1. 2 Olkusz jest miastem powiatowym położonym na Jurze Krakowsko Częstochowskiej pomiędzy dwoma dużymi centrami gospodarczymi.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu siedleckiego Siedlce, 3 listopada 2009 r.
Gmina-Miasto Koszalin Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej.
Obwodnica Ostrowa Wielkopolskiego PARTNERSTWO SAMORZĄDOWO - RZĄDOWE Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Powiat Ostrowski.
TRASA SŁOWACKIEGO Odcinek od ul. Potokowej do Al. Rzeczypospolitej GDAŃSK, 17 marzec 2010 r. Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
Budżet Miasta Gdańska na rok 2015 Gdańsk, 18 grudnia 2014r.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu ciechanowskiego Ciechanów, 20 października 2009.
NAJWIĘKSZY PROJEKT DEWELOPERSKI NA GÓRNYM ŚLĄSKU NAJWIĘKSZY PROJEKT DEWELOPERSKI NA GÓRNYM ŚLĄSKU GRUPA KAPITAŁOWA:
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu radomskiego. Radom, 17 listopada 2009 r.
GTB Metropolis Zmieniamy obraz Śląska.  Jesteśmy właścicielem nieruchomości komercyjnych na obszarze Aglomeracji Górnośląskiej  Przygotowujemy nieruchomości.
Gdańsk, kwiecień 2008 GDAŃSKA INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA Sp. z o.o.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu ostrołęckiego. Ostrołęka, 27 października 2009 r.
PROJEKT ELITON TOMICE PROWADZĄCY ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU ZAMAWIAJĄCY STAROSTA POZNAŃSKI MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO.
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
Spotkanie dotyczące realizacji zadania
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
Projekt i budowa drogi ekspresowej S17 Zakręt – Lubelska (bez węzła)
Zapis prezentacji:

Drogowa Trasa Średnicowa w Gliwicach - listopad 2007 -

Drogowa Trasa Średnicowa w planach zagospodarowania województwa: od 1958 r. od 1977 r. pod nazwą DTŚ rozpoczęcie budowy – 1986 r. inwestycja centralna do 1998 r. od 1999 roku wspólne zadanie Katowic, Chorzowa, Świętochłowic, Rudy Śląskiej, Zabrza i Gliwic główny inwestor – Zarząd Województwa Śląskiego (na mocy porozumienia z 1999 r. pomiędzy Ministrem Transportu i Gospodarki Morskiej, Wojewodą Śląskim, Zarządem Województwa Śląskiego, Zarządami 6 Miast i DTŚ S.A.) inwestor zastępczy – Drogowa Trasa Średnicowa S.A.

Drogowa Trasa Średnicowa finansowanie w latach 1999 – 2005: budżet państwa kredyt Europejskiego Banku Inwestycyjnego od 2005 r.: fundusze UE (ZPORR) odcinki zabrzański i gliwicki: fundusze UE (Regionalny Program Operacyjny)

Drogowa Trasa Średnicowa w aglomeracji górnośląskiej

Drogowa Trasa Średnicowa w planach zagospodarowania Gliwic w planach od ponad 40 lat: w 1964 - droga KPII w 1979 - droga 02 KE w 1994 - droga XIII/0 (G 1/4 i GP 2/3) przebieg DTŚ opisują 4 aktualne miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego

Drogowa Trasa Średnicowa odcinek gliwicki

Drogowa Trasa Średnicowa od granicy Zabrza do rzeki Kłodnicy w planie zagospodarowania: uchwała RM w Gliwicach nr XIII/229/2003 z 23 października 2003 długość: ok. 1,4 km symbol terenów - KUp-2/3: ulica główna ruchu przyspieszonego 2 jezdnie po 3 pasy ruchu łączna szerokość nawierzchni 27 m bez wyburzeń budynków mieszkalnych

Przecięcie projektowanej DTŚ z ul. Wschodnią widok w kierunku wschodnim widok w kierunku zachodnim

Drogowa Trasa Średnicowa od rzeki Kłodnicy do ul. Baildona uchwała RM w Gliwicach nr XXI/575/2004 z 8 lipca 2004 długość: ok. 2,7 km symbol terenów : 02 KUp-2/3 ulica główna ruchu przyspieszonego 2 jezdnie po 3 pasy łączna szer. nawierzchni 27 m 02a KUg-2/3 ulica główna 2 jezdnie po 3 pasy 03 KUg-2/2 ulica główna 2 jezdnie po 2 pasy łączna szer. nawierzchni 20 m 04 KUg-1/4 1 jezdnia, 4 pasy łączna szer. nawierzchni 16,5 m wyburzono 13 budynków przekwaterowano 18 rodzin

