Prezentacja.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zasady projektowania plakatów outdoorowych
Advertisements

Inna reklama. Alternatywne reklamy prasowe (znalezione i wymyślone)
Schemat 1. Źródło: S. Dubisz, M. Nagajowa, J Schemat 1. Źródło: S. Dubisz, M. Nagajowa, J. Puzynina, Język i my, Warszawa 1996, str. 30.
PSYCHOLOGIA REKLAMY wykład 6
Zasady bezpieczeństwa w sieci:
Świadome i umiejętne korzystanie ze współczesnych środków audiowizualnych.
Czy masz jakieś określone plany dotyczące przyszłości? a) tak, wiem dokładnie co chcę robić b) nie,nie mam pojęcia co chcę robić c) nie jestem pewien\na,
Katedra Marketingu Usług
WNIOSKÓW DOFINANSOWYWANYCH
Autorzy: Magdalena S Patrycja P Aneta W
Dobra reklama, czyli coś między małpą a robotem
Konferencja „W trosce o rodzinę” r.
Copywriter.
Jaka reklama, taka sprzedaż. Samochody osobowe, a reklama
PRZYKŁADOWY MATERIAŁ DO ANALIZY
KRYTYCZNI WOBEC INFORMACJI
Search Engine Marketing w promocji eventu
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
REKLAMA – SZTUKA CZY TECHNIKA.
"Granice mojego języka są granicami mojego świata".
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
PSYCHOLOGIA HUMANISTYCZNA
Technik Organizacji Reklamy
Mass media, publikatory
Paweł Majak Asc. Director Country Management Frogster Online Gaming GmbH Rynek MMO w Polsce z perspektywy Europy Zachodniej.
Ewolucja roli tekstu i obrazu
JAK SKUTECZNIE FORMUŁOWAĆ OFERTY?
Autorzy:Ania Szczubełek Kasia Sul
Promujemy bezpieczeństwo w Internecie
-wyszukiwanie informacji.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Kampania wizerunkowa Gmina Rewal Natchnieni Słońcem
Technik Organizacji Reklamy
NOWOCZESNE TECHNOLOGIE czyli TIK W NASZEJ SZKOLE.
Lui : Elle : KOBIETY MAJĄ ZAWSZE OSTATNIE SŁOWO….
Reklama społeczna Co to jest?.
Propozycja cross-promocji – batonik Milky Way z kawą Tchibo
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.
Historia reklamy Słowo reklama pochodzi z języka łacińskiego reclamo, reclamare i oznacza ogłaszać, krzyczeć. Najstarsze reklamy pojawiły się w starożytnej.
Zagrożenia niesione przez współczesne środki przekazu (massmedia)
Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Ustroniu Morskim Kliknij przycisk, aby przejść do następnego slajdu Klasa 1a.
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
OBECNIE CAŁA POLSKA ŻYJE REKORDOWO WYSOKĄ KUMULACJĄ W NAJPOPULARNIEJSZEJ LOTERII W KRAJU. KAŻDY Z NAS LICZY NA TO, ŻE DZIŚ WIECZOREM TO ON BĘDZIE SKAKAŁ.
Śniadanie daje moc, to każdy pierwszak wie. Dlatego każdy z nas śniadanie pyszne je. Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Ustroniu Morskim Klasa.
Materiały do zajęć o reklamie Materiał pomocniczy. Kurs internetowy „Włącz się. Młodzi i media”
Aleksandra Kiełbania I G
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
Turecka herbata. W Turcji pije się mocne herbaty. Jeden z najsławniejszych rodzajów to Çay.
4. Reklama porównawcza związana z ofertą specjalną powinna, w zależności od jej warunków, jasno i jednoznacznie wskazywać datę wygaśnięcia tej oferty.
Środki językowe w reklamie Analiza wybranych tekstów reklamowych.
Reklama Czym jest?. Definicja reklamy Reklama jest współcześnie podstawową formą komunikowania się firmy z rynkiem, tj. przekazywania rynkowi informacji.
NACZELNA RADA ADWOKACKA -kampania informacyjna „Zapytaj adwokata” Warszawa, kwiecień 2016.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Zapraszam na prezentację p.t ,, REKLAMA DŹWIGNIĄ HANDLU”.
REKLAMA. Reklama jest wszechobecna w naszym życiu. Gdy opiera się na rzetelnej informacji, jest użyteczna i potrzebna. Pomaga dokonać wyboru. Często jednak.
Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.
Reklama VIB
Czy czytanie jest nam dzisiaj potrzebne
Pantene Aqua Light INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TRESCI VIDEO
Wizerunek jako forma komunikacji publicznej
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
REKLAMA AUDIOWIZUALNA Dawid Gawryluk. CZYM JEST? Reklama audiowizualna to reklama która oddziałuje jednocześnie na nasze zmysły wzroku i słuchu. Najpopularniejsza.
Reklama akustyczna
REKLAMA PRASOWA Małgorzata Osinka Małgorzata Matuszewska Marta Gregorczyk Paulina Zazulak.
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
Copywriting Karolina Stróżyk
Multimedia w reklamie i edukacji
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Próbny egzamin ÓSMOKLASISTy 2018/2019
Zapis prezentacji:

