ZNAJOMOŚĆ FUNKCJONOWANIA ECTS 2014/2015. LICZBA ZŁOŻONYCH ANKIET Kierunek Liczba studentów Liczba ankiet Procent złożonych ankiet Architektura krajobrazu.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
>>MoJa SzKoŁa I Ja<<
Advertisements

Raport z badań społecznego odbioru prowadzonych działań inwestycyjnych opracowany na zlecenie Gminy Zabrze oraz Zabrzańskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów.
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości Polanica marca 2007
Uniwersytet Warszawski. REKRUTACJA WIELOKIERUNKOWA Kilka uwag praktycznych Spotkanie z Prodziekanami ds. Studenckich 13 października 2009.
Rola studentów w zapewnianiu jakości kształcenia w jednostkach Uniwersytetu Warszawskiego.
Kim jestem? Iwona Anna Poziemska - wicedyrektor
Projektowanie programów studiów
Tworzenie programów kształcenia zgodnie z wymogami KRK – Spotkanie dyskusyjne
KONFERENCJA NAUKA DLA BIZNESU – WSPARCIE INNOWACJI W SEKTORZE ROLNO-SPOŻYWCZYM Katarzyna Margel Warszawa, SGGW, 27 luty 2007 rok.
KONFERENCJA NAUKA DLA BIZNESU – WSPARCIE INNOWACJI W SEKTORZE ROLNO- SPOŻYWCZYM prof. dr hab. Alojzy Szymański Warszawa, SGGW, 27 luty 2007 r.
DECYZJA O WARUNKACH ZABUDOWY tzw. „Wuzetka”
Żywność i żywienie w XXI wieku. Konferencja końcowa, Warszawa 28 kwietnia 2011 Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Kształcimy fachowców dla gospodarki!
Instrukcja USOS Przedmioty obieralne i językowe wersja by Marek Opacki.
Po co mi KNMI? Z naszych studiów zachowujemy w pamięci ostatecznie tylko to, co możemy wykorzystać praktycznie J. W. Von Goethe.
Badanie losów absolwentów
GOSPODARKA PRZESTRZENNA
Unikatowy model kształcenia na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Medycznego w Łodzi odpowiedzią na potrzeby gospodarki opartej na wiedzy.
Sprawozdanie z działań Zespołu ds. Promocji w roku akademickim 2008/2009.
Opracowała Agnieszka Balcerak
Projekt Kwalifikacja jakości w Uniwersytecie Nr POKL /11 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu.
EWALUACJA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA – DANE ZBIORCZE Rok akademicki 2012/2013 Semestr letni.
Możliwości wspierania uczniów wybitnie uzdolnionych 5 grudnia 2013 r. Barbara Wikieł.
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na III roku studiów I stopnia Kierunek: Biologia Przeznaczony dla studentów, którzy w roku 2013/14.
Wydział Nauk Społecznych
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na I roku studiów II stopnia Kierunek: Biotechnologia Przeznaczony dla studentów, którzy w roku.
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na I roku studiów II stopnia Kierunek: Bioinformatyka Przeznaczony dla studentów, którzy w roku.
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na II roku studiów I stopnia Kierunek: Ochrona środowiska Przeznaczony dla studentów, którzy.
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na I roku studiów II stopnia Kierunek: Ochrona środowiska Przeznaczony dla studentów, którzy.
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na II roku studiów II stopnia Kierunek: Ochrona środowiska Przeznaczony dla studentów, którzy.
Badanie losów absolwentów Wydziału Nauk o Żywności ANKIETA SATYSFAKCJI – bezpośrednio po studiach wypełniana VI – X 2013 Warszawa, 2014 Biuro Karier i.
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na II roku studiów I stopnia Kierunek: Bioinformatyka Przeznaczony dla studentów, którzy w roku.
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na I roku studiów II stopnia Kierunek: Biologia – nauczanie biologii Przeznaczony dla studentów,
