PRAKTYKI STUDENCKIE GDN Airport Services AGNIESZKA ZASIŃSKA Specjalista ds.personalnych
Kim jesteśmy Jesteśmy agentem handlingowym świadczącym kompleksową obsługę naziemną samolotów, pasażerów, bagażu i ładunków w Porcie Lotniczym Gdańsk im. Lecha Wałęsy. Obsługujemy samoloty przewoźników tradycyjnych, niskokosztowych, czarterowych oraz z zakresu lotnictwa biznesowego. Zespół stanowi ponad dwustu zaangażowanych, wysoce wykwalifikowanych pracowników, którzy doskonale znają procedury obsługiwanych przewoźników, co zapewnia naszym kontrahentom i pasażerom najwyższy poziom oraz bezpieczeństwo usług.
Nasza propozycja Chcemy zaoferować cykl praktyk dla grupy min 20osób I roku studiów Czas praktyk/pracy – w miesiącach najwyższych zawirowań(maj-wrzesień 2012 , ewentualnie również zimą w okresie świątecznym) Odpowiednio wcześniejsze przygotowanie do pracy w ramach szkoleń organizowanych w firmie i na uczelni (do kwietnia 2012 pełne przeszkolenie) Szkolenia dotyczą również rozwoju kompetencji i umiejętności pożądanych na rynku pracy, np. komunikacja, współpraca w zespole, nastawienie na cel Wcześniejsze przygotowanie do odbycia praktyk ma na celu stworzenie szansy na rzeczywiste odnalezienie się w rzeczywistym świecie naszej firmy- nie tylko przyglądanie się procesom, ale przede wszystkim pełne w nim uczestnictwo Nasza propozycja obejmuje praktykę w dziale obsługi pasażerskiej w charakterze agenta obsługi pasażerskiej Do zadań praktykantów będzie należała: obsługa biletowo-bagażowa pasażerów; prowadzenie pasażerów do samolotu; kontrola dokumentów; pomoc pasażerom w sytuacjach zakłóceń w ruchu samolotów - informacja; pomoc w znalezieniu innych połączeń; wystawianie zaświadczeń itp.
Nasza propozycja c.d. Część szkoleń i związane z tym certyfikaty (np. DGR- tzw.materiały niebezpieczne) mają swoją wartość na rynku pracy. Oferujemy również służbowe umundurowanie, aby osoby nawiązujące z nami współprace miały szanse jeszcze lepiej poczuć się członkiem zespołu i częścią organizacji. Po 3 letnim okresie współpracy student otrzyma: ocenę kompetencji; referencje oraz będzie mógł pochwalić się swoim doświadczeniem w CV
Nasze oczekiwania Ofertę pragniemy skierować do tych studentów, którzy są zdecydowani do związania się z nami poprzez umowę na minimum 2-3 lata Oczekujemy, że w ciągu roku będą świadczyć gotowość do podtrzymywania wiedzy np. poprzez 1 dyżur w tygodniu Możliwość dokonania wyboru kandydatów poprzez przeprowadzenie rozmów lub testów Praktyka podzielona byłaby na kilka etapów : 1/ I rok dział pasażerski w 30% czasu w dziale reklamacji bagażowych i kasie biletowej 2/ II rok dział pasażerski i 30% czasu w dziale operacyjnym 3/ III rok dział pasażerski i 30% czasu w dziale obsługi płytowej
Dlaczego warto ???? Rynek usług związanych z lotnictwem ciągle się zwiększa W roku 2012 i w związku z wydarzeniami Euro zapewne i Port Lotniczy i miasto Gdańsk będzie miało wzrost zapotrzebowania na usługi wolontariatu – osoby z przeszkoleniem w obsłudze klienta i „obyte” z usługami na terenie lotniska będą miały „wzięcie”. Dajemy studentom szansę na sprawdzenie się w „realu” – i zdobyciu doświadczenia, które będzie poświadczone adekwatnymi dokumentami.
Podziękowania Dziękuję za poświęcony czas Agnieszka Zasińska