Opracowanie: zespół WIM, WI, ZDiUM, WTR pod przewodnictwem POKE marzec 2010 r. Obsługa komunikacyjna UEFA EURO 2012 TM.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KONCEPCJA ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW W SĄSIEDZTWIE DWORCA KOLEJOWEGO WROCŁAW PSIE POLE – PARK&RIDE PSIE POLE.
Advertisements

Harmonogram przebudowy ul. Piotrkowskiej Terminy Marzec 2011 Kwiecień 2011 Maj 2011 Czerwiec 2011 Lipiec 2011 Sierpień 2011 Wrzesień 2011 Październik 2011.
KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W WARSZAWIE
Parkingi Parkuj i Jedź (P+R) na obrzeżach Warszawy (konsultacje społeczne w ramach etapu II) Projekt Budowa parkingów strategicznych "Parkuj i Jedź" (Park&Ride)
Pro Parking podziemny pod Placem Nowy Targ (koncesja na roboty budowlane – umowa zawarta r.) Wrocław, sierpień 2011r.
Katedra Budownictwa Drogowego Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy WYKONANIE OBLICZEŃ SYMULACYJNYCH ROZKŁADU RUCHU ORAZ ANALIZ NATĘŻEŃ
Budowa centralnego odcinka II linii metra
ZMIANY W KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ PO ROZPOCZĘCIU BUDOWY DWORCA ŁÓDŹ FABRYCZNA FAZA I Łódź, 4 październik 2011 r. Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi.
Modernizacja linii kolejowej E65
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu
Stan przygotowań Mazowsza do EURO 2012 w perspektywie krajowej i w zakresie bezpieczeństwa Krzysztof Dąbrowski Dyrektor Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania.
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II wraz
Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Przygotowania Polski do EURO 2012 Grupa Robocza infrastruktura.
Parkingi podziemne w Warszawie – realizacja w formule PPP
Dni Województwa Lubuskiego Euro Lubuskie 2012 WOSiR DRZONKÓW czerwca 2012.
Parkowanie we Wrocławiu. Podstawowy cel analizy Spowodowanie lepszej dostępności miejsc parkingowych w centrum Wrocławia.
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu Departament Edukacji Ekologicznej.
INFORMACJA dotycząca strategii działań
Czysty transport miejski
Przebudowa centralnego układu komunikacyjnego śródmieścia w Świnoujściu 1.
w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Przygotowanie projektu technicznego
Miasto publiczne – miasto prywatne
Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
ORGANIZATORZY IMPREZ wprowadzenie do regulaminów obiektów zapisów uniemożliwiających wejście na imprezy osobom, które w trakcie imprezy lub w trakcie zorganizowanego.
DO PRACY JADĘ ROWEREM Doświadczenia z przebiegu kampanii w Biurze Planowania Przestrzennego Miasta Gdyni Izabela Gendek.
Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012
Najważniejsze zadania inwestycyjne we Wrocławiu
Zidentyfikowane problemy brak usług publicznych online, brak zintegrowanego programu do elektronicznego obiegu dokumentów i archiwizacji danych, bazy.
Politechnika Warszawska, 6 grudzień 2007
przygotował: Jacek Makuch SEMINARIUM Z PRZEDMIOTU „KOLEJE MIEJSKIE”
Zapewnienie porządku na terenie miasta przez Straż Miejską m.st. Warszawy Warszawa, 11 lipca 2012 r.
Propozycja rozszerzenia Listy projektów indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko o nowe projekty w zakresie sektora transportu.
„DEBATY SPOŁECZNE na terenie gminy Skrzyszów”
ŚRÓDMIEŚCIE OLSZTYNA KOMUNIKACJA W ZINTEGROWANYM PROGRAMIE ROZWOJU PRZESTRZENNEGO ŚRÓDMIEŚCIA OLSZTYNA WYDZIAŁ ROZWOJU MIASTA, MARZEC 2014.
1 OCZYSZCZANIE M.ST.WARSZAWY PODCZAS UEFA EURO 2012 TM Warszawa, 06 lipca 2012 r.
Polskie stadiony na UEFA Euro 2012
Przygotował: Tomasz Kacprzak 2014
„STREFA 30” POZNAŃ CENTRUM CELE PROJEKTU „STREFA 30”  USPOKOJENIE RUCHU W CENTRUM MIASTA  POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU  STWORZENIE LEPSZYCH.
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Etap 1 Warszawa, wrzesień 2011.
BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH WZDŁUŻ JEZDNI DROGI PUBLICZNEJ GMINNEJ
Propozycje zamienne lokalizacji Bazaru „Trocka”
POIS /10-00 „Rozwój szybkiej kolei miejskiej w Trójmieście”
OPOLE SMART CITY 2020 w Opolu oraz Aglomeracji Opolskiej
„PÓŁNOC” Młodzieżowe Centrum Sportowe. Plan prezentacji Lokalizacja. Lokalizacja. Prezentacja projektu. Prezentacja projektu. Wykorzystanie obiektu Wykorzystanie.
TRZEBNICA Centrum Pobytowe dla Drużyn – Finalistów UEFA EURO 2012.
Gliwice Miasto sukcesu inwestycyjnego
INWESTYCJA pn. Modernizacja Szpitala – budynek F Warszawa 8 lutego 2011 r.
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011.
Plac Długosza.
ORGANIZACJA KOMUNIKACJI W DNIU MECZU FINAŁOWEGO LIGII EUROPEJSKIEJ.
Zespół Mobilności Aktywnej Urząd Miejski w Elblągu ul. Łączności 1, Elbląg Rowerowe zmiany w Elblągu – trzy lata działalności Pełnomocnika.
Zintegrowany System Zarządzania Ruchem w Trójmieście TRISTAR
Tytuł prezentacji Miejscowość, DD MM RRRR Tytuł prezentacji Miejscowość, DD MM RRRR Tytuł prezentacji Miejscowość, DD MM RRRR Tytuł prezentacji Miejscowość,
Doprowadzenie niezbędnej infrastruktury technicznej do terenów inwestycyjnych przy ulicy Stołczyńskiej.
BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM „BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM” GMINA MIASTO SZCZECIN.
Wolontariat w Gdańsku Perspektywa lat 2011 i 2012 Gdańsk,
Prezentacja projektu Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Os. Lecha – ul. Piaśnicka – Centrum Handlowe M1- pętla Franowo.
Zmiany w strefie płatnego parkowania
m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności
PREZENTACJA PROJEKTÓW
Spotkanie Jaworzno liderem e-mobilności rozpoczęliśmy o godz
Bezpieczeństwo drogowe dla dzieci i młodzieży
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OBSZARU FUNKCJONALNEGO
ALMADA – dobre praktyki transportowe
Ruszamy z budową! Ruszamy z budową wiaduktu Biskupia Górka wraz
WROCŁAWSKI PROGRAM TRAMWAJOWY
UPRZYWILEJOWANIE TRANSPORTU ZBIOROWEGO
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu
Włączenie Gminy Łomianki do 1 strefy biletowej warszawskiej komunikacji miejskiej Konsultacje społeczne Łomianki, 16 listopada 2017 r.
Zapis prezentacji:

Opracowanie: zespół WIM, WI, ZDiUM, WTR pod przewodnictwem POKE marzec 2010 r. Obsługa komunikacyjna UEFA EURO 2012 TM

Założenia ogólne do proponowanych rozwiązań 1.Zakończenie realizacji planowanych inwestycji drogowych w mieście. 2.Wcześniejsze zakończenie roku szkolnego i akademickiego – np r. 3.Priorytet dla komunikacji zbiorowej na wyznaczonych ciągach komunikacyjnych w dniu rozgrywek piłkarskich we Wrocławiu. 4.Darmowy przejazd komunikacją miejską lub promocyjna oferta cenowa na bilety uprawniające do korzystania z transportu publicznego. 5.Ograniczenia i wyłączenia w ruchu kołowym dla pojazdów indywidualnych na wybranych ciągach w dniu rozgrywek piłkarskich we Wrocławiu. 6.Zapewnienie parkingów na obrzeżach miasta typu Park & Ride oraz w rejonie centrum Park & Walk. 7.Utworzenie strefy kibica w centralnym obszarze miasta na cały okres trwania mistrzostw.

Ogólny zarys uwarunkowań ruchowych

Propozycja lokalizacji parkingów Park & Ride oraz Park & Walk

UWAGA Przewiduje się ograniczenia ruchowe dla komunikacji indywidualnej oraz priorytet dla komunikacji zbiorowej po obwiedni strefy. Strefa ograniczonego ruchu Dzień meczu

Strefa ograniczonego ruchu Okres pozameczowy

Założenia do funkcjonowania strefy kibica 1.Na strefę kibica wyznacza się obszar Rynku, Placu Solnego oraz deptak ulicy Świdnickiej na czas trwania Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. 2.Całkowity zakaz parkowania przez okres funkcjonowania strefy na wybranych ciągach komunikacyjnych stanowiących główne szlaki podróży pieszych w centrum miasta. 3.Całkowity zakaz ruchu i parkowania w ścisłym centrum miasta w dniu meczów rozgrywanych we Wrocławiu i w czasie meczów finałowych rozgrywek. 4.Zabezpieczenie miejsc postojowych dla mieszkańców obszaru wyłączonego z parkowania (posiadających abonamenty). 5.Obsługa komunikacyjna obiektów zlokalizowanych w strefie wyłączonej z ruchu tylko w określonych godzinach. 6.Zwiększona liczba patroli służb miejskich i porządkowych w strefie przyległej do strefy kibica (strefa szczególnego nadzoru).

Problemy do rozstrzygnięcia 1.Akceptacja stref i zakresu działań w granicach stref. 2.Decyzja o ustanowieniu darmowego przejazdu środkami komunikacji miejskiej w dniu meczu rozgrywanego we Wrocławiu oraz ustanowieniu promocyjnych przejazdów w okresach pozameczowych. 3.Wcześniejsze zakończenie roku szkolnego i akademickiego przed rozpoczęciem rozgrywek piłkarskich. 4.Zapewnienie zamiennych miejsc postojowych (kwestie finansowania) dla posiadaczy abonamentów parkingowych w strefie ograniczonego ruchu (ok. 300 miejsc postojowych). 5.Uzgodnienie z właścicielami zasad korzystania i przygotowania parkingów Park & Ride (kwestie finansowania).

Przebieg działań 1.Opracowanie Mobility Concept – 2009 r. 2.Zlecenie prac przygotowawczych – 2010 r. WI posiada odpowiednie środki finansowe 3.Zlecenie projektu wykonawczego (WI) – 2011 r. 4.Wdrożenie projektu wykonawczego (WI) – 2012 r.

Dziękuję za uwagę