Prezentacja

Temat: Język reklamy /prasa, radio, telewizja/. Charakterystyka tekstów reklamowych ze szczególnym uwzględnieniem funkcji przekazów językowych i użytych środków perswazji. Teza: Dokonując językowych manipulacji, zadaniem reklamy jest nakłonienie jak największej liczby odbiorców do zakupu prezentowanego produktu.

Ramowy plan wypowiedzi Teoretyczne podstawy perswazji Pojęcie reklamy Analiza przykładów reklam Reklama dziś Wnioski

Teoretyczne podstawy perswazji Czym jest perswazja?

Teoretyczne podstawy perswazji Jakimi intencjami kierujemy się stosując perswazję?

Teoretyczne podstawy perswazji Typy perswazji Drogi perswazji Przekonująca Nakłaniająca Pobudzająca Centralna Peryferyjna

Teoretyczne podstawy perswazji Warunki skutecznej perswazji akceptacja środowiska społecznego zgodność z obrazem świata odbiorcy motywacja percypowalność przedmiotu perswazji uzasadnienie

Pojęcie reklamy Definicja

Założenia dotyczące reklamy Pojęcie reklamy Założenia dotyczące reklamy przetwarzalność jasność ekonomia ekspresywność treść ważniejsza od formy łatwiejsza orientacja aksjologiczna

Pojęcie reklamy Terminologia Slogan a hasło Spot

Ricoré

Ricoré KC: Jeszcze kawy? KN: Chętnie, ale jest już późno. Może tym razem łagodnej? M: Może napijecie się Ricoré? K: Ricoré? M: Ricoré to unikalne połączenie kawy rozpuszczalnej i cykorii. Kawa delikatnie pobudza, a cykoria zapewnia tak łagodny smak, że można ją pić przez cały dzień. Spróbujcie. KC: Pyszna ta kawa. KN: I jaka łagodna. KC: Nowość! Ricoré od Nestlé – łagodny smak kawy o każdej porze dnia. K: Mógłbyś powtórzyć? M: Ricoré to unikalne połączenie kawy rozpuszczalnej i cykorii.

L’Oréal

L’Oréal K: Dla moich zniszczonych, łamliwych i suchych włosów znalazłam rozwiązanie. M: Nowość L’Oréal Paris – Elsève odżywka odbudowująca przeciw łamaniu się włosów. Nowa formuła z Nutri-Ceramidami wypełnia ubytki włosa i odbudowuje włosy aż po same końce. Aż o 95% mniej złamanych włosów przy czesaniu. Nowa linia pielęgnacyjna Elsève przeciw łamaniu się włosów. K: Ponieważ jesteś tego warta.

Hortex

Hortex K: Owocowy, lekki Fresz, dla spragnionych orzeźwienia. Fresz – ciesz się słońcem. M: Hortex.

Wirtualna Polska

Wirtualna Polska M: O, znowu ściągasz. K: Przecież ty też ściągasz. L: Ściągniesz z nas wszystko. M: Wirtualna Polska – WP.PL

Constar

Castrol

Runway

Reklama dziś Obecne tendencje podtekst erotyczny gwiazdy i dużo humoru

Perspektywy na przyszłość Reklama dziś Perspektywy na przyszłość reklama elementem rozrywki Polacy mają dość reklam internet przyszłością reklamy

Wnioski w reklamach stosuje się różnorodne środki językowe skuteczne operowanie gramatyką potęguje efektywność reklamy reklamy wykorzystują wiele rodzajów stylistyk nie tylko tekst reklamowy decyduje o skuteczności przekazu cel reklamy zawsze pozostaje ten sam: zachęcenie do kupna prezentowanego produktu

Dziękuję za uwagę