PSYCHOKARTOGRAFIA w praktyce Adam Foland

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warsztaty psychologiczne
Advertisements

Zapisy na zajęcia w CKF Wchodzimy na stronę
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W RZESZOWIE
Olimpia Markiewicz Dominika Milczarek-Andrzejewska
Techniki komunikacji prof. Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Animacja grup zadaniowych Agnieszka Leśny. Odpowiedź na pytanie czy i jak udało nam się osiągnąć zamierzone cele oraz w jaki sposób udało nam się je osiągnąć?
PSYCHOLOGIA Drzwi otwarte Rekrutacja 2010/2011.
Kształtowanie motywacji pracowników
Metody badawcze w psychologii
Aktywność Fizyczna Łodzian
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
Zarządzanie zespołami ludzkimi
WYNIKI ANKIETY W ankiecie przeprowadzonej przez Nową Przyszłość wzięło udział 106 uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum z Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego.
Badanie potrzeb dzieci i młodzieży w środowisku lokalnym
Klaudia . < 3 Wiesz, że lubię robić slajdy ; D
Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego.
„A tu rzeczywistość skrzeczy” jak uczyć, by nie spadła efektywność przygotowania do egzaminu maturalnego 2015 Matura 2015 – jak dobrze już teraz przygotowywać.
Metody jakościowe badań społecznych
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
Województwa w Polsce Nowy podział administracyjny
Zbigniew Kruszewski Gdynia
Projekt jako element strategii doskonalenia nauczycieli Ewa Superczyńska Konferencja Doskonalenie nauczycieli powiatu wolsztyńskiego 14 listopada.
Autorzy:Ania Szczubełek Kasia Sul
Reporterzy z klasy 2.
NASZA OFERTA DLA CIEBIE POZNAJ – ZANIM WYBIERZESZ WYCHOWANIE FIZYCZNE.
Obowiązuje od roku szkolnego 2012/2013 © FILOMATA.
ŚRÓDMIEŚCIE OLSZTYNA KOMUNIKACJA W ZINTEGROWANYM PROGRAMIE ROZWOJU PRZESTRZENNEGO ŚRÓDMIEŚCIA OLSZTYNA WYDZIAŁ ROZWOJU MIASTA, MARZEC 2014.
Współpraca w naszej szkole
Realizacja podstawy programowej poprzez różne formy aktywności w klasach I-III, cz.2 Aleksandra Klimza
Debata pracowników szkoły
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Wiesz kim jestem? Soy alguien con quien convives a diario Jestem kimś żyjącym z dnia na dzień…
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH „Jeśli potrafisz o tym marzyć, to potrafisz także tego dokonać” Walt.
ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU.
GMINAZJUM NR I IM. SZARYCH SZEREGÓW W NAMYSŁOWIE GR.II- 12 UCZNIÓW PROWADZĄCY IZABELA HELIŃSKA – PEDAGOG SZKOLNY/ DORADCA ZAWODOWY.
Szymon Błaszczyński Sebastian Mączka. Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród młodzieży z Zespołu Szkół Ekonomiczno – Usługowych im. Fryderyka Chopina w.
1 SKUTECZNE DZIAŁANIA ODDOLNE Inicjatywa Obywatelska LUDZIE DLA MIASTA Stowarzyszenie Architektów Polskich SARP Oddział Gorzów Wielkopolski Mgr inż. arch.
DEBATA w ramach programu CEO i Kancelarii Sejmu RP XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Temat: Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach.
KOMUNIKACJA ROWEROWA NA TERENIE MIASTA OTWOCK. KOALICJA ROWEROWA OTWOCK.
STUDENCKICH SŁÓW KILKA O NAUCZANIU W JĘZYKACH OBCYCH Walery Stasiak Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego Kształcenie w językach obcych.
Warszawa, 26 sierpnia 2015 r.. Cel badania jakościowego SALA – katalog rozwiązań przestrzennych sali lekcyjnej w nauczaniu wczesnoszkolnym jest efektem.
Jerzy Cieslik, Przedsiębiorczość technologiczna
Hymn Szkoły 1. Aby język mówić chciał co pomyśli głowa Zawsze się staramy dbać o kulturę słowa.
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GOSPODARKA PRZESTZRENNA II st. Studia stacjonarne 2014.
DEBATA O STANIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO SPORTOWY OKR Ą G Ł Y STÓ Ł.
Badania ankietowe uczniów i ich rodziców
Debata na temat wychowania fizycznego w szkole.  Program „Wf z klasą”  Co to jest wf?  Zalety i wady naszych lekcji  Oczekiwania uczniów – propozycje.
Ćwiczenia 1 Mgr Magdalena Kowalewska. Kontakt Mgr Magdalena Kowalewska.
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
Koniec edukacji Dzieci i młodzież Dorośli. praca czas wolny rodzina Obszary aktywności w dorosłości.
B ADANIA ANKIETOWE W RAMACH PROJEKTU C OMENIUS „E UROPA WZRASTA RAZEM (?)” Miejsce przeprowadzonych badań: Zespół Szkół nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego.
Wyniki badania ankietowego Marta Petelewicz Katedra Socjologii Ogólnej Projekt Zrównoważony rozwój, zrównoważone społeczeństwo – opracowanie i wdrożenie.
Konferencja Fundacji Wszechnicy Budowlanej Budownictwo indywidualne w październiku 2011 r. Joanna Jarzębowska Junior Project Manager ASM – Centrum Badań.
Doradcy zawodowi : mgr Agnieszka Pątek – Gołębiowska
„Promocja zdrowia psychicznego w środowisku akademickim, wsparcie studentów z doświadczeniem kryzysu psychicznego”
PRAWO URZĘDNICZE I ETYKA URZĘDNICZA
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
Poznaj swoich klientów. Analiza danych w sieci franczyzowej
Badanie satysfakcji studentów PWSZ w Skierniewicach 2015
Dzień dobry! Aleksandra Luterek
,, Cudze chwalicie – swego nie znacie …”
Zajęcia 1 – Zasady współpracy i zaliczenia
Wprowadzenie do laboratorium: Technologia informacyjna
Ankieta na temat przedmiotów szkolnych
Zajęcia 1 – Zasady współpracy i zaliczenia
PYTANIA POMOCNICZE Co mi się podobało, a co nie?
MOJE INFORMATYCZNE OSIĄGNIĘCIA
Test t-studenta dla pojedynczej próby
Zapis prezentacji:

PSYCHOKARTOGRAFIA w praktyce Adam Foland

Poznajmy się Czy specjalizacja Ile osób z sali znasz... Co wiesz o psychokartografii... Czemu te zajęcia... Oczekiwania... A co poza ty porabiasz...

Program zajęć

Praca indywidualna 40% oceny końcowej to ocena pracy zespołu Zaliczenie indywidualne: - kolokwium

Praca zespołowa Grupy 3-4 osobowe Zespół wybiera rzecznika do kontaktów ze mną 60% oceny końcowej to ocena pracy zespołu Zaliczenie zespołowe: - mapa (20 %) - raport w formie prezentacji (40 %)

Mapa

Pytania wszystko co można zaznaczyć na mapie: wszelkie oceny i preferencje (np. lubię - nie lubię, chciałbym mieszkać - nie...) znajomość (np. dobrze znam - słabo znam - nie znam) aktywność przestrzenną (np. codzienne ścieżki) poczucie bezpieczeństwa terytorialność (np. moje – nie moje)

„Zaznacz, obwodząc kolorem czerwonym obszary... ” Metoda Wyniki Tablet PsiMap

Wyniki Powierzchnie obszarów Dane liczbowe do porównań statystycznych

Wyniki jakościowe - mapy Psychologiczne obrazy przestrzeni Mapy wskazań jednej zmiennej (mapy obszarów lubianych, mapy obszarów nielubianych) Mapa obszarów lubianych i mapa obszarów nielubianych w Warszawie (N=323)

Mapy Mapy różnic lub sum zmiennych mapy ewaluatywne [lubiane – nielubiane] mapy wskazań (obszarów znaczących) [lubiane + nielubiane] Ewaluatywna mapa Warszawy (N=323) Mapa obszarów znaczących w Warszawie (N=323)

Mapy Mapy dla grup (np. Ze względu na miejsce zamieszkania) Ewaluatywna mapa Warszawy dla mieszkańców : Centrum (N=108), Bemowa (N=125), Pragi Pn. (N=90)

Ukraina Zachodnia Ukraina Wschodnia

Grupy Eksperymentalne Pobudzona tożsamość Europejczyka (n=41) Pobudzona tożsamość Polaka (n=41)

Mapy dla grup

Pierwsze Trzecie

Mapa istotnych różnic między grupami