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na I roku studiów II stopnia Kierunek: biologia Przeznaczony dla studentów, którzy w roku 2013/14.
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na II roku studiów II stopnia Kierunek: Biologia Przeznaczony dla studentów, którzy w roku 2013/14.
Metoda studium przypadku jako element XI Konkursu Wiedzy Ekonomicznej
Wydział Rolnictwa i Biotechnologii
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na II roku studiów II stopnia Kierunek: Biologia – nauczanie biologii Przeznaczony dla studentów,
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na II roku studiów II stopnia Kierunek: Bioinformatyka Przeznaczony dla studentów, którzy w roku.
EWALUACJA ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH semestr letni2013/2014.
WYDARZENIA w Katedrze Projektowania i Konserwacji Krajobrazu WYDZIAŁ OGRODNICTWA I ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU UNIWERSYTET PRZYRODNICZY W LUBLINIE Warsztaty.
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na II roku studiów I stopnia Kierunek: Biologia – nauczanie przyrody Przeznaczony dla studentów,
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na III roku studiów I stopnia Kierunek: Bioinformatyka Przeznaczony dla studentów, którzy w roku.
Koło naukowe:. Działalność koła Badania naukowe dotyczące zarządzania oraz marketingu Pisanie artykułów naukowych Wyjazdy na konferencje naukowe.
DNI OTWARTE 2013 DLA UCZNIÓW SZKÓŁ ŚREDNICH
Bloki tematyczne Liczba uczestników biorących udział w eliminacjach szkolnych Liczba uczestników zakwalifikowanych do eliminacji okręgowych Produkcja roślinna20718.
Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji
Badanie losów zawodowych absolwentów PWSIiP w Łomży, którzy ukończyli studia w 2010 roku mgr Marlena Włodkowska mgr inż. Sebastian Chrzanowski Biuro Karier.
Badanie losów zawodowych absolwentów PWSIiP w Łomży, którzy ukończyli studia w 2012 roku mgr Marlena Włodkowska mgr in ż. Sebastian Chrzanowski Biuro Karier.
Badanie losów zawodowych absolwentów PWSIiP w Łomży, którzy ukończyli studia w 2011 roku mgr Marlena Włodkowska Biuro Karier Łom ż a, 2014.
1. Podział na grupy 2. Wybór starostów poszczególnych grup (zostają po spotkaniu w celu wybrania starosty roku) 3. Założenie konta mailowego dla roku.
Studenckie Koło Naukowe SEKSUOLOGII. Przewodniczący koła: Wojciech Małuszek Opiekun naukowy koła: Dr Sonia Kędziora z Katedry Psychologii Klinicznej i.
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze Rok akademicki 2012/2013 Semestr zimowy Dr Agnieszka Pawlak, Zakład Nauk o Rodzinie UM Dr Paweł Przyłęcki,
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na III roku studiów I stopnia Kierunek: Biologia Przeznaczony dla studentów, którzy w roku 2013/14.
XLI Olimpiada Wiedzy i Umiejętności Rolniczych
Zielarstwo i fitoterapia
NCBiR Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój PLN
Badanie losów zawodowych absolwentów PWSIiP
Wydział Rolnictwa i Biotechnologii
Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
Dokumenty regulujące proces studiów na Wydziale Lekarskim UJ CM Gdzie szukać informacji? Bogusława Adamczyk Kraków, 14 grudnia 2016.
WYNIKI ANKIET EWALUACYJNYCH
Spotkanie z Panią dietetyk
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Ocena Projektu „Klasa Akademicka” prowadzonego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – wybrane wyniki badań Dominika Stachowiak.
Wychowania Fizycznego Uniwersytet Rzeszowski
WYSTAWA PRAC SEMESTRALNYCH
Pełnosprawny Student III
Podsumowanie dysputy o jakości kształcenia na Wydziale Lekarskim
Zapis prezentacji:

ZNAJOMOŚĆ FUNKCJONOWANIA ECTS 2014/2015

LICZBA ZŁOŻONYCH ANKIET Kierunek Liczba studentów Liczba ankiet Procent złożonych ankiet Architektura krajobrazu ,8 Biotechnologia ,2 Nanobioinżynieria12 100,0 Rolnictwo ,4 Technologia żywności i żywienie człowieka ,2 razem ,5

W JAKIM CELU ZOSTAŁ WPROWADZONY SYSTEM ECTS AKBiotechNanoRolnictwoTŻiŻCz mam wystarczającą wiedzę 3 (15,8%)7 (53,8%) 2 (16,7%) 5 (18,5%) 1 (5,0%) mam ogólną wiedzę, ale nie znam szczegółowych zasad 16 (84,2%) 5 (38,5%) 10 (83,3%) 20 (74,1%) 19 (95,0%) nie wiem, że taki system funkcjonuje i na czym polega 0 1 (7,7%) 0 2 (7,4%) 0

CZY I KIEDY POWINNY BYĆ PROWADZONE SPOTKANIA NA WYDZIALE WYJAŚNIAJĄCE ZASADY STOSOWANIA SYSTEMU ECTS AKBiotNanoRolnTŻiŻCz tak – na początku I roku studiów 12 (63,1%) 10 (76,9%) 6 (50,0%) 19 (70,4%) 7 (35,0%) tak – na początku każdego kolejnego roku studiów 4 (21,1%) 1 (7,7%) 3 (25,0%) 7 (25,9%)11 (55,0%) okazjonalnie, kiedy wprowadzane są istot-ne zmiany w funkcjono-waniu systemu 3 (15,8%) 2 (15,4%) 3 (25,0%) 1 (3,7%) 2 (10,0%)

PREFEROWANY SPOSÓB INFORMOWANIA O ECTS AKBiotechNanoRolnictwoTŻiŻCz na tablicy ogłoszeń wydziału 2 (10,5%)3 (23,1%) 1 (8,3%) 5 (18,5%) 2 (10,0%) na www. wydziału 17 (89,5%) 7 (53,8%) 7 (58,3%) 17 (63,0%) 16 (80,0%) w inny sposób*0 3 (23,1%) 4 (33,3%) 5 (18,5%) 2 (10,0%) * np. spotkania, szkolenia

CZY INFORMACJE NA WWW. WYDZIAŁU SĄ WYSTARCZAJĄCE AKBiotechNanoRolnictwoTŻiŻCz tak 4 (21,1%) 6 (46,1%) 3 (25,0%) 5 (18,5%) 4 (20,0%) nie 7 (36,8%) 2 (15,4%) 4 (33,3%) 6 (22,2%) 5 (25,0%) nie mam zdania 8 (42,1%) 5 (38,5%) 5 (41,7%) 16 (59,3%) 11 (55,0%)

CZY INFORMACJE NA WWW. UNIWERSYTETU SĄ WYSTARCZAJĄCE AKBiotNanoRolnTŻiŻCz tak 5 (26,4%) 6 (46,1%) 3 (25,0%) 3 (11,1%) 6 (30,0%) nie 7 (36,8%) 2 (15,4%) 4 (33,3%) 8 (29,6%) 4 (20,0%) nie mam zdania 7 (36,8%) 5 (38,5%) 5 (41,7%) 16 (59,3%) 10 (50,0%)

MOJA WIEDZA O WYKORZYSTANIU PUNKTÓW ECTS W TOKU STUDIÓW, W TYM O DŁUGU PUNKTOWYM POZWALAJĄCYM NA KONTYNUACJĘ STUDIÓW NA KOLEJNYM SEMESTRZE/ROKU STUDIÓW JEST: AKBiotNanoRolnTŻiŻCz wystarczająca 5 (26,3%) 11 (84,6%) 5 (41,7%) 7 (25,9%) 10 (50,0%) wymaga uzupełnienia 14 (73,7%) 2 (15,4%) 5 (41,7%) 18 (66,7%) 10 (50,0%) nie mam wiedzy o wykorzystaniu punktów ECTS w toku studiów 00 2 (16,6%) 2 (7,4%) 0