ITBoom we can do IT. ITBoom we can do IT HR przyjazny pracownikowi Wnioski HR w oparciu o Microsoft Office SharePoint Portal Server 2007 Piotr Kawecki.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zarządzanie informacją a produktywność przedsiębiorstwa
Advertisements

Rozwiązania w technologii MOSS 2007
Program Royalty – korzyści i wymagania.
MunSol System zarządzania informacją i sprawami INFORMACJE PODSTAWOWE
Zapraszamy na prezentację Aplikacji Ramzes 10 październik 2011, godzina
Klub Dyrektorów Finansowych "Dialog" Usprawnienia w dziale finansowym. Warszawa Projekty dla siebie i dla całej firmy Współpraca z IT. Krzysztof.
Horyzontalne scenariusze pracy
Microsoft Office System w praktyce wdrożenie w COMARCH-CDN
Zapanuj nad dokumentami
Warszawa Prowadzący: Dominik Wojciechowski
Zarządzanie informacją a produktywność przedsiębiorstwa
Wdrożenie portalu korporacyjnego w oparciu o MOSS2007
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
Nowa Jakość kontroli w biznesie Projekt: Stworzenie e- usługi w postaci systemu księgowo-kadrowego on-line przez MGA Sp. z o.o. w Toruniu jest współfinansowany.
Miejska Komunikacja Samochodowa Sp. z o.o. w Mielcu
„Migracja środowisk Novell NDS/eDirectory oraz Novell Groupwise do środowiska Microsoft Active Directory oraz Microsoft Exchange przy użyciu narzędzi Quest.
Information Bridge Framework platforma integracji Microsoft Office 2003 z aplikacjami Line of Business Krzysztof Michalski10/01/2005.
Systemy zarządzania treścią CMS
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Projekt z Baz Danych II Łukasz Wiatrak Marta Kowalczyk Krzysztof Cywicki.
1.
Cena: 128 zł brutto Program komputerowy przeznaczony do prowadzenia księgowości opartej na księdze przychodów i rozchodów z ewidencją sprzedaży i zakupów.
Składanie deklaracji podatkowych – e-Podatki
InfinitERP prezentacja systemu.
Co to jest System XL ? System XL System XL jest to pakiet programów do obsługi księgowości małych i średnich firm.małych i średnich firm Jest oparty na.
Zintegrowane systemy informatyczne – Projekt systemu kadrowo-płacowego w firmie energetycznej Adam Woronowicz.
Wykonawcy:Magdalena Bęczkowska Łukasz Maliszewski Piotr Kwiatek Piotr Litwiniuk Paweł Głębocki.
SYSTEM ZARZĄDZANIA ŚRODKAMI OCHRONY INDYWIDUALNEJ
Nowoczesny system zarządzania firmą
Twoje narzędzie do pracy grupowej
Prezentacja firmy Pretor sp. z o.o.
IPartner Twojego Sukcesu Prezentacja usługi iPartner24.
POWIAT WO Ł OWSKI Zamek Piastowski – Siedziba Starostwa Powiatowego KONTAKT: tel.: (4871) tel.: (4871) fax.: (4871)
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
EasyMOD kontrola modyfikacji i rozszerzeń systemu SAP
CDN OPT!MA integracja z Systemem Microsoft Office 2003.
WORKFLOW KLUCZEM DO MINIMALIZACJI KOSZTÓW DZIAŁANIA ORGANIZACJI
Projekt z Baz Danych II Łukasz Wiatrak Marta Kowalczyk Krzysztof Cywicki.
EasyLoad BI zarządzanie wczytywaniem danych do hurtowni przez użytkowników biznesowych Prezentacja rozwiązania.

EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE OBIEGIEM
Wsparcie pracy grupowej systemem Workflow
System rozliczania czasu pracy w procesach produkcyjnych MX-RCPP
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
InTouch.
Obsługa procesów biznesowych w MOSS 2007 Na przykładzie procesu obsługi zleceń Paweł Wróbel.
Prezentacja firmy - BI, system analiz i raportów
KS-ZZL System Wspomagający Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Business Case dla KDF Dialog Jacek Białas eBusiness Solutions
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
KS-ZZL Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Dlaczego My? Ponieważ, … … możesz liczyć na naszą wiedzę i doświadczenie … masz do dyspozycji 40 profesjonalistów … uzyskujesz dostęp do nowoczesnego.
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
EKOCONSULTANT ● Zarządzanie ● Księgowość ● Fundusze UE.
Elektroniczny Obieg Dokumentów
1 Elektroniczny Obieg Dokumentów Akademia im. Jana Długosza W Częstochowie Skierowanie za granicę.
Profesjonalne wsparcie w zarządzaniu. Systemy zarządzania wydatkami pracowniczymi, delegacjami, rozliczeniami Systemy zarządzania obiegiem informacji,
ENOVA dla WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI System Zarządzania klasy ERP NOWOCZESNE, SPECJALSTYCZNE OPROGRAMOWANIE, WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE I OBSŁUGĘ.
Business Consulting Services © 2005 IBM Corporation Confidential.
KOMPANIA WĘGLOWA S.A..
SupportCenter Plus MWT Solutions.. Strona 2 Wprowadzenie Instalacja i konfiguracja Zarządzanie Incydentem Zarządzanie Bazą Wiedzy Umowy/Konta/Kontakty.
Usprawnij procesy biznesowe i zwiększ efektywność pracy Redukcja czasu, kosztów i błędów związanych z przetwarzaniem dokumentów Przyspieszenie procesowania.
Idealne rozwiązanie dla Twojej firmy tel. (091)
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
1 Rzeczywiste korzyści dla firm stosujących narzędzie KASSETTS – studium przypadku Marcin Hajdul Instytut Logistyki i Magazynowania.
Jak rozpocząć pracę z Microsoft Project?
Ramzes Sp. z o. o. ul. Fasolowa 31A Warszawa Dział handlowy tel
BeeOffice – platforma do samoobsługi pracowniczej
Zapis prezentacji:

ITBoom we can do IT

HR przyjazny pracownikowi Wnioski HR w oparciu o Microsoft Office SharePoint Portal Server 2007 Piotr Kawecki ITBoom Sp. z o.o.

ITBoom we can do IT Agenda Wprowadzenie (o firmie ITBoom) Sytuacja przed wdrożeniem Cele Opis wdrożenia Referencje (wystąpi żywy Klient)

ITBoom we can do IT Firma Wdrożenia systemów Microsoft Oprogramowanie autorskie Sprzedaż sprzętu HP

ITBoom we can do IT Przed wdrożeniem Ręczny obieg dokumentów: Długi proces akceptacji Błędy w wyliczeniach Brak możliwości „śledzenia” dokumentu

ITBoom we can do IT Cele Wdrożenia Systematyzacja obiegu dokumentów Podniesienie efektywności pracy działu kadr i księgowości Stały dostęp do pełnych informacji kadrowych Oszczędność czasu dzięki sprawnemu systemowi wyszukiwania i prezentacji informacji Redukcja błędów w stosunku do dokumentacji papierowej Ułatwiona forma archiwizacji dokumentów

ITBoom we can do IT Rozwiązanie Zgłoszenie Weryfikacja z SAP Akceptacja / odrzucenie Rejestracja w SAP / Exchange Komunikacja Mailowa Modyfikacja Historia wniosków / Kalendarz

ITBoom we can do IT Rozwiązanie

ITBoom we can do IT RCP

ITBoom we can do IT Podsumowanie Korzyści biznesowe Systematyzacja obiegu dokumentów Usprawnienie systemu obsługi wniosków HR (działu kadr) Podniesienie efektywności pracy działu kadr i księgowości Stały dostęp do pełnych informacji kadrowych Oszczędność czasu dzięki sprawnemu systemowi wyszukiwania i prezentacji informacji Redukcja błędów w stosunku do dokumentacji papierowej Ułatwiona forma archiwizacji dokumentów Oprogramowanie i wykorzystane usługi Microsoft Office SharePoint Server 2007 Microsoft SQL Server 2005 Microsoft SAP Connector Microsoft Exchange Server 2003

Kontakt ITBoom we can do IT

ITBoom we can do IT

ITBoom we can do IT Referencje Intranet został wzbogacony o aplikację do składania wniosków urlopowych oraz kalendarz grupowy dla danego działu pracowników. Zatwierdzony urlop bądź delegację aplikacja automatycznie wstawia w kalendarz grupowy oraz poprzez program Exchange do kalendarza programu Outlook pracownika. Kalendarz grupowy – pokazuje na jednym ekranie urlopy, delegacje oraz spotkania.

