Wrocław, poniedziałek, 4 listopada 2013poniedziałek, 4 listopada 2013poniedziałek, 4 listopada 2013poniedziałek, 4 listopada 2013 ANALIZA GRUPY CELU dladla.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
BEZROBOCIE W GMINIE MSZCZONÓW
Irena Wóycicka Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową
Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
Joanna Sawicka Wydział Nauk Ekonomicznych, Uniwersytet Warszawski
Ubóstwo w Polsce: wiek, płeć, wykształcenie
Rozdział V - Wycena obligacji
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
Liczby pierwsze.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Emerytury pomostowe Badanie SMG/KRC dla FOR i Projekt: Polska
WOJEWÓDZTWO WIELKOPOLSKIE WRK. ZAREJESTROWANIE ORGANIZACJI 41% ORGANIZACJI ZOSTAŁO ZAREJESTROWANYCH PO 2000 ROKU 1949 ROK – NAJWCZEŚNIEJ ZAREJESTROWANA.
1 mgr inż. Sylwester Laskowski Opiekun Naukowy: prof. dr hab. inż. Andrzej P. Wierzbicki.
PREZENTACJA ZASOBÓW INFORMACYJNYCH BAZY GŁÓWNEGO URZĘDU STATYSTYCZNEGO URZĄD STATYSTYCZNY W ŁODZI Łódź, 10 grudnia 2010 r.
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
Rynek pracy województwa podkarpackiego
Typy zachowań firmy w procesie internacjonalizacji (projekt badawczy)
BIOSTATYSTYKA I METODY DOKUMENTACJI
Festiwal Nauki 2009 Prezentacja wyników badań Autor: Olga Wagner Koordynacja: Kuba Antoszewski.
UKŁADY SZEREGOWO-RÓWNOLEGŁE
E-learning czy kontakt bezpośredni w szkoleniu nowych użytkowników bibliotek uczelni niepaństwowych? EFEKTYWNOŚĆ OBU FORM SZKOLENIA BIBLIOTECZNEGO W ŚWIETLE.
Internauci w grupach wiekowych
Wiedza i opinie Polaków na temat wyborów do Parlamentu Europejskiego
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat b.
Udział grup inwestorów w obrotach giełdowych – rok 2003 Warszawa,
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI
Kluczowe liczby w projekcie budżetu na 2014 rok i w projekcie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata Warszawa 15 listopada 2013 r. MIASTO STOŁECZNE.
„Rynek pracy w powiecie trzebnickim: struktura bezrobocia i miejsca pracy.”
Rozwój mieszkańców województwa opolskiego poprzez wsparcie z Europejskiego Funduszu Społecznego Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu r.
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
Stan zdrowia, warunki życia i rozwoju dzieci i młodzieży w Polsce
Barbara Bobrowicz Konferencja: Praca zawodowa a obowiązki rodzinne
Segmenty rynku prasowego
1 ANALIZA STANU BEZROBOCIA NA TERENIE MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ ANALIZA STANU BEZROBOCIA NA TERENIE MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ ZA ROK 2004 ORAZ PORÓWNANIE Z LATAMI.
Profil pisma Gwiazdy to:
EDI NET - badania.
Zbigniew Gruszka. prezentacja Tablica 1 Wykształcenie słuchaczy Podstawowe 9 osób (1,1%) Średnie 201 osób (40,7%) Wyższe 300 osób (53,6%) Nieznane 32.
Instytut Statystyki i Demografii
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
POWIATOWY URZĄD PRACY W TYCHACH
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Wybrane wyniki badań Listopad 2004.
Niepełnosprawni w badaniach GUS Niepełnosprawni ogółem
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
Spływ należności w Branży Elektrycznej
+21 Oczekiwania gospodarcze – Europa Grudzień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 do +20 Wskaźnik 0 do -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +14 Wskaźnik.
Bezpieczeństwo w Krakowie na tle dużych miast
Jakość życia na obszarach wiejskich Wybrane zagadnienia Wzorcowy System Regionalny Monitoringu Jakości Usług Publicznych i Jakości Życia.
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
Prognoza nastrojów i działań przedsiębiorców w perspektywie najbliższego półrocza (IVQ2013/IIQ2014)
Wizerunki polityków. Zmiana postrzegania premier Kopacz po expose 1-5 października 2014 roku.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Losy zawodowe absolwentów Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie (wybrane wyniki ankietyzacji) Paweł Tomaszewski Zespół ds. Analiz.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Kalendarz 2020.
Ankieta dotycząca kart bankomatowych i kont bankowych.
Elementy geometryczne i relacje
SEGMENTACJA RYNKU.
Zapis prezentacji:

