Urząd Miejski Wrocławia

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WARIANT I DŁUGI TUNEL POD TOROWISKIEM TRAMWAJOWYM
Advertisements

KONCEPCJA ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW W SĄSIEDZTWIE DWORCA KOLEJOWEGO WROCŁAW PSIE POLE – PARK&RIDE PSIE POLE.
Koncepcja przestrzenna docelowego układu drogowego
Budowa centralnego odcinka II linii metra
BUDOWA OBWODNICY MIASTA SZCZYTNO W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 53
ROZBUDOWA UKŁADU DROGOWEGO ŁĄCZĄCEGO MIELECKIE DZIELNICE PRZEMYSŁOWE Z REGIONEM PROGRAM ZPORR.
Warszawa, wrzesień 2007 r. Szczegółowy opis osi priorytetowych Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej 2007 – 2013 Krzysztof Hetman Podsekretarz Stanu.
Program budowy linii dużych prędkości
Restrukturyzacja Łódzkiego Węzła Kolejowego
Podnoszenie jakości usług transportu i mieszkalnictwa komunalnego jako czynniki wspomagające realizację strategii rozwoju miasta. Biała Podlaska,
INWESTYCJE KOMUNIKACYJNE I Konferencja
Komunikacja i Turystyka
Dominik Wiśniewski Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej.
Konsultacje Społeczne, 06-07/09/20071 PROJEKT TRASY KRASIŃSKIEGO na odcinku plac Wilsona ul. Budowlana wraz przeprawą mostową i torowiskiem tramwajowym.
1 OPINIA WOJEWODY DOLNOŚLĄSKIEGO w sprawie zgodności Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego z celami Strategii Rozwoju Kraju 2007.
INFORMACJA dotycząca strategii działań
Projekty zgłoszone do Funduszu Spójności z Dolnego Śląska – ich rola w kształtowaniu polityki regionalnej Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki.
"Potencjał inwestycyjny węzłów integracyjnych – obecne i przyszłe projekty dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w Gminie Miasta Gdańska Dzięki bezzwrotnym.
Działania realizowane przez Samorząd Województwa Dolnośląskiego na rzecz transportu pasażerskiego
Doświadczenia Olsztyna w budowie sieci tramwajowej
Informacje o SKM Szybka Kolej Miejska Wpisana do rejestru przedsiębiorstw w 2004r. Kapitał zakładowy 72,5 mln zł, wszystkie udziały posiada m. st. Warszawa.
Stan Wdrożenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami na Dolnym Śląsku
Rola transportu w Koncepcji Przestrzennego Zagospodarowania Kraju 2030
Rewitalizacja Parku Zdrojowego w Horyńcu-Zdroju
Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012
Najważniejsze zadania inwestycyjne we Wrocławiu
STOWARZYSZENIE ZIELONOGÓRSKIE TOWARZYSTWO UPIĘKSZANIA MIASTA Przestrzenie Zielonogórskie Wybrane zagadnienia Zielonog ó rskie Towarzystwo Upiększania Miasta.
Konkurs Dobre Praktyki PPP 13 maja 2008r.
Lokalny program rewitalizacji Gniewkowa na lata 2009 – sierpnia 2009 r.
TRASA ŚREDNICOWA II ETAP - przebieg oprac. Marek Sikora
przygotował: Jacek Makuch SEMINARIUM Z PRZEDMIOTU „KOLEJE MIEJSKIE”
Propozycja rozszerzenia Listy projektów indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko o nowe projekty w zakresie sektora transportu.
Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Krakowa
Zmiana Planu Zagospodarowania Przestrzennego Województwa Małopolskiego
Biuro Rozwoju Gdańska Gdańsk,
Przebudowa torowisk TRAMWAJOWych wraz z siecią trakcyjną w Szczecinie w ciągu komunikacyjnym na odcinku od ul. Energetyków poprzez ul. Gdańską, do.
Gorzów Wielkopolski 5 maj 2014 r.
Toruń, 31 lipca 2014 r. Zmiany w organizacji RUCHU DROGOWEGO I KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ od 1 sierpnia 2014 „Przebudowa torowiska tramwajowego na linii średnicowej.
Budowa dwutorowej linii 400 kV Kozienice – Ołtarzew
INFORMACJA W ZAKRESIE UTRUDNIEŃ W ORGANIZACJI RUCHU DROGOWEGO
„Jessica w zachodniopomorskim – dotychczasowe doświadczenia” Robert Michalski Warszawa, r.
OPOLE SMART CITY 2020 w Opolu oraz Aglomeracji Opolskiej
TRZEBNICA Centrum Pobytowe dla Drużyn – Finalistów UEFA EURO 2012.
Wnioski Rady Osiedla LIPA PIOTROWSKA
Uwarunkowania Na terenie miasta Zielona istniejący układ komunikacyjny, opiera się głównie na następujących ciągach dróg: droga ekspresowa S3, droga krajowa.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
Budżet Miasta Gdańska na rok 2015 Gdańsk, 18 grudnia 2014r.
„ Gmina Bytom "Zintegrowane połączenie aglomeracji górnośląskiej z międzynarodowym portem lotniczym Katowice-Pyrzowice " Katowice, 10 grudzień 2008.
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU.
BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM „BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM” GMINA MIASTO SZCZECIN.
Celem Polityki Transportowej Państwa jest spełnienie: racjonalnych oczekiwań społeczeństwa wywołanych wzrostem mobilności, co oznacza wzrost zapotrzebowania.
BUDŻET MIASTA GDAŃSKA WYKONANIE 2013 ROKU. Budżet – wykonanie 2013 r. DOCHODY WYDATKI NADWYŻKA
Maria Wasiak – mocne wsparcie dla Bydgoszczy Urząd Miasta Bydgoszczy
Prezentacja projektu Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Os. Lecha – ul. Piaśnicka – Centrum Handlowe M1- pętla Franowo.
Poznań: Ocena Systemu Komunikacyjnego 25 maja 2016 r.
m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności
Wystąpienie Prezydent m.st. Warszawy
Szczecińska Kolej Metropolitalna
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Strategia ZIT Obszaru Metropolitalnego Gdańsk–Gdynia–Sopot do 2020 roku Komitet Monitorujący Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na.
Prognoza wysokości stawek Spółki Tramwaje Śląskie S. A
The development of sustainable urban mobility in Upper Silesia agglomeration Robert Tomanek Katowice,
„ROBOCZEGO PROGRAMU DZIAŁAŃ ZIT WrOF”
Poprawa funkcjonowania komunikacji miejskiej w Toruniu
WROCŁAWSKI PROGRAM TRAMWAJOWY
PROJEKT BUDŻETU MIASTA NA 2019 ROK
UPRZYWILEJOWANIE TRANSPORTU ZBIOROWEGO
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Centrum Badawczo-Rozwojowe Samorządu Terytorialnego Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu Prezentacja założeń przebiegu prac nad Strategią Sudety 2030.
Zapis prezentacji:

Urząd Miejski Wrocławia ”Zintegrowany System Transportu Szynowego w Aglomeracji i we Wrocławiu” - informacja: sierpień 2007 Przygotowali: Zbigniew Komar Paulina Tyniec Urząd Miejski Wrocławia Wrocław, 2.08.2007 r.

Plan prezentacji Realizacja etapu I projektu - zadania składowe oraz dalsze etapy rozwoju systemu Rozstrzygnięcia przestrzenne Planu Generalnego Przyjęte etapowanie wg PG

STAN OBECNY I KIERUNKI ROZWOJU LEGENDA Trasy Średnicowe 6 i 7 pozostałe linie istniejące analizowane nowe linie do budowy badane kierunki rozwoju

TRZECH TRAS ŚREDNICOWYCH) STAN PO REALIZACJI DWÓCH LINII TPLUS ORAZ TRZECH TRAS ŚREDNICOWYCH) LEGENDA pierwsza i druga linia T Plus Trasy Średnicowe 6 i 7 pozostałe linie istniejące analizowane nowe linie do budowy badane kierunki rozwoju

STAN PO REALIZACJI ETAPU I PROJEKTU LEGENDA TPLUS 1 i TPLUS 2 Trasy Średnicowe 6, 7 i 4 Pozostałe linie Sygnalizacje z priorytetem Analizowane nowe linie do budowy Badane kierunki rozwoju Zintegrowane węzły przesiadkowe

DALSZE ETAPY REALIZACJI PROJEKTU Psie Pole Kozanów tereny EXPO ul. Wyszyńskiego Nowy Dwór LEGENDA linie zrealizowane w ramach etapu I linie planowane w ramach etapu II badane kierunki rozwoju systemu szynowego pozostałe linie tramwajowe Śródmiejska Trasa Południowa Jagodno

Rozstrzygnięcia przestrzenne Planu Generalnego Opracowane przez Konsorcjum i zaopiniowane przez Kolegium Prezydenta rozstrzygnięcia przestrzenne Plan Generalnego (zobrazowane na następnym slajdzie) wskazują d o c e l o w e kierunki rozwoju systemu szynowego we Wrocławiu Wskazane tam nowe trasy tramwajowe (korytarze komunikacji tramwajowej), a także odcinki wykorzystywanych tras istniejących winny podlegać ochronie przestrzennej

PG – wszystkie nowe połączenia

Rozstrzygnięcia Planu Generalnego w zakresie etapowania rozbudowy systemu tramwajowego Następne slajdy pokazują: a) zadania przewidziane do realizacji w pierwszej kolejności tj. w ramach Etapu I (orientacyjny termin 2007 – 2011) – nowe trasy i modernizacje b) zadania przewidziane do realizacji w Etapie II (2011 – 2015) – nowe trasy c) pozostałe zadania – bez wskazywania wewnętrznej kolejności realizacji i przewidywanych terminów – nowe trasy Dla Etapu II założono wcześniejsze zrealizowanie zadań Etapu I, a dla etapów dalszych – wcześniejsze zakończenie Etapów I oraz II

Etap I - nowe połączenia

Etap I - trasy modernizowane

Etap II - nowe połączenia

Dalsze etapy - nowe połączenia

Dziękujemy za uwagę!