Opracowała Beata Sawińska

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYNIKI PRÓBNEGO EGZAMINU GIMNAZJALNEGO
Advertisements

Rangowy test zgodności rozkładów
ZABURZENIA UWAGI A dyskalkulia
PROJEKTY W SP 15 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Program Międzynarodowej Oceny Umiejętności Uczniów OECD PISA
Test kompetencyjny z języka angielskiego dla klas szóstych
Taksonomia Benjamina Blooma
Wyrównywanie szans edukacyjnych.
Laboratorium szkolne – sposób na wolny czas
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
EDUKACJA SKUTECZNA, PRZYJAZNA I NOWOCZESNA Ministersto Edukacji Narodowej Jak się zmieniały podstawy? Konferencje w Żerkowie (27-28 listopada 2008 r.)
i trudności z nimi związane...
Diagnoza edukacyjna pomaga uczyć efektywniej
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Spis treści Rodzaje zespołów i terminy pracy. Cele zespołów Formy pracy Podsumowanie.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ 2010/2011 Gimnazjum Publiczne nr 2 w Solcu Kujawskim Nauka w szkołach powinna być prowadzona w taki sposób , aby uczniowie.
ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINU GIMNAZJALNEGO – KWIECIEŃ 2012 HISTORIA.
mgr Karolina Góryjowska
mgr Karolina Góryjowska
EDUKACJA SKUTECZNA, PRZYJAZNA I NOWOCZESNA Ministersto Edukacji Narodowej Jak się zmieniały podstawy? Konferencje w Żerkowie (27-28 listopada 2008 r.)
Warlubie, r.. Wyniki egzaminów gimnazjalnych szkół powiatu świeckiego w roku 2011 w kontekście wyników kraju, województwa i innych powiatów.
WYNIKI PRÓBNEGO SPRAWDZIANU W KLASACH VI 27 LISTOPADA 2012R. ILOŚĆ UCZNIÓW W KLASACH VI126 ILOŚĆ UCZNIÓW PISZĄCYCH PRÓBNY SPRAWDZIAN124.
Proste obliczenia w arkuszu
Analiza wyników sprawdzianu ‘2013
1. ŁATWOŚĆ ZADANIA (umiejętności) 2. ŁATWOŚĆ ZESTAWU ZADAŃ (ARKUSZA)
Wielokąty foremne ©M.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego z języka angielskiego 2012
Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
KONSTANTYNÓW ŁÓDZKI W roku szkolnym 2010/11 realizowany był w naszej szkole Projekt Powiatu Pabianickiego,, Program rozwojowy Powiatowego Zespołu Edukacyjnego.
Matematyka i system dwójkowy
Liczby naturalne Ułamki zwykłe Ułamki dziesiętne Liczby całkowite Liczby ujemne Procenty Wyrażenia algebraiczne Równania i nierówności Układ współrzędnych.
Sprawozdanie z testu kompetencji klas szóstych październik 2012r.
Pieszy - uczestnikiem ruchu drogowego Edyta Górska
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego
Zestaw egzaminacyjny Zestaw egzaminacyjny zawierał zestaw 28zadań (80min), z podziałem na część humanistyczną oraz matematyczną: - j polski13 zadań21.
Omówienie znaków drogi ewakuacji
„Zajęcia z metod i technik uczenia się” 1.
Wyniki diagnoz w klasach pierwszych i drugich Wrzesień 2014.
Porównanie z rokiem  Skala staninowa (od ang. standard nine), standardowa dziewiątka – dziewięciostopniowa skala testu psychologicznego znormalizowana.
PODNIESIENIE JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH W ZAKRESIE UMIEJĘTNOŚCI OKREŚLONYCH W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM.
OPERON ZST MATURA PRÓBNA Język polski Średni wynik i zdawalność.
„Pomóż swojemu dziecku zrozumieć matematykę”
TEST SPRAWDZAJĄCY Z MATEMATYKI dla klasy IV szkoły podstawowej z zakresu FIGURY GEOMETRYCZNE Autor: Justyna Itrych.
Sprawdzian po klasie szóstej Informacje w pigułce Sprawdzian odbył się 4 kwietnia 2013r. Do sprawdzianu przystąpiło 42 uczniów Test składał się.
Sprawdzian po klasie szóstej INFORMACJE W PIGUŁCE Do rozwiązania było 26 zadań z języka polskiego i matematyki Maksymalnie można było uzyskać 40.
PRÓBNY EGZAMIN GIMNAZJALNY 2015
1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika – najlepsza szkoła ponadgimnazjalna w powiecie żywieckim I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika w Żywcu.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego w Społecznym Gimnazjum w Rybniku.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego w części matematyczno- przyrodniczej z zakresu przedmiotów przyrodniczych w roku szkolnym 2014/2015.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA SZKOŁY PODSTAWOWE ( ) przeprowadzono 205 ewaluacji, w tym: 25 ewaluacji całościowych 180 ewaluacji problemowych Podsumowanie.
PRÓBNEGO SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
W Szkole Podstawowej nr 2 w Kórniku im. Teofili z Działyńskich Szołdrskiej - Potulickiej.
Liczby naturalne i całkowite Wykonanie: Aleksandra Jurkowska Natalia Piłacik Paulina Połeć Klasa III a Gimnazjum nr 1 w Józefowie Ul. Leśna 39 O5 – 420.
 Matura 2011  Matura nasze oczekiwania? MATEMATYKA ZESPÓŁ SZKÓŁ SPOŻYWCZYCH.
Natural Sciences, Natural English. Przemiany energii mechanicznej w rzucie pionowym.
DIAGNOZA POZIOMU WIEDZY Z MATEMATYKI UCZNIÓW KLASY I TECHNIKUM INFORMATYKI WRZESIEŃ, ROK SZKOLNY 2016 / 2017.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Podczas sprawdzianu badano umiejętności z następujących obszarów:
P. Świętochowska-Łaziuk, K. Łapa
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Poszukujemy prawidłowości w nas i wokół nas
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Wykorzystywanie wyników sprawdzianu w pracy dydaktycznej
Opracowanie: Agata Hachaj Danuta Zawadzka Bogusław Sitko
Próbny Egzamin Ósmoklasisty
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego – język obcy nowożytny.
Wyniki egzaminu próbnego
Zapis prezentacji:

Opracowała Beata Sawińska Wyniki sprawdzianu z matematyki na rozpoczęcie nauki w klasie czwartej w roku szkolnym 2012/2013 Opracowała Beata Sawińska

Omówienie wyników testu diagnostycznego Cele testu Zakres badanych umiejętności Wyniki klasy 4a Wyniki klasy 4b Porównanie wyników uzyskanych przez uczniów poszczególnych klas Zalecenia do dalszej pracy

Cele testu „Eskimosom marzną nosy” to test diagnostyczny z matematyki, skierowany do uczniów klas czwartych i mający na celu ukierunkowanie dalszej pracy z uczniami tych klas oraz niwelowanie braków w ich wiadomościach i umiejętnościach.

Zakres badanych umiejętności Wykonywanie obliczeń na liczbach naturalnych Zamiana i stosowanie jednostek długości Rozwiązywanie zadań dotyczących sytuacji praktycznych, w szczególności obliczenia związane z czasem i obliczenia pieniężne Odczytywanie liczb zapisanych znakami rzymskim Rozpoznawanie figur geometrycznych

Średnia ilość punktów za poszczególne zadania

Wyniki klasy 4a Uczniowie klasy 4a uzyskali średnio 6,7 punku na 10 możliwych.

Uczniowie z najlepszymi wynikami w klasie 4a Najlepsze wyniki w teście uzyskali następujący uczniowie: Piotr Gospodarczyk Aleksander Jankowski Dominik Mucha

Zadania najtrudniejsze i najłatwiejsze dla uczniów klasy 4a Najtrudniejsze dla uczniów klasy 4a było zad3 dotyczące zapisu liczby przy pomocy znaków rzymskich oraz zad 9 dotyczące rozpoznawania prostych figur geometrycznych. Najłatwiejsze dla uczniów tej klasy było zad1, zad4 i zad5. Uczniowie zatem w zadowalającym stopniu opanowali umiejętność zamiany jednostek długości oraz prawidłowo wykonują proste działania na liczbach naturalnych.

Wyniki klasy 4b Uczniowie klasy 4b uzyskali średnio 6,18 punku na 10 możliwych.

Średnia ilość punktów za poszczególne zadania

Uczniowie z najlepszymi wynikami w klasie 4b Najlepsze wyniki w teście uzyskali następujący uczniowie: Paulina Bernat Ada Cielecka Daniel Kapturski Weronika Mieczkowska Weronika Piszczek

Zadania najtrudniejsze i najłatwiejsze dla uczniów klasy 4b Najtrudniejsze dla uczniów klasy zad3 dotyczące zapisu liczby przy pomocy znaków rzymskich. Najłatwiejsze dla uczniów tej klasy było podobnie jak dla uczniów klasy 4a zad1, zad2 i zad5.

Porównanie wyników uzyskanych przez uczniów poszczególnych klas

Podział wyników jakie uzyskali uczniowie poszczególnych klas

Zalecenia do dalszej pracy Średnia ilość punktów uzyskana przez uczniów klasy 4a jest wyższa niż średnia ilość punktów uzyskana przez uczniów klasy 4b. Wyniki uczniów klasy 4b świadczą również o tym, że w klasie jest duża ilość uczniów słabych jak i dobrych. W związku z tym należy indywidualizować pracę z uczniami, starając się uzupełniać i niwelować braki w wiadomościach u uczniów słabych oraz wspomagać w dalszym rozwoju uczniów dobrych i średnich.