Projekt 2009 Technik spedytor.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opracowała: Irena Kisielewska
Advertisements

Spotkanie prasowe, Warszawa, 24 kwietnia 2012r.
Zarządzanie transportem KURS INŻYNIERSKI
TRANSPORT – jak się poruszasz ?
Wirtualny Transport Wiśniewskiego Gdynia
Ostatnia aktualizacja:
Gospodarka morska jako sektor innowacyjny Gdańsk, 6 listopada 2009 r.
SKALA 2 :1 1 : 1 1 : 2 OBRAZ DWUKROTNIE POWIĘKSZONY 8 cm 6 cm
Funkcjonowanie transportu lokalnego w Dzierżoniowie i w powiecie dzierżoniowskim Przygotował: Zygmunt Kuc Brzeg maja.
SKALA 2 :1 1 : 1 1 : 2 OBRAZ DWUKROTNIE POWIĘKSZONY 8 cm 6 cm
Zagadnienie transportowe
Ryszard Kościelny Eksploatacja żurawi przenośnych w logistycznej sieci dystrybucji - zagadnienia wybrane Słowo wstępne: jawnym celem prezentacji.
Wiadomości ogólne Spedycja Wykład I.
Wybór gałęzi transportu
Międzynarodowe Formuły Wykładni Terminów Handlowych
Wykład II Proces spedycyjny
Usługi spedycyjne.
3. Systemy transportowe – transport globalny
INFRASTRUKTURA KOLEJOWA
Całkowity koszt zakupu i kredytowania mieszkania - kompleksowa kalkulacja Warszawa, września 2004 r. Fundacja na Rzecz Kredytu Hipotecznego.
KWADRAT PROSTOKĄT ROMB RÓWNOLEGŁOBOK TRAPEZ TRÓJKĄT.
Egzamin gimnazjalny 2013 Matematyka
Wykonała: Justyna Kurkowska
Kadrowiec.eu sp.j. Ścieżka kariery.
Lotnisko Warszawa/Modlin Świat U Progu Twojego Domu !
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Pułapki ubezpieczeń transportowych
Podatek VAT i podatek akcyzowy – najważniejsze zmiany
Czy byłaby różnica jeżeli zamiast usługi kurierskiej byłaby usługa pocztowa? Usługa pocztowa byłaby realizowana przez: UPS, DPD, Pocztę Polską, InPost.
TRANSPORT SPECJALISTYCZNY.
Zastosowania funkcji kwadratowych
Zarządzanie kredytami i należnościami
  … to platforma komunikacyjna dostępna przez dowolną przeglądarkę www, pozwalająca na racjonalne zarządzanie procesami logistycznymi, gdzie wszyscy uczestnicy.
Przygotowanie: Patrycja Matczak
LIST PRZEWOZOWY - CMR.
Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw
KORESPONDENCJA W SPRAWACH HANDLOWYCH Opracowanie: Wioleta Musiał
Dostawa towaru.
Matematyka w zastosowaniach Maciej Lipski klasa III e.
Dostarczanie towaru - test
Proporcjonalność prosta Wielkościami wprost proporcjonalnymi nazywamy wielkości zmieniające się w taki sposób, że wzrost lub zmniejszenie jednej powoduje.
23.Statek płynie po rzece z portu A do B z prędkością 15km/h, a z powrotem z prędkością 20km/h względem brzegu. Oblicz prędkość średnią statku na całej.
FRANK-CARS CZĘSTOCHOWA Cezary Chaś Kierownik Sprzedaży Flotowej
Przygotowanie przewoźnika do zamówień publicznych w transporcie zbiorowym w najbliższym czasie 9 październik 2014 Kielce 1 PIGTSiS - Kielce r.
Przykład Dobór i analiza pracy podgrzewaczy w ruchu ciągłym
Opracowała: Maria Chołuj. Zasady opodatkowania umów i amortyzacji przedmiotów leasingu obowiązują od 1 października 2001 roku i wprowadzone zostały do.
Dla rozwoju infrastruktury i środowiska Uroczyste zakończenie kontraktu „Rekultywacja 8 składowisk przeznaczonych do zamknięcia” Beneficjent: Zakład Gospodarki.
w Zespole Szkół nr 5 w Rudzie Śląskiej
Converse sp. z o.o.1 Planowanie Paweł Gwizdek. Converse sp. z o.o.2 Cel Wzrost efektywności planowania Rejestracja informacji o zleceniach, pojazdach,
Transport i spedycja Ćwiczenie 2: Dokumentacja transportowa i spedycyjna mgr inż. Marcin Hajdul Wyższa Szkoła Logistyki
Projektowanie systemów transportowych
Środki transportu wodnego
KATEDRA INFORMACJI LOGISTYCZNEJ I INFORMATYKI PROJEKTOWANIE PROCESÓW mgr inż. Adam Koliński Ćwiczenia 2.
Technik żywienia i usług gastronomicznych Technik eksploatacji portów i terminali Technik obsługi turystycznej Technik architektury krajobrazu Technik.
 Nazwa: RB Trans Service Sp. z o. o.  Adres www:  Siedziba: ul. Jakubowska 1, Warszawa  Forma prawna: spółka z ograniczoną.
1 Zmienność popytu – wyzwania dla procesu dystrybucji w spółce handlowo - produkcyjnej Nowoczesny Magazyn Listopad 2012.
Technik transportu drogowego
1 Rzeczywiste korzyści dla firm stosujących narzędzie KASSETTS – studium przypadku Marcin Hajdul Instytut Logistyki i Magazynowania.
Systemy logistyczne 2 M. Stanisławski
Dr inż. Karolina Bondarowska
„Transport morski w systemie transportu intermodalnego”
TEST TEORETYCZNY Kwalifikacja A.28.
Konkurencyjność czasowa i kosztowa transportu wodnego – śródlądowego w stosunku do alternatywnych form obsługi zaplecza portów morskich w Szczecinie.
Ewidencja zakupu rzeczowych aktywów obrotowych
Dokumenty przewozowe w transporcie wodnym i lotniczym
Zawody nauczane we wrocławskich szkołach
Praktyczny wymiar ryzyka w transporcie
SPEDYCJA LOGISTYKA.
ZESPÓŁ SZKÓŁ im. WALERGO GOETLA W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
Zapis prezentacji:

Projekt 2009 Technik spedytor

Temat Projekt realizacji prac spedycyjno-transportowych związanych z załadunkiem skrzyń z maszynami krawieckimi do kontenerów, obliczeniem współczynnika wypełnienia przestrzeni ładunkowej, współczynnika ładowności, czasu jazdy oraz opracowaniem planu jazdy pojazdów na trasie Łódź — Świnoujście — Łódź.

Założenia Przedsiębiorstwo Produkcyjne „Hoffman sp z oo. w Łodzi, realizuje zamówienie na produkcję maszyn krawieckich maszyny krawieckie przeznaczone są dla firmy Mr. Alvin Gandhi Fashion Ltd w Mumbaiu (Bombaj) kontrakt na dostawę realizowany jest na zasadzie formuły handlowej FAS lncoterms 2000 (opis w załączniku 1). ładunek będzie przewieziony w kontenerach typu 40” DRY VAN o wymiarach 12015x2345x2362mm (opis w załączniku 2) ładunek będzie przewieziony do portu w Świnoujściu. załadowanie kontenerów na statek m/s lndia nastąpi 7 lipca 2009 r. (wtorek) w godzinach od 8.00 do 10,00.

Założenia ładunek stanowią maszyny krawieckie zapakowane do 56 skrzyń wymiary skrzyń 1600x1100x1000mm waga brutto skrzyni wynosi 800 kg możliwość mechanicznego przemieszczania i piętrzenia skrzyń. skrzynie transportować w pionie czynności związane z załadunkiem skrzyń do kontenerów i przewozem na trasie Łódź — Świnoujście wykona Firma Spedycyjno-Transportowa „Co-Bat” sp. z o.o. trasa przewozu Łódź — Świnoujście wynosi 630 km (Łódź — Świnoujście – Łódź – 1260 km) Firma Spedycyjno-Transportowa „Co-Bat” sp. z o.o. firma ta dysponuje samochodami z naczepami do przewozu tego typu kontenerów (opis w załączniku 3)

