URLOP W POLSCE

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Czy w Pile warto inwestować w odnawialne źródła energii ?
Advertisements

Biuro Komisarza Generalnego Sekcji Polskiej EXPO 2010
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
Emerytury pomostowe Badanie SMG/KRC dla FOR i Projekt: Polska
Grupy producentów rolnych
Oferta portalu Parkiet.com
Prezentacja firmy.
Wykonały: Sandra Bołądź Dominika Trusewicz
Raport o rynku franczyzowym w Polsce Edycja 2009.
PREZENTACJA styczeń 2010.
Festiwal Nauki 2009 Prezentacja wyników badań Autor: Olga Wagner Koordynacja: Kuba Antoszewski.
Czy Digital Signage to interesujący kanał dla marketerów?
Reklama jest zjawiskiem ściśle związanym z gospodarką rynkową i stanowi jej integralną część.
Lekki strop w systemie belek dwuteowych STEICO joist
AUTORSKI PROJEKT Redakcji TTG Poland WIRTUALNE BIURO PRASOWE Poli sh Press Center.
Firma Los Pierogos.
Kalendarza książkowego Podlaskie Najpiękniejsze 2010 (wersja polsko-angielska) Grupa Wydawnicza Benkowski oferuje zakup ILUSTROWANEGO
Kalendarza książkowego Polska Najpiękniejsza 2011 (wersja polsko-angielska) Grupa Wydawnicza Benkowski oferuje zakup ILUSTROWANEGO.
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
INSPIRUJE NAS NATURA Polish Section EXPO 2010 Kielce, 24 lutego 2010 roku.
Kolor i wielkość reklamy
Korzyści ekonomiczne Ochrona Odnawialność
Prezentacja Agencji.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
MOBILNA REKLAMA ELE TAXI
PREZENTACJA PLATFORMY
Prezentację przygotował
Szkolenie DRL – Część 3 Linia DRL 1.
Szkolenie DRL – Część 5 Odpowiedź na potrzeby klienta.
POPRAWIAMY KOMFORT ŻYCIA EKONOMICZNIE I EKOLOGICZNIE, POKAZUJĄC ŚWIATU, ŻE "TO" DZIAŁA.
MODELE DYSTRYBUCJI STALI
Profile uszczelek od okien PVC
SZEROKA GAMA WARSTW OCHRONNYCH MAJĄCYCH ZASTOSOWANIE PRZY: Ochronie powierzchni Maskowaniu powierzchni Konserwacji i magazynowaniu materiałów.
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Opakokon s.c. ul. Świdlińska Szamotuły Tel.: (061)
POUFNA PRZESYŁKA Koperty, torby, saszety oraz worki plombowane wielokrotnego zastosowania.
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
Profil pisma Gwiazdy to:
Produkty interaktywne Qomo. Informacje o producencie Nazwa Qomo pochodzi od słowa Qomolangma, jest to tybetańska nazwa góry Mount Everest. Misją firmy.
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Agenda Kształtowanie Druki reklamowe przestrzeni Ambient Sieć placówek
Motto.
Miasto Gubin II LUBUSKIE FORUM GOSPODARCZE Gubin –miejsce Twojej inwestycji Bartłomiej Bartczak Burmistrz Miasta Gubina Gubin 18 września.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
ZOW czytelnictwo ostatniego wydania – centrale cała Polska RMT- Retail Media Track – SMG/KRC MillwardBrown.
DACH VIRGINIA MEGASTORE- Wykonany produktami Modern Masters.
Nowa strategia MultiBanku: klienci zamożni i małe firmy
LUBUSKI FUNDUSZ PORĘCZEŃ KREDYTOWYCH Lipiec - Sierpień 2014 r. Cykl spotkań „Pozadotacyjne instrumenty wsparcia lubuskich przedsiębiorców”
Mamy wieloletnie doświadczenie w zakresie świadczenia usług reklamowych z wieloma sukcesami w innych formach takich jak mailing oraz kampanie SMS. Open-AD.
Programy pomocy publicznej - element strategii wspierania innowacyjności i rozwoju przedsiębiorczości.
Wspieramy właścicieli nieruchomości na wynajem VI Ogólnopolski Kongres Mieszkaniczników, Łódź, listopada 2014 r.
Oferta działań ambientowych
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
Coreline Tempo Opłacalne rozwiązanie dla oświetlenia
Oferta mebli cateringowych HAGEA Catering. Oferta mebli cateringowych HAGEA Catering obejmuje: Systemy stołów z możliwością łączenia w zestawy, Szeroka.
Czy w Pile warto inwestować w odnawialne źródła energii ? Miejsca w regionie Piły z użyciem tej energii.
OFERTA WYNAJMU POWIERZCHNI BIUROWEJ Al.Korfantego 193 w Katowicach
SPIS TREŚCI SPIS TREŚCI Wprowadzenie Wprowadzenie Wprowadzenie Założenia: Założenia: Rynek Rynek Rynek Dystrybucja Dystrybucja Dystrybucja Produkcja Produkcja.
Polacy w internecie 2011 dr Dominik Batorski Uniwersytet Warszawski R ADA M ONITORINGU S POŁECZNEGO D IAGNOZA S POŁECZNA 2011.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
NAJWIĘKSZY PROJEKT DEWELOPERSKI NA GÓRNYM ŚLĄSKU NAJWIĘKSZY PROJEKT DEWELOPERSKI NA GÓRNYM ŚLĄSKU GRUPA KAPITAŁOWA:
Innowacyjne programy finansowe sposobem finansowania inwestycji w szpitalach.
Open space 1 Open space Zespół: Piotr Jaworski, Bartłomiej Kołodziejski,Piotr Kopyra, Paweł Podgórski, Radosław Matrzak, Michał Pindor.
Agencjasukurs Oferta reklamowa 2012/13 agencjasukurs Oferta reklamowa Kwartalnik skomputeryzowanych nauczycieli bibliotekarzy OFERTA REKLAMOWA Biblioteka.
Odnawialne źródła energii dla mieszkańców w gminie Dębica
Marketing w Firmie.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Zapis prezentacji:

