Rozwój katalogu usług cyfrowych dla klientów Administracji Podatkowej i Kontroli Skarbowej w zakresie centralizacji obsługi podatków CIT i VAT oraz obsługi.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Biuletyny Informacji Publicznej we Wrotach Małopolski jako wstęp do elektronicznego województwa Kraków, 2 kwietnia 2004 r.
Advertisements

Wspólnotowe Prawo Podatkowe
Mgr Paweł Dąbrowski Technika biurowa mgr Paweł Dąbrowski
Budowa społeczeństwa informacyjnego w Województwie Podkarpackim
Krzysztof Nyczaj Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
Ewidencje w podatku od towarów i usług VAT
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Plan Informatyzacji Państwa na lata elektroniczna Platforma.
Koncepcje i rozwiązania praktyczne stosowania e-faktur
Podlaski Urząd Skarbowy w Białymstoku
Podlaski Urząd Skarbowy w Białymstoku Ustawa o opłacie skarbowej Ustawa z r. o opłacie skarbowej Dz.U. z r. Nr 225, poz
Zmiany w Ordynacji podatkowej w zakresie kontroli podatkowej obowiązujące od 1 stycznia 2007 r. Zawiadamianie podatników o planowanej kontroli podatkowej.
Planowanie podatkowe Dariusz M. Malinowski. Planowanie podatkowe Dariusz M. Malinowski.
UŁATWIENIA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW Zbigniew Derdziuk
Forum Liderów Banków Spółdzielczych
Zadanie: Integracja oprogramowania w gminach i starostwie
Jak skutecznie zarządzać ryzykiem podatkowym?
Ministerstwo Finansów
Zidentyfikowane problemy brak usług publicznych online, brak zintegrowanego programu do elektronicznego obiegu dokumentów i archiwizacji danych, bazy.
E - obywatel.
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Ogólnokrajowa karta miejska
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
zeznania rocznego przez administrację podatkową.
Termin zakończenia – III kwartał 2014 r. Projekty współfinansowane z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY PRZY WYPEŁNIANIU ZEZNAŃ ROCZNYCH
Sprawy podatkowe - wykonanie zobowiązań podatkowych
1.
Realizacja Programu e-Podatki oraz zmiany w Administracji Podatkowej
Projekt Wojewody Opolskiego Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim.
Ministerstwo Gospodarki Budowanie innowacyjnej gospodarki Departament Rozwoju Gospodarki Ministerstwo Gospodarki Regionalna Strategia Innowacji dla Mazowsza.
WSPARCIE POTENCJAŁU ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH
Projekt „Elektroniczna Platforma Pracy Śląskiej Administracji Zespolonej”
Centralny Elektroniczny Katalog Administracji dr Marcin Kraska Konferencja „e-Usługi. Fikcja czy rzeczywistość?” Poznań, 30 września 2014 r.
Urząd Skarbowy w Rybniku
Płatnik PIT – zmiany od 2015 roku
Systemy informatyczne Służby Celnej, oczekiwania klienta
Urząd Skarbowy w Ostrowie Wielkopolskim e-deklaracje
Procedura podejmowania działalności gospodarczej
Wsparcie w prawidłowości rozliczeń podatkowych unikania opodatkowania
zeznanie podatkowe [PFR] w roku 2015.
Rozwój Systemu Digitalizacji Akt Postępowań Przygotowawczych (iSDA) Publiczna prezentacja założeń projektu w ramach POPC 2.1 prok. Marek Zajkowski Dyrektor.
Ul. Świętokrzyska Warszawa tel.: fax : Wsparcie w prawidłowości rozliczeń podatkowych i ograniczenie.
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Organy właściwe do kontroli podatkowej
Program Wiedza Edukacja Rozwój Wysokiej jakości usługi administracyjne
Prezentacja funkcjonalności elektronicznych zwolnień lekarskich (e-ZLA) w kontekście Aplikacji Gabinetowych.
PFR Wstępnie wypełnione zeznanie podatkowe PIT-37 i PIT-38 za rok 2015.
Jak wypełnić roczne zeznanie podatkowe?
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakładanie konta w CEIDG -Wybór sposobu dostępu.
Ordynacja podatkowa Przepisy ogólne. Praktyczne i teoretyczne przesłanki wyodrębnienia gałęzi prawa podatkowego. O wyodrębnieniu danej gałęzi decydują.
Specjalność: Rachunkowość i podatki Katedra Finansów Publicznych Katedra Rachunkowości Katowice, r.
Urząd przyjazny mieszkańcom Korzyści dla Miasta Częstochowy wynikające z projektu SEKAP Anna Pawłowska Dyrektor Urzędu Miasta Częstochowy 19 grudnia 2007.
Specjalność: Rachunkowość i podatki Katedra Finansów Publicznych Katedra Rachunkowości Katowice, czerwiec 2016 r.
JAK ZAŁOŻYĆ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ?. Co to jest ta działalność gospodarcza?
AKTUALNIE OBOWIAZUJĄCE PRZEPISY W PODATKU OD TOWARÓW I USŁUG
Jednolity Plik Kontrolny
Jednolity Plik Kontrolny
Technologia w służbie CUW
Problemy współczesnej Europy
Specjalność: Rachunkowość i podatki
Jak legalnie zatrudnić pracownika - cudzoziemca w rolnictwie?
Przewodnik krok po kroku
Elektroniczna Rekrutacja dzieci do żłobków
Samorządowa Elektroniczna Platforma Informacyjna (SEPI) Kompleksowe rozwiązanie służące do udostępniania informacji i usług publicznych.
Uszczelnienie systemu podatkowego, co dalej?
Doradca podatkowy nieodłączny partner Twojego biznesu
Twój e-PIT prosty i przyjazny.
Centrum Usług Wspólnych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych
Zapis prezentacji:

Rozwój katalogu usług cyfrowych dla klientów Administracji Podatkowej i Kontroli Skarbowej w zakresie centralizacji obsługi podatków CIT i VAT oraz obsługi Jednolitego Pliku Kontrolnego CVP

Potrzeby Podatników w obszarze CIT i VAT oraz kontroli: Rozwój katalogu usług cyfrowych dla klientów Administracji Podatkowej i Kontroli Skarbowej w zakresie centralizacji obsługi podatków CIT i VAT oraz obsługi Jednolitego Pliku Kontrolnego (CVP) Zdiagnozowane potrzeby klientów usług (oczekiwane korzyści dla grupy Podatnicy) Potrzeby Podatników w obszarze CIT i VAT oraz kontroli: Możliwość dostępu drogą elektroniczną do informacji dotyczących stanu sprawy; Uzyskanie informacji podatkowej w kontekście danego podmiotu (tzw. wsparcie dobrowolnej realizacji obowiązków podatkowych); Ułatwienie i przyspieszenie uzyskania potwierdzeń i zaświadczeń; Ułatwienia w zapłacie podatków; Zmniejszenie pracochłonności i kosztów przetwarzania informacji/danych; Zmniejszenie kosztów ponoszonych przez przedsiębiorców w zakresie wykonywania obowiązków sprawozdawczych i kontroli podatkowych. Zmniejszenie pracochłonności i kosztów składania informacji Łatwość uzyskiwania niezbędnych dokumentów w tym zaświadczeń Wprowadzenie ułatwień w płatności podatków związanych w wyliczaniem właściwej wysokości płaconego podatku czy przygotowaniem właściwego zestawu informacji, która wpłacie powinna towarzyszyć Bieżący dostęp do informacji o stanie rozliczeń i spraw podatkowych Przedsiębiorcy są za zmniejszeniem częstotliwości kontroli podatkowych nawet za cenę przesłania dodatkowych informacji finansowo-księgowych.

Wzrost w stosunku do wartości bazowej Rozwój katalogu usług cyfrowych dla klientów Administracji Podatkowej i Kontroli Skarbowej w zakresie centralizacji obsługi podatków CIT i VAT oraz obsługi Jednolitego Pliku Kontrolnego (CVP) Cele projektu wyrażone mierzalnymi wskaźnikami Celem głównym projektu jest ułatwienie wypełniania obowiązków podatkowych w zakresie podatków CIT i VAT, zmniejszenie uciążliwości kontroli podatkowych oraz zwiększenie efektywności systemu poboru podatków. Nazwa wskaźnika Wzrost w stosunku do wartości bazowej Liczba deklaracji VAT składanych drogą elektroniczną 30% Liczba deklaracji CIT składanych drogą elektroniczną 200% Opracowanie standardu wymiany danych kontrolnych – JPK uruchomiona usługa Wzrost liczby złożonych wstępnie wypełnionych deklaracji Bazowa ilość VAT to 7,6 mln / 10 mln z 20 mln CIT 93 tys. / 300 tys. z 400 tys. Wpływy podatkowe VAT > 120 mld CIT ok. 30 mld

@ @ @ @ Elektroniczny wgląd w akta spraw i rozliczeń podatkowych. Rozwój katalogu usług cyfrowych dla klientów Administracji Podatkowej i Kontroli Skarbowej w zakresie centralizacji obsługi podatków CIT i VAT oraz obsługi Jednolitego Pliku Kontrolnego (CVP) Najważniejsze usługi tworzone lub rozwijane w ramach projektu Elektroniczny wgląd w akta spraw i rozliczeń podatkowych. Prowadzenie czynności sprawdzających i kontroli podatkowej z użyciem JPK Wsparcie podatnika w prawidłowym wypełnianiu obowiązków podatkowych. W pełni transakcyjna obsługa zobowiązań podatku CIT i VAT drogą elektroniczną. Automatyczna usługa udzielania informacji o braku zaległości w podatkach dla procedury zamówień publicznych @ @ @ @

Efektywniejsza administracja podatkowa Rozwój katalogu usług cyfrowych dla klientów Administracji Podatkowej i Kontroli Skarbowej w zakresie centralizacji obsługi podatków CIT i VAT oraz obsługi Jednolitego Pliku Kontrolnego (CVP) Projekt CVP czyli: Efektywniejsza administracja podatkowa Transparentny i dostępny 7/24 urząd Poprawa konkurencyjności podmiotów gospodarczych Większa swoboda prowadzenia działalności gospodarczej