ITBoom we can do IT Referencje Przykład wdrożenia Intrantetu korporacyjnego dla ponad 800 pracowników w Amica S.A. w oparciu o Microsoft SharePoint Portal Server 2003 Zaproponowane rozwiązanie oprócz standardowych funkcji intranetu zawiera wieloetapowy obieg dokumentów z możliwością równoległej akceptacji, integrację z systemem finansowym przedsiębiorstwa (SAP) oraz innymi systemami produkcyjnymi. Kontakt referencyjny: Przemysław Mamet Koordynator IT 0 600 301 304 Przemyslaw.Mamet@amica.com.pl Strona główna portalu Intranet Korporacyjny w Amica S.A

ITBoom we can do IT Referencje Przykład wdrożenia aplikacji Purchase Request System do ewidencji zamówień w SCHWARZ Pharma Polska Aplikacja przeznaczona do akceptacji zamówień pracowników firmy. Każdy z pracowników ma dostęp do części budżetów firmy i może nimi dysponować. W zależności od kwoty, która ma być wydana, pracownik musi otrzymać akceptację takiego wydatku od określonych osób. W aplikacji można definiować wszystkie ścieżki akceptacji. Rozszerzając system można w łatwy sposób eksportować wprowadzone faktury do systemu finansowo księgowego przedsiębiorstwa. Strona edycji zamówienia w Purchase Request System

ITBoom we can do IT Referencje Rafał Stolarczyk Wnioski urlopowe - aplikacja dla działu HR w SCHWARZ Pharma Polska Aplikacja przeznaczona dla działu personalnego dużych i średnich firm. Każdy pracownik ma swoją pulę dni urlopu do wykorzystania (zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem) i może nimi dysponować. W momencie wypisania wniosku urlopowego pracownik czeka na akceptację takiego wniosku. Osobą akceptującą wniosek urlopowy jest przełożony pracownika lub inna zdefiniowana w systemie osoba. Zgodnie z prawem pracownikowi oprócz „zwykłego” urlopu przysługuje prawo do urlopu „na żądanie”, który nie musi być akceptowany. Drugą funkcją aplikacji jest tworzenie planów urlopowych. Każdy z pracowników na początku roku planuje swój urlop przewidując dni, w których będzie wykorzystywał urlop. Na tej podstawie managerowie widzą jak trzeba będzie planować zajęcia w danych okresach (na podstawie przewidywanych nieobecności pracowników). Kontakt referencyjny: Rafał Stolarczyk IT Manager SCHWARZ Pharma Sp. z o.o. ul. Dolna 21, 05-092 Łomianki tel: + 48 22 751 13 28 ext. 209 fax: + 48 22 751 87 96 mobile: +48 601 368 551 rafal.stolarczyk@schwarzpharma.com.pl

ITBoom we can do IT Referencje Rejestracja czasu pracy – GfK Polonia Sp. z o.o. System kontrolujący czas pracy pracowników, oparty na danych z kart zbliżeniowych. Umożliwia komentowanie pracownikowi ewentualnych nie obecności i nie planowanych wyjść. Automatycznie zlicza czas pracy, zawiera mini system wniosków urlopowych – składanie przełożonemu prośby o urlop. Administrator posiada możliwość dodawania innych nie obecności takich jak : urlopy okolicznościowe. Kontakt referencyjny: Krzysztof Borys IT Manager GfK Polonia +48 22 43 41 323 +48 502 196055 krzysztof.borys@gfk.pl http://www.gfk.pl

ITBoom we can do IT Referencje PQFA – aplikacja do rozliczeń z dostawcami CASTORAMA Polska PQFA – aplikacja do rozliczeń z dostawcami Castorama Polska. PQFA System pozwala rozliczać dostawców z obrotu towarami w sklepach CASTORAMA. Aplikacja tworzy wirtualne umowy dla dostawców zdefiniowanych w bazie (odpowiadające rzeczywistym umowom podpisanym z dostawcami) oraz ustala warunki współpracy. Referencje: Aleksander Zaworski Project Manager +48 606 430388 +48 22 5753163 aleksander.zaworski@castorama.pl Reguły PQFA połączone z wybraną umową dostawcy

ITBoom we can do IT Ludzie Antalis Polska Amica S.A. Auchan Polska Firmę tworzą ludzie z wieloletnim doświadczeniem w branży IT. Z sukcesem przeprowadziliśmy projekty m.in.. dla firmam: Antalis Polska Amica S.A. Auchan Polska Axel Springer Castorama Polska Eli Lilly GfK Polonia Heel Polska LG-Electronics ratiopharm MAN-STAR NUTRICIA Polska Sanofi - Aventis Schwarz Pharma Polska Siemens Polska Solvey Pharma US Pharmacia

ITBoom we can do IT Pieniądze 3 400 000,00 PLN Sprzedaż HP w Polsce w Q1 ’06 ~ 18 600 000,00 PLN Przychody ITBoom Sp. z o.o. za rok 2006 ~ 20 000 000,00 PLN Przychody ITBoom Sp. z o.o. za rok 2007