URLOP W POLSCE www.qinvest.pl Źródło TGI, SMG/KRC - wrzesień – październik 2003 Rocznie średnio ponad 6,5 mln Polaków deklaruje spędzanie urlopu w Polsce. www.qinvest.pl 1 1(#)

GDZIE SIĘ UDAJĄ NA WYPOCZYNEK? Źródło TGI, SMG/KRC - wrzesień – październik 2003 Około 2.4 mln osób wyjeżdża w trakcie urlopu nad polskie morze. www.qinvest.pl 2

KIM SĄ CI, KTÓRZY WYBIERAJĄ MORZE? Źródło TGI, SMG/KRC - wrzesień – październik 2003 Są to relatywnie ludzie młodzi (15-39 lat), o minimum średnim wykształceniu, z interesujących grup społecznych. www.qinvest.pl 3

KIM SĄ CI, KTÓRZY WYBIERAJĄ MORZE? Źródło TGI, SMG/KRC - wrzesień – październik 2003 Atrakcyjny profil społeczny koreluje z wysokimi dochodami gospodarstw domowych z których wywodzą się urlopowicze. W większości nad morzem wypoczywają przedstawiciele dużych miast w tym przede wszystkim największych aglomeracji. www.qinvest.pl 4

BARDZO KRÓTKIE PODSUMOWANIE Osoby wypoczywające nad morzem to grupa o profilu społecznym atrakcyjnym dla reklamodawców: osoby młode (w tym duża reprezentacja studentów) mieszkańcy miast przedstawiciele gospodarstw domowych o wyższym potencjale finansowym Reklama skierowana do osób w okresie wypoczynku przez prawie cały dzień jest świetnie widoczna i dobrze odbierana. www.qinvest.pl 5

- OPTYMALNY NOŚNIK REKLAMY www.qinvest.pl 6

- OPTYMALNY NOŚNIK REKLAMY www.qinvest.pl 7

- OPTYMALNY NOŚNIK REKLAMY www.qinvest.pl 8

- PODSTAWOWE DANE TECHNICZNE Tkanina: płótno banerowe lub ortalion Kolor tkaniny dowolny – zgodnie z sugestiami klienta Nadruk metodą sitodruku lub solwentu, kolory PANTONE lub CMYK, odporne na działanie promieniowania UV Konstrukcja panelowa pozwalająca na szybki i sprawny montaż parawanu lub konstrukcja stała www.qinvest.pl 9

- PODSTAWOWE DANE TECHNICZNE Szerokość – 244 cm Wysokość – 100 cm Wielkość powierzchni reklamowej – 150 cm2 www.qinvest.pl 10

- PODSTAWOWE DANE TECHNICZNE www.qinvest.pl 11

- Zalety ŁATWOŚĆ MONTAŻU – oszczędność czasu i pieniędzy. Parawan pomimo dużej powierzchni (prawie 2 m2 powierzchni reklamowej), jest wygodny w transporcie, w niezajmującym dużo miejsca opakowaniu, jak również łatwy w montażu. TRWAŁOŚĆ – nośnik reklamowy na lata... Z racji na długą żywotność materiałów użytych do produkcji parawanu, jak również jego prostą konstrukcję, raz kupiony służyć będzie przez lata, materiał zadrukowany jest w standardzie farbami odpornymi na działanie promieni UV. ODPORNOŚĆ NA WARUNKI ATMOSFERYCZNE – dobre materiały i kształt. Wysokiej jakości materiały użyte do produkcji sprawiają, że jego trwałość i odporność na deszcz są bardzo duże, a aerodynamiczny kształt zapewnia stabilność przy silnych podmuchach wiatru. GWARANCJA JAKOŚCI Firma Q Invest Sp. z o.o. jako wyłączny dystrybutor parawanu na terenie Polski udziela gwarancji na okres 12 miesięcy. www.qinvest.pl 12

- Zalety CHARAKTERYSTYCZNY KSZTAŁT – nowatorska forma i niepowtarzalność czynią go lepiej zauważalnym. DUŻA POWIERZCHNIA REKLAMOWA – doskonała widoczność oraz brak innych nośników reklamowych w bezpośrednim sąsiedztwie skutecznie utrwalają informacje o reklamowanym produkcie. CAŁA POWIERZCHNIA FRONTEM DO ODBIORCY – kształt parawanu zapewnia skuteczny przekaz reklamowy, czytelny z każdej strony. SPRAWDZONY NOŚNIK REKLAMOWY - na plażach całej niemal Europy zachodniej. NAJTAŃSZY NOŚNIK REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ NA RYNKU - zakup parawanu na własność z możliwością nieograniczonego eksploatowania to mniej więcej równowartość kosztu jednego miesiąca wynajmu nośnika reklamy zewnętrznej. Jest również tańszy od parasola plażowego. www.qinvest.pl 13

WIDOK OGÓLNY www.qinvest.pl 15

WIDOK OGÓLNY www.qinvest.pl 16

Wyłączny dystrybutor w Polsce : - PRODUCENT Wyłączny dystrybutor w Polsce : Biuro handlowe: Warszawa Ul.Poznańska 11/8A 00-680 Warszawa +48/22 424 66 00 www.qinvest.pl e-mail: biuro@qinvest.pl Michał Nowak 600 063 698