Tworzenie wizytówki : Ustawienia/omnie 1. Załączamy zdjęcia (klikamy „przeglądaj” i po wybraniu pliku klikamy „wyslij”lub avatar 3.Klikamy „zapisz zmiany” 2. Umieszczamy krótki opis swojej osoby
Tworzenie grup 1. Wpisujemy nazwę grupy i terminy; klikamy „dodaj” 2. Jeśli chcemy zmienić; klikamy „edytuj” 3. Domyślną kategorią jest zawsze „zapraszamy na bloga”, Proszę tego nie zmieniać
Dokonywanie wpisów 1.Wybieramy zawsze grupę, której dotyczy wpis 2. Jako tytuł wpisujemy datę zajęć, których dotyczy wpis 3. Wpisujemy tekst korzystając z formatowania 4. Dodajemy ewentualnie pliki graficzne lub multimedialne 5. Publikujemy lub zapisujemy jako szkic
Dodawanie plików graficznych 1. Ładujemy je z osobnego okienka widocznego na ekranie, które pokazuje się po kliknięciu „wstaw obraz 2. Klikamy na :kliknij tutaj, aby…” 3. Klikamy na rodzaj umiejscowienia pliku w blogu
Zmiany we dokonanych wpisach 1. Klikamy „zmień wpis” na wybranym wpisie 2. Po dokonaniu zmian klikamy „publikuj”
Wybór/zmiana szablonu bloga Po prostu klikamy „wybierz szablon”