Urząd Miejski Wrocławia ”Zintegrowany System Transportu Szynowego w Aglomeracji i we Wrocławiu” - informacja: sierpień 2007 Przygotowali: Zbigniew Komar Paulina Tyniec Urząd Miejski Wrocławia Wrocław, 2.08.2007 r.
Plan prezentacji Realizacja etapu I projektu - zadania składowe oraz dalsze etapy rozwoju systemu Rozstrzygnięcia przestrzenne Planu Generalnego Przyjęte etapowanie wg PG
STAN OBECNY I KIERUNKI ROZWOJU LEGENDA Trasy Średnicowe 6 i 7 pozostałe linie istniejące analizowane nowe linie do budowy badane kierunki rozwoju
TRZECH TRAS ŚREDNICOWYCH) STAN PO REALIZACJI DWÓCH LINII TPLUS ORAZ TRZECH TRAS ŚREDNICOWYCH) LEGENDA pierwsza i druga linia T Plus Trasy Średnicowe 6 i 7 pozostałe linie istniejące analizowane nowe linie do budowy badane kierunki rozwoju
STAN PO REALIZACJI ETAPU I PROJEKTU LEGENDA TPLUS 1 i TPLUS 2 Trasy Średnicowe 6, 7 i 4 Pozostałe linie Sygnalizacje z priorytetem Analizowane nowe linie do budowy Badane kierunki rozwoju Zintegrowane węzły przesiadkowe
DALSZE ETAPY REALIZACJI PROJEKTU Psie Pole Kozanów tereny EXPO ul. Wyszyńskiego Nowy Dwór LEGENDA linie zrealizowane w ramach etapu I linie planowane w ramach etapu II badane kierunki rozwoju systemu szynowego pozostałe linie tramwajowe Śródmiejska Trasa Południowa Jagodno
Rozstrzygnięcia przestrzenne Planu Generalnego Opracowane przez Konsorcjum i zaopiniowane przez Kolegium Prezydenta rozstrzygnięcia przestrzenne Plan Generalnego (zobrazowane na następnym slajdzie) wskazują d o c e l o w e kierunki rozwoju systemu szynowego we Wrocławiu Wskazane tam nowe trasy tramwajowe (korytarze komunikacji tramwajowej), a także odcinki wykorzystywanych tras istniejących winny podlegać ochronie przestrzennej
PG – wszystkie nowe połączenia
Rozstrzygnięcia Planu Generalnego w zakresie etapowania rozbudowy systemu tramwajowego Następne slajdy pokazują: a) zadania przewidziane do realizacji w pierwszej kolejności tj. w ramach Etapu I (orientacyjny termin 2007 – 2011) – nowe trasy i modernizacje b) zadania przewidziane do realizacji w Etapie II (2011 – 2015) – nowe trasy c) pozostałe zadania – bez wskazywania wewnętrznej kolejności realizacji i przewidywanych terminów – nowe trasy Dla Etapu II założono wcześniejsze zrealizowanie zadań Etapu I, a dla etapów dalszych – wcześniejsze zakończenie Etapów I oraz II
Etap I - nowe połączenia
Etap I - trasy modernizowane
Etap II - nowe połączenia
Dalsze etapy - nowe połączenia
Dziękujemy za uwagę!