Projektowana DTŚ w okolicy ul. Błonie widok w kierunku wschodnim widok w kierunku zachodnim

Skrzyżowanie projektowanej DTŚ z ul. Kujawską widok w kierunku wschodnim widok w kierunku zachodnim

Tereny projektowanej DTŚ w pobliżu rzeki Kłodnicy widok w kierunku wschodnim widok w kierunku zachodnim

Skrzyżowanie projektowanej DTŚ z ul. Królewskiej Tamy widok w kierunku wschodnim widok w kierunku zachodnim

Drogowa Trasa Średnicowa od ul. Baildona do ul. Częstochowskiej uchwała RM w Gliwicach nr XXXVIII/964/2005 z 22 grudnia 2004 długość: ok. 1,4 km symbol terenów pod DTŚ - 01 KDG 1/4: ulica główna jedna jezdnia z 4 pasami łączna szerokość nawierzchni16,5 m na całej długości DTŚ w śladzie dawnego Kanału Kłodnickiego (od lat czterdziestych ubiegłego wieku nieużytkowany) do wyburzenia 6 budynków mieszkalnych przekwaterowywanie 66 rodzin (w tym 7 z mieszkań własnościowych)

Przecięcie projektowanej DTŚ z ul. Baildona widok w kierunku wschodnim widok w kierunku zachodnim

Skrzyżowanie projektowanej DTŚ z projektowaną obwodnicą widok w kierunku wschodnim widok w kierunku zachodnim

Przecięcie projektowanej DTŚ z ul. Hutniczą widok w kierunku wschodnim widok w kierunku zachodnim

Okolice skrzyżowania projektowanej DTŚ z ul. Konarskiego widok w kierunku wschodnim widok w kierunku zachodnim

Okolice skrzyżowania projektowanej DTŚ z ul. Częstochowską widok w kierunku wschodnim widok w kierunku zachodnim

Drogowa Trasa Średnicowa od ul. Częstochowskiej do DK 88 uchwała RM w Gliwicach nr XXXVIII/965/2005 z 22 grudnia 2005 długość: ok. 2,6 km symbol terenów - KDG 1/4: ulica główna jedna jezdnia z 4 pasami łączna szerokość nawierzchni 16,5 m na długości ok.1,25 km w śladzie dawnego Kanału Kłodn. na długości około 1,3 km istniejącą ul. Portową do wyburzenia 3 budynki mieszkalne trwa przekwaterowywanie 37 rodzin (w tym 18 z mieszkań własnościowych)

Okolice skrzyżowania projektowanej DTŚ z ul. Dworcową widok w kierunku wschodnim widok w kierunku zachodnim

Okolice przecięcia projektowanej DTŚ z ul. Zwycięstwa widok w kierunku wschodnim widok w kierunku zachodnim

Okolice skrzyżowania projektowanej DTŚ z projektowaną ul. Sienkiewicza widok w kierunku wschodnim widok w kierunku zachodnim

Okolice skrzyżowania projektowanej DTŚ z ul. J. Śliwki widok w kierunku wschodnim widok w kierunku zachodnim

Badanie opinii mieszkańców Gliwic maj 2006 Czy Pana(i) zdaniem tak zaplanowana trasa:

Stan prac przygotowawczych gotowy projekt dla odcinka od granicy z Zabrzem do ul. Baildona wyłoniono wykonawcę projektu dla odcinka od ul. Baildona do węzła z DK88 wybudowano 110 lokali mieszkalnych w budynkach przy ul. Jana Pawła II i ul. Żeromskiego (ok. 16 mln zł.- subwencja z budżetu państwa) dokonano kilka transakcji zakupu lokali mieszkalnych i gruntów oraz kilka transakcji zamiany lokali mieszkalnych. Ponowiono oferty nabycia lokali mieszkalnych oraz złożono ofertę zakupu budynków od PKP S.A.

Stan prac przygotowawczych trwają negocjacje w sprawie przeniesienia targowiska z ul. Fredry do wskazanych przez miasto lokalizacji rozpoczęto negocjacje w sprawie giełdy samochodowej wyburzono kilka budynków mieszkalnych przy ul. Królewskiej Tamy oraz jeden położony przy ul. Dworcowej; przygotowywane wyburzenie dwóch budynków przy ul. Św. Katarzyny oraz jednego przy ul. Wincentego Pola