Prezentacja wyników za I kwartał 2009 r. UMOCNIENIE POZYCJI GRUPY MNI NA RYNKU USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH ORAZ DODANYCH USŁUG MEDIALNYCH ___________________________________ Warszawa, 14 maja 2009 r.
Wyniki finansowe I kwartał 2009 roku [w tys. zł] I kw 2007 I kw 2008 I kw 2009 Przychody ze sprzedaży 42 142 43 032 55 435 Zysk ze sprzedaży 6 838 7 197 9 240 EBITDA 10 304 11 336 11 896 EBIT 2 997 4 744 6 087 Zysk brutto 2 119 3 962 5 029 Zysk netto 3 028 3 240 4 047
Grupa MNI I kwartał 2009 r. Wzrost przychodów* 28,82 % Wzrost EBITDA* 4,94 % Wzrost EBIT* 28,31 % Wzrost zysku netto* 24,91 % Marża EBITDA 21,46 % Marża EBIT 11,38 % Marża zysku netto 7,30 % * W stosunku do pierwszego kwartału 2008 roku
Najważniejsze informacje finansowe
Struktura wyników finansowych
Struktura wyniku medialnych usług dodanych
Struktura przychodów z działalności telekomunikacyjnej
Czynniki wzrostu Nawiązanie współpracy z nowymi partnerami medialnymi Wprowadzanie na rynek nowych produktów o charakterze masowym Koncentracja na najbardziej rentownych obszarach działalności Wykorzystanie naturalnych synergii pomiędzy spółkami Grupy Wdrożenie nowych produktów w zakresie marketingu mobilnego
Rozwój PLANY ROZWOJU SPÓŁKI Pozyskiwanie kolejnych partnerów wśród spółek medialnych Wdrożenie nowych projektów w takich obszarach jak marketing bezpośredni Zapewnienie dostępu do jak najszerszej bazy potencjalnych klientów Przejęcia spółek uzupełniających zakres usług świadczących przez Grupę MNI Aktywny udział w konsolidacji rynku usług medialnych i telekomunikacyjnych
Dziękuję za uwagę