Wrocław, poniedziałek, 4 listopada 2013poniedziałek, 4 listopada 2013poniedziałek, 4 listopada 2013poniedziałek, 4 listopada 2013 ANALIZA GRUPY CELU dladla

STRONA NR: 2 ANALIZA GRUPY DOCELOWEJ Analizy grupy docelowej dokonaliśmy według następujących parametrów: a] meble do pokoju gościnnego - kupione w ciągu 12 miesięcy b] meble do sypialni - kupione w ciągu 12 miesięcy c] meble kuchenne robione na zamówienie - kupione w ciągu 12 miesięcy W badaniach posłużyliśmy się programem badawczym Target Group Index SMG/KRC na licencji BMRB (British Market Research Biuro). Zasięgiem obejmuje ponad 4000 marek i ponad 310 kategorii, dodatkowo poszerzone o studium segmentacji psychograficznej Więcej informacji o dostępnych badaniach zobacz :

STRONA NR: 3 ANALIZA GRUPY DOCELOWEJ ZMIENNA: WIEK RESPONDENTA Wiek respondenta stanowi pewną zagadkę, gdyż wyraźna nadreprezentacja występuje w wieku lat, gdzie często osoby te nie mają własnych dochodów. Ale może to oznaczać aktywny udział w zakupach mebli jako pomoc. Poza tym wyodrębnia się przedział lata oraz niewielka nadreprezentacja powyżej 45 roku.

STRONA NR: 4 ANALIZA GRUPY DOCELOWEJ ZMIENNA: WYKSZTAŁCENIE RESPONDENTA Osoby, które posiadają meble i angażują się w zakup nowych reprezentują najczęściej wykształcenie co najmniej średnie zawodowe, a przy zakupach widzimy przewagę osób z wyższym wykształceniem

STRONA NR: 5 ZMIENNA: DOCHODY GOSPODARSTWA (NETTO) ANALIZA GRUPY DOCELOWEJ Dochody na gospodarstwo wykazują pewne zróżnicowanie w zależności od zmiennej. Wyraźny jest przedział powyżej 2000 PLN/gospodarstwo.

STRONA NR: 6 ZMIENNA: FAZA ŻYCIA RESPONDENTA ANALIZA GRUPY DOCELOWEJ Osoby, które wykazują większą aktywność przy zakupach to osoby będące na utrzymaniu rodziców, duży odsetek jest wśród osób bez dzieci, ale samodzielnych oraz, czego można się było spodziewać rodziny z dziećmi 0 do 14 lat

STRONA NR: 7 ANALIZA GRUPY DOCELOWEJ PRZYJĘTA GRUPA CELU

STRONA NR: 8 Wrocław, poniedziałek, 4 listopada 2013poniedziałek, 4 listopada 2013poniedziałek, 4 listopada 2013poniedziałek, 4 listopada 2013 ANALIZA GRUPY CELU dladla MARKI GRZEŚKI

STRONA NR: 9 Deklaracja konsumpcji marek Źródło: TGI , marki stosowane (BC) oraz marki stosowane najczęściej BCMO). Lojalność obliczono jako procent użytkowników konsumujących markę najczęściej do wszystkich konsumujących daną markę Najłatwiej przekonać nielojalnych konsumentów innych marek...

STRONA NR: 10 Definicja mediowej grupy docelowej Rekomendowana grupa mediowa /szeroka/ to Wszyscy Specjalne traktowanie Kobiet z dziećmi /core target/ Populacja 36 mln All ,7 mln wg AGB Próba AGB: Osoby konsumujące wafle 17,3 mln wg TGI Źródło: TGI SMG/KRC

STRONA NR: 11 Charakterystyka grupy docelowej Stwierdzenia najbardziej charakteryzujące grupę docelową Źródło: TGI SMG/KRC, Bardzo lubię spędzać wieczory w pubie/kawiarni Kiedyś chciał(a)bym założyć własną firmę Wolę oglądać filmy w kinie niż w telewizji Pragnę mocnych wrażeń i przygód Lubię być na bieżąco z najnowszą modą Muzyka to istotny element mojego życia

STRONA NR: 12 Wrocław, poniedziałek, 4 listopada 2013poniedziałek, 4 listopada 2013poniedziałek, 4 listopada 2013poniedziałek, 4 listopada 2013 ANALIZA GRUPY CELU PRZYKŁADY WYKORZYSTANIA DANYCH

STRONA NR: 13 Wielkość miejscowości zamieszkania Jakobs Kronung Elektrolux Farby do włosów Loreal Paris

STRONA NR: 14 Dochody respondenta netto Jakobs Kronung Elektrolux Farby do włosów LOREAL Paris

STRONA NR: 15 Wiek respondenta Jakobs Kronung Elektrolux Farby do włosów LOREAL Paris

STRONA NR: 16 miasta 100 tys. mieszkańców+ dochody wysokie, wiek Mieszkańcy miast, dochody średnie+, wiek 25-54

STRONA NR: 17 Kobiety w wieku z miast powyżej 100 tysięcy mieszkańców, z dochodami średnimi +

STRONA NR: 18 Potencjał potencjalnej grupy docelowej 48% aktualnych nabywców jest poza grupą docelową Użytkowniczki farb LOREAL 780 tys. osób Potencjalna grupa docelowa 5,11 mln osób 92% tej grupy nie używa marki LOREAL

STRONA NR: 19 CEL: relaunch i repozycjonowanie produktu podwojenie sprzedaży do końca 2003 OPIS PRODUKTU: linia pielęgnacyjna przeznaczona dla kobiet z niedoskonałościami skory GRUPA DOCELOWA (BRIEF): młode kobiety, mieszkanki miast w wieku z wysokimi dochodami, poszukujących szczególnej ochrony dla swojej skóry

STRONA NR: 20 mieszana 36,6% normalna 31,6% sucha 12,8% wrażliwa 11,3% tłusta 7,8% alergiczna 2,8% inne 0,4% źródło: SMG/KRC, TGI, 2002 rodzaje skóry kobiet w wieku lat

STRONA NR: 21 14,6%31,8% 19,5%35,9% 20,8%34,6% 33,3%33,1% Ogółem mieszana wrażliwa tłusta rodzaj skóry a używanie produktów przeciwtrądzikowych bądź konkurencyjnych Źródło: SMG/KRC, TGI, 2002, badanie wśród kobiet Używanie produktów przeciwtrądzikowych Użytkowniczki brandów konkurencyjnych

STRONA NR: 22 Grupa docelowa może być zdefiniowana poprzez: –1-sza: rodzaj skóry (tłusta, mieszana lub wrażliwa) –2-ga: użytkowników produktów konkurencyjnych marek Obie grupy liczone są wśród kobiet lat Wielkości grup: –1-sza : 1.73 mln kobiet (rekomendowana) –2-ga: 1.10 mln kobiet Source: SMG/KRC, TGI, January - December 2002

STRONA NR: 23 Dotychczasowy demograficzny dobór stacji dla marki VICHY Dobór stacji zgodny z rekomendowaną grupą docelową inne -

STRONA NR: 24 dzienniki, magazyny outdoor dodatkowe media wyższe uczelnie - plakaty

STRONA NR: 25 SELL-OUT NORMADERM (02/08-02/10) (sell-out from the week = 1) 1,0 1,71,8 3,3 8,4 14,0 27,6 34,8 36, SELL SELL SELL SELL SELL SELL SELL SELL SELL SELL-OUT cele sprzedażowe zostały wielokrotnie przekroczone