Założenia średnia prędkość pojazdów 70 km/godz. wartość netto usługi spedycyjno-transportowej wynosi 10 000 pln. a stawka podatku vat wynosi 22%. właścicielem ładunku (nadawcą) jest Przedsiębiorstwo Produkcyjne „Hoffman sp z oo. w Łodzi (szczegółowe dane załącznik 5) odbiorcą ładunku jest Mr. Alvin Gandhi Fashion Ltd. w Mumbai (szczegółowe dane załącznik 5)

Wykaz prac spedycyjno-transportowych otrzymanie zlecenia spedycyjnego, analiza zlecenia spedycyjnego przyjęcie zlecenia spedycyjnego do realizacji dobór środków transportu, zaprojektowanie trasy przewozu, sporządzenie dokumentacji przewozowej, załadunek skrzyń do kontenera załadunek kontenera na naczepę

Wykaz prac spedycyjno-transportowych awizacja przesyłki , monitoring przesyłki , przewóz ładunku do portu w Świnoujściu, nałożenie plomb na kontenery wykonanie odprawy celnej ładunków rozładowanie kontenerów na nabrzeżu powrót środka transportu do Łodzi rozliczenie operacji ( wystawienie faktury VAT)

Plan rozmieszczenia ładunku w kontenerze i wybór naczepy 1 600 1 100 waga 800 kg SKRZYNIA

Plan rozmieszczenia ładunku w kontenerze i wybór naczepy 12 015 2 345 2 362 waga brutto 30 180 kg dopuszczalne obciążenie 26 540 kg KONTENER

Plan rozmieszczenia ładunku w kontenerze i wybór naczepy 56 skrzyń/28 skrzyń na kontener = 2 kontenery Do realizacji przewozu potrzebne będą 2 kontenery Waga ładunku w jednym kontenerze 28*800kg = 22 400kg Dopuszczalne obciążenie kontenera 26540 kg < 22 400 kg waga ładunku => warunek spełniony

Plan rozmieszczenia ładunku w kontenerze i wybór naczepy 12 015

Plan rozmieszczenia ładunku w kontenerze i wybór naczepy 12 015 2 7 3 6 4 5 1 9 14 10 13 11 12 8 Rozmieszczenie ładunku w kontenerze - widok z góry 2 345

Plan rozmieszczenia ładunku w kontenerze i wybór naczepy 12 015 2 7 3 6 4 5 1 9 14 10 13 11 12 8 Rozmieszczenie ładunku w kontenerze - widok z boku 2362

Plan rozmieszczenia ładunku w kontenerze i wybór naczepy 13 200 12 015

Plan rozmieszczenia ładunku w kontenerze i wybór naczepy 12 000 12 015

Plan rozmieszczenia ładunku w kontenerze i wybór naczepy 12 000 12 015 13 200 12 015 Wybieram naczepę NS 34 ze względu na długość całkowitą Maksymalna waga brutto kontenera 30 180 kg Do realizacji przewozu potrzebne będą 2 kontenery oraz dwie naczepy typu NS 34 wraz z odpowiednimi ciągnikami

Wwpł = 54,21 / 66,55 = 0,81 czyli 81 % Wwpł = Vł / Vk Obliczenie współczynnika wypełnienia przestrzeni ładunkowej kontenerów oraz współczynnika ich ładowności Obliczenie współczynnika wypełnienia przestrzeni ładunkowej - Wwpł Wymiary kontenera 12 015 x 2 345 x 2 362 mm czyli 12,015 x 2,345 x 2,362 m Wymiary skrzyni 1 600 x 1 100 x 1 100 mm czyli 1,6 x 1,1 x 1,1 m Wwpł = Vł / Vk gdzie: Vł – objętość ładunku Vk – objętość kontenera Vł= 1,6*1,1*1,1*28 skrzyń = 54,21 m3 Vk= 12,015*2,345*2,362= 66,55m3 Wwpł = 54,21 / 66,55 = 0,81 czyli 81 %

Obliczenie współczynnika wypełnienia przestrzeni ładunkowej kontenerów oraz współczynnika ich ładowności Obliczenie współczynnika ładowności kontenerów Włk = mł / dok gdzie: Mł – waga ładunku Dok – dopuszczalne obciążenie kontenera Mł = 28 skrzyń * 800 kg = 22 400 kg Dok = 26 540 kg Włk= 22 400 / 26 540 = 0,84 